Guest gameguy Skrevet 21. Januar, 2014 Kært barn har mange navne: Ægte Superfransk: Den nøgne sandhed - grenen guffes uden gummi Superfransk: Burde betyde det samme, men på mange danske klinikker betyder det slik af boller og skaft med gummi på toppen Mega Fransk: Der sprøjtes i munden men spyttes ofte ud [Forståeligt nok synes jeg] Tysk terminologi: Französish Natur = Ægte SF Französish Natur mit Aufnahme = Mega Fransk UK OWO = Oral WithOut = Ægte SF CIM = Come In Mouth Og så ellers tilbage til tråden! Mange danske massage piger vægrer sig overfor at tilbyde ægte SF. I stedet tilbydes der en alternativ fortolkning af begrebet kaldet Superfransk med gummi på toppen, hvor boller og skaft får en grundig omgang. Det er nu heller ikke så ringe endda. Endnu bedre er dog ægte SF inkl. boller og måske krydret med Mega - men måske bliver glæden kortvarig, hvis man nu skulle tildrage sig nogle dårligdomme fra dette. Og for massagepigen gælder det jo om at forsøge at minimere risikoen samtidigt med at der gives en optimal service. Dette er jo ikke nogen let opgave altid når nu markedet bevæger sig i retningen af større og støre ekstremitet. Skulle egentligt lige til at skrive, at superfransk ikke var så farligt endda, men besluttede mig så i stedet for at finde noget statistik om emnet. Der findes ikke så meget data om STD [sexual Transmitted Deseases] ved oral sex. Tal omkring bare back samleje [dvs uden kondom] Fra Kvinde til Mand hvor kvinden er inficeret Gonore: 20 pct. risiko Fra Mand til Kvinde Gonore: 50 pct. risiko Det kræver at sygdommen er aktiv for at smitte! Samleje uden er hermed udelukket - risikoen er for stor må man konstatere! Omkring oral er der ikke datamateriale nok, men risikoen er mindre end ved samleje siges det. Omkring 2 pct. af UK prostituerede har en ikke generende/aktiv hals infektion med Gonore. Klamydia [bakterie infektion], Herpes [bakterie Infektion], HPV [Kønsvorter Virus],Hepatitis B [Virus] og Syfilis [bakterie Infektion] er andre dårligdomme som kan opstå ved oral! Noget af en cocktail og selv om risikoen er lille og behandlingsmulighederne gode, kan man godt forstå at mange piger fravælger SF. Hepatitis B burde alle massagepiger være vaccineret imod, så den kan så udelukkes. Syfilis optræder som følge af oralsex i 14 pct. af tilfældende. Da risikoen for Syfilis er 30 - 50 pct. ved ubeskyttet samleje hvor den ene har Syfillis vil 14 pct af disse tilfælde give infektion ved SF = 3 - 7,5 pct. risiko. Da antallet af personer med syfilis i Danmark kun er ca. 350 per år, er sandsynligheden for Syfilis ved SF ekstrem lav og kan udelukkes. HIV risikoen er dog ultra lav og dermed ikke i spil! Tilbage er Herpes, Klamydia og HPV Vel relativt harmløse Konklusion: Ikke så farligt endda med SF - frem med grenen drenge!! Undskyld provokationen til de nok mest danske piger som stadigvæk leger med et kondom på toppen. En god omgang gennemslik af bollerne er dog heller ikke så ringe endda og kan vel kompenscere lidt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8794 Skrevet 21. Januar, 2014 Emnet er tærsket igennem til døde, også herinde. Du bringer altså her intet nyt, bortset fra at du ikke holder dig til dit eget emne, men blander dansk uden ind i din diskussion med dig selv (hvorfor ikke græsk, rimming, scat?) og derudover laver nogle komplet forvrøvlede ræsonnementer (om sandsynlighed). Sorry, svært at sige det mere nuanceret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 21. Januar, 2014 Emnet er tærsket igennem til døde, også herinde. Du bringer altså her intet nyt, bortset fra at du ikke holder dig til dit eget emne, men blander dansk uden ind i din diskussion med dig selv (hvorfor ikke græsk, rimming, scat?) og derudover laver nogle komplet forvrøvlede ræsonnementer (om sandsynlighed). Sorry, svært at sige det mere nuanceret. Ja man kan jo godt fornemme at du ikke er sagkyndig ud i matematik og statistik. Dansk er blandet ind i det fordi man her har talmateriale. Linken over til oral kommer fra disse sandsynligheder, da man bl.a. har tal for antal tilfælde af oralt betingede