Hop til indhold
Nosaint

Brændt af hos vicky basno (det er sq useriøst)

Recommended Posts

Hun er sikkert et godt besøg og havde da også håbet på nogle skønne timer sammen.

MEN det er lidt for useriøst at forlange at booke flere dage i forvejen, når man selv løber fra sine aftaler. 

Jeg havde en tid, Forsøgte både aftenen forinden og om morgenen på dagen at bekræfte mødet. Men hun ghoster blot en. Svare ikke på beskeder, Men imens kan hun godt ligge et nyt billede op på nympho, så er ikke fordi hun ikke er online. Jeg vil sq kalde det rigtig dårlig stil, man kan i det mindste blot melde ud at man må aflyse. Syndes det er lidt en stigende tildens, selv om man selv skriver pænt, tydeligt og ordenligt til pigerne.

det er en ommer Vicky..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er jeg enig i, dårlig stil, håber folk boykotter hende, da hun tydeligvis ikke respektere sine kunder, men er en penge maskine .

Håber du finder noget bedre næste gang !

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 2 timer siden:

Det er jeg enig i, dårlig stil, håber folk boykotter hende, da hun tydeligvis ikke respektere sine kunder, men er en penge maskine .

Håber du finder noget bedre næste gang !

Hård dom du kommer med. Ikke at svare , til at være en pengemaskine , det er sku useriøst. Måske er der en god grund til manglende svar. Vicky har været her i mange år og har ry for at være proffesionel , Det er hendes ry og min erfaring.

Forstår skuffelsen , men at kalde hende pengemaskine er sku fir langt ude 

godt nytår guttet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Manwithmanners skrev, for 3 minutter siden:

Hård dom du kommer med. Ikke at svare , til at være en pengemaskine , det er sku useriøst. Måske er der en god grund til manglende svar. Vicky har været her i mange år og har ry for at være proffesionel , Det er hendes ry og min erfaring.

Forstår skuffelsen , men at kalde hende pengemaskine er sku fir langt ude 

godt nytår guttet

Nu har trådstarter så en anden erfaring en dig, så hold dig til den, om jeg kalder hende en penge maskine, skal du absolut IKKE blande dig i !

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rolig boys. Der er med garanti en rigtig god forklaring, fordi Vicky er altid seriøs. Hun er nok den bedste til at holde aftaler af alle. Så giv lige hende en chance, det er menneskeligt at fejle. Og nej, hun er ikke en pengemaskine men en yderst sød, smuk og dejlig glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nosaint skrev, for 6 timer siden:

Hun er sikkert et godt besøg og havde da også håbet på nogle skønne timer sammen.

MEN det er lidt for useriøst at forlange at booke flere dage i forvejen, når man selv løber fra sine aftaler. 

Jeg havde en tid, Forsøgte både aftenen forinden og om morgenen på dagen at bekræfte mødet. Men hun ghoster blot en. Svare ikke på beskeder, Men imens kan hun godt ligge et nyt billede op på nympho, så er ikke fordi hun ikke er online. Jeg vil sq kalde det rigtig dårlig stil, man kan i det mindste blot melde ud at man må aflyse. Syndes det er lidt en stigende tildens, selv om man selv skriver pænt, tydeligt og ordenligt til pigerne.

det er en ommer Vicky..

Jeg kender ikke Vicky, men kan kun anbefale dig at kontakte hende igen og høre om hun ikke lige vil forklare sig, der kan være sket alle mulige ting også selv om hun har været forbi sin Nympho profil siden...

