Hop til indhold
etspil5moden

Rødme på pikken

Recommended Posts

Slap nu bare helt af. Ingen grund til panik. Og ingen grund til at høre alle de panikløsninger: "gå til lægen", "brug salve" og hvad ved jeg. Selvfølgelig falder din pik ikke af.

Det er ganske enkelt inaktivitet der har ført til rødmen. Du skal bare sørge for at komme ud at få pikken "smurt" godt og grundigt, uden kondom, naturligvis (gummiet gør kun rødmen værre), og at have sex med en masse piger, det er det eneste der hjælper - og gør du det, løser problemet sig selv.

NOT

Se så at komme til læge !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 11 timer siden:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der findes flere klinikker i landet for hud- og kønssygdomme.

De har også konsultationer på lidt skæve tider. 

Måske lidt grænseoverskridende, men min læge har mail konsultation hvor det er muligt at sende billeder som hjælp til beskrivelse af symptomer. 
Hvis du har fået behandling hos egen læge, så kunne det måske være en mulighed. 

Klamydia kan godt gi’ rødt udslæt. Det samme gælder Gonorré og Herpes.

God bedring ….. OG HUSK KONDOM NÆSTE GANG. Hverken Vi GP’er eller I mænd, ved om den forrige var smittebærer …… JUST SAYING <3

Tak for dit input det er noteret og jeg skal til lægen  I næste uge ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 10 timer siden:

En lille ekstra kommentar.jeg ved det virker, da jeg selv har været det igennem, og det var kommet fra mig, da jeg havde været i antibiotika behandling, og ødelagt min egen bakterie fauna, så de dårlige fik overtaget, så svamp kan godt komme, uden nogen af jer har været på grisestien.

Tak for dit inskud du gamle, ja det kan jo være hvad som helst og har læst på nettet om hvad det kan være jeg får bestilt tid til lægen snarest muligt ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 12 timer siden:

Der er flere stadier af herpes

Har du googlet det ser du jo kun de slemme billeder Det kan sagtens være herpes Men nok bedst og få fat i doktormanden ;) 

Jeg har fået bestilt tid hos lægen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 6 timer siden:

Lichen Sclerosus for mænd .

Jeg har fået snakket med lægen og de mistænker svamp 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 5 timer siden:

for mig lyder det som om du er pisse bange for at høre resultatet. tag dig sammen og kom afsted

Det er jeg skam ikke, jeg har også bestilt tid til lægen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til alle jer der er kommet med en masse gode input så har jeg fået bestilt tid til lægen næste uge ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 29 minutter siden:

Jeg har fået bestilt tid hos lægen :)

 

etspil5moden skrev, for 25 minutter siden:

Det er jeg skam ikke, jeg har også bestilt tid til lægen 

Også dig? Ham med indlægget over dit har også bestilt tid. No, wait, det var jo også dig.

etspil5moden skrev, for 20 minutter siden:

så har jeg fået bestilt tid til lægen næste uge ^_^

og ham her. Hov, det var jo også dig......

 Nåh, men godt du fik taget dig sammen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 16 timer siden:

Nej overhovedet ikke, jeg er bare mit arbejde meget ærekært…. Og jeg har ikke råd til at tage for meget fri….

Heller ikke hvis der er ved at gå koldbrand i pikkemanden , derudover kan du jo heller ikke besøge andre så længe den er " Syg" 
Hvis min udviste tegn på nogen former for sygdom , så kunne arbejde være arbejde , Pikkemanden kommer i første række !" 

 

Redigeret af Naboen
Fejl i indtastning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
etspil5moden skrev, for 3 timer siden:

Jeg har fået snakket med lægen og de mistænker svamp 

Ja det gør læger som udgangspunkt, det er hvad de ved, men i dit tilfælde skal du snakke med en hudlæge, de ved meget mere en almene læger .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 43 minutter siden:

svamp

Oftest kløer/svier den slags bare. Helt tidligt stadie muligvis ikke. 

AmagerDick skrev, for 43 minutter siden:

hudlæge

Enig. 

HOV beklager AD-øverst :rolleyes:

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, den 5.1.2024 at 14:31:

derudover kan du jo heller ikke besøge andre så længe den er " Syg" 

Altså jeg besøger ikke andre end min kæreste :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, den 5.1.2024 at 15:33:

Ja det gør læger som udgangspunkt, det er hvad de ved, men i dit tilfælde skal du snakke med en hudlæge, de ved meget mere en almene læger .

Jeg mener også at der hvor jeg har fået tid hos er en hudlæge, men tak for dit input det er taget til mig….

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 5.1.2024 at 12:55:

og ham her. Hov, det var jo også dig......

