Hop til indhold
Bundstokken

Kære piger og kunder : Tanja Rahm

Recommended Posts

Filosoffen. Du glemmer lige alle dem som både betaler OG giver gaver.... looool

Ja, de må være de værste udnyttere! Og dem der husker fødselsdage, køber vin, blomster og laver mad!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

He he...... er der så nogen der har mod nok til at indrømme, at mange af de forhold hun beskriver rent faktisk også findes i branchen ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Det der bekymrer mig meget, er den opmærksomhed bloggen får og al den store opbakning hendes holdninger på bloggen ligeledes får fra diverse debattører, både når den diskuteres på hendes egen blog og andre steder. Det synes jeg er bekymrende.

Jeg tror det er et udslag af confirmation bias: Man er simpelthen mere tilbøjelig til at godtage et argument hvis man er enig i konklusionen.

Jeg tror derimod ikke at Tanja overbeviser ret mange modstandere/neutrale med hendes generaliseringer og stråmænd.

Redigeret af Tywin Lannister

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tanja, beskylder mandlige sexkøbere for at være dovne, men når jeg ser på hvor mange timer jeg må arbejde for at skrabe sammen til en ½ times fornøjelse hos en glædespige, så forstår jeg slet ikke hendes udtalelse - derimod synes jeg at mange glædespiger må være dovne - tænk de behøver kun arbejde effektivt 15 timer/måned for at have en indtjening på kr. 30.000,-/måned før skat :lol: , husleje og andre udgifter - sådan et job ville jeg også gerne have - og så få sex samtidigt. OK - jeg ved selvfølgelig godt mange af dem bruger langt flere timer, idet der er meget spildtid: kørsel, oprydning, vask og rengøring, lægge make-up og dresse up, besvare tlf. opkald, indrykke annoncer, vente på kunder, mv. - så timelønnen er nok ikke helt så høj, men stadig attraktiv i forhold til at stå i en frisørsalon.

Tanja, gør sig også lystig over de mænd, der er flove over at besøge prostituerede, medens hun selv er den første til at nedgøre dem og kalde prostitution for vold mod kvinder. Hvem vil så frivilligt stå frem og sige at vedkommende af og til laver en frivillig aftale med en glædespige om en hyggestud, når det bare bliver fordrejet til noget helt andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke meget at sige, kun at føle sig som manden i videoen   :grin:  Hendes fame i medierne, dør jo ud igen med tiden.
Og hun vil forsøge sig igen og igen med flere af den slags historie, så snart den før er tysset ned, men med tiden vil hendes tilhænger også få nok af alt det medynk.. 

Kom nu videre, du var i branchen for 13 år siden og stiller dig frem nu, du var gadeprostitueret ( deraf dine gæster ) du var stofmisbruger ( deraf bedøvede du din krop og solgte dig selv for stoffer ) og du havde ar på sjælen længe før ( med en barndom fuld af svigt, misbrug, mishandling, you name it ) 

http://www.blingbling.dk/videos/japansk-gut-falder-i-søvn-stående-752.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

.. du var gadeprostitueret ( deraf dine gæster ) du var stofmisbruger ( deraf bedøvede du din krop og solgte dig selv for stoffer ) og du havde ar på sjælen længe før ( med en barndom fuld af svigt, misbrug, mishandling, you name it ) 

Det med at kaste om sig med falske påstande gælder vel begge veje. Ved man med bestemthed, at hun var aktiv gadepige. Ud fra hendes blog har jeg nu fået det indtryk, at hun arbejdede på klinik. Der var nogle passager hvor hun fortalte, at hun fakede orgasmer så højt, at hun og telefonpigen efterfølgende har stor morskab over disse høje skrig m.v.

Jeg har sagt det før "Hvis det kan hjælpe hende at skrive om det, så er det egentligt fint med mig, og hun vel næppe kunne påvirke den offentlige mening. Hendes jubelkor havde bestemt også deres snæversynede blik på branchen allerede før der var nogen der hed Tanja.".