syfilis tilfælde ud af samtlige tilfælde. Samtlige tilfælde findes ved at se på hvor mange der kommer fra samleje. Det samme gør sig gældende ved de andre STD her ved man at risikoen er mindre end ved samleje. Hvis samleje risikoen derfor er acceptabelt vil oral risikoen være endnu mere acceptabel. Derfor båthorn disse tal! Ok omkring tråden, kiggede lidt efter dette men fandt ikke så meget. Jo du havde da vist selv en, men den var åbenbart relevant nok. Måske skulle jeg så bare kopiere mit indlæg over i din tråd eller hvad? Metodemæssigt er mit materiale heller ikke helt korrekt ved jeg godt. Dette giver dig dog ikke ret til at fremture som bedrevidende eller almægtig. Har godt bemærket at dette er din stil, som jeg og mange andre finder fuldkommen latterligt og uacceptabelt. Men bare fortsæt ad dette spor hvis det tænder dig. Hvis du ikke kan lide mine indlæg eller er uenig er det en ærlig sag. Men måske kunne man jo godt prøve at være lidt mindre bombastisk og negativt fremturende. Fucking latterligt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2014 En ting er matematiske sandsynligheder noget andet er vores følelser og specielt angst niveau. Ser man på hvor mange overgreb der begås mod små drenge og piger enten på vej til eller fra skole, får man pr. år et givent tal. Forældre reagere forskelligt på dette tal, netop fordi reaktionen og ens forholdsregler primært er styret af angst. Da jeg havde små drengebørn, mente deres mor, at de skulle hentes og bringes i skole, fordi det i hendes univers var ekstremt farligt at lade dem cykle til og fra skole. Jeg mente så noget andet, primært baseret på tal og fakta krydret samt det forhold at det nok var klogt at bibringe dem lidt viden omkring at passe på sig selv osv. Jeg tror det samme mønster gør sig gældende specielt når man taler fransk uden. Rent matematisk er risikoen til at overse, men der ændre jo ikke ret meget hvis ens angst niveau er højt. Respekt for at vores angst niveau m.v. er forskelligt. Det jeg så synes er komisk, når der tales fransk uden er, at samme angst niveau rettet imod fransk til manden ikke synes at være det samme, når det gælder oralt til kvinden. Denne forskel kan måske tilskrives at fransk uden ikke udelukkende er baseret på hvor stor risikoen reelt er men også forhold som: hygiejne, duft m.v. og... at tanken om at kæppen også kan tisse m.v. giver nogle klamme billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8532 Skrevet 21. Januar, 2014 Tilbage er Herpes, Klamydia og HPV Vel relativt harmløse Konklusion: Ikke så farligt endda med SF - frem med grenen drenge!! jamen klart - ikke så harmløse...... de er jo faktisk næsten ufarlige ikke ??? HPV giver øge chance for ,livmoderhalskræft ... faktisk vaccinerer vi mod HPV men den er ikke obligatorisk den vaccine og da de færreste piger har fået den endnu, så synes du det er harmløst at øge pigens chance for livmoderhalskræft Klamydia - relativt harmløst... ja da - bortset fra at kvinden risikerer at miste evnen til at få børn hvis den ikke fanges og behandles i tide... javist kan de da behandles hvis man opdager dem tidsnok - men så er skaden måske allerede sket det er da selvfølgelig lige meget om om pigen dør af cancer eller får sine ønskebørn senere i livet... helt sikkert.... eller noget så frem med grenen drenge så i kan komme hjem til jeres kærester og koner og sørge for at i aldrig får de børn i drømmer om eller du er skyld i at du mister hende tidligt pga cancer... frem med grenen drenge... eller ikke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 21. Januar, 2014 superfransk er vel først rigtig farlig når pigen ikke kan få luft når pikken lukker for luften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2014 Jasmin Hvorfor da ikke bare droppe det sex, og så kaste sig over noget mindre farligt, som f.eks. en skøn cykeltur igennem Københavnsgader med indlagte cafebesøg og shopping. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 21. Januar, 2014 så frem med grenen drenge så i kan komme hjem til jeres kærester og koner og sørge for at i aldrig får de børn i drømmer omJeg har godt nok aldrig hørt om mænd der decideret drømmer om børn - det er mere kvinderne der har disse mystiske drømme Mænds drømme går mere på.... sex... og sex... og sex... og derefter måske på at have en lille familie man kan komme hjem til, hvor frikadellerne står på bordet, og der er lidt feminin indretning/renlighed/hygge/afslapning.Små skrigende baby'er med lort i ble'en, og gylp over det hele, er primært for mennesker der har et moder-instinktet - hvilket i min optik, primært er kvinder.Mht. det superfranske, så er der ingen tvivl om, at risikoen for manden er mindst. For kvinder (og mænd for den sags skyld) der tilbyder at sutter penis uden beskyttelse, skal disse mennesker være ekstra påpasselige, med renlighed af penis mv., samt at få foretaget løbende kontrol af sygdomme, således de kan fanges asap.Mennesker der tilbyder superfransk skal vide, at de udsætter sig for en større risiko (omend stadig lille) end hvis der sidde et kondom på penis.Der er i øvrigt også en risiko for overførsel af sygdomme ved kys, sved, savl, snot, sekreter osv. Risikoen her er dog endnu mindre.Alt her i livet har en risiko. Desværre kan risikoen sjældent gøres præcist op, og man må derfor i hvert enkelt tilfælde selv bruge sin fornuft og intuition til at afgøre, om risikoen er høj/lav og om det er risiko'en værd i det enkelte tilfælde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
behave 80 Skrevet 21. Januar, 2014 Jasmin Hvorfor da ikke bare droppe det sex, og så kaste sig over noget mindre farligt, som f.eks. en skøn cykeltur igennem Københavnsgader med indlagte cafebesøg og shopping. Hvorfor ikke bare nyde det og passe på hinanden på samme tid????? Få det ubeskyttet sex derhjemme med konen/kæresten...... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 21. Januar, 2014 Jeg har godt nok aldrig hørt om mænd der decideret drømmer om børn - det er mere kvinderne der har disse mystiske drømme Jamen så har du da mødt en nu. Det var i flere år en drøm for mig, og så mødte jeg en kvinde, der havde samme drøm. Og det resulterede faktisk i et barn, der nu går i skole. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8532 Skrevet 21. Januar, 2014 Jasmin Hvorfor da ikke bare droppe det sex, og så kaste sig over noget mindre farligt, som f.eks. en skøn cykeltur igennem Københavnsgader med indlagte cafebesøg og shopping. det er også en mulighed... men med alle de højresvingsulykker der sker.... det er da en risiko der vil noget... min pointe er: hvorfor ikke bare passe på hinanden i alle livets situationer... både når vi kører i trafikken OG når vi dyrker sex.. jeg kan med glæde sige at jeg var min fars største drøm nogensinde... og hans livs lys og stolthed han gik utrætteligt med mig da jeg havde kolik og han hentede mig troligt da jeg som teenager var for fuld til at tage toget hjem selvom han fiskede mig op på perronen på Nørreport :D lad være med at portrættere mænd som ligegyldige figurer i hjemmelivet hvor de alligevel er udrangeret af kvinden og kun har en bi-rolle - det har de fleste mænd trods alt ikke... men hvis i promoverer den "sex er vigtigere end sikkerhed"-kultur - både herinde og på hjemmefronten... så bliver i mænd kørt ud på et sidespor på et tidspunkt, for det er der jo ingen kvinder/kærester/koner der vil gå med til i længden... og med rette.. og så ryger i ud og kan have jeres usikre sex... helt for jer selv værn om det i har derhjemme og det i har mulighed for at beholde... ubeskyttet sex er ikke værd at miste kone/kæreste for... den slags morskab kan i have hvis i er singler og det er lige meget med risikoen.. men det er dælme ikke værd at miste alt det man har bygget op for kærligheden fortjener bedre end det... i hvert fald hvis i spørger mig 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 8695 Skrevet 21. Januar, 2014 (edited) Personligt har jeg et meget højt angst niveau.Helt overordnet bestræber jeg mig på at navigere i krydsfeltet mellem behov for udlevelse og minimering af risici ved samme.Det skal forståes sådan at jeg prøver på ikke at ligge så meget under for