Det er i hvert fald min erfaring at de piger oplever lidt af hvert og det er ikke altid lige let at få rettet op på det efterfølgende, Vicky får generelt gode ord og har fået det i lang tid, jeg vil anbefale dig lige at lade tvivlen komme hende til gode denne gang, selv om din oplevelse ikke er ok, nogen ønsker svar senere andre flipper ud når pigerne skriver til dem på et uventet tidspunkt, der er så mange faktorer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gide normal ikke blande mig.

men jeg har mødt Vicky en del gange og det har kun vær rigtig godt og sjove oplevelse med hinde.

som der også blive nævnt ville jeg skrive til hende og høre hun er okay og hvad der er sket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 3 timer siden:

Jeg kender ikke Vicky, men kan kun anbefale dig at kontakte hende igen og høre om hun ikke lige vil forklare sig, der kan være sket alle mulige ting også selv om hun har været forbi sin Nympho profil siden...

Det er i hvert fald min erfaring at de piger oplever lidt af hvert og det er ikke altid lige let at få rettet op på det efterfølgende, Vicky får generelt gode ord og har fået det i lang tid, jeg vil anbefale dig lige at lade tvivlen komme hende til gode denne gang, selv om din oplevelse ikke er ok, nogen ønsker svar senere andre flipper ud når pigerne skriver til dem på et uventet tidspunkt, der er så mange faktorer.

Lad os nu holde os det til det anmeldelsen omhandler, og ikke at GPerne skriver ufordret, der er trods alt forskel.

@Nosaint Prøv som de andre skriver, at skrive en besked til hende og spørge ind til hvorfor hun ghostede dig. Og lad den så ligge der, så må hun vende retur, hvis hun er seriøs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 5 timer siden:

Lad os nu holde os det til det anmeldelsen omhandler, og ikke at GPerne skriver ufordret, der er trods alt forskel.

Jeg skriver at hvis der er sket noget og der er gået nogle timer før hun har kunne svare, så turde hun måske ikke skrive af frygt for at han kunne sidde ved siden af konen som tjekkede telefonen, det er slet ikke det samme som at GP'er skriver uopfordret - det var et tænkt men meget realistisk eksempel.

Lad os holde det til det denne tråd handler om, og hvis man endelig vil komme ind og vil mudre tråden med det som vi andre allerede har skrevet, samt irettesætte fejlagtigt, så er det altså bedre at lade være!

Edit: Og hvis du alligevel vælger at citere mig igen eller skrive mere til mig i denne tråd, så anmelder jeg det og lader EG's moderatorer tage stilling til om de mener at du, jeg eller vi begge afsporer tråden her.

Redigeret af Hulbror
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker at jeg vil give min mening til kende, da denne tråd simpelthen ikke er fair overfor Vicky.

Jeg har kendt Vicky længe og det har været en ren fornøjelse. Udover at være fantastisk som person, så er hun professionel og velorganiseret som få i denne branche.

Trådstarter har haft en uheldig oplevelse – noteret -, men pigerne i denne branche har altså et liv som sikkert godt kan komme i vejen i perioder, hvilket må respekteres.

At lave en selvmedlidende anmeldelse på baggrund af dette er ude af proportioner.

Derudover må ”kritikerne” bestemme sig – man er nok en dårlig ”pengemaskine”, hvis der aldrig, som her, er rent faktisk er blevet betalt noget.

Vicky har været aktiv i snart 9 år med udelukkende fremragende anmeldelser, så det viser rettere Vicky’s kvalitet og professionalisme hvis dette er det ”værste” en gæst har oplevet i denne periode.

Anmeldelser bør være saglige og ikke et udtryk for en påtaget offerrolle fra en alt for frustreret trådstarter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JW67 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker at jeg vil give min mening til kende, da denne tråd simpelthen ikke er fair overfor Vicky.

Jeg har kendt Vicky længe og det har været en ren fornøjelse. Udover at være fantastisk som person, så er hun professionel og velorganiseret som få i denne branche.

Trådstarter har haft en uheldig oplevelse – noteret -, men pigerne i denne branche har altså et liv som sikkert godt kan komme i vejen i perioder, hvilket må respekteres.

At lave en selvmedlidende anmeldelse på baggrund af dette er ude af proportioner.

