Hop til indhold
Timmer

Hvordan afslutter i?

Recommended Posts

For mig er der intet mere tilfredsstillende og dyrisk end følelsen af at komme så dybt oppe i kvinden som muligt.
Så med alt andet end en eventuel fast partner, vil det jo så betyde i gummiet.

Det er jo sikkert urmennesket i mig, der gør, at det er det, der føles bedst. Hvilket egentlig er lidt spøjst, eftersom jeg ikke sådan går og drømmer om børn :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dybt i fissen hvor der er dejligt varm er også min favorit.

Gad vide om pigerne er ligeglad med hvor de får serveret retten, om de bedst kan lide følelsen af at det efterfølgende løber ud af fissen, efter at de har kunnet mærke at den varme ladning er serveret dybt i fissen, eller de foretrækker at det bliver opsamlet i et kondom, så det ikke griser lagnet til, eller måske i munden? eller et helt andet sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger ofte hvor hun vil have det. Langt de fleste fortrækker i fissen (dvs. Det bliver i gummiet). Og det er rigtig fint med mig. 

Men jeg elsker nu også at komme i munden eller i halsen på pigen, er helt vild med den lille "gulp" lyd når hun sluger, og hun så sutter den helt ren bagefter.:wub:

Er det en der har bryststørrelse til spansk, er det også en lækker måde at afslutte på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lsman skrev, den 20.1.2024 at 13:46:

Jeg gir den max gas i doggy flår kondomet af og fyrer den af ud over alt hvad der rejser sig i terrænet i 11 meters omkreds. Puder flyver ud over sengekanten i en sky af dun, sønderflået og tilsølet sengetøj driver ned af væggene og spejle smadres og ligger og glitrer på slagmarken.

Nogle gange løber det også bare lige så stille ned ad stokken og videre ned ad mig selv....

Vil godt være en flue på væggen, - bare du ikke sigter efter mig :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bubsi skrev, for 19 timer siden:

Vil godt være en flue på væggen, - bare du ikke sigter efter mig :biggrin:

Jeg har en gang på Club Erotica, efter en heftig omgang spansk med Nikki, sprøjtet så meget og så langt, at hun ikke kunne finde klatten. Så der var en rengørings dame der fik en overraskelse den dag. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med kærester er det altid i fissen, de vil altid lægge kondomet før mig, synes sex er skønt med kondom og uden, at pumpe løs og hun siger sprøjt langt op i mig, får min pik til at blive, endnu hårdere og jeg adlyder da hvad hun beder om, det er dog også en skøn måde at komme på, har snakket med mine elskere om det og de synes det føles fantastisk når vi mænd, bliver ekstra hårde og aflevere vores sæd i dem, om det er for at få børn eller bare sex er lige meget, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 31.3.2024 at 10:36:

Dybt i fissen hvor der er dejligt varm er også min favorit.

Gad vide om pigerne er ligeglad med hvor de får serveret retten, om de bedst kan lide følelsen af at det efterfølgende løber ud af fissen, efter at de har kunnet mærke at den varme ladning er serveret dybt i fissen, eller de foretrækker at det bliver opsamlet i et kondom, så det ikke griser lagnet til, eller måske i munden? eller et helt andet sted?

 Jamen super fedt      afleverer helst klatten i missionær   på dem der er vilde med det  og bliver lidt der inde  mega frækt rode rundt i fissen med sperm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker munden og derfor går jeg som regel også efter piger der tilbyder megafransk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne da virkelig godt tænke mig at pigerne også deltog i denne debat.

Nogle af os kan altså godt lide at Pigen også synes at det er dejligt, eller i det mindste ikke synes at det er "træls"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 1 minut siden:

Kunne da virkelig godt tænke mig at pigerne også deltog i denne debat.