min egen angst at jeg af den grund fravælger oplevelser og aktiviteter, jeg dels har lyst til og som jeg dårligt kan undlade.I denne proces prøver jeg at leve med at min tilgang hæmmer muligheden for at opnå fuldt udbytte og fuld nydelse.Foreksempel ville jeg i den grad ønske mig at kunne dyrke sex trygt uden kondom i enhver sammenhæng med en testet/jeg også, en testet fast partner, men eftersom jeg ikke har denne mulighed, dyrker jeg selvfølgelig købesex med kondom, men her sådan at jeg ikke modtager fransk uden, jeg ejheller yder pigen fransk.Det er ikke optimalt, men som jeg ser det nødvendigt, og derfor får jeg recept på potenspiller til købesex, for at kunne overvinde den barriere for fuld nydelse kondomet udgør, fordi jeg efterhånden oplevede ikke at kunne med kondom, det har pillerne i den grad hjulpet på.For flere år siden, nævnt før, der blev jeg 2 gange i en FKK klub i Tyskland overrasket af fransk uden og lod stå til, for det er himmelsk meget bedre end med kondom.Hjemkommet hang jeg 40 minutter på AIDS linjen, hvor beskeden var at jeg ikke skulle bekymre mig, men at han ikke måtte sige at der ingen risiko var - blev testet, testen var nærmest selvfølgelig negativ.Jeg er også typen der altid tager sikkerheds-selen på i en taxi, kunne jeg undvære boliglånet gjorde jeg det gerne, men jeg skal jo have tag over hovedet, men nej til afdragsfrihed, Flån, renteswap og alt det der, bare få betalt ned.Kort sagt er jeg en trygheds narkoman der prøver at undgå alle faldgruberne af langtids konsekvenser, uden dog at afholde mig fra at færdes ude i de minfelter der hedder livet og samfundet.PsKan udmærket genkende Filosoffens definetion på mandlig tankegang, den er jeg selv et ret udpræget eksempel på, men mit indtryk er nu at mange mænd er rigtig glade for at have små børn og en rigtig kerne familie - tillykke med det, men godt jeg selv kan blive fri.Venlig hilsenRejsenetværk Redigeret 21. Januar, 2014 af Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2014 Hvorfor ikke bare nyde det og passe på hinanden på samme tid????? Få det ubeskyttet sex derhjemme med konen/kæresten...... Nu var det jo skrevet med et blink i øjet. Og samme blink i øjet har jeg faktisk også til ovenstående, som bestemt ej heller gør en immun for det livmoderkræft og hvad har vi. I øvrigt så er singletilværelsen efterhånden mere udbredt end det gode gamle klassiske forhold. Men bortset fra alt det, synes jeg at alle selvfølgelig skal forholde sig til sikkerhed, hvad man kan blive ramt af osv, og ikke uvæsentligt ens eget angst niveau, og så ellers have respekt for mennesker der måske gør anderledes end en selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 21. Januar, 2014 superfransk er vel først rigtig farlig når pigen ikke kan få luft når pikken lukker for luften Grineren må man sige! Great humor!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 21. Januar, 2014 jamen klart - ikke så harmløse...... de er jo faktisk næsten ufarlige ikke ??? HPV giver øge chance for ,livmoderhalskræft ... faktisk vaccinerer vi mod HPV men den er ikke obligatorisk den vaccine og da de færreste piger har fået den endnu, så synes du det er harmløst at øge pigens chance for livmoderhalskræft Klamydia - relativt harmløst... ja da - bortset fra at kvinden risikerer at miste evnen til at få børn hvis den ikke fanges og behandles i tide... javist kan de da behandles hvis man opdager dem tidsnok - men så er skaden måske allerede sket det er da selvfølgelig lige meget om om pigen dør af cancer eller får sine ønskebørn senere i livet... helt sikkert.... eller noget så frem med grenen drenge så i kan komme hjem til jeres kærester og koner og sørge for at i aldrig får de børn i drømmer om eller du er skyld i at du mister hende tidligt pga cancer... frem med grenen drenge... eller ikke Godt ord igen! Men frem med grenen drenge var nu heller ikke så ringe endda vel?