Hop til indhold
Den_glade_amatør

Årets profiler på Eroguide

Årets EG-profiler  

63 medlemmer har stemt

  1. 1. Årets kvindelige EG-profil

    • Eva Nadine
      15
    • JenniferRomantica
      22
    • Liv
      11
    • Pianistinden
      6
    • SweetKisses
      9
  2. 2. Årets mandlige EG-profil

    • AB455
      3
    • Bananas
      30
    • Dillermand Junior
      14
    • yrghh
      4
    • Aarhuselsker
      12


Recommended Posts

Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Jeg har stemt på @Liv og @Bananas fordi deres profilbilleder har de pæneste billeder og klareste farver :wub: 

Kærligst, Eva <3

Endelig nogen der har forstået hvad det drejer sig om: farver. Når jeg en gang startede på EG konsulterede jeg en farvekonsult og jeg skal sige at det ikke var helt nemt - og heller ikke billigt. Jeg er meget glad for blåt og grønt, men hun sagde gul. Hun kostede mange penge eftersom hun var konsult, og desuden havde hun jo nogle pointer i at det er de færreste som har nydt blå eller grønne bananer.

Din profil Eva er jo lidt - hvad skal man sige - røvfarvet. En verden farvet i Røv er måske ikke hvad vi ønsker os aller mest, men er alligevel lige nu hvad vi har at forholde os til. På den anden side har du mange ord i din arsenal. Flere ord end de fleste - måske flest ord af alle. Og desuden havner dine ord i en rækkefølge som jeg mistænker ikke er random, men resultat av en aldeles unik hjerne - som er alt andet end røvfarvet. Det forjener min stemme.

@Liv er hudfarvet på en brystedejlig måde. Hud er tryghed - et hvilesteds farve. Vi kommer alle fra de hudfarvede brysternes kilde af tryghed. Liv bruger ikke så mange ord, men de hun bruger er straight to the point. Altid. Ligesom brysterne er. Basics. Den slags man gerne glemmer i denne hysteriske epoke med Elon Musk i spidsen af "Me, Myself, I". Liv plages ikke af grandios personlighedsforstyrrelse, men giver os alle mulighed at finde balancen igen, når vi igen og igen bevæger os ud i prostitutionsmystikens udmarker - dem der egentlig ikke er mystiske på nogen som helst måde, selvom vi gerne vil. Det hele drejer sig om mennesker på godt og ondt - noget som Liv til stædighed påminder os om - uden at bruge mange unødvendige ord. Det fortjener også min stemme.

@yrghh har jo næppe nogle farver overhoved, ligesom heller ikke @Dillermand Junior@Aarhuselsker bruger et billede der er grimt på alle måder - farve og motiv - men hans indlæg er altid til glæde - i hvert fald til min glæde. Måske skal jeg glemme billedet i hans tilfælde? @AB455 har lige opdateret sit billede og sine farver - men gjorde han det for at vinde EG's egen Oscar-konkurrence eller fordi han i sit hjerte forstod at farven er Alfa og Omega i al kommunikation? De fortjener alle min stemme.

Jeg har ikke stemt endnu men tror måske at jeg eventuelt vil gøre det - selvom jeg er modstander til konkurrence og tilhænger af solidaritet hvor alle bidrager med det de har mulighed til. 

Uanset hvordan jeg stemmer, så kan jeg konkludere at EG er blevet et unikt sted. Deslige findes ikke noget sted i verden, og det er primært takket være alle jer der skriver og har meninger herinde, og alle jer der protesterer og har andre meninger - mænd som kvinder. Det hele drejer sig om noget så uhumskt som at sælge og købe sex for penge, og alligevel sniger der sig dagligt ind alle mulige spændende meninger og synspunkter og diskussioner om stort og småt - mange gange langt mere interessant end man kunne forestille sig.
EG's ejer og moderatorer har haft forstand på - eller mangel på tid og energi til andet - at lade det hele udvikles på sin egen måde, istedet for at moderere det hele i stykker.

I siger at den her afstemning er for sjov her i juletid. Men alligevel; vinder man en Oscar så får man ære og berømmelse i mange år fremover. Hvad får man her egentlig?