Derudover må ”kritikerne” bestemme sig – man er nok en dårlig ”pengemaskine”, hvis der aldrig, som her, er rent faktisk er blevet betalt noget.

Vicky har været aktiv i snart 9 år med udelukkende fremragende anmeldelser, så det viser rettere Vicky’s kvalitet og professionalisme hvis dette er det ”værste” en gæst har oplevet i denne periode.

Anmeldelser bør være saglige og ikke et udtryk for en påtaget offerrolle fra en alt for frustreret trådstarter.

Jeg tror da også, jeg ville blive frustreret, hvis min aftale, med denne skønne kvinde pludselig gik i vasken, især hvis jeg i længere tid havde planlagt et længere besøg hos den skønne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Henessy
JW67 skrev, for 3 timer siden:

Ro på.

De har et liv bevares, men så laver man ikke aftaler der eller melder afbud. Rolig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ro på,  er ikke ude på at indtage nogen “offer rolle” vil blot sætte lys på der er risiko for at spilde sin tid når en GP vælger at køre booking på den måde og ikke kommunikere ændringer i planer, når man planlægger flere dage frem, og inden for normal arbejdstid har det en reel konsekvens når en GP bare hopper fra helt uden varsel. 

Jeg modtog efterfølgende en besked som lød på at hun troede det gav sig selv at hun havde andre planer siden hun ikke svarede tilbage. Hvilket jeg syndes er en smule arrogant. Men hun undskyldte også for den spildte tid det har medført. Så fint nok.

Men til både GP’er og kunder, så skal man ikke spilde hinandens tid, hvis man har en aftaler og man hopper fra er det mindste man kan gøre at kommunikere det.

jeg har ikke noget imod Vicky, og denne tråd er ikke en kritik af hende som person eller service, det ren og skær på hendes kommunikation og måden hun køre booking på, håber da hun vil tage denne tråd som en feedback til egen kommunikation.

Redigeret af Nosaint

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nosaint skrev, den 2.1.2024 at 11:07:

Jeg havde en tid, Forsøgte både aftenen forinden og om morgenen på dagen at bekræfte mødet.

Nosaint skrev, for 2 timer siden:

Jeg modtog efterfølgende en besked som lød på at hun troede det gav sig selv at hun havde andre planer siden hun ikke svarede tilbage. Hvilket jeg syndes er en smule arrogant. Men hun undskyldte også for den spildte tid det har medført. Så fint nok.

Så du mener du havde en tid, men ifølge hende havde du ikke en tid ? :shock: :rolleyes:

Det er lidt svært at tage din dårlige anmeldelse helt seriøst så overfor en pige med et ret godt ry i branchen. 

Det kræver noget uddybning før at det på nogen som helst måde giver mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

Så du mener du havde en tid, men ifølge hende havde du ikke en tid ? :shock: :rolleyes:

Det er lidt svært at tage din dårlige anmeldelse helt seriøst så overfor en pige med et ret godt ry i branchen. 

Det kræver noget uddybning før at det på nogen som helst måde giver mening. 

du må tage det du kan bruge resten kan du smide ud.

“Vi” havde op til bookingen en helt fin og god kommunikation omkring ønsker osv. det var før nytår. hun forslog selv tidspunktet for vores leg, sat til tirsdagen morgen den 2/1, efter nytåret. 

den 1/1 skriver jeg et par gange i løbet af dagen om vi stadig havde en aftale morgenen den 2/1? ingen svar

Om morgenen den 2/1 skriver jeg et par gange for at atter at bekræfte om vi stadig har en aftale eller om det er aflyst? og om hun er okay? : Intet svar

Først senere op af dagen modtager jeg svar fra vicky, at yes indeed her plans had changed, samt hun troede det var helt åbenlyst at vores aftale var aflyst på baggrund af hendes manglende besvarelser af mine beskeder.