Nogle af os kan altså godt lide at Pigen også synes at det er dejligt, eller i det mindste ikke synes at det er "træls"

 

Hvilken piger ? 
De samme 5-7 stykker som altid svare 

GP uden for det Forum  er ligeglad bare de får deres penge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Hvilken piger ? 
De samme 5-7 stykker som altid svare 

GP uden for det Forum  er ligeglad bare de får deres penge. 

 

Det tror jeg ikke du har ret i. De fleste piger vil naturligvis gerne leve en god oplevelse og også gerne have at mænd der er behagelige, søde, rare osv kommer og kommer igen

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 13 minutter siden:

Det tror jeg ikke du har ret i. De fleste piger vil naturligvis gerne leve en god oplevelse og også gerne have at mænd der er behagelige, søde, rare osv kommer og kommer igen

Tror du skal læse hvad jeg svarede på. 
emnet er hvordan afslutter i. 
 

selvfølge vil de have høflige og behagelige kunder. 
men ikke det der er emnet og ikke det jeg svarede på

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

Tror du skal læse hvad jeg svarede på. 
emnet er hvordan afslutter i. 
 

selvfølge vil de have høflige og behagelige kunder. 
men ikke det der er emnet og ikke det jeg svarede på

Så lad mig præcisere. Jeg tror de fleste piger gerne vil have at kunderne afslutter på den måde de bedst kan lide og derved får en god oplevelse.

Og det interesserer pigerne af flere grunde. Dels vil de gerne levere en god service (professionel stolthed) og dels ser de gerne at gode, søde, rare kunder vender tilbage.

Du fik det til at lyde som om de fleste piger er bedøvende ligeglade med kundernes oplevelse ifbm afslutning, bare de betaler. Sådan tror jeg slet ikke det er. Men du må jo gerne blive ved med at tro det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

Så lad mig præcisere. Jeg tror de fleste piger gerne vil have at kunderne afslutter på den måde de bedst kan lide og derved får en god oplevelse.

Og det interesserer pigerne af flere grunde. Dels vil de gerne levere en god service (professionel stolthed) og dels ser de gerne at gode, søde, rare kunder vender tilbage.

Du fik det til at lyde som om de fleste piger er bedøvende ligeglade med kundernes oplevelse ifbm afslutning, bare de betaler. Sådan tror jeg slet ikke det er. Men du må jo gerne blive ved med at tro det.

De gør det netop for kundes skyld mere end for egen fornøjelse. 
ja så de får kunder tilbage 

fordi så tjener de flere penge så i det har du ret har intet andet sagt. 
 

kun de er ligeglade ønsker du på maven fint du er glad kommer igen ønsker du på bryster. Fint så gør det vi smiler og ser glade ud penge i kassen og kunden kommer igen. 
 

tro meget få at de danske herinde tilbyder afslutning i fissen 

hvorfor mon og hvorfor gør de udlandske det  penge 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, Lige nu:

De gør det netop for kundes skyld mere end for egen fornøjelse. 
ja så de får kunder tilbage 

fordi så tjener de flere penge så i det har du ret har intet andet sagt. 
 

kun de er ligeglade ønsker du på maven fint du er glad kommer igen ønsker du på bryster. Fint så gør det vi smiler og ser glade ud penge i kassen og kunden kommer igen. 
 

tro meget få at de danske herinde tilbyder afslutning i fissen 

hvorfor mon og hvorfor gør de udlandske det  penge 


 

Det er et frit land og du må tro lige hvad du vil. 
Tilbage står at hverken du eller jeg ved hvad flertallet af pigerne tænker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 2 minutter siden:

Det er et frit land og du må tro lige hvad du vil. 
Tilbage står at hverken du eller jeg ved hvad flertallet af pigerne tænker.