Selv om jeg er modstander til konkurrence af den her slagsens, så er jeg ikke mere menneske end at jeg gerne vil få noget ud af det, hvis jeg vinder EG's Oscar.
Sig noget som .... et døgn i Liv's brystefarvede, livsboostende favn.

Det er vel ikke for meget forlangt? 

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker afstemninger, bare en skam man ikke kan se om nogle har stemt på sig selv :lol:

Har stemt på Jennifer, fordi hun er dejlig :wub:

Og så har jeg stemt på Bananas, fordi jeg ikke aner hvem de andre er:):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 @Bananas Røvfarvet! :lol: Jeg er SÅ vild med det! 
Ja... jeg er røvfarvet! Det er da det jeg er! Og jeg vidste det ikke engang før nu. TAK! 
Jeg føler mig som ællingen der blev til en svane, og kan næsten ikke få luft af bar glæde. Min kaffe latte smager bedre end nogensinde her til morgen. EG-livet er atter smukt og jeg føler mig inspireret til at bruge min morgen på både at lave french toast og onanere. 
Lykkerusen vil ingen ende tage :wub:

Ang. din stylist:
Det var alle dine penge værd! ...oO(som jeg plejer at sige det når jeg har været på dinnerdate på en dyr restaurant og manden har betalt :wub:)
Se hvor langt det har bragt dig og hvor bæredygtigt et valg det har vist sig at være her næsten 12 år senere!
Nogen må skrive en sang om det så smukt det er. 

  

Bananas skrev, for 5 timer siden:

Selv om jeg er modstander til konkurrence af den her slagsens, så er jeg ikke mere menneske end at jeg gerne vil få noget ud af det, hvis jeg vinder EG's Oscar.
Sig noget som .... et døgn i Liv's brystefarvede, livsboostende favn.

For at tydeliggøre for enhver der nogensinde måtte have været i tvivl om hvorvidt jeg HAR været smart-i-en-fart exo-amerikaner eller ej, vil jeg her demonstrere hvordan "demokrati på amerikansk" virker i praksis, og derfor vil jeg fluks "make a pledge" ved at kaste et kampagne-bidrag efter den kandidat JEG synes skal vinde:
 
Hvis @Bananas vinder årets EG-Oscar sponserer jeg den første plovmand til hans ønske om et døgn med Liv. På den måde kan jeg få "two for one" som jo er lige så meget værd som at kunne trække det mit bidrag fra i skat, for så vinder @Liv jo også uanset om hun vinder eller ej :P 
Jeg forestiller mig at du - allerkæreste @Bananas - synes at dette er noget der lugter svært af korruption og manipulation, og måske kæmpe lidt med om glæden over det må tage over, som det ikke-mere-menneske du er. 
At du muligvis også er nødt til at google hvad en plovmand betyder her til lands, gør bare at jeg power-tripper endnu mere lige nu. Og det er godt lige før spontan onani-tid på en helt almindelig onsdag. Det er jo ren win/win/win :mrgreen::ph34r:

Jeg vil hermed opfordre alle - endnu en gang - til at få et unikt billede på deres EG-profil. Det er så svært at kende forskel på jer og huske om I er den gode, den onde eller den grusomme med "Mr.et-eller-andet" i sit navn. I ligner jo alle sammen hinanden efter en stund - altså bortset fra dem med profilbilleder man kan huske. 

Kærligst, Eva <3

BANANAS FOR THE WIN! 

Redigeret af Eva Nadine
BANANAS FOR THE WIN!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 26 minutter siden:

Skifter ikke  mit profilbillede jeg er ganske tilfreds med det :P

Og jeg har endda ikke noget, så jeg er nok helt udenfor løbet :lol:

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

Det må alligevel være den farligste afstemning til dato ;)

Jeg er med på, at en afstemning som denne i lille Danmark for mange har det med at få en klang af, at nogen skal fremhæves på bekostning af andre, i dette tilfælde de andre nominerede. Men farligste ligefrem? I virkeligheden er nomineringen jo en fremhævelse af de skulderklap til alle fem af hvert køn, som EG-medlemmerne i samlet flok har givet henover 2023.

Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

kan det nu også passe? Altså det med mest populære. Sådan som jeg forstår dette "reputation points system" er det blot antal reaktioner markeret med et klik på en smiley, og ikke kun de positive blå like-hjerter der tæller med. Eller hvad? 
Altså de dersens "vred" "sørgelig" "forvirret" tæller også med, tænker jeg? 

I EGs pointsystem tælles kun pluspoint, hvilket man får ved enten de hvide hjerter på blå baggrund (;-)) eller ved en grine-smiley. De andre emojier giver hverken plus eller minus. Og du har ganske ret i, at hvis person A synes, at en kommentar fra person B er latterlig og på den baggrund giver en grine-smiley som hånlatter, som har person B fået et pluspoint.

Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

jeg faktisk er lettet over at jeg med mine mange kasketter efterhånden kun fremgår af EEN gang på listen

Ja, du er vist efterhånden repræsenteret med ikke færre end fire-fem profiler, når man løbende gennemgår dagens top tre i 2023. Og eftersom afstemningen går på årets profil, ikke person, så kunne du i princippet godt være på listen mere end én gang. Andre kvinder var dog tættere på en nominering, kan jeg røbe, ligesom der også var markante mandlige EG-profiler, som heller ikke var langt fra en nominering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den_glade_amatør I stand corrected! 
Det er bl.a. derfor jeg er lidt vild med dig - du både kan og tør yde modstand og argumentere så jeg forstår. 
At hjerterne er hvide på blå har jeg ikke engang overvejet at tænke over :D 
Hvornår går du på pension? Jeg savner at have nogen der kan holde mig på sporet og fixe mine telefoner når jeg får trykket på noget lort i indstillinge der ikke interesserer mig længere :P 

Måske du har brug for et hobbyjob? 
Kan du også forhøje en blowjobstol? 
Jeg er VILD med dine evner og dine afstemninger... også den her som jeg synes er farlig. Venter spændt på at åbne min pige-netværks-telefon og se om der er tegn på blod på tanden eller gruppe-kram i nærmere fremtid. Jeg tror det ender med gruppekram med babse-gnubberi og en Gin/Tonic ved næste gruppemøde i Pigekollektivet, ja jeg gør så så :wub: 
Så kan vi skåle for dig imens <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 23 timer siden:

(…)

De fem finalister er identificeret ud fra, hvem som året igennem har været at finde på dagens top tre på EGs eget leaderboard. Det kan derfor godt være, at du mangler den, du allerhelst ville stemme på, men de fem finalister er nu engang dem, som året igennem har fået flest EG-point, og de er opstillet på afstemningslisten i alfabetisk orden.

(…)

Tak for at lave et fint skriv også med afstemning. Jeg må personligt sige, at jeg ligesom andre brugere må ærgre mig lidt over listerne dog – en lang række for mig at se meget vigtige og førende skribenter/debattører på sitet er ikke inkluderet. Det kan ærgre mig, da jeg tænker, at vi skal pege fremad og bygge videre, og det tror jeg bedst man ville gøre med at bredere felt, så det ikke bliver alt for internt. Jeg kan f.eks. informere om, at det ikke er de kriterier der bruges, når man skal finde de nominerede til en Oscar som du ellers nævner af flere forskellige årsager. Man kunne i situationen med din liste her f.eks. bruge flere indledende afstemninger, som nok er normen, når man laver den slags, da det ellers med stor sandsynlighed ikke bliver repræsentativt. Selv hvis man ikke gjorde det ville man som minimum formentlig lave de ti bedste og jeg ved heller ikke om man ville kønsopdele, men hvis man gjorde ville man jo så være nødt til at lave en top 10 på hver. Når det er sagt er jeg nok egentlig også selv til lister over bedste oplevelser med GP’er, selvom jeg måske på lidt mere Politiken/Berlingske vis også udråbte en bedste skribent.