 Nåh, men godt du fik taget dig sammen!!

Det kan jeg vidst ikke løbe fra :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, den 4.1.2024 at 22:07:

.....er der nogle der har prøvet noget lignende ? Altså det gør ikke ondt, det kan dog blive rødt hvis nu f.eks min kæreste bruger baby olie når hun giver mig et handjob, men det gør overhovedet ikke ondt heller ikke når jeg pisser...

Det har jeg sjovt nok lige prøvet. Efter en begivenhedsrig tur til Thailand. Jeg brugte kondom ved samleje, men ikke ved oralsex. Så snart jeg havde pakket kufferten ud, tog jeg på hospitalet. Gentofte har en walk-in konsultation og Bispebjerg skal man bestille tid. Begge steder uden medvirken fra egen læge.

I mit tilfælde var det en ret harmløs svampeinfektion (med rødme / pletter på glans), og jeg fik recept på en creme, der fik min bedste ven i form igen på et par dage.

Og så vil jeg gerne sende en vred sherifstjerne til den idiot, der poster, at det er syfilis. Det hænger ikke sammen med de beskrevne symptomer og det er en ubegavet og ondsindet kommentar. Tosse!

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 6 timer siden:

Giver du lige en update når du har været forbi lægen - nu er man jo blevet nysgerrig efter at høre hvad det faktisk var dilleren fejlede i denne omgang?

jo det skal jeg da nok når du nu spørg så pænt :biggrin:

Jeg vil ikke vove at påstå at jeg har været igennem hele kønssygdommenes ABC og stræber sgu bestemt heller ikke efter det !!!

men jeg skal nok komme med en Update ^_^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 20 timer siden:

Det har jeg sjovt nok lige prøvet. Efter en begivenhedsrig tur til Thailand. Jeg brugte kondom ved samleje, men ikke ved oralsex

Nu må du ikke misforstå mig, men det er lidt rart ar vide man ikke er den eneste ! Men ja sygdomme som klamydia kan desværre også smitte oralt :wacko:

Blueberry skrev, for 20 timer siden:

I mit tilfælde var det en ret harmløs svampeinfektion (med rødme / pletter på glans)

Det er også det jeg tror jeg har ! 

 

Blueberry skrev, for 20 timer siden:

Og så vil jeg gerne sende en vred sherifstjerne til den idiot, der poster, at det er syfilis. Det hænger ikke sammen med de beskrevne symptomer og det er en ubegavet og ondsindet kommentar. Tosse!

Jeg tager det ikke så tungt, jeg ber jo lidt selvom om folks tanker og råd når jeg laver et opslag som dette, men det er det jeg synes der er det gode ved eroguide at man kan snakke om sådan nogle ting som det her også selvom jeg ikke besøger glædespiger længere…. for det kan jeg sgu ikke lige gøre på Facebook og Instagram….. 

men tak for dit input det hjalp kan du tro !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været til den kære doktor, jeg kan fortælle jer at det hverken er syphilis, aids, herpes, og jeg er heller ikke ved at gro et ekstra pikhoved…. Det er en svampeinfektion…. Og det er ikke en opvaske svamp eller en champignon…. Det er dog stadig ikke særlig rart…. Men svampeinfektionen kan være kommet af at jeg ikke har brugt ordentlig sæbe og har har vasket pikkemanden forkert…. Eller ubeskyttet sex med kæresten jeg ved det ikke men der er taget hånd om det nu….

jeg er også bliver podet i urinrøret da der er gået 6-8 efter jeg havde klamydia og taget den sidste pille… Og det var ret så akavet at en flot og ung kvindelig sygeplejerske skulle pode mig i tisseflutet og sidde og have dyb øjenkontakt med mit pikhoved og svampeinfektion…. Kan ikke svare hvad min podning siger, det kan jeg først vide på fredag eller mandag…. Men både mig og min diller har det fint….. efter omstændighederne….

@SweetKisses her var din Update :P

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, den 4/1/2024 at 22:07:

Jeg tror sgu snart  min pik falder  af sådan bund ærligt , den lille fyr har sgu snart været igennem ret meget synes jeg… bylder, klamydia og nu rødme på pikken…

siden jeg fik klamydia i starten af november og afsluttede så klamydia kuren den 23 november, under det forløb begyndte  jeg så småt at få en lille rød plet på glansen, men det har så udviklet sig til at være blevet til en rød plamage der dækker cirka højre side af pikhovedet, men det sjove er så at det slet ikke gør ondt det gjorde iøvrigt heller ikke ondt når jeg pissede da jeg blev smittet med klamydia…

