Hop til indhold
jydetampen

Hvorfor køber I sex?

Recommended Posts

Operaelskeren skrev, for 8 minutter siden:

I øjeblikket prøver jeg at rykke mine seksuelle grænser, lære nye og forskellige mennesker at kende, samt få dejlige oplevelser. Bruger dette som en slags supplering af mit eget sexliv. Har jeg mere sex privat, har jeg mindre sex professionelt.   

Jamen så siger jeg tak for denne gang og tillykke med det.

Så slipper jeg for dine mange sms’er og mails. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig købt sex. Men det har jo sket i ny og næ når jeg ligger der på briksen og nyder en dejlig velgørende massage, at jeg får øje på kvinden når hun kigger med længsel på den flotte bananen, at jeg føler medlidenhed med hende. Så spørger jeg hende måske hvis hun gerne vil prøve. Den glæde og lykke hendes ansigt ikke kan skjule ved invitationen er værd så meget for mig. Jeg er jo her på jorden for at hjælpe andre og sprede den glæde jeg kan. Og tage imod den jeg kan få.

Eftersom hun betaler lokalen, varmen, elektriciteten, annoncen, har købt briksen og måske har øvet i årevis på at massere ind velvære i gamle kroppe som min - så er det jo bare rimeligt at jeg betaler hende noget. Min del af omkostningerne kan man sige. At hun har ordnet alt det, giver jo os begge muligheder at nyde.

Jeg køber ikke sex, jeg betaler min del af at hun har gjort det hele muligt.

It's all about perception. Jeg ser mig ikke som sexkøber, men som en  mulighedsfanger med lidt penge på lommen. Jeg ser ikke hende som en sexsælger, men som en mulighedstilbyder med omkostninger hun kan bruge lidt hjælp med.
Og eftersom vi begge er mennesker med libido og livslyst så glemmer vi snart alt om transaktioner; disse menneskefjendtlige idéer som det kapitalistiske samfund har påtvinget os må jo ikke ødelægge sammensmeltningen af gudommelige kroppe.

Det ville være alt for småt.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...