Hop til indhold

Sbabekbh - Sugarbabe veninderne

Featured Replies

Skrevet

Jeg tvivler, tænker de personer har vundet. Der er ikke så meget vi kan gøre.

• Svar 75
  • Visninger 17.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Og så et spørgsmål til folk herinde. Tror i, at der ville være et potentiale i at vi oprettede en onlyfans som vi delte. Så vi lagde billeder og film op, både solo og sex? 

• Ok, så prøver vi med Telegram.    Tak til alle de søde mænd der har rakt ud og har tilbudt deres hjælp.  Vi er stadig nye med Telegram, så vi prøver nu at lave en gruppe, det vil sige at m

• Ja, nogle har nok anmeldt den og så er den blevet lukket ned.  Desværre, vi havde mange sjove oplevelser. Men også mange oplevelser med mistanke, anklager, mænd der ville snyde os, svine os til o

Skrevet
spigerne skrev, for 38 minutter siden:

Jeg tvivler, tænker de personer har vundet. Der er ikke så meget vi kan gøre.

Desværre læser Bjarne / Thomas Olsen og hvad fjolsset nu eller kalder sig med her på EG, han må have et utroligt kedeligt liv, for han bruger alt sin tid på at genere de dejlige GP. Så det er nok han som i desværre udsættes for chikane fra :(

Skrevet

Aner ikke hvordan telegram fungerer?

Og tror desværre der er flere end bare den ene der vil ødelægge det, man får mange vilde beskeder fra mænd der kalder én grimme ting hvis ikke man gider sende en masse nøgenbilleder osv.

Skrevet
spigerne skrev, for 1 time siden:

Aner ikke hvordan telegram fungerer?

Og tror desværre der er flere end bare den ene der vil ødelægge det, man får mange vilde beskeder fra mænd der kalder én grimme ting hvis ikke man gider sende en masse nøgenbilleder osv.

Det lyder også som om i slipper for en del kævl, Det sker også på andre sider desværre, og her indimellem
hav det godt

Skrevet

Som andre skriver, så er Telegram et godt alternativ til Snap.

Det er en anonym beskedtjeneste, hvor I også kan oprette grupper. Jeg hed, at jeg ville melde mig ind hvis I oprettede sådan en gruppe :)

Skrevet

Hvis der er én der kan hjælpe med hvordan man gør med telegram, må personen gerne skrive en privat besked herinde.

Skrevet

Ok, så prøver vi med Telegram. 

Tak til alle de søde mænd der har rakt ud og har tilbudt deres hjælp. 

Vi er stadig nye med Telegram, så vi prøver nu at lave en gruppe, det vil sige at man bliver en del af en gruppe, hvor man jo så også kan se hvad andre mænd skriver. Så ligger vi indimellem opslag ind i gruppen, og hvis man er frisk på det der står, kan vi etablere en privat samtale.

For dem der gerne vil være med, kan man bruge det her link:

https://t.me/+srMXsAu-JnJmYjQ0

Skrevet
Peterepete skrev, for 18 minutter siden:

Er på nu, hvordan foregår det så i praksis?

Det står i indlægget over dit. Der er ikke mere til det. :)

Skrevet

det vil sige at man er inde i gruppen via linket ? og modtager så besked der ?

Skrevet
Peterepete skrev, for 5 minutter siden:

det vil sige at man er inde i gruppen via linket ? og modtager så besked der ?

du skal downloade appen først og så gå ind via linket og søge om medlemsskab ?? måske

• 1 month later...
Skrevet

Hun er ikke ny, har været en del af samme pigekreds tidligere. Måske især derfor tror jeg godt, man kan regne med, at hun er seriøs.

• 1 month later...
Skrevet

Fedt tiltag i har der over på djævleøen, det er jeg da lidt misundelig på

og er der nogen der ved om vi  har noget tilsvarende her på fyn

Skrevet
Fynsbo skrev, for 3 timer siden:

Fedt tiltag i har der over på djævleøen, det er jeg da lidt misundelig på

og er der nogen der ved om vi  har noget tilsvarende her på fyn

det her i , f eks sugardaters, der er der også 300 om en pige der vil ) Det er fuldstændigt det samme. Og denne tråd er jo så fejlagtigt stadig under sugardating )

• 7 months later...
Skrevet

Jeg vil lige høre, sker der noget på Telegram profilen, for jeg er i tvivl om min er sat ordentlig op, for der sker ikke rigtig noget derinde?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.