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er ikke sikker på at det nødvendigvis er helt rigtigt når et par stykker siger, at ingen påvirkes af hendes holdninger, da dem der bakker op på hendes holdninger alligevel på forhånd var prostitutionsmodstandere selvom det var rart hvis det foreholdte sig sådan.

For nogen mennesker som ikke går meget op i emnet tror jeg hun vil kunne påvirke dem.

Folk ændrer tit holdninger og kører med på vognen når medierullen farer afsted.

Det er set så tit.

Vi kan se at hun er snæversynet og meget andet men vi er ikke repræsentativ for hr og fru Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ingen ved jo med bestemthed, hvilken effekt hendes stemme har. Grunden til at jeg ikke mener hun kan flytte noget, skyldes primært to ting

1) Hun fremstår ikke særlig troværdig, og hun har nogenlunde samme fremtoning som Anne Grethe Bjarup Riis - Da hun sidst var på TV opnåede hun nok nærmest det modsatte af, hvad hendes hensigt var

2) Mænd har altid generelt været for køb af sex (langt største parten) Ser man på kvinder, så er de i bevægelse hen imod accept af købesex. Der er altså flere og flere kvinder, der siger "Kvinderne må selv bestemme om de ønsker at sælge sex, sålænge jeg ikke selv behøver". Med andre ord, så hidser de sig ikke længere så meget op over emnet , som tidligere.

Ser man på vores politikere, så havde regeringen jo lovet et forbud, hvis de vandt valget. Senere har de så fået lavet nogle undersøgelser, og de har tilsyneladende skiftet kurs.  De taler langt mere om oplysningskampagner, sociale problemer m.v. end om at indføre et forbud. Ser vi et par år frem, så er der meget der tyder på at vi igen får en borgerlig regering, og en sådan ønsker ikke at indføre et forbud.

I øvrigt så skal man jo heller ikke glemme at SIO og enkelte aktive kvinder rent faktisk også gør en stor indsats omkring oplysning, så jeg frygter såmænd ikke at Tanja kan flytte nogen holdninger af betydning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen ved jo med bestemthed, hvilken effekt hendes stemme har. Grunden til at jeg ikke mener hun kan flytte noget, skyldes primært to ting .....

så jeg frygter såmænd ikke at Tanja kan flytte nogen holdninger af betydning.

Nej, du har helt ret i, at man ikke ved, hvilken effekt hendes narrestreger vil få.

Men med hensyn til det sidste er jeg slet ikke så optimistisk. Folk, der til dagligt ikke skænker prostitution en tanke eller er inde i problematikken, falder nok let for frk. Harms udgydelser.

Hun ser jo godt ud, og hun kan fremføre et (mere eller mindre forskruet) budskab, så der skal nok være dem uden for vort segment, der falder for hendes for hendes propagandastrøm. Danskerne er jo glade for at se "ofre" eller folk, der på den ene eller anden måde er kommet "i klemme".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Borende X

Hvis man mener, at hun kan få en afgørende betydning, så skal man tage hende alvorlig, og reagere med et modtræk. På den seneste har brave piger jo også brugt deres stemme. Og.....hvis man stadig er bekymret burde man nok tage flere initiativer.

Og det er selvfølgelig individuelt, men jeg opfatter ikke Tanja eller Anne Grete som særlige gode meningsdannere, De vil næppe tage mange sekunder i en landsdækkende debat, at klæde dem begge af til skinnet. Fortalerne for en fuld ud lovliggørelse har langt bedre aktører de kan sende på banen. Og... hvor mange holdninger kan man præge, når man blot står og råber og galer som "sindsyge" uden lyst til også engang imellem at kæft og høre hvad modparten har at sige.