Jeg tror for øvrigt, risikoen bliver denne:

 

B70 skrev, for 13 timer siden:

Godt skriv

Men pas nu på ikke at skræmme nye brugere væk

I etablerede kan godt virke lidt skræmmende på nye medlemmer

Det er sådan jeg har oplevet det

Vh B70

Jeg tænker, at det handler om hvordan man bedst bygge videre, hvor man inkludere både nye og gamle medlemmer. Den bedste skribent/debattør for mig i år – som heller er på listen – er f.eks. også et erfarent/ældre medlem, men samtidig må vi for mig at se også pege fremad :)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Hvornår går du på pension?

Uha du, der er længe til. Faktisk så længe, at du er den første, som har spurgt om det. ^_^

Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Jeg savner at have nogen der kan holde mig på sporet

Er det nu også helt rigtigt? Jeg sidder med en kraftig fornemmelse af, at du i virkeligheden nyder at være lidt uden for sporet i ny og næ. Derudover er jeg overbevist om, at det vil være en ganske umulig opgave for mig at holde dig på sporet. Til gengæld ville vi garanteret have rigeligt med sjov, tant og fjas undervejs.

Men tak for tilliden og for rosen.

TheLion skrev, 1 time siden:

en lang række … bredere felt … top 10

Jeg kan på sin vis godt følge dig et stykke af vejen, men man må jo lægge snittet et eller andet sted, og jeg besluttede så at kopiere Oscar Award-setuppet med fem nominerede i hver kategori. Havde vi gået op til ti, havde det i min optik været for omfattende. Desuden ville din favorit faktisk heller ikke været med på en top 10, og så havde det nok stadig været galt i dine øjne? Det var som nævnt med fuldt overlæg, at de fem nominerede blev fundet på et objektivt grundlag.

TheLion skrev, 1 time siden:

samtidig må vi for mig at se også pege fremad

Næh, det er en anden øvelse. Hvis man kårer årets profil, skal det da være på baggrund af året, der er gået. Og ja, det betyder, at nye profiler, som er kommet til i løbet af året, kan få svært ved at blive nomineret. Men det kan lykkes. Se bare på den succes, som @SweetKisses har opnået på relativt kort tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 22 timer siden:

interessantere argument og lidt større intellektuel hæder?

Åh jo igen en go point fra Bananen, jeg bemærkede blot det igen igen var tale om noget Københavneri, hvori Jyderne på forhånd var afsporet og bemærkede blot, at det tog udgangs punkt af Eliten (Fredagsbaren) som vi Jyder ej tilkommer, mere var der som ej at tilkomme i  de norminerede, så go Jul til de norminerede Københavner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 43 minutter siden:

Åh jo igen en go point fra Bananen, jeg bemærkede blot det igen igen var tale om noget Københavneri, hvori Jyderne på forhånd var afsporet og bemærkede blot, at det tog udgangs punkt af Eliten (Fredagsbaren) som vi Jyder ej tilkommer, mere var der som ej at tilkomme i  de norminerede, så go Jul til de norminerede Københavner 

Shhhh. Lad nu københavnerne få lidt positiv omtale.. De kæmper jo i hverdagen med små tissemænd.. Lad dem nu få lidt success :P:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, 1 time siden:

Shhhh. Lad nu københavnerne få lidt positiv omtale.. De kæmper jo i hverdagen med små tissemænd.. Lad dem nu få lidt success :P:lol:

Altså - jeg er ikke, har aldrig været og kommer aldrig til at blive københavner. Jeg er skåning, og her i landsbyen er min tissemand legendarisk og meget omtalet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 25 minutter siden:

min tissemand legendarisk og meget omtalet

:lol: priceless

PS: Mit profil billede er ikke grimt. Det er real life af en hårdt arbejdede tissemand på de jyske agre. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

:lol: priceless

PS: Min profil billede er ikke grimt. Det er real life af en hårdt arbejdede tissemand på de jyske agre. 

- er det ikke det der på jysk hedder almindelig slidtage ?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 57 minutter siden:

:lol: priceless

PS: Mit profil billede er ikke grimt. Det er real life af en hårdt arbejdede tissemand på de jyske agre. 

