Hop til indhold
etspil5moden

Rødme på pikken

Recommended Posts

cassanova skrev, for 5 minutter siden:

PENISKRÆFT. Har læst at du har fået konstateret svamp. Men du burde, for din egen skyld, få foretaget et celleskrab og få cellerne undersøgt af patologer. Peniskræft starter nemlig med en rød plamage som svier, i det tidlige stadie. Hvis kræften ikke opdages i tide kan det ende med amputation og spredning til hjerne og lever og i sidste ende med det der er langt værre.

Ja præcis og mister evnen til at tale og spise. 
så det er sonde mad og rullestol resten af livet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 57 minutter siden:

Ja præcis og mister evnen til at tale og spise. 
så det er sonde mad og rullestol resten af livet

Det kan også være jeg er ved at danne superkræfter ! Så skal mit superhelte navn være “pikkemanden” :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 1 time siden:

@SweetKisses her var din Update :P

tusind tak @etspil5moden jeg har knap nok kunne sove de sidste par nætter, jeg har været dybt urolig for om din pik skulle ryge af ;)

husk at din kæreste for en god ordens skyld også skal have en svampekur, da hun formentlig også er ramt så ^_^ ellers ender i formentlig med at smitte hinanden frem og tilbage. 

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

tusind tak @etspil5moden jeg har knap nok kunne sove de sidste par nætter, jeg har været dybt urolig for om din pik skulle ryge af ;)

husk at din kæreste for en god ordens skyld også skal have en svampekur, da hun formentlig også er ramt så ^_^ ellers ender i formentlig med at smitte hinanden frem og tilbage. 

Jamen sjovt nok  ik’å ?  så har jeg heller ikke kunne vente med at komme med denne opdatering :lol: Men den er ikke røget af,  tværtimod selvom man skulle tro det…

Jaa det er jo så det næste skridt, jeg skal så også lige have fortalt kæresten det, hun skældte mig en smule ud sidst fordi jeg bare gik til lægen og fik en test uden lige at have en dialog med hende, og det har jeg så gjordt igen…. Så jeg får nok en smule skæld ud igen….. der har min kommunikation fejlede lidt :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 31 minutter siden:

Men den er ikke røget af,  tværtimod selvom man skulle tro det…

Tværtimod simpelt hen..... det er da alligevel noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Tværtimod simpelt hen..... det er da alligevel noget

Jaaaaa måske lød det lidt overdramatisk…

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, den 10.1.2024 at 10:35:

PENISKRÆFT. Har læst at du har fået konstateret svamp. Men du burde, for din egen skyld, få foretaget et celleskrab og få cellerne undersøgt af patologer. Peniskræft starter nemlig med en rød plamage som svier, i det tidlige stadie. Hvis kræften ikke opdages i tide kan det ende med amputation og spredning til hjerne og lever og i sidste ende med det der er langt værre.

amputation og spredning til hjerne og lever og i sidste ende med det der er langt værre.- Hvad fanden kan langt være værre end det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucullusb skrev, for 18 timer siden:

amputation og spredning til hjerne og lever og i sidste ende med det der er langt værre.- Hvad fanden kan langt være værre end det? 

Folk uden humor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...