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 21. Januar, 2014 En ting er matematiske sandsynligheder noget andet er vores følelser og specielt angst niveau. Ser man på hvor mange overgreb der begås mod små drenge og piger enten på vej til eller fra skole, får man pr. år et givent tal. Forældre reagere forskelligt på dette tal, netop fordi reaktionen og ens forholdsregler primært er styret af angst. Da jeg havde små drengebørn, mente deres mor, at de skulle hentes og bringes i skole, fordi det i hendes univers var ekstremt farligt at lade dem cykle til og fra skole. Jeg mente så noget andet, primært baseret på tal og fakta krydret samt det forhold at det nok var klogt at bibringe dem lidt viden omkring at passe på sig selv osv. Jeg tror det samme mønster gør sig gældende specielt når man taler fransk uden. Rent matematisk er risikoen til at overse, men der ændre jo ikke ret meget hvis ens angst niveau er højt. Respekt for at vores angst niveau m.v. er forskelligt. Det jeg så synes er komisk, når der tales fransk uden er, at samme angst niveau rettet imod fransk til manden ikke synes at være det samme, når det gælder oralt til kvinden. Denne forskel kan måske tilskrives at fransk uden ikke udelukkende er baseret på hvor stor risikoen reelt er men også forhold som: hygiejne, duft m.v. og... at tanken om at kæppen også kan tisse m.v. giver nogle klamme billeder. Godt og seriøst svar og ganske rigtigt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2014 men hvis i promoverer den "sex er vigtigere end sikkerhed"-kultur - både herinde og på hjemmefronten... så bliver i mænd kørt ud på et sidespor på et tidspunkt, for det er der jo ingen kvinder/kærester/koner der vil gå med til i længden... og med rette.. og så ryger i ud og kan have jeres usikre sex... helt for jer selv værn om det i har derhjemme og det i har mulighed for at beholde... ubeskyttet sex er ikke værd at miste kone/kæreste for... den slags morskab kan i have hvis i er singler og det er lige meget med risikoen.. men det er dælme ikke værd at miste alt det man har bygget op for kærligheden fortjener bedre end det... i hvert fald hvis i spørger mig Jeg står gerne på mål for det jeg har skrevet. overfortolkninger m.v. kan jeg ikke tage ansvar for. Men bortset fra det, ser jeg ikke nogen disharmoni imellem det jeg har skrevet, og ovenstående, som jeg selv finder ganske fornuftigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 21. Januar, 2014 jamen klart - ikke så harmløse...... de er jo faktisk næsten ufarlige ikke ??? HPV giver øge chance for ,livmoderhalskræft ... faktisk vaccinerer vi mod HPV men den er ikke obligatorisk den vaccine og da de færreste piger har fået den endnu, så synes du det er harmløst at øge pigens chance for livmoderhalskræft Klamydia - relativt harmløst... ja da - bortset fra at kvinden risikerer at miste evnen til at få børn hvis den ikke fanges og behandles i tide... javist kan de da behandles hvis man opdager dem tidsnok - men så er skaden måske allerede sket det er da selvfølgelig lige meget om om pigen dør af cancer eller får sine ønskebørn senere i livet... helt sikkert.... eller noget så frem med grenen drenge så i kan komme hjem til jeres kærester og koner og sørge for at i aldrig får de børn i drømmer om eller du er skyld i at du mister hende tidligt pga cancer... frem med grenen drenge... eller ikke Øøh Jasmin disse risici omhandler ikke oral sex uden kondom som jo er hensigten med mit indlæg. Jeg brugte kun samleje til at forsøge matematisk at fremkomme med nogle tal over sandsynligheder ved ubeskyttet fallatio som det jo vist nok heder på Latin. Men måske taler du om indbildt graviditet i halsen, hvilket jeg dog betvivler! Ikke sur jeg driller bare lidt!! *SS* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2014 Rejse Flot og ærligt indlæg. Det viser jo netop, at vi er individuelle i vores valg, samt det på ingen måde kan koges ned til udelukkende at handle om sandsynligheder, men i langt højere grad om ens angst-niveau i forskellige afskygninger m.