Jeg håber den er med i fagforeningen for hårdt arbejdende tissemænd. Måske har den arbejde så det rækker til lige nu, men der kommer sandsynligt en dag når den er gammel, udslidt og forbrugt...og den dag skal den ikke stå alene vel. Hvis den overhoved står....

Udnyttede tissemænd er verden fuld af - en skandal som aldrig kommer op i lyset. "Rejs jer, fordømte her på jorden ... Vågn til kamp af jer dvale
til den allersidste dyst, og Internationale slår bro fra kyst til kyst.

Vi må stå sammen for vores hårdt arbejdende tissemænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 15 timer siden:


Hvis @Bananas vinder årets EG-Oscar sponserer jeg den første plovmand til hans ønske om et døgn med Liv. På den måde kan jeg få "two for one" som jo er lige så meget værd som at kunne trække det mit bidrag fra i skat, for så vinder @Liv jo også uanset om hun vinder eller ej :P 
Jeg forestiller mig at du - allerkæreste @Bananas - synes at dette er noget der lugter svært af korruption og manipulation, og måske kæmpe lidt med om glæden over det må tage over, som det ikke-mere-menneske du er. 
At du muligvis også er nødt til at google hvad en plovmand betyder her til lands, gør bare at jeg power-tripper endnu mere lige nu. Og det er godt lige før spontan onani-tid på en helt almindelig onsdag. Det er jo ren win/win/win :mrgreen::ph34r:

En plovmand - den er vel ikke så svær... det er .... penge vel?

Men du har ret; korruption og manipulation har jeg lidt svært for - hvis det ikke sker i min favør. Der kan jeg undtagelsevis acceptere det.

 

Eva Nadine skrev, for 15 timer siden:


BANANAS FOR THE WIN! 

Det er en kampagne der vil noget. Jeg kan se dit kampagnekontor foran mig: smykket i gult og ... gult. Selv er jeg igang med at designe et røvfarvet flag, men den er svær. Alle kvinderne her i byen gør alt for at bidrage, men lige præcis farven Røv har de aldrig set før, selv om de har set det meste - blandt andet min røv, som mere har farven af gris desværre.

Heller ikke kunstnersbutikken her indtil har nogensinde hørt noget om farven Røv, men de har i hvert fald skrevet til sine kontakter i USA når de forstod at den har været meget fremgangsrig derovre. Selv om der var lidt manipulation og korruption blandet ind. 

For en plovmand skal de ordne det har de lovet, så måske - hvis du har en ekstra til overs - så kan du måske sende den min vej. Til din røvfarvede kampagne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eroguide har jo desværre udviklet sig til en klub i klubben,  hvor det gælder om at slikke de største "røve" i klubben, nu er de de største røve ikke møntet på nogen spec.

Men det er røve der fylder så meget, at man skal have utroligt mange handler, for at fremsige, efterhånden uforklarligt sludder.

Som div. mandlige medlemmer lapper i sig, især hvis der står noget, med : liderlig, eller andet i den retning.

Alle husker Damhuskroens enkeballer, hvor bænkevarmerne altid sad, nu er de, blevet glædespiger, ser det ud som med en stor skrive lyst

Måske ville det være på sin plads, at klubben i klubben, gav plads til andre end klubben.

Skammeligt en udvikling.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 5 timer siden:

Måske ville det være på sin plads, at klubben i klubben, gav plads til andre end klubben.

Det smarte ved trådene her på EG er jo, at der altid er mulighed for at give sit eget bidrag til emnet. Man skal bare skrive et indlæg, sådan som du lige har gjort. Der er på den måde altid plads til alle. Både dem, man er mest enige med og dem man er mest irriteret på. Det er egentlig meget rummeligt, er det ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 7 timer siden:

Eroguide har jo desværre udviklet sig til en klub i klubben,  hvor det gælder om at slikke de største "røve" i klubben, nu er de de største røve ikke møntet på nogen spec.

Du har ret. Der findes nogle udvalgte GP'er som jeg er vildt glad for, og faktisk også en del af brødrene herinde, omend det er en anelse mere platonisk ;)
Dem jeg holder af, dem tildeler jeg nok lidt flere "likes" end andre, da jeg er lidt mere omhyggelig med at læse deres indlæg. Hvis det er nogle af dem der skriver flere indlæg end andre, ja så får du nok også lidt flere likes end andre der også fortjener likes.

