Hop til indhold
Bundstokken

Kære piger og kunder : Tanja Rahm

Recommended Posts

Så er hun ude med den brede pensel igen. Hvordan tror Tanja Rahm mon det er for pigerne at få deres arbejdssituation beskrevet på denne måde. Mon Tanja Rahm tror hun hjælper nogen ---- andre end sig selv, på bekostning af netop sexarbejderne.

Kan vi sexkunder genkende os selv i hendes beskrivelse ???

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har lige læst hendes seneste... 

kors i hytten... 

jeg tror jeg tager hende med på arbejde en dag.... eller i hvert fald inviterer hende.... 

jeg skulle vist være både begavet og velformuleret nok til at skyde det mere end uigennemtænkte blog-indlæg fuldstændig i sænk... 

mage til vrøvl... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så træt af de mennesker, der skyder skylden over på "samfundet" eller andre, fordi de ikke vil vedstå eget ansvar for deres egne valg.

Er der nogen, der tabubelægger købesex, er det da frk. Harm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg må jo indrømme at manglende link ødelægger budskabet en del :???: - det kommer her: http://tanjarahm.dk/21-prostitution-er-vold-mod-kvinder/ 

Venligst

Er det i øvrigt kun hos mig EG kører uendeligt langsomt ?

Ser ud som om dit link er blevet ændret - prøv istedet:

http://tanjarahm.dk/21-prostitution-er-vold-mod-kvinder/

Jo, man skal have lidt tålmodighed med EG og internettet i det hele taget  :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har lige læst hendes seneste... 

kors i hytten... 

jeg tror jeg tager hende med på arbejde en dag.... eller i hvert fald inviterer hende.... 

jeg skulle vist være både begavet og velformuleret nok til at skyde det mere end uigennemtænkte blog-indlæg fuldstændig i sænk... 

mage til vrøvl... 

Det kan vi ikke være uenige om, Jasmin - problemet er bare at det er hende og ikke dig der har mediernes opmærksomhed. 

Medierne vil hellere skrive om folks ulykke, end lykke og her har vi en ulykkelig kvinde hvis selvbeskrevne skæbne virkelig giver læsere og seere.

Hvordan mon hendes liv bliver hvis hun en dag oplever bare at være blevet brugt i nogle totalt samvittighedsløse og hadske prostitutionsmodstanderes hellige korstog mod prostitution, for derefter at blive kasseret når hendes medietid er udspillet ??

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

hahaha -Økonomisk Vold???

WTF??? er man så også voldsmand hvis man prutter om prisen i en tøj-forretning? Jamen, skynd dig at ringe til politiet :D

Hun er altså lidt små-tosset - og så alle hendes overdrivelser, hvor enkelt-episoder pludseligt bliver gældende for alle, flertallet eller mange af mændene - tror altså hun trænger til et reality-check... for det lader altså til at hun er drevet ganske langt ud i verdens-rummet :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun ryste på hovedet.

Hun havde allerede vævefejl i kysen, da hun gik ind i en branche, der vel at mærke kræver en endda overordentlig god pyske.

Hun skulle aldrig have været ind i branchen, og det er nok her hovedproblemet ligger. Det må vi så slås med nu

En læsehandicappet ville nok ikke søge en stilling som korrekturlæser, lige så lidt som en parfumeallergiker ville søge stilling i en parfumeforretning, men frk. Harm ........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Noget  undrer mig ved hendes blog.

Hvorfor har hun indsat de to øverste fotos af sig selv.

Hun blotter en nydelig skylder, håret blæser sexet tilbage og blikket er sugende.

På de andre fotos ved de enkelte blogindlæg fremvises en struttende barm, håret fremhæves gentagne gange, Eva frister Adam med æblet, atter en blottet skulder, ved indlæg 18 anes den fyldige barm i udskæringen osv.

Er denne blog i virkeligheden lavet for at tiltrække de mænd der tænder på at blive skældt hæder og ære fra? Er hun stadig i markedet, bare i en meget snæver niche?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Den blog hun skriver, er den skrevet af hende eller en som har mere styr på de fine ord.