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 21. Januar, 2014 Personligt har jeg et meget højt angst niveau. Helt overordnet bestræber jeg mig på at navigere i krydsfeltet mellem behov for udlevelse og minimering af risici ved samme. Det skal forståes sådan at jeg prøver på ikke at ligge så meget under for min egen angst at jeg af den grund fravælger oplevelser og aktiviteter, jeg dels har lyst til og som jeg dårligt kan undlade. I denne proces prøver jeg at leve med at min tilgang hæmmer muligheden for at opnå fuldt udbytte og fuld nydelse. Foreksempel ville jeg i den grad ønske mig at kunne dyrke sex trygt uden kondom i enhver sammenhæng med en testet/jeg også, en testet fast partner, men eftersom jeg ikke har denne mulighed, dyrker jeg selvfølgelig købesex med kondom, men her sådan at jeg ikke modtager fransk uden, jeg ejheller yder pigen fransk. Det er ikke optimalt, men som jeg ser det nødvendigt, og derfor får jeg recept på potenspiller til købesex, for at kunne overvinde den barriere for fuld nydelse kondomet udgør, fordi jeg efterhånden oplevede ikke at kunne med kondom, det har pillerne i den grad hjulpet på. For flere år siden, nævnt før, der blev jeg 2 gange i en FKK klub i Tyskland overrasket af fransk uden og lod stå til, for det er himmelsk meget bedre end med kondom. Hjemkommet hang jeg 40 minutter på AIDS linjen, hvor beskeden var at jeg ikke skulle bekymre mig, men at han ikke måtte sige at der ingen risiko var - blev testet, testen var nærmest selvfølgelig negativ. Jeg er også typen der altid tager sikkerheds-selen på i en taxi, kunne jeg undvære boliglånet gjorde jeg det gerne, men jeg skal jo have tag over hovedet, men nej til afdragsfrihed, Flån, renteswap og alt det der, bare få betalt ned. Kort sagt er jeg en trygheds narkoman der prøver at undgå alle faldgruberne af langtids konsekvenser, uden dog at afholde mig fra at færdes ude i de minfelter der hedder livet og samfundet. Ps Kan udmærket genkende Filosoffens definetion på mandlig tankegang, den er jeg selv et ret udpræget eksempel på, men mit indtryk er nu at mange mænd er rigtig glade for at have små børn og en rigtig kerne familie - tillykke med det, men godt jeg selv kan blive fri. Venlig hilsen Rejsenetværk Godt skrevet hr. Rejsenetværk men lidt syn for dig at du er så risikoavers som du nu er. På dine rejser kan du jo også blive overfaldet mv. Jeg kunne forstå at du måske var nervøs hvis du havde bollet alles ohne men vi taler kun om fallatio uden. Selv det at bolle en HIV inficeret er tilsyneladende kun forbundet med en risiko på 0,04 pct altså 1 inficeret ud af 2500 gange. [1 x 100/0,04]. odds 2500 mod 1 for ikke at få noget - det er da fantastisk, men stadigvæk dumt selvfølgeligt. Jeg tror faktisk at risikoen for at få et hjerteanfald af dine potenspiller er større og det er da tragikomisk. Pas på med dem de er farlige i for store doser/mængder! Jeg glæder mig dog over din oprigtighed det klæder! Mvh Game Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 21. Januar, 2014 (edited) Jamen så har du da mødt en nu. Det var i flere år en drøm for mig, og så mødte jeg en kvinde, der havde samme drøm. Og det resulterede faktisk i et barn, der nu går i skole. Først og fremmest et tillykke med familien - så vidt jeg husker, så kom det lidt sent til dig, og så er det jo ekstra godt, at det lykkedes Men undskyld, at jeg spørger ind til det mere personlige i det at få børn. Var det drømmen om baby'er, kravlegårde, barnevogne osv. der "trak" i dig?? Eller var det mere drømmen om at stifte familie, at have nogle at komme hjem til osv. der "trak"? De par gange, jeg selv har være i "lykkelige omstændigheder", og blevet slæbt med i Babysam, har jeg kun set fædre med et opgivende/fortabt udtryk i deres ansigter, mens deres koner/kærester med julelys i øjnene puttede flere og flere baby-sager op i kurven. Så selvom du skriver, at jeg har mødt en, så tvivler jeg stadig på, at jeg reelt har mødt en ægte skruk mand.... PS. Har man reelt "mødt" hinanden, når man kun har krydset klinger på et internet-diskussions-forum? Redigeret 21. Januar, 2014 af Filosoffen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 21. Januar, 2014 Først og fremmest et tillykke med familien - så vidt jeg husker, så kom det lidt sent til dig, og så er det jo ekstra godt, at det lykkedes