Hop til indhold
Timmer

Hvordan afslutter i?

Recommended Posts

Er lidt nysgerrig på hvordan jer som besøger piger der tilbyder COB afslutter? 

Og benytter i jer altid af det? 

Selv foretrækker jeg at hun ligger på ryggen og gir HJ til jeg kommer udover hendes bryster :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lsman

Jeg gir den max gas i doggy flår kondomet af og fyrer den af ud over alt hvad der rejser sig i terrænet i 11 meters omkreds. Puder flyver ud over sengekanten i en sky af dun, sønderflået og tilsølet sengetøj driver ned af væggene og spejle smadres og ligger og glitrer på slagmarken.

Nogle gange løber det også bare lige så stille ned ad stokken og videre ned ad mig selv....

Redigeret af Lsman

Del dette indlæg


Link til indlæg

For det meste kommer jeg ikke under besøg, og når jeg gør er det mest i kondomet. Har kun enkelte gange afsluttet med håndjob fra pigen der ramte min egen krop, og en enkelt gang i pigens mund 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaah det er jo meget forskelligt -men for det meste ligger jeg på sengen/briksen på ryggen -og får hj -evt. af mig selv, bj eller hvor hun pirre nosser el. pikhoved/spis med tungen... -det er da pænt nice, men elsker, når de "tager klatten" Og en sidste "spuler" dybt oppe i grotten, hvor vi bare bliver liggende efter (meget sjældent det sker)

Aner ikke hvad "COB" betyder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vælger som regel piger der tager klatten i munden og sluger eller hvor jeg må komme dybt i hendes hals uden gummi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har et par gange nu afsluttet oprejst på knæene overskrævs på kvinden mens jeg gav finger med en hånd bag ryggen på mig selv og mens jeg selv spillede pikken til udløsning med den anden hånd for så at slikke hende ren bagefter. 

 

Har en anden plan for min næste solo aftale men holder jeg for mig selv for nu, slaven læser jo med herinde :lol: :P

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 31 minutter siden:

mens jeg gav finger med en hånd bag ryggen på mig selv og mens jeg selv spillede pikken til udløsning

Det lød indviklet .. for mig så det ud som om du skulle bruge mindst tre hænder til dén manøvre ...:D
M-e-n tror nok jeg forstod det da jeg nærlæste sætningen .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 18 minutter siden:

Det lød indviklet .. for mig så det ud som om du skulle bruge mindst tre hænder til dén manøvre ...:D
M-e-n tror nok jeg forstod det da jeg nærlæste sætningen .. 

Ja den var også svær at beskrive klart :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker at de sutter mig til jeg sprøjter i deres ansigt, så fedt at se deres ansigt og reaktion på de første sprøjt, bare så frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afslutter som regel ved at køre pikken ind og ud af fissen (det kaldes også at kneppe). 
Min sperm afleveres helst dybt i kvinden.  (Hos en GP er der som regel en meget tynd membran over pikken).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige i smasken! Prøver at sigte efter næseborene når jeg skriver 111 ud over fjæset. Bonuspoint hvis de efterfølgende kan blæse en spermboble når de puster ud med næsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg afslutter som regel med at spørge, om jeg må komme igen.

Hvis hun siger "ja", går jeg som regel først en halv time efter... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste gange afslutter jeg i fissen med gummi. 

Nogle enkelte gange foretrækker jeg at afslutte på bryster eller i munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder når manden  sigter  mod  min  mund og rammer  både  mund  og  ansigt,  på  skambenet , i munden  eller  dybt  i halsen. 

Fandtes der  ikke  kønssygdomme ville jeg  nyde at  få  fyldt  både  min  fisse  og røv med  sperm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 22.1.2024 at 07:52:

Lige i smasken! Prøver at sigte efter næseborene når jeg skriver 111 ud over fjæset. Bonuspoint hvis de efterfølgende kan blæse en spermboble når de puster ud med næsen.

De skal da ikke puste ud med næsen når den er fyldt op med sperm, de skal da puste ind! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste jeg ved er at "spare" ekstra meget sperm sammen inden besøget og så bede pigen sætte sig på hug foran mig mens jeg står op og så ellers fyre en kæmpe ladning sperm i ansigtet på pigen, som så langsomt drypper ned på brysterne :)

Nogle gange går vi hen foran spejlet hvor jeg så masserer sæden ind i hendes bryster så de glinser. 

Eller det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I gamle dage, for 10-15 år siden elskede jeg at komme dybt i fissen på min skønne og dejlige kone og bare ligge der lidt og lade tingene falde lidt til ro, mens vi samlede kræfter. Min kone blev syg og jeg har været tørlagt i 10-15 år indtil for nylig….

Nu er det en lidt længere process, som kræver en større indsats, men efter den lange process får jeg skønne orgasmer liggende på ryggen mens damen laver hj/bj og jeg krammer balder og dufter, smager og nyder fisse og jeg krummer tæer, ryster og vibrerer med lukkede øjne og trækker oplevelsen så længe som muligt.

Jeg drømmer om at have libido, gejst og udholdenhed til at kunne få kondom på og knepper en skøn dame så længe og så godt at vi kommer samme sted hen. Jeg husker hvor godt det er - det er det det absolut bedste for mig.

nyd det drenge, mens i kan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...