Jeg gik ind på Google og søgte alverdens til ting, blandt andet herpes, og mange andre ting, men det ligner ikke herpes, overhovedet faktisk, jeg søgte så også på om det kunne være svamp, jeg mistænker det fordi jeg har brugt almindelig shampoo og har vasket med under forhuden, og ikke intim sæbe, og det må man vidst ikke altså bruge almindelig shampoo, det kunne også være eksem da jeg også har det, men jeg aner fandme ikke hvad det er, jeg tror ikke det er herpes for det ligner det ikke, mulighederne kan være mange…

Jeg er elendig til at formulere mig over, tekst men er der nogle der har prøvet noget lignende ? Altså det gør ikke ondt, det kan dog blive rødt hvis nu f.eks min kæreste bruger baby olie når hun giver mig et handjob, men det gør overhovedet ikke ondt heller ikke når jeg pisser

 

Har du overvejet Om det kan være Peniskræft? Peniskræft starter ofte med en rød plamage som svier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 3 minutter siden:

Har du overvejet Om det kan være Peniskræft? Peniskræft starter ofte med en rød plamage som svier. 

Arh skulle vi nu ikke lige…. Jeg skrev jo lige i min Update at jeg lige har været henne og få det tjekket og hun sagde  at det er en svampeinfektion ^_^

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke helt hvor gammel du er ;)

men tænker over 18. At få svamp er ganske normalt at få. 
at det er første gang i dit liv undre mig noget. 
 

men her et par gode råd. :D

vask aldrig glans med alm. sæbe. 
brug intimsæbe som kan købes i de fleste butikker. 
næste gang går du bare på apoteket og køber noget mod svamp det er i håndkøbs så ingen recept. hvis kæresten har det skal hun have en stik pille. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, Lige nu:

Ved ikke helt hvor gammel du er ;)

 

Jeg er 29 år ^_^ 

 

Larschristian skrev, for 1 minut siden:

at det er første gang i dit liv undre mig noget. 
 

Jeg har nok fået det før, det sagde lægen også at man kan få svampeinfektion af mange ting, men jeg har aldrig haft det på pikhovedet men ja det som du beskriver sagde lægen også….

 

Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

vask aldrig glans med alm. sæbe. 
brug intimsæbe som kan købes i de fleste butikker

Det taget til mig kan du tro og tak for dine råd, lægen sagde også at det nok er kommet af at jeg har forklaret at jeg har vasket glans med Alm shampoo/sæbe… jeg tror ikke min kæreste har det, jeg synes jeg læste et sted at mænd ikke smitter med det, men kvinder smittede gjorde, eller det var sådan jeg læste det i don’t know… men jeg tror ikke min kæreste har det.

men tak for dine råd de er taget til mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, den 4/1/2024 at 22:07:

Jeg tror sgu snart  min pik falder  af sådan bund ærligt , den lille fyr har sgu snart været igennem ret meget synes jeg… bylder, klamydia og nu rødme på pikken…

siden jeg fik klamydia i starten af november og afsluttede så klamydia kuren den 23 november, under det forløb begyndte  jeg så småt at få en lille rød plet på glansen, men det har så udviklet sig til at være blevet til en rød plamage der dækker cirka højre side af pikhovedet, men det sjove er så at det slet ikke gør ondt det gjorde iøvrigt heller ikke ondt når jeg pissede da jeg blev smittet med klamydia…

Jeg gik ind på Google og søgte alverdens til ting, blandt andet herpes, og mange andre ting, men det ligner ikke herpes, overhovedet faktisk, jeg søgte så også på om det kunne være svamp, jeg mistænker det fordi jeg har brugt almindelig shampoo og har vasket med under forhuden, og ikke intim sæbe, og det må man vidst ikke altså bruge almindelig shampoo, det kunne også være eksem da jeg også har det, men jeg aner fandme ikke hvad det er, jeg tror ikke det er herpes for det ligner det ikke, mulighederne kan være mange…

Jeg er elendig til at formulere mig over, tekst men er der nogle der har prøvet noget lignende ? Altså det gør ikke ondt, det kan dog blive rødt hvis nu f.eks min kæreste bruger baby olie når hun giver mig et handjob, men det gør overhovedet ikke ondt heller ikke når jeg pisser

 

PENISKRÆFT. Har læst at du har fået konstateret svamp. Men du burde, for din egen skyld, få foretaget et celleskrab og få cellerne undersøgt af patologer. Peniskræft starter nemlig med en rød plamage som svier, i det tidlige stadie. Hvis kræften ikke opdages i tide kan det ende med amputation og spredning til hjerne og lever og i sidste ende med det der er langt værre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...