Ja hun har et fint ry, og Ja men alle kan fejle, men det gør det stadig ikke til en ordentlig måde at behandle andres tid på. Jeg er ikke tanke læser, og ved ikke hvornår intet svar et blevet det nye signal for “aflyst aftale”

Forsat god aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Nosaint skrev, for 26 minutter siden:

Først senere op af dagen modtager jeg svar fra vicky, at yes indeed her plans had changed, samt hun troede det var helt åbenlyst at vores aftale var aflyst på baggrund af hendes manglende besvarelser af mine beskeder.

Ja hun har et fint ry, og Ja men alle kan fejle, men det gør det stadig ikke til en ordentlig måde at behandle andres tid på. Jeg er ikke tanke læser, og ved ikke hvornår intet svar et blevet det nye signal for “aflyst aftale”

Du fremfører nogle meget overbevisende argumenter her.....selvfølgelig er det ikke åbenlyst at en aftale er aflyst....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv prøvet at booke et par dage før og så efterfølgende fundet ud af, at der ikke var nogen aftale.

Prøve sidst jeg var i København at booke en aftale 2 dage før jeg kom til hovedstaden. Vi aftale at jeg skulle bekræfte 4 timer før aftalen. Da jeg skrev til hende, fik jeg at vide hun havde en anden booking.

Så jeg forstår helt sikkert Nosaint's frustration. 

Redigeret af TrollingJennifer1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske en moderator bør låse denne tråd,

syndes det går lidt off-topic, jeg har ikke noget imod Vicky. Og er ikke ude på at skade hendes forretning eller at noget skal være personligt.

Jeg er blevet punket i den private tråd, for at lave et dårlig review så møder hende nok heller aldrig igen, så det har været dyrt at tage en for holdet, men det er også hvad dette forum er til for. At dele oplevelserne, for selv om man har et godt ry, så syndes jeg også de lidt mindre og uheldige oplevelser er berettigede herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne lige give mit besyv med i den her tråd. Jeg har besøgt Vicky mange gange og har aldrig haft problemer med aftaler. Vicky er en af de mest seriøse og sødeste pige man kan møde i dette noble erhverv. Hun udstråler glæde og professionel virke ved det hun laver. Bonus er så at hun er utrolig smuk og sexet. Tror vores ven Nosaint og Vicky er gået galt af hinanden, men ingen grund til at sætte en smædekampagne i gang mod en top professionel pige. 110 % opbakning til Vicky herfra! Jeg bliver aldrig færdig med at besøge denne vidunderlige pige ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Renrev skrev, for 6 minutter siden:

Jeg vil gerne lige give mit besyv med i den her tråd. Jeg har besøgt Vicky mange gange og har aldrig haft problemer med aftaler. Vicky er en af de mest seriøse og sødeste pige man kan møde i dette noble erhverv. Hun udstråler glæde og professionel virke ved det hun laver. Bonus er så at hun er utrolig smuk og sexet. Tror vores ven Nosaint og Vicky er gået galt af hinanden, men ingen grund til at sætte en smædekampagne i gang mod en top professionel pige. 110 % opbakning til Vicky herfra! Jeg bliver aldrig færdig med at besøge denne vidunderlige pige ❤️

Det er en helt fin fortælling.

Men Nosaint har haft en dårlig oplevelse. Der er ingen smæde kampagne.
Det vil sige i din verden en pige har mange gode anmeldelser, så er det en smælde kampagne at give hende en dårlig anmeldelse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nosaint skrev, for 12 minutter siden:

Måske en moderator bør låse denne tråd,

syndes det går lidt off-topic, jeg har ikke noget imod Vicky. Og er ikke ude på at skade hendes forretning eller at noget skal være personligt.

Jeg er blevet punket i den private tråd, for at lave et dårlig review så møder hende nok heller aldrig igen, så det har været dyrt at tage en for holdet, men det er også hvad dette forum er til for. At dele oplevelserne, for selv om man har et godt ry, så syndes jeg også de lidt mindre og uheldige oplevelser er berettigede herinde. 

Synes du rammet hovedet på sømmet korrekt her.