Man skal ikke undervurdere det tavs flertals evne til selv at danne sig en holdning baseret på fakta.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Jamen så må jeg da sige at hun har da sandelig oplevet noget

Der må simpelthen havde været "oplevelser" hver dag, eller har det været fortælleringer fra pigernes private rum hun sidder og skriver om?

Sådan lidt godt gammeldags sladder? ammestuesnak, genfortællinger

For jeg har da været i branchen siden de første guldhord og der er da nogen af de ting hun skriver om jeg kan genkende, ligeså vel som andre, møder man på et tidspunkt tosser.

Vi ser jo også den 1% af den der falder udenfor den nomale kundegruppe, som bankdamen, som nettodamen, jord og betonarbejderen eller postbudet eller hvad man nu fortager sig.

Andet ville være unomal

Men at have været i brancen i 3 år og bare have oplevet alt det?

Grimms æventyr og mynthauchen (den kunne jeg ikke stave) gå hjem og læg jer, her er nutidens løgner!

Det tør jeg lægge mit hoved på et fad på om hun så har arbedet alle 365 dage fra kl. 24.00- 23.59

Eller måske har sådan en som mig besøgt hende lidt for ofte ?? *SS* God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

jeg har lige læst hendes seneste... 

kors i hytten... 

jeg tror jeg tager hende med på arbejde en dag.... eller i hvert fald inviterer hende.... 

jeg skulle vist være både begavet og velformuleret nok til at skyde det mere end uigennemtænkte blog-indlæg fuldstændig i sænk... 

mage til vrøvl... 

Så kommer jeg også skal nok få hende kurreret! :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Bluejacket

Det var ikke regeringen der havde lovet et forbud, der var S og SF men De Radikale var hele tiden skeptiske mod dette også før valget og det var De Radikale der kæmpede meget mod forbuddet i regeringen og så kom der nogle undersøgelser og så skiftede S og SF heldigvis kurs nok også under erkendelse af at de ikke kunne få det igennem alligevel. Det var i hvert fald analysen fra flere.

Mht indflydelse til Tanjas indflydelse så har du ret i at det ved hverken du eller jeg, vi kan kun skrive hvad vi tror. Men faktum er at hun har sat en debat igang også i medierne, og det har ikke nødvendigvis været for det gode for prostitutionstilhængere sådan som det er forløbet. Jeg er da enig i at hun nok ikke har den stor indflydelse men det har SIO altså desværre heller ikke selvom vi er enige om at SIO gør et godt og fornuftigt indtryk når de er i medierne. En mindre indflydelse har de begge, men det bør ikke undervurderes specielt ikke hvis det bliver et fokus punkt for medierne og politikerne.

I øvrigt har andre lande i Europa udover Sverige nu forbudt prostitution og senest er Frankrig måske på vej til at vedtage forbuddet der også. Derfor kan vi heller ikke spå om hvad politikerne vil gøre i fremtiden.

Jeg er dog enig i at vi ikke skal være meget bekymret for at et forbud lurer omkring hjørnet for det virker det heldigvis ikke til. Men det gør ikke at man i min verden bare skal tro at den hellige grav er velforvaret nu og i fremtiden.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt fint, at brave piger har brugt deres stemme. Men i lille Dannevang er det desværre sådan, at kritik og negativ holdning meget lettere bundfælder sig end det omvendte.

Nej, det er de heller ikke som sådan, hvis man sætter en kommunikationskonsulent på deres udgydelser, men som sagt er det (for) let at komme i medierne med negative historier. Og medierne kan slå. Se blot de mange udvisningssager: Kommer en enkelt sag i fjernsyner, går der ikke mere end et par dage, før hele "systemet" er vendt på en tallerken og er indstillet på at lade vedkommende blive.