Men undskyld, at jeg spørger ind til det mere personlige i det at få børn. Var det drømmen om baby'er, kravlegårde, barnevogne osv. der "trak" i dig?? Eller var det mere drømmen om at stifte familie, at have nogle at komme hjem til osv. der "trak"? Tak skal du have. Det er delvis det sidste, delvis fordi jeg gerne ville efterlade mig "noget" - slægten skulle ikke slutte med mig - delvis fordi nogen jo skal bære een til graven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 21. Januar, 2014 Tak skal du have.Det er delvis det sidste, delvis fordi jeg gerne ville efterlade mig "noget" - slægten skulle ikke slutte med mig - delvis fordi nogen jo skal bære een til graven.Ok, point taken. Når jeg læser tilbage på Jasmins indlæg og mit eget indlæg, kan jeg nu se, at jeg har "læst" Jasmins "drømme om at få børn" som når en kvinde er skruk. Dette er - formentligt - ikke tanken hos Jasmin, og mit tidligere indspark, er derfor ikke aktuelt, og i det hele taget ikke relevant i nærværende tråd. Jeg slutter derfor denne diskussion om "drømmen om børn". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 21. Januar, 2014 Jeg har godt nok aldrig hørt om mænd der decideret drømmer om børn - det er mere kvinderne der har disse mystiske drømme Mænds drømme går mere på.... sex... og sex... og sex... og derefter måske på at have en lille familie man kan komme hjem til, hvor frikadellerne står på bordet, og der er lidt feminin indretning/renlighed/hygge/afslapning. Små skrigende baby'er med lort i ble'en, og gylp over det hele, er primært for mennesker der har et moder-instinktet - hvilket i min optik, primært er kvinder. Mht. det superfranske, så er der ingen tvivl om, at risikoen for manden er mindst. For kvinder (og mænd for den sags skyld) der tilbyder at sutter penis uden beskyttelse, skal disse mennesker være ekstra påpasselige, med renlighed af penis mv., samt at få foretaget løbende kontrol af sygdomme, således de kan fanges asap. Mennesker der tilbyder superfransk skal vide, at de udsætter sig for en større risiko (omend stadig lille) end hvis der sidde et kondom på penis. Der er i øvrigt også en risiko for overførsel af sygdomme ved kys, sved, savl, snot, sekreter osv. Risikoen her er dog endnu mindre. Alt her i livet har en risiko. Desværre kan risikoen sjældent gøres præcist op, og man må derfor i hvert enkelt tilfælde selv bruge sin fornuft og intuition til at afgøre, om risikoen er høj/lav og om det er risiko'en værd i det enkelte tilfælde. Hejsa filosof risiko kan og vil jo netop blive betragtet filosofisk og derfor mindre rationelt. Derfor oplever man morsomme/tragikomiske tilfælde som i rejsenetværket, hvor angsten har drevet en ud i at forbruge piller, hvor et hyppigt forbrug af fx cialis/viagra måske indebærer en større risiko for at pådrage sig et hjerteslag end fx livsfarlig risiko ved superfransk. Derfor er det nogle gange godt at få lidt tal på så man kan forholde sig til den reelle risiko. Det svarer lidt til flyskræk hvor folk oplever dødsangst, men ikke skænker det en tanke at køre fra A til B i bil selvom risikoen i sidst nævnte tilfælde er større! Omkring børn kan jeg kun sige at jeg har mange selv og at det er en velsignelse. Det er ikke så slemt som du tror det der med ble skift osv. Man vænner sig til det og tilpasser sig. Glæden er langt større selvom der er meget ballade og uro når de bliver større. Jeg har prøvet at få børn ad flere omgange og har således stået i lort og bleer til halsen. Jeg siger ofte, at jeg i mit næste liv ikke ønsker børn. men vil leve som playboy. Helt ærligt vil jeg dog ikke kunne opnå samme lykke tror jeg men kun føle en eller anden form for tomhed. Ønsket om at få børn er lige så stort hos mænd som hos kvinder tror jeg! Vi vil gerne føre slægten videre. Netop det at mange mænd elsker at bolle så mange kvinder som muligt tilskriver mange forskere et genetisk behov for at sprede sin sæd så meget som muligt og dermed reproducere sig selv. Meget dyrisk men vi er jo en eller anden form for dyr og når man betragter den verden vi lever i og menneskelighedens overgreb