Hop til indhold
jydetampen

Hvorfor køber I sex?

Recommended Posts

Jeg blev opfordret til at starte en ny tråd og ikke spamme en eksisterende. Hermed gjort. 
Hvorfor køber I sex? For mit eget vedkommende handler det om bekræftelse. At jeg har en god oplevelse, hvor vi begge gensidigt har nydt besøget. Eller i hvert fald at jeg får det indtryk. Kvinder kan jo være gode skuespillere. Ved ikke hvornår det sådan gik op for mig, men de her hurtige knald, hvor det bare er at pumpe løs - at ornanere i en kvinde - det gjorde noget negativt ved mig. Det var ikke sådan, jeg ønskede det skulle være, og det var ikke sådan, jeg så mig selv. Derfor sparer jeg hellere op og tager et besøg mindre, men i stedet et besøg, hvor jeg får mere end bare en udløsning. Jeg vil gerne have et smil, øjenkontakt, god kemi, kram og gerne stimuleres og berøres over hele kroppen og ikke bare pikken. Derfor er god thai-massage med ekstra også højt på min liste. Så helt kort. Jeg køber sex for at få bekræftelse som menneske. At nogen gerne vil mig, selvom jeg har betalt for det. Naivt? Helt sikkert, men det er min illusion, jeg forfølger. Hvad er jeres vigtigst(e) grund(e) til at købe sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi jeg er for doven byen/datingapps, men stadig sommetider bliver liderlig :) Hvis den rigtige kæreste dukker op ud af det blå tager jeg gerne en pause fra gperne, men indtil da vil jeg nyde det :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 2 minutter siden:

Fordi jeg er for doven byen/datingapps, men stadig sommetider bliver liderlig :) Hvis den rigtige kæreste dukker op ud af det blå tager jeg gerne en pause fra gperne, men indtil da vil jeg nyde det :P

Tænker du ikke, at du risikerer at forblive doven og miste din lyst til at lede efter en kæreste, hvis du bare kan få det hele serveret? Det tænker jeg selv. Ikke at jeg fortryder mine valg, men bare til eftertanke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, for 37 minutter siden:

For mit eget vedkommende handler det om bekræftelse. At jeg har en god oplevelse, hvor vi begge gensidigt har nydt besøget. Eller i hvert fald at jeg får det indtryk. Kvinder kan jo være gode skuespillere. Ved ikke hvornår det sådan gik op for mig, men de her hurtige knald, hvor det bare er at pumpe løs - at ornanere i en kvinde - det gjorde noget negativt ved mig. Det var ikke sådan, jeg ønskede det skulle være, og det var ikke sådan, jeg så mig selv. Derfor sparer jeg hellere op og tager et besøg mindre, men i stedet et besøg, hvor jeg får mere end bare en udløsning. Jeg vil gerne have et smil, øjenkontakt, god kemi, kram og gerne stimuleres og berøres over hele kroppen og ikke bare pikken. Derfor er god thai-massage med ekstra også højt på min liste. Så helt kort. Jeg køber sex for at få bekræftelse som menneske. At nogen gerne vil mig, selvom jeg har betalt for det. Naivt? Helt sikkert, men det er min illusion, jeg forfølger. Hvad er jeres vigtigst(e) grund(e) til at købe sex?

Er en til en helt på linie med dine grunde @jydetampen både hvordan det før som helt ung mere var ren lidderlighed og overfladisk onani i en kvinde der var bedre end håndværket. 

Men især også hvordan det idag handler om noget helt andet det sociale, de gode grin og snakke, tiden til nus og stille og rolig udforskning af hinanden. Hver aftale hvor tiden overskrides fordi man hygger sig eller noget andet indikerer at hun gider en og har nydt besøget er et boost til selvtilliden og det mentale velvære. At tænke tilbage på de mest intense og bedste oplevelser giver et skønt endorfin boost der løfter humøret på en kedelig kold vinterdag eller efter en stressfuld arbejdddag

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kammerat viste mig denne verden for allerførste gang og lige siden har det bare givet