Er der ikke også GP'ere (eller brødre)  du er mere  glad for end andre?

Dickmand skrev, for 7 timer siden:

Måske ville det være på sin plads, at klubben i klubben, gav plads til andre end klubben.

Ønsker du at de (vi?) der er mere aktive, er mindre aktive? At GP'ere der laver nyskabende arrangementer ikke skriver om dem eller at de som kender dem ikke anerkender dem med deres begejstring? Hvis "ja", så hvorfor? Jeg er ærlig talt virkeligt nysgerrig på at vide hvorfor, for jeg kan slet ikke forstå hvad det skulle bidrage til nogen af os.

Dickmand skrev, for 7 timer siden:

Alle husker Damhuskroens enkeballer, hvor bænkevarmerne altid sad, nu er de, blevet glædespiger, ser det ud som med en stor skrive lyst

Jeg har faktisk aldrig været på Damhuskroen, men jeg har da overvejet om det ikke rent faktisk kunne være ok sjovt. Men når du nu siger bænkevarmere, så forestiller jeg mig nogle skuffede herrer (og damer?) der valgte ikke at blande sig og som derfor kunnne se sig lidt sure på dem der "var med i festen" - den fest de rent faktisk selv deltog i, bare uden selv at bidrage. Når så man sidder der på bænken og er lidt misundelig på de andre, så er det nærliggende at tænke at det er de andres skyld at jeg ikke er med i den fest.

Det er for mig både grænseoverskridende og forbundet med stor usikkerhed at blande mig, både her på EG, når jeg mødes med en GP eller i et arrangement i dette erotiske hjørne af verden. Jeg vælger imidlertid at blande mig netop fordi jeg ikke gider sidde på bænken og se de andre feste.

Kæmpe kram til alle bænkevarmere - jeg har selv siddet der og @Dickmand du har ret, det er et trist sted at sidde.

Join the party - der er plads til mange flere og du ER velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Jeg håber den er med i fagforeningen for hårdt arbejdende tissemænd

En jysk tissemand arbejder til den segner, hver dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

En jysk tissemand……..

……findes ikke!

Tissemænd er for små til at blive kaldt PIK!:ph34r:

Vel ude af skurvognen igen, vil jeg lige benytte lejligheden til at ønske glædelig jul til alle, …….store som små :)

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 10 timer siden:

Eroguide har jo desværre udviklet sig til en klub i klubben,  hvor det gælder om at slikke de største "røve" i klubben, nu er de de største røve ikke møntet på nogen spec.

Er det helt fjernt og uforståeligt for dig og andre med den tilgang at det måske ikke handler om røvslikkeri eller overfladisk rygklapperi men at det derimod er nogen GPer og sexkøbere der har mødtes flere gange også socialt her og der ved en enkelt eller flere lejligheder og at vi derfor rent faktisk godt kan lide hinanden og oprigtigt har respekt for hinanden og ikke er bange for at give udtryk for det. 
 

Er det virkeligt så svært at acceptere for andre og forstå ?

Dickmand skrev, for 10 timer siden:

Måske ville det være på sin plads, at klubben i klubben, gav plads til andre end klubben.

Jeg er ret ny på forum kun nogen år men mest passivt som læser og har først blandet mig i debatter og med anmeldelser indenfor det seneste års tid og jeg synes der er fint plads til at komme på banen da først jeg fik lyst til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Dickmand skrev, for 10 timer siden:

Måske ville det være på sin plads, at klubben i klubben, gav plads til andre end klubben.

 

Hvordan bliver du holdt uden for?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 32 minutter siden:

En jysk tissemand arbejder til den segner, hver dag!

- - det vil fandeme ikke undre mig om du er den sidste der stadig arbejder på at opdyrke den sidste del af den jyske hede - - så stop da for helved mand og nyd livet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nye tider skrev, for 1 minut siden:

sidste del af den jyske hede

Sæden skal i jorden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...