Alle de ting som hun har været ud for, så lyder hun som om hun har været en gadepige eller været på et usselt bordel et sted inde i det mørke Kbh. De ting hun skriver om, kan jeg slet ikke genkende.

Jo at fyre vil prutte om prisen er sandt nok, men det sker så sjældent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gad vide hvornår hun stopper sig selv??? Overrasket over folk efterhånden ikke har gennemskuet både hende og hendes ustabile sind... Jeg mener hun ydmyger sig selv, og at hun gør det offentligt , gør det tydligere i mine øjne, at her er en kvinde med store psykiske problemer. Alt hadet, vreden, sorgen og det hadske menneskesyn, er så dominerende, at den lille Tanja indeni må være tæret op af selvhad og fortvivelse... Selvdestruktiv, ynkelig og medlidenheds søgende er ikke vejen frem til helbredelse. Så kære Tanja Jeg vil gerne,( ligesom andre af mine kollegaer), viser dig en side af den branche du siger du kender alt til, som du helt sikkert ikke kender... Men det kræver du er åben, fordomsfri, i kærlighed, og kan se det gode i mennesker. Så kære Tanja, når dit hjerte er helbredt ( hvis muligt) og du finder det anvendeligt ,at arbejde med dig selv, så ringer du bare, så vil jeg vise dig en glad glædespige med dertil rigtige mange glade og kærlige mænd som gæster... Du får hvad du giver... Mvh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Nu ved jeg godt at jeg er skadet. Voldtaget. Og udnyttet glædespige der bare ikke har set virkligheden i øjnene og derfor tæller min mening ikke i debatten.

Men siden det første blok indlæg kom frem og jeg læste det med stor undren. Har jeg gransket min ødelagte hjerne med hvor alle disse frygtelige mænd mon går hen og besøger piger. Måske jeg bare er heldig. Eller også har jeg bare taget så meget skade at jeg ikke længere opfatter virkligheden som den er. Min lugtesans har sat ud og min opfattelse af hvad god opførsel er er helt forkvaklet. For jeg kan slet ikke genkende det billede der males af mine gæster.

Nå men nu gider jeg egentlig ikke spekulere mere over det. Jeg skal nemlig have gjort mig færdig til en aftale med en af disse frygtelige mænd jeg har været så dum at besøge flere gange.

Gu ve hvilke overgreb han vil begå imod mig i dag... uhhhh kan næsten ikke vente med hvad det mod ender med....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg jo som sagt ikke en af de hurtigeste knallerter på havnen...men er der noget sted hun har skrevet hvor længe hun har været i branchen?

3 år læste jeg et sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

Hep LC ( Aka Velone ) mener der står hun var i branchen i 3 år og at det vist er 13 år siden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg godt at jeg er skadet. Voldtaget. Og udnyttet glædespige der bare ikke har set virkligheden i øjnene og derfor tæller min mening ikke i debatten.

Men siden det første blok indlæg kom frem og jeg læste det med stor undren. Har jeg gransket min ødelagte hjerne med hvor alle disse frygtelige mænd mon går hen og besøger piger. Måske jeg bare er heldig. Eller også har jeg bare taget så meget skade at jeg ikke længere opfatter virkligheden som den er. Min lugtesans har sat ud og min opfattelse af hvad god opførsel er er helt forkvaklet. For jeg kan slet ikke genkende det billede der males af mine gæster.

Nå men nu gider jeg egentlig ikke spekulere mere over det. Jeg skal nemlig have gjort mig færdig til en aftale med en af disse frygtelige mænd jeg har været så dum at besøge flere gange.

Gu ve hvilke overgreb han vil begå imod mig i dag... uhhhh kan næsten ikke vente med hvad det mod ender med....

Gid det var mig. Kunne godt bruge selskabet i aften.