EG er et forum for anmeldelser og efterlysninger, og det her er DIN oplevelse, den kan ingen ændrer på, uanset om de har besøgt hende og har haft gode oplevelser, eller hun har været her i x antal år og har et godt ry. 

Hvis du havde været en helt ny bruger, så havde du fået hug for at ville skade hendes forretning. :rolleyes:

Bare det at du bliver punket i privat beskeder, er på ingen måde acceptabelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Tjah, det at hun har en masse gode anmeldelser, bør jo ikke betyde at hun ikke kan få en dårlig (anmeldelse), hvis hun fortjener den. Men tråden her bliver hurtigt "for og imod" pigen, istedet for at handle om trådstarters oplevelse, som jo er hvad anmeldelsen er......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uddybningen hjælper på det men hvad svarede du på hendes forslag til dato ? 

Selvfølgelig skal man kunne give dårlige anmeldelser til GPer med godt ry hvis man har en dårlig oplevelse. 

Problemet er at de dårlige anmeldelser oft kommer med en vrede og desværre oftest savner detaljer.

Det er min mening at detaljerne er vigtige for både at tage både de gode og de dårlige anmeldelser alvorligt. 

Jeg kan hverken bruge:

“Det var den bedste oplevelse nogensinde skynd jer og besøg hende”

Eller

“Hun brændte mig af eller gav dårlig service hold jer væk”

Anmeldelser fordi i begge tilfælde har jeg brug for flere detaljer og uddybning for at vurdere om anmeldelsen giver nogen form for mening og er troværdig. 

Grunden dertil er åbenlys der bliver desværre løjet og smurt tykt på både på gode og dårlige anmeldelser og vi skal ikke langt tilbage før en bruger herinde løj om pistol trusler. 

Så jeg har brug for detaljerne og jeg har selv oplevet at blive brændt af på en soleklar aftale så kender godt følelsen og frustrationen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 16 timer siden:

Uddybningen hjælper på det men hvad svarede du på hendes forslag til dato ? 

Hvis @Nosaintd 1/1 beder om bekræftelse på deres aftale dagen efter, altså d 2/1, som pigen har foreslået, før Nytår, så må han jo have accepteret hendes forslag som hun jo selv har dato- og tidssat

Nosaint skrev, for 19 timer siden:

“Vi” havde op til bookingen en helt fin og god kommunikation omkring ønsker osv. det var før nytår. hun forslog selv tidspunktet for vores leg, sat til tirsdagen morgen den 2/1, efter nytåret. 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 1 time siden:

1/1 beder om bekræftelse på deres aftale dagen efter, altså d 2/1, som pigen har foreslået, før Nytår, så må han jo have accepteret hendes forslag som hun jo selv har dato- og tidssat

Det kan vi gætte på men det ved vi ikke problemet er jo at nogen kunder ikke bekræfter et dato forslag ordentligt nogen gange, fordi de havde mere travlt med at spørge om brystmål eller rabatter eller hvad ved jeg. 

For nogen dage siden lagde Eva. en stjerneparade op af retarderet kommunikation med kunder der viste hvor forfejlet noget af kommunikationen på sms er. 

Jeg skærer det altid ud i pap med et dato forslag ala. “Det er en aftale og skrevet i kalenderen.” eller “Okay vi ses den XX Marts kl. 18 det glæder jeg mig til”.  Direkte som svar på et dato forslag med det samme. 

Men det er sgu ikke alle der gør det nogen tænker den dato er fin med mig og kunne så feks. svare 

“Ok sutter du uden gummi og har du skolepigeuniform?”

Og den er måske en bekræftelse men vag nok til at med nogen kunder så er det stadig ikke en aftale og en man kunne blive brændt af på eller ende i ingenting og spild af GPens tid. 

Derfor igen djævlen ligger i detaljen og hvad TS svarede på datoen ift. at han mente der var en aftale men hun ikke mente at der var en aftale. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...