Hop til indhold

Brændt af hos vicky basno (det er sq useriøst)

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Opdatering.

Vicky er alt andet end useriøs! Hun er topklasse, jeg må falde til korset og ligge mig ned. og nød til at give denne kvinde den værdige anmeldelse hun fortjener. Og en bedre kontekst til denne tråd. Måske den kan slettes eller låses. 

Efter en god dialog, hvor vores misforståelse blev løst,  endte jeg med at møde Vicky. Et lille første møde på 30min blev det til sammen.

og jeg må indrømme, at hun er en af de bedste oplevelser, jeg nogensinde har haft med en GP!

smuk og sexet, interessant at snakke med, og bare helt igennem en super sød og dejlig kvinde at bruge tid sammen med. Og i sengen, out og this univers! Hun er simply

Wow – what a woman!

pigen: 10/10

stedet 10/10

sex 12/10

Redigeret af Nosaint

• Svar 50
  • Visninger 16.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Måske en moderator bør låse denne tråd, syndes det går lidt off-topic, jeg har ikke noget imod Vicky. Og er ikke ude på at skade hendes forretning eller at noget skal være personligt. Jeg er

• Hej Twain, Tak for din deling af positive oplevelser med Vicky B. Jeg sætter virkelig pris på din åbenhed. Jeg vil dog gerne dele, at min oplevelse desværre har været anderledes. Jeg forstår, at

• Den Anonyme
    Den Anonyme

If she didnt have the energy for the date, then she should have cancelled, plain and simple.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.