Muligvis kan bedre aktører sendes på banen, men jeg tror alligevel, at det er op ad bakke.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bluejacket

Det var ikke regeringen der havde lovet et forbud, der var S og SF

Korrekt - beklager at jeg tog udgangspunkt i hvad S og SF havde lovet hinanden får de gik ind i realitets forhandlinger med de Radikale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Borende X

Vi har jo ytringsfrihed, så stoppe hende er nok ikke et scenarie. Hvad synes du så, at man burde gøre, hvis man er bekymret for hendes blog, og medieopmærksomhed. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X

Vi har jo ytringsfrihed, så stoppe hende er nok ikke et scenarie. Hvad synes du så, at man burde gøre, hvis man er bekymret for hendes blog, og medieopmærksomhed. ?

Jamen spørgsmålet er, om der overhovedet kan gøres noget? Vi er helt klart i defensiven her, selvom piger herinde - samt en enkelt udefra - har leveret kvalificeret modspil.

Havde jeg en patentløsning på det her, havde jeg nok lanceret den. Men der kan jo være andre herinde, som kan se muligheder, som mit pessimistiske jeg ikke kan se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nu flere der er af og til offentliggører hvad de får i deres indbakke, jeg har selv set hvordan flere kendte debattører har offentliggjort nogle ret horrible beskeder de fik i deres indbakke på facebook , jeg har ikke hørt det er noget man skulle kunne blive dømt for, men jeg ved det ikke med sikkerhed. 

Nej og da Fjæsbog er registreret i USA så er det dette lands regler der gælder og er det ikke strafbart i det pgl. land, så selv om det er det i DK så er det omkostningsfrit.

Evt retssag skal føres i det land hvor det er registreret.

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man må ikke åbne andres breve, og ej heller hacke andres indbakker, men selvfølgelig må man da offentlige det indhold man modtager på elektroniske midler. Folk kan jo bare lade være med at sende deres "svinere", trusler m.v. hvis de ikke ønsker at tage ansvar for deres utilbørlige opførsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener bare at have læst et sted at man ikke måtte offentliggøre folk med navn..

Men vi er enige, folk må stå ved hvad de skriver og i dette tilfælde er det så heller ikke breve eller andet, som vi bakker op om.

Hvis man har noget på hjertet og ønsker at tale sin sag, så burde man kunne gøre det på en ordentlig måde, fremfor disse breve..

Men når jeg læser hendes facebook, så er der intet om denne branchen i hverken 2009-2010-2011 eller 2012.

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-)

Jeg har aldrig hørt om hende før.

I mine år i branchen er jeg aldrig stødt på hverken hende eller hendes lige...

Jeg har jo så heller ikke været i branchen dengang da hun var...... Men jeg har en stor kontaktflade til piger som har været i den i 20-30 år - og de har heller aldrig mødt hende.

Lad os antage at både Tanja og Helene har haft det så skidt i branchen som det de giver udtryk for.

Så åbner det mine øjne endnu mere for at branchen ( os alle som færdes i den ) konstant lever med frygten for stigmatisering og afsløring.

Hvis nu at klinikkerne og pigerne konstant befandt sig i en gråzone - så ville vi alle også haft mulighed for at søge hjælp til den slags piger.

For helt ærligt - Alle vidste at den var helt skæv med Helene !

Og ingen fik hjælp til hende.

For ingen ved hvad en evt konsekvens kan være for en selv.

Hvis branchen var åben og ikke skulle frygte rufferi paragraffer, politi, skat osv så ville det være nemmere at hjælpe dem som har det skidt.

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa :smile:

Jeg har aldrig hørt om hende før.

I mine år i branchen er jeg aldrig stødt på hverken hende eller hendes lige...

Jeg har jo så heller ikke været i branchen dengang da hun var...... Men jeg har en stor kontaktflade til piger som har været i den i 20-30 år - og de har heller aldrig mødt hende.

Må indrømme at jeg har tænkt den tanke at Tanja Rahm, bare var en fiktiv person, opfundet til lejligheden og jeg har da også antydet, at hun ihvertfald havde en ghostwriter  :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...