Hop til indhold

Rødme på pikken

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror sgu snart  min pik falder  af sådan bund ærligt , den lille fyr har sgu snart været igennem ret meget synes jeg… bylder, klamydia og nu rødme på pikken…

siden jeg fik klamydia i starten af november og afsluttede så klamydia kuren den 23 november, under det forløb begyndte  jeg så småt at få en lille rød plet på glansen, men det har så udviklet sig til at være blevet til en rød plamage der dækker cirka højre side af pikhovedet, men det sjove er så at det slet ikke gør ondt det gjorde iøvrigt heller ikke ondt når jeg pissede da jeg blev smittet med klamydia…

Jeg gik ind på Google og søgte alverdens til ting, blandt andet herpes, og mange andre ting, men det ligner ikke herpes, overhovedet faktisk, jeg søgte så også på om det kunne være svamp, jeg mistænker det fordi jeg har brugt almindelig shampoo og har vasket med under forhuden, og ikke intim sæbe, og det må man vidst ikke altså bruge almindelig shampoo, det kunne også være eksem da jeg også har det, men jeg aner fandme ikke hvad det er, jeg tror ikke det er herpes for det ligner det ikke, mulighederne kan være mange…

Jeg er elendig til at formulere mig over, tekst men er der nogle der har prøvet noget lignende ? Altså det gør ikke ondt, det kan dog blive rødt hvis nu f.eks min kæreste bruger baby olie når hun giver mig et handjob, men det gør overhovedet ikke ondt heller ikke når jeg pisser

Redigeret af etspil5moden

• Svar 57
  • Visninger 7.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Skrevet
  • Author
Cuminyourface1979 skrev, for 2 minutter siden:

Afsted til lægen ;)

Det står også øverst på min to do liste, sagen er bare den at mit arbejde er yderst tidskrævende og det er fandme svært at finde et smuthul hvor jeg kan tage til lægen :wacko:

Skrevet
etspil5moden skrev, for 3 minutter siden:

Det står også øverst på min to do liste, sagen er bare den at mit arbejde er yderst tidskrævende og det er fandme svært at finde et smuthul hvor jeg kan tage til lægen :wacko:

Så dit arbejde er vigtigere end dit helbred?.

Skrevet
etspil5moden skrev, for 6 minutter siden:

almindelig shampoo

Jeg har i over 50 år aldrig brugt andet end hvad der nu lige forefindes af sæbe/shampoo og aldrig haft problemer

Skrevet
  • Author
Allan37 skrev, for 5 minutter siden:

Så dit arbejde er vigtigere end dit helbred?.

Nej overhovedet ikke, jeg er bare mit arbejde meget ærekært…. Og jeg har ikke råd til at tage for meget fri….

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 1 minut siden:

Jeg har i over 50 år aldrig brugt andet end hvad der nu lige forefindes af sæbe/shampoo og aldrig haft problemer

Nej okay, jeg antaget også nok bare, men det kan også være jeg har fået eksem på pikken uden at vide det, det har været der længe nok nu og jeg skal snart finde en tid til lægen… men jeg havde bare hørt det bedste er at bruge intim sæbe men ja jeg ved det ikke, og et lægebesøg burde jeg snart få gjordt…

Skrevet
etspil5moden skrev, for 13 minutter siden:

og et lægebesøg burde jeg snart få gjordt…

Hvis du har bekymringer vedrørende helbredet, er det nok det bedste du kan gøre :) 

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, Lige nu:

Hvis du har bekymringer vedrørende helbreddet, er det nok det bedste du kan gøre :) 

Det tænker jeg du har helt ret i, forsøger at få klemt at lægebesøg ind i næste uge, men har aldrig oplevet det før og hvad det kan være aner jeg ikke og er det som bekymre mig :wacko:

Skrevet
etspil5moden skrev, for 14 minutter siden:

jeg havde bare hørt det bedste er at bruge intim sæbe

Det er ligegyldigt, så længe du bruge alm. shampoo og ikke brun sæbe - bare du skyller den ordentlig af, så den ikke smager af sæbe.

etspil5moden skrev, for 27 minutter siden:

hvis nu f.eks min kæreste bruger baby olie når hun giver mig et handjob

Du kan bare bruge alm. madolie istedetfor - så kan hun evt. fortsætte med en blowjob eller tage dig i munden, når du kommer. Babyolie eller massageolie er bare for at det skal være finere - alm. raps- eller solsikkeolie er ca. det samme og smager bare lidt sødt - det man skal undgå er olie, der er tilsat div. kemikalier, som evt. kan fremkalde allergiske reaktioner - men er det tilladt til fødevarer, er der som regel ingen problemer.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

er ligegyldigt, så længe du bruge alm. shampoo og ikke brun sæbe - bare du skyller den ordentlig af, så den ikke smager af sæbe.

Det var bare mere om det kunne give ubalance hos mænd og eventuelt give svamp, men du har da nok ret, jeg tror også bare det et bedst at gå til lægen, det var mere bare om andre havde oplevet at have rødme eller røde plamager på pikhovedet… 

Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Du kan bare bruge alm. madolie istedetfor - så kan hun evt. fortsætte med en blowjob eller tage dig i munden, når du kommer. Babyolie eller massageolie er bare for at det skal være finere - alm. raps- eller solsikkeolie er ca. det samme og smager bare lidt sødt

Det er noteret…

Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

det man skal undgå er olie, der er tilsat div. kemikalier, som evt. kan fremkalde allergiske reaktioner - men er det tilladt til fødevarer, er der som regel ingen problemer.

Ja okay, jeg troede bare at de fleste massage olier glidemidler til sex  og babyolie var lavet af naturlige ting…

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 6 minutter siden:

Når nu du siger “ du ikke syntes det ser du som herpes “ Hvad mener du så med det ?

At der ikke er sår eller de hvide blære som der er ved herpes… som sagt er jeg ikke så god til at formulere mig på tekst har prøvet at formulere mig så godt jo kunne i min tråd…

Skrevet

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der findes flere klinikker i landet for hud- og kønssygdomme.

De har også konsultationer på lidt skæve tider. 

Måske lidt grænseoverskridende, men min læge har mail konsultation hvor det er muligt at sende billeder som hjælp til beskrivelse af symptomer. 
Hvis du har fået behandling hos egen læge, så kunne det måske være en mulighed. 

Klamydia kan godt gi’ rødt udslæt. Det samme gælder Gonorré og Herpes.

God bedring ….. OG HUSK KONDOM NÆSTE GANG. Hverken Vi GP’er eller I mænd, ved om den forrige var smittebærer …… JUST SAYING <3

Skrevet

Det lyder som syphilis...

Sår der ikke sviger, det smitter ved ubeskyttet sex både oral og vaginalsex.

Og nogle gange også ved kys.

Et af de få sygdomme der fandt vej til den gamle verden efter Colombus opdagede Amerika 

Skrevet
etspil5moden skrev, 1 time siden:

At der ikke er sår eller de hvide blære som der er ved herpes… som sagt er jeg ikke så god til at formulere mig på tekst har prøvet at formulere mig så godt jo kunne i min tråd…

Der er flere stadier af herpes

Har du googlet det ser du jo kun de slemme billeder Det kan sagtens være herpes Men nok bedst og få fat i doktormanden ;) 

Skrevet

Først bliver den rød, så bliver den grøn, så bliver den sort, så begynder den at lugte og så falder den af :D

godt ord igen.

hvis du tror det er svamp så kan du smører med canesten salve, håndkøb, det er meget effektivt mod svamp, og hvis din partner har det samme, så kan hun tage en canesten stikpille i skeden. Men først og fremmest kom til læge, både dig og din partner, og kom i behandling begge to, ellers kan det blive en kedelig form for evigheds maskine. 