kvalificerer vi os måske ikke til at ophøje os selv til at tro vi er ret meget mere. Nå nok om filosifiske tanker for den gang! Ciao Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8794 Skrevet 21. Januar, 2014 (edited) Ja man kan jo godt fornemme at du ikke er sagkyndig ud i matematik og statistik. Mkay ... Sig du det til dem der betaler mig løn. Jeg ved ikke hvad du kan og ikke kan. Men dit indlæg var fuldt af vrøvl. Fx følgende volapyk (jeg forholder mig ikke til din kilde og rigtigheden af sandsynlighedsdata - kun til dit ulogiske ræsonnement): Syfilis optræder som følge af oralsex i 14 pct. af tilfældende. Da risikoen for Syfilis er 30 - 50 pct. ved ubeskyttet samleje hvor den ene har Syfillis vil 14 pct af disse tilfælde give infektion ved SF = 3 - 7,5 pct. risiko. Da antallet af personer med syfilis i Danmark kun er ca. 350 per år, er sandsynligheden for Syfilis ved SF ekstrem lav og kan udelukkes. Du konstaterer at 14 % af alle syfilistilfælde er smitteoverført ved oralsex.Du konstaterer at smitterisikoen ved vaginalsex er 30-50 %.Så regner du et eller andet ud - måske prøver du at gange de to sandsynligheder sammen, men Du giver ikke nogen forklaring ("her er to tal om sandsynlighed, jeg kan svagt huske at den kombinerede sandsynlighed fås ved at gange dem med hinanden") Du regner forkert. (Det kombinerede sandsynlighedsinterval er 4,2-7 %) Din udregning fortæller (måske ikke - se pkt 4) sandsynligheden for at man bliver smittet med syfilis både ved oralsex og ved vaginalsamleje - "på en gang". Det er dog både vrøvl og uinteressant: Man kan ikke blive smittet, når man allerede er det. Det kan dog også udtrykke noget andet, nemlig (måske ikke - se pkt 4) sandsynligheden for at person C bliver smittet med syfilis via oralsex med person B efter at person B har haft vaginalsex med person A, som er smittebærer. Jeg ved ikke lige hvad det er interessant for? MEN, hvad du helt har misforstået - hvis du altså ikke bare har formuleret dig forkert - er at når 14 % af alle syfilistilfælde skyldes smitte via oralsex så siger det jo ikke noget om risikoen for at blive smittet via oralsex med en smittebærer. For at udregne den sandsynlighed, skal man fx kende antallet af smittede i en gruppe, deres partnere og deres sex-praksisser og så følge dem over en periode. I praksis udføres dog typisk egentlig smittesopsporing.Dog, fordi jeg ikke forholder mig til kilden (som du ikke angiver) så kan jeg ikke vide om du bare har skrevet forkert, og det du egentlig mente var "sandsynligheden for at blive smittet med syfilis via oralsex med en smittebærer er 14 %". Hvis det forholder sig sådan, så er det altså "kun" slutningsfejlene der er vrøvl. - Det er meget svært at regne ud hvad du mener. I svaret skriver du:Dansk er blandet ind i det fordi man her har talmateriale. Linken over til oral kommer fra disse sandsynligheder, da man bl.a. har tal for antal tilfælde af oralt betingede syfilis tilfælde ud af samtlige tilfælde. Samtlige tilfælde findes ved at se på hvor mange der kommer fra samleje. Prøv gerne selv at læse det igennem langsomt og se om du kan få mening i det. Jeg kan ikke., fx "Samtlige tilfælde findes ved at se på hvor mange der kommer fra samleje."? Til gengæld sætter du så trumf på med at når der kun er 350 tilfælde af syfilis per år i DK, så er sandsynligheden ekstremt lille. Ja, det havde vi jo ikke behøvet ovenstående udregning for at konkludere. 350 personer er ikke mange, og derfor er sandsynligheden lav - alene fordi sandsynligheden for at møde en af dem i det tidsinterval hvor de smitter i sig selv er lav. Men så glemmer du blot, at Antallet af smittede ville naturligvis stige, hvis færre beskyttede sig Nogle tæller ikke med i statistikken - fx udlændinge på korte ophold, som ikke bliver diagnosticeret i DK. Det kunne jo være nogle af dem her:http://medicaladvicefortravellers.webs.com/ Nu valgte jeg det mest vrøvlede i dit indlæg ud, men jeg tror godt jeg kan tillade mig at skrive Q.E.D. også uden at gennemgå resten. Redigeret 21. Januar, 2014 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg