Hop til indhold
Skin-skinny1

Spørgsmål til kun pigerne? Er der forrum kun for os piger?

Recommended Posts

Hej piger jeg ville egentlig bare spørge om der er nogle grupper allerede for os piger  hvor vi kan dele hinanden med det dårlig oplevelser med de fyre man møde på annonceligt og sugardaters.com? Så kan vi nemlig advaret hinanden de fyre der spild af tid og behandle en dårlig osv.... Mega brug for sådan forrum for os piger kun. Skriv hvis der sådan forrum for os piger alledere ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøgte på et tidspunkt at lave en WhatsApp gruppe hvor vi kunne advarer hinanden men det var et stort arbejde.. Desværre for det ville ellers være super smart.. Problemet var lidt at man ikke kunne søge på nummer derinde medmindre numrene blev skrevet ind så man kunne ikke bare smide et screenshot af ens blokeringsliste selvom det var dejlig nemt.. 

Nu tjekker jeg bare med de piger jeg evt sidder med når jeg få en booking fra en jeg ikke har mødt før og jeg tjekker for dem når de få en de ikke har mødt før.. Det fjerner de mest rådne æbler.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, 1 time siden:

Nej Ikke herinde, men har hørt om en FB gruppe der skulle være der for jer piger

Hej. Ved du hvad den gruppe hedder på FB???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Har ikke Nympho sådan noget? Har du tjekket der?

Jo Nympho har. Men den er ikke helt sikker hverken for os eller jer. Man kan/må ikke offentliggøre hele telefon nummeret. Så de 2 sidste cifre er XX. Så selv hvis jeg brugte telefonnumre ville jeg aldrig stole på en søgning på Nympho. 
Fra privat ved jeg min store datter og hendes far har telefon numre hvor kun de 2 sidste cifre er forskellige da de oprettede abonnementer samtidig.  Altså kan en hel familie eller for den sags skyld 2 helt fremmede sagtens have de første 6 cifre helt identisk. Skal i et tænkt eksempel så en bror straffes for, hans bror måske og er sexkøber og har opført sig som en fjols. Det er ikke en retfærdig og brugbar doms metode. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skin-skinny1 skrev, for 2 timer siden:

 

Hej piger jeg ville egentlig bare spørge om der er nogle grupper allerede for os piger  hvor vi kan dele hinanden med det dårlig oplevelser med de fyre man møde på annonceligt og sugardaters.com? Så kan vi nemlig advaret hinanden de fyre der spild af tid og behandle en dårlig osv.... Mega brug for sådan forrum for os piger kun. Skriv hvis der sådan forrum for os piger alledere ? 

Er det ikke forholdsvis nemt at checke mobilnummeret og derefter måske Facebook/ instagram eller andet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, 1 time siden:

Er det ikke forholdsvis nemt at checke mobilnummeret og derefter måske Facebook/ instagram eller andet?

Det er de færreste sexkøbere der bruger et registreret telefonnummer når de kontakter os piger:ph34r:.. Måske hver tiende gæst eller sådan noget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 50 minutter siden:

Det er de færreste sexkøbere der bruger et registreret telefonnummer når de kontakter os piger:ph34r:.. Måske hver tiende gæst eller sådan noget.. 

Det er alligevel overraskende, synes jeg. Når man tænker på, at vores afstemninger her på EG flere gange har vist, at cirka halvdelen af os sexkøbere er singler. Om det så er repræsentativt for alle Danmarks sexkøbere eller ej, ved jeg selvfølgelig ikke. Jeg ville umiddelbart tro, at singler i højere grad var ligeglade med at benytte registrerede numre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Syntes nu det er meget hyggeligt med pigerne herinde, hvorfor ikke bare blive ved med at være det ? 

 

Trådstarter, er ret nemt at oprette en lukket FB gruppe, hvis det er .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 22 minutter siden:

Det er alligevel overraskende, synes jeg. Når man tænker på, at vores afstemninger her på EG flere gange har vist, at cirka halvdelen af os sexkøbere er singler. Om det så er repræsentativt for alle Danmarks sexkøbere eller ej, ved jeg selvfølgelig ikke. Jeg ville umiddelbart tro, at singler i højere grad var ligeglade med at benytte registrerede numre.

Det handler ikke kun om single eller ej. Men beskyttelse mod afpresning mm. Hvis man får kontaktet en forkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde lidt en lignende  tråd for nylig, da jeg også godt kunne bruge en pige gruppe til at vende og dreje spørgsmål og gode råd med. Der var desværre ikke rigtig noget. Men jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad den fb gruppe hedder. Den er sikkert lukket så man ikke kan fremsøge den..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Det er de færreste sexkøbere der bruger et registreret telefonnummer når de kontakter os piger:ph34r:.. Måske hver tiende gæst eller sådan noget.. 

Det overrasker mig faktisk, at du nævner dette. Dels skriver samtlige piger, at de ikke responderer på hemmelige numre, og  i det tilfælde er det vel op af bakke at få en aftale i hus. Dels er det da et værre bøvl at have to numre...eller er det bare mig...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 9 minutter siden:

Det overrasker mig faktisk, at du nævner dette. Dels skriver samtlige piger, at de ikke responderer på hemmelige numre, og  i det tilfælde er det vel op af bakke at få en aftale i hus. Dels er det da et værre bøvl at have to numre...eller er det bare mig...?

Der er forskel på hemmeligt nummer og et nummer, som ikke er registreret (men hvor man kan se det nummer, som ringer)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden:

Der er forskel på hemmeligt nummer og et nummer, som ikke er registreret (men hvor man kan se det nummer, som ringer)

Nu spørger jeg nok dumt: Kræver et ekstra nummer også en ekstra telefon?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 29 minutter siden:

Nu spørger jeg nok dumt: Kræver et ekstra nummer også en ekstra telefon?

Ikke hvis din mobil kan håndtere to simkort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, 1 time siden:

Det overrasker mig faktisk, at du nævner dette. Dels skriver samtlige piger, at de ikke responderer på hemmelige numre, og  i det tilfælde er det vel op af bakke at få en aftale i hus. Dels er det da et værre bøvl at have to numre...eller er det bare mig...?

Der bare tale om et uregistreret taletidskort^_^.. Nummeret vises men kan ikke søges frem til en person.. Når vi skriver hemmeligt nummer så menes der “ukendt nummer” hvor man bevidst vælger at skjule sit nummer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Når vi skriver hemmeligt nummer så menes der “ukendt nummer” hvor man bevidst vælger at skjule sit nummer.. 

Nu er jeg også lige været en tur på månen og spør måske lidt dumt, men hvad er forskellen for jer piger som modtager sexkøber ifht. De 2 muligheder med nummer og hemmelig nummer, for mig at se er de begge anonyme, så hvad kan i bruge det ene til, fremfor det andet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 6 minutter siden:

Nu er jeg også lige været en tur på månen og spør måske lidt dumt, men hvad er forskellen for jer piger som modtager sexkøber ifht. De 2 muligheder med nummer og hemmelig nummer, for mig at se er de begge anonyme, så hvad kan i bruge det ene til, fremfor det andet?

At “wankers” og “no shows” gerne vil anvende hemmeligt nummer^_^.. Altså det sker selvfølgelig stadig men det bare mere begrænset.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det Forum der bliver nævnt er herinde Er er ekstra Forum som kun betalende medlemmer kan se Det er så ikke er Forum hvor det kun er os piger der kan se og skrive Nej ALLE der betaler vil kunne læse med Også er det ikke interessant for ret mange der gerne vil vende noget meget personligt Dårlig oplevelser Chikane mmmm

Nu er jeg nok lidt skeptisk når vi snakker om FB gruppen For er det så også en 100 % “ lukket loge kun for os piger ? & ville ddt så ikke blive en værre hønsegård ( smiler ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi havde et Forum for sexarbejdere på den gamle version af vores hjemmeside, men det var der ingen, der brugte fordi de skulle være medlem af siden (selvom det var gratis).

Vi kan sagtens oprette noget lignende igen kun for sexarbejdere, men det bliver kun, hvis der er mindst 20, der 'insisterer' på at ville bruge det... Noget med chat og debat alt efter, hvor meget I vil have. Tager et par timer at sætte op, men det er vi mere end villige til at gøre, hvis der er nogen, der vil bruge det...

Skriv PM, hvis I gerne vil have et uformelt forum, som kun er for dem I selv efterfølgende inviterer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 22 timer siden:

Ikke hvis din mobil kan håndtere to simkort.

Og det skal man passe meget på med:ph34r:.. I hvertfald på den telefon jeg havde førhen.. Ellers sendte den bare beskederne fra det foretrukne sim kort.. Især hvis en gæst havde ringet og jeg ikke nåede at tage den og skulle skrive tilbage at jeg var tilbage med telefonen var det et stort problem.. En enkel gang fik jeg også præsenteret mig som Jennifer i en telefonsamtale med nogle forældre der havde børn der gerne ville have en legeaftale med min ældste.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Og det skal man passe meget på med:ph34r:

Enig. Overvejede på et tidspunkt at købe et ekstra simkort, da min mobil godt kan have to simkort samtidigt, men gik fra det igen, da displayet så ind imellem også vil se lidt anderledes ud, når man anvender mobilen (fx fordi man skal vælge, hvilket nummer, man anvender).

Er man single, er det måske rimelig ligegyldigt, men er man i parforhold, er det nok vanskeligt at komme med en god forklaring på, hvorfor man dog har to simkort, når man kun forventes at have ét mobilnummer. Og nej, det er ikke fordi at mobilen frit benyttes af alle og enhver, men af og til kan der jo opstå situationer, hvor det vil se underligt ud, hvis man ikke vil udlåne sin mobil kortvarigt til et eller andet praktisk formål. Og stiller man sin mobil til rådighed for andre, så er gode råd dyre, hvis den, som låner mobilen, ser at nogen ting/indstillinger er anderledes og derfor spørger, hvordan det dog kan være.

Det er jo typisk de små ting, som ofte på tilfældig vis kan ende med at afsløre, at man har gang i et eller andet fordækt, som købesex jo er for en god del af os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...