Hop til indhold

Recommended Posts

Godt nok også nogle specielle krav hun har om en lyserød tunge uden den mindste hvide plet på den. Man skal godt nok lige have tandspejlet frem og tjekke grundigt inden hun åbner døren, hvis man altså vil have kys og slikke hende.

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa,

En lidt "tynd" anmeldelse eller skulle det bare være en oplysning? 
Savner noget subjektiv tilgang til mødet selvom Mia har lagt en liste så lang af anmeldelser på hendes annonce. En annonce som jeg faktisk godt kan lide. Superfedt med sort hvid bllleder og ja hun ser godt ud på dem og må så stole på at hun som hun oplyser ikke er "pumpet" med det ene eller det andet. 
Hvis ellers jeg kunne leve op til de kriterier hun stiller er 2600 vel ikke meget hvis ALT er inklusivt. Nu har jeg ikke læst hendes anmeldelser men er sikker på de fleste sikkert mener hun er det værd.

Hun er så også lokaliseret her på Øen pt. hvilket gør jeg interesserer mig for hende. Held og Lykke til jer der måtte have råd og får en aftale i stand.

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa,

En lidt "tynd" anmeldelse eller skulle det bare være en oplysning? 
Savner noget subjektiv tilgang til mødet selvom Mia har lagt en liste så lang af anmeldelser på hendes annonce. En annonce som jeg faktisk godt kan lide. Superfedt med sort hvid bllleder og ja hun ser godt ud på dem og må så stole på at hun som hun oplyser ikke er "pumpet" med det ene eller det andet. 
Hvis ellers jeg kunne leve op til de kriterier hun stiller er 2600 vel ikke meget hvis ALT er inklusivt. Nu har jeg ikke læst hendes anmeldelser men er sikker på de fleste sikkert mener hun er det værd.

Hun er så også lokaliseret her på Øen pt. hvilket gør jeg interesserer mig for hende. Held og Lykke til jer der måtte have råd og får en aftale i stand.

// Amar Lover

Som jeg husker hende for en del år tilbage er hun alle pengene værd i kvalitet. Dengang var hun dog lidt billigere og havde vist ingen krav om lyserød tunge. Men det er som sagt en del år tilbage så skal tages med et gran salt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

God anmeldelse....... eller noget.

Hej @ButterflyMan

Mange tak for info vedr. Mia. Jeg tror nok, det er kutyme at skrive den slags oplysninger i forlængelse af en eksisterende tråd om GPeren. Og netop her er der nok af tidligere anmeldelser at gribe fat i. 

Jeg er selv kommet til at begå en lignende fejl i ren begejstring. 
Og der er vitterligt al mulig grund til begejstring i dette tilfælde. Mia er i min bog second to none, men tilhører i øvrigt den klasse, hvor man ikke bør sammenligne med nogen eller noget. For stort set alt blegner ved siden af.

Twain

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg
Twain skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror nok, det er kutyme at skrive den slags oplysninger i forlængelse af en eksisterende tråd om GPeren

Modtaget!

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Twain skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror nok, det er kutyme at skrive den slags oplysninger i forlængelse af en eksisterende tråd om GPeren.

Ja, lige nu er det jo bare reklame

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mia04

Hello!

First of all thank you to each one of you for the input, I didn't even have enough time to warm up and I can see is already up a thread regarding my persona and how I do things. Thank you@ButterflyMan _ for the input, was not necessary at all, and I don't doubt your good intentions. Since this topic exists and I can observe some different opinions (which is perfectly fine, everyone is entitled to), I will clarify some things:

Oral hygiene was always mentioned in my info. Now, of course if you new, you couldn't know. I find kissing important in establishing a connection and met previously gentleman that had poor hygiene which is visible while talking, I don't need a loupe or mirror to see that. A  "pink" tongue which is a natural color means was brushed in the morning, there are no bacteria left overnight. Is just matter of respect and showing how much you care about yourself first and for the person you are about to meet. Applies in various fields for example when you have a business meeting or just a conversation with some friends. If I would have a visible poor hygiene and a visible carries, would you kiss? No. I did not ask for a visit to the dentist, I simply asked to pay attention to this detail in order to have a successful meeting.

Now secondly, regarding the fee, I won't debate this topic much, thought I made it clear in my description. I'll explain just once and for all. While other girls have a list with extra or a GFE full package, I don't. Everyone can confirm that, was never my thing. If the mutual attraction exists in those first 10-15 minutes of communication (which is not charged), I expect my visitor to get relaxed and enjoy the vibes. If not, then was it the purpose of visiting? Just semen discharge? I am pretty sure everyone can do it just by themselves and I am not needed at all. If the public wants me to write down things like shower together - X amount, kiss - X amount, superfrench/megafrench X amount - all these things combined are higher than my fee. I can do that but it doesn't represent me. I don't like to serve the bill, I offer an experience. If basic sex the person wants, then surely I am not the right person.

Thanks for understanding. 

Redigeret af Mia04
grammar mistakes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 2 timer siden:

Som jeg husker hende for en del år tilbage er hun alle pengene værd i kvalitet. Dengang var hun dog lidt billigere og havde vist ingen krav om lyserød tunge. Men det er som sagt en del år tilbage så skal tages med et gran salt.

Dengang var der, som Mia også selv skriver, samme krav til den rene pink tunge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Ja, lige nu er det jo bare reklame

Tak, tak. Jeg tror, vi er med. 
Og som sædvanlig udstråler dine indlæg liberalitet, empati og humor. Ligesom din Avatar.

:-)

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg
Twain skrev, for 2 timer siden:

kutyme at skrive den slags oplysninger i forlængelse af en eksisterende tråd om GPeren.

Eller i en ny tråd som efterlysning. Jeg har bedt om flytning af tråden, men siden det ikke sker må vagthavende mene noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Eller i en ny tråd som efterlysning. Jeg har bedt om flytning af tråden, men siden det ikke sker må vagthavende mene noget andet.

Hvordan vidste jeg, at netop du ville træde til her? 
Måske fordi din liberalitet og humor matcher @tvr’s.

Netop I to forstår om nogen med jeres tilsammen næsten 20.000 indlæg virkeligt at udvikle Forum, opmuntre og sørge for at nye anmeldertalenter kommer til fadet. 

Af hjertet tak herfra.
Twain

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 1 time siden:

Dengang var der, som Mia også selv skriver, samme krav til den rene pink tunge :D

Det var der sikkert, jeg kan ihvertfald huske hun altid har lagt vægt på god hygiejne. Og det kan kun være et ekstra plus i bogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld mig ....,

Kan slet ikke forstå at hygiejne er et spørgsmål !!!!

Alle piger har sgu da ret til at afvise en hvis man ikke har passet sig selv ordentlig - jeg vil søreme da heller ikke kysse en kvinde der ikke har passet sin mund godt nok, og kys er jo en del af GFE.

Denne tråd handler for mig om at trådfører laver en noget spøjs mangelfuld "anmeldelse " som snarer er en reklame .

Normalt handler det om sted, parkering bademulighed modtagelse kommunikation for aftalen altså i min optik.

// AL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dr. Love

Mia er unique <3. Udover at være smuk og sexet er hun sød, sjov, intelligent og ret interessant at snakke med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for heads up! Havde ikke set Sweet Mia var tilbage. Jeg husker nogle fantastiske kys og en indlevelsesevne ud over det sædvanlige. Men er hun russer? , synes jeg også husker det. Eller er der nogen der ved hvor hun kommer fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
SteveNewcom skrev, 1 time siden:

Tak for heads up! Havde ikke set Sweet Mia var tilbage. Jeg husker nogle fantastiske kys og en indlevelsesevne ud over det sædvanlige. Men er hun russer? , synes jeg også husker det. Eller er der nogen der ved hvor hun kommer fra?

Hun fortalte mig at hun var fra Italien. Men....man ved aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mia04
sanook skrev, for 11 timer siden:

Hun fortalte mig at hun var fra Italien. Men....man ved aldrig.

Indeed, grew up and studied there, I speak the language fluently.. But I am not Italian by birth. I would appreciate if my origins stay private, between 4 ears. When comes to personal details especially when someone cares a lot about, I am the only one who can respond properly because often people are misleading.

Thank you

Redigeret af Mia04
grammar mistakes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest cmal

Mia er fantastisk og utrolig dejlig. Jeg er taknemlig for, at hun er tilbage i dette univers.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Agent Leman- Jeg vil tippe hende til 168 cm - slank - en vægt ( for ca. 4-5 år siden ) omkring de 55 kg og de smukkeste C skål bryster jeg nogensinde har set. Fantastisk smuk krop!

Do respect requirements for discretion,Mia- this is not a geopolitical forum, anyway

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Twain skrev, for 13 timer siden:

Hvordan vidste jeg, at netop du ville træde til her? 
Måske fordi din liberalitet og humor matcher @tvr’s.

Netop I to forstår om nogen med jeres tilsammen næsten 20.000 indlæg virkeligt at udvikle Forum, opmuntre og sørge for at nye anmeldertalenter kommer til fadet. 

Af hjertet tak herfra.
Twain

Se nu er jeg meget i tvivl om hvad du egentlig mener. 

Ikke omkring humor, det giver ligesom sig selv. Men om du er ironisk ift at opmuntre til gode anmeldelser.....  Hvis du mener det du skriver bogstaveligt, har du jo ret.

Har du derimod helt og aldeles misforstået mit (meget simple) budskab, om at anmeldelser bør indeholde anmeldelser og ikke reklame, kan du jo prøve at læse det igen.  

Opmuntring til at sørge for "at nye anmeldertalenter kommer til fadet", er jo netop at reservere tråde om anmeldelser til deres anmeldelser, istedet for forurene dem med reklame

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...