Har du ret i dog har jeg været kæreste med en prostitueret i 5 år og kender langt over 20 udlandske prostitueret piger. 
som fortæller om deres oplevelser. 
 

og jeg tør vædde på ikke ret mange danske piger tilbyder at komme op i dem. 
hvorfor skulle udlandske være anderledes ? 
penge de har mere brug for penge. 
sådan er det bare. Så er man villig til langt mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 25 minutter siden:

Har du ret i dog har jeg været kæreste med en prostitueret i 5 år og kender langt over 20 udlandske prostitueret piger. 
som fortæller om deres oplevelser. 

Ja, selvom jeg er ny herinde har jeg nok hørt det 5 gange. 
Vi kender nok alle hvordan snakken går og hvordan man kan få folk til at skælde ud over hvor råddent  alting er i Danmark - eller hvordan man kan dreje snakken hen på at vi lever i et af de bedste samfund i verden. Min fornemmelse er at du har en ret personlig, ret subjektiv og …. Lad os kalde det overmåde kritisk tilgang til “sexkøbere” og det måske også smitter lidt af når du taler med “pigerne”.

Muligt at vi er nogen der ser en smule for “romantisk” på det - eller bare tror der faktisk findes frie, kloge, selvstændige, begavede piger som også har stor interesse for kunderne udover Deres penge, men jeg oplever flere piger som søde, empatiske mennesker - udover forretningskvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 minut siden:

Muligt at vi er nogen der ser en smule for “romantisk” på det - eller bare tror der faktisk findes frie, kloge, selvstændige, begavede piger som også har stor interesse for kunderne udover Deres penge, men jeg oplever flere piger som søde, empatiske mennesker - udover forretningskvinder.

Det tror jeg faktisk ikke, at du og @Larschristian er så uenige om. Og det er da vel også empatisk, når GPen lader sin gæst afslutte på præcis den måde, han helst vil. @Larschristian påpeger vel bare, at (mange) GPer ikke har nogen præferencer i forhold til kundens afslutning. Er han glad, så er hun også glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 9 minutter siden:

Min fornemmelse er at du har en ret personlig, ret subjektiv og …. Lad os kalde det overmåde kritisk tilgang til “sexkøbere”

Nej ikke rigtig er bare realist og kender bevæge grunden for hvorfor mange piger er her i denne branche og stikker ikke mig selv blår i øjne. 
for købe sex er nu en gang hvad det og har været i millioner af år. 
 

 

Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Det tror jeg faktisk ikke, at du og @Larschristian er så uenige om. Og det er da vel også empatisk, når GPen lader sin gæst afslutte på præcis den måde, han helst vil. @Larschristian påpeger vel bare, at (mange) GPer ikke har nogen præferencer i forhold til kundens afslutning. Er han glad, så er hun også glad.

Nej du har i bund og grund ret. 
han vælger bare at se forbi det jeg skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 15.4.2024 at 21:21:

.for købe sex er nu en gang hvad det og har været i millioner af år.

Ser man det! :shock: Købesex ..."i millioner af år" ??? ! :-o Det er enten en kæmpe overdrivelse af numeriske dimensioner eller faktuel uvidenhed om, hvor gammel den menneskelige race (homo sapiens) menes at være, hvilket videnskaben anslår til være mellem 200000 - 300000 år:

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Menneske

Så selvom prostitution omtales som verdens ældste erhverv, så kan det umuligt være ældre end menneskeheden selv! B)

 

Ps afslutter med pænt farvel og evt på gensyn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 2 minutter siden:

Ser man det! :shock: Købesex ..."i millioner af år" ??? ! :-o Det er enten en kæmpe overdrivelse af numeriske dimensioner eller faktuel uvidenhed om, hvor gammel den menneskelige race (homo sapiens) menes at være, hvilket videnskaben anslår til være mellem 200000 - 300000 år:

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Menneske

Så selvom prostitution omtales som verdens ældste erhverv, så kan det umuligt være ældre end menneskeheden selv! B)

 

Ps afslutter med pænt farvel og evt på gensyn ;)

Nok bare en tale måde tror du ikke k:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...