Skrevet

En lille ekstra kommentar.jeg ved det virker, da jeg selv har været det igennem, og det var kommet fra mig, da jeg havde været i antibiotika behandling, og ødelagt min egen bakterie fauna, så de dårlige fik overtaget, så svamp kan godt komme, uden nogen af jer har været på grisestien.

Skrevet

Nogen siger Herpes, nogen siger Syfilis ... er der nogen andre der byder højere?? ;)

Næ du ... se at komme til lægen og få en henvisning til en speciallæge inde for hudsygdomme, hvilke som regel også har med kønssygdomme at gøre.

Inden lille Peter falder af :eek:

Skrevet

Det lyder som svamp, men se nu at komme til lægen, før din “pik falder af”, hvis den altså betyder noget for dig? -_-

Skrevet
etspil5moden skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror sgu snart  min pik falder  af sådan bund ærligt , den lille fyr har sgu snart været igennem ret meget synes jeg… bylder, klamydia og nu rødme på pikken…

siden jeg fik klamydia i starten af november og afsluttede så klamydia kuren den 23 november, under det forløb begyndte  jeg så småt at få en lille rød plet på glansen, men det har så udviklet sig til at være blevet til en rød plamage der dækker cirka højre side af pikhovedet, men det sjove er så at det slet ikke gør ondt det gjorde iøvrigt heller ikke ondt når jeg pissede da jeg blev smittet med klamydia…

Jeg gik ind på Google og søgte alverdens til ting, blandt andet herpes, og mange andre ting, men det ligner ikke herpes, overhovedet faktisk, jeg søgte så også på om det kunne være svamp, jeg mistænker det fordi jeg har brugt almindelig shampoo og har vasket med under forhuden, og ikke intim sæbe, og det må man vidst ikke altså bruge almindelig shampoo, det kunne også være eksem da jeg også har det, men jeg aner fandme ikke hvad det er, jeg tror ikke det er herpes for det ligner det ikke, mulighederne kan være mange…

Jeg er elendig til at formulere mig over, tekst men er der nogle der har prøvet noget lignende ? Altså det gør ikke ondt, det kan dog blive rødt hvis nu f.eks min kæreste bruger baby olie når hun giver mig et handjob, men det gør overhovedet ikke ondt heller ikke når jeg pisser

Lichen Sclerosus for mænd .

Skrevet

sorry to say, men jeg synes det er en vildt dårlig undskyldning, at du ikke kan afse tid til at gå til lægen. for mig lyder det som om du er pisse bange for at høre resultatet. tag dig sammen og kom afsted

Skrevet

Jeg vil gerne istemme mig i koret på devisen "kom af sted til lægen før den falder af" og jeg ved godt det ikke rimer men det passer og så er jeg jo heller ikke digter ^_^

Jeg hæfter mig også over at du hellere vil dele denne meget private situation med alle os fremmede mænd fremfor din egen læge det trods alt kender dig bedst..? :blink:

Af sted! Og god bedring!

/DFyr_36

Redigeret af DFyr_36
Stavebøffer

Skrevet

Melder mig i koret! Afsted til lægen. 

Både for din egen skyld, men også for din kærestes skyld. Selvom du jo kan være ligeglad med dig selv, så kan du ikke være ligeglad på din kærestes vegne. 

Skrevet
Arabersgr skrev, for 9 timer siden:

Det lyder som syphilis...

Sår der ikke sviger, det smitter ved ubeskyttet sex både oral og vaginalsex.

Og nogle gange også ved kys.

Et af de få sygdomme der fandt vej til den gamle verden efter Colombus opdagede Amerika 

Det er så ifølge den nyeste forskning ikke helt korrekt, da man har fundet skelleter i både Italien og England med tegn på syphilis lang tid før Columbus opdagede Cuba - Columbus kom først helt til Amerika på sin 4. rejse - og da havde andre allerede været i Amerika. Men lige efter den nye verden/Cuba var blevet opdaget i 1492 var der i 1495 en epedimi af syphilis i europa.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.