Som den vamle og dybt krænkende mand jeg er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide hvornår hun stopper sig selv??? Overrasket over folk efterhånden ikke har gennemskuet både hende og hendes ustabile sind... Jeg mener hun ydmyger sig selv, og at hun gør det offentligt , gør det tydligere i mine øjne, at her er en kvinde med store psykiske problemer. Alt hadet, vreden, sorgen og det hadske menneskesyn, er så dominerende, at den lille Tanja indeni må være tæret op af selvhad og fortvivelse... Selvdestruktiv, ynkelig og medlidenheds søgende er ikke vejen frem til helbredelse. Så kære Tanja Jeg vil gerne,( ligesom andre af mine kollegaer), viser dig en side af den branche du siger du kender alt til, som du helt sikkert ikke kender... Men det kræver du er åben, fordomsfri, i kærlighed, og kan se det gode i mennesker. Så kære Tanja, når dit hjerte er helbredt ( hvis muligt) og du finder det anvendeligt ,at arbejde med dig selv, så ringer du bare, så vil jeg vise dig en glad glædespige med dertil rigtige mange glade og kærlige mænd som gæster... Du får hvad du giver... Mvh Line

Hej Line.

Jeg ved - eller har kunnet slutte mig til - at du er noget inden for "musikken". Altså en slags professionel, omend ikke på de højere niveauer med stetoskop.

Selv har jeg erfaring med "psykiske" problemer på et praktisk niveau, nemlig som familiemedlem til et tilfælde.

Det er da mest synd for frk. Harm selv, men hvorfor F..... skal vi "savlende, liderlige, svinske og underværdige" mænd lægge ryg til hendes personlige problemer?

Desværre er hun nu nok kommet så langt ud, at der ikke en nogen vej tilbage.

Hermed refererer jeg ikke til hendes eventuelle psykiske- eller almenmenneskelige problemer, men alene til den kendsgerning, at hun i medierne har vovet sig så langt ud, at hun simpelthen ikke kan tillade sig at trække i land på bare nogle af sine synspunkter.

Hun må – desværre – nu gå linen ud, Line.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Isoleret set er jeg rimelig kold overfor Tanjas holdninger og bloggen, hun er alt for voldsomt generaliserende og snæversynet til at jeg kan tage hendes holdninger seriøst.

Det der bekymrer mig meget, er den opmærksomhed bloggen får og al den store opbakning hendes holdninger på bloggen ligeledes får fra diverse debattører, både når den diskuteres på hendes egen blog og andre steder. Det synes jeg er bekymrende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så må jeg da sige at hun har da sandelig oplevet noget

Der må simpelthen havde været "oplevelser" hver dag, eller har det været fortælleringer fra pigernes private rum hun sidder og skriver om?

Sådan lidt godt gammeldags sladder? ammestuesnak, genfortællinger

For jeg har da været i branchen siden de første guldhord og der er da nogen af de ting hun skriver om jeg kan genkende, ligeså vel som andre, møder man på et tidspunkt tosser.

Vi ser jo også den 1% af den der falder udenfor den nomale kundegruppe, som bankdamen, som nettodamen, jord og betonarbejderen eller postbudet eller hvad man nu fortager sig.

Andet ville være unomal

Men at have været i brancen i 3 år og bare have oplevet alt det?

Grimms æventyr og mynthauchen (den kunne jeg ikke stave) gå hjem og læg jer, her er nutidens løgner!

Det tør jeg lægge mit hoved på et fad på om hun så har arbedet alle 365 dage fra kl. 24.00- 23.59

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Line.

Jeg ved - eller har kunnet slutte mig til - at du er noget inden for "musikken". Altså en slags professionel, omend ikke på de højere niveauer med stetoskop.

Selv har jeg erfaring med "psykiske" problemer på et praktisk niveau, nemlig som familiemedlem til et tilfælde.

Det er da mest synd for frk. Harm selv, men hvorfor F..... skal vi "savlende, liderlige, svinske og underværdige" mænd lægge ryg til hendes personlige problemer?

Desværre er hun nu nok kommet så langt ud, at der ikke en nogen vej tilbage.

Hermed refererer jeg ikke til hendes eventuelle psykiske- eller almenmenneskelige problemer, men alene til den kendsgerning, at hun i medierne har vovet sig så langt ud, at hun simpelthen ikke kan tillade sig at trække i land på bare nogle af sine synspunkter.

Hun må – desværre – nu gå linen ud, Line.

Der er langt ind til land ja... Men som alt andet her i livet, så er der jo konsekvenser forbundet med alt... Så tiden må jo vise hvad der sker... Og hvorfor vreden bliver overflyttet til/ på jer, ligger vel i alt det usagte... God aften til dig BX. Jeg vil hygge om mine aften gæster og glæde mig over at have det godt... Smil. Knus og kram

Del dette indlæg

Link til indlæg

PS:

Line skriver:

hun gør det offentligt , gør det tydligere i mine øjne, at her er en kvinde med store psykiske problemer. Alt hadet, vreden, sorgen og det hadske menneskesyn, er så dominerende, at den lille Tanja indeni må være tæret op af selvhad og fortvivelse... Selvdestruktiv, ynkelig og medlidenheds søgende er ikke vejen frem

Nej, men al logik ophører, når medierne kommer ind i billedet.

Og vejrer de i deres læserkreds en stemning imod prostitution, så kommer frk. Harm som en gave. De vil nok glæde sig ude i vore "Bibelbælter".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tanja Rahm undrer sig over at "Kun et fåtal står ved og taler højt om, at de med stolthed benytter sig af disse købelystne kvinder"

Gad vide hvornår Tanja Rahm undrer sig over, hvorfor kun et fåtal står ved og taler om (f.eks. til børnefødselsdage osv./skole-hjem samtale), at de med stolthed "onanerer" i deres kone/kæreste hver onsdag aften? Eller at de hver 2. tirsdag går i sex/swinger-klub, fordi konene ikke kan få nok pik derhjemme? osv. osv.

Derefter begynder Tanja Rahm på at skrive om, hvad der foregår i forskellige typer af mandlige sexkøbere hjerner. Typisk noget om, at de alle fortryder, er flove, skamfulde, hjernevaskede, psykopatiske forbrydere mv.

Nu er Tanja jo ikke mandelig sexkøber, og har derfor overhovedet ikke noget belæg for at udtale sig om, hvad der foregår i mandlige sexkøberes hjerner.

Og efter at jeg i mange år har fulgt debatterne her på EG og andre internet-forummer, er det min fornemmelse, at de primære grunde hos mange mandlige sexkøbere, er fordi de oplever, at de også skal "betale" for sex hos de "almindelige" piger/kvinder/koner/kærester.

Typisk i forbindelse af kurtiseringen af kvinden, bruger manden sin købekraft til gaver, blomster, restaurationsture, biograf, teater, underholdning, byture osv. Og hvis mændene IKKE vil bruge deres penge/ressourcer på at kurtiserer kvinden, ja, så bliver de afvist. Og netop det forhold gør, at mange mænd ikke ser noget problem i at betale for sex. Køb af sex bliver derved nærmest en form for kurtisering, hvor kvinden får pengene(en "kurtiseringsgave") til erstatning for en kurtiserings-oplevelse.

De fleste mænd der køber sex, føler IKKE skam, er IKKE flove, er IKKE hjernevaskede, psykopatiske osv. De er ganske almindelige mænd, der gerne vil have sex. De vil bare IKKE bruge tiden og pengene på kurtisering af kvinder med større eller mindre held.

De fleste mænd der køber sex, udøver IKKE psykisk eller fysisk vold overfor sexarbejdende kvinder. De fleste respekterer kvindernes grænser på fuldkommen samme måde, som var de sammen med en kone/kæreste/one night stand. De fleste prutter IKKE om prisen (måske med nogle undtagelser blandt jyderne).

Hvis virkeligheden var som Tanja Rahm beskriver den, så ville der KUN være narkomaner og psykologisk grænsesøgende kvinder der ville kaste sig ud i at tjene penge på at sælge seksuelle oplevelser.

Virkeligheden er, at de fleste kvinder der giver en seksuel "oplevelse" mod at de får en "kurtiserings-gave" (pengene), er helt almindelige kvinder.

Og virkeligheden er, at de fleste mænd, der giver disse "kurtiseringsgaver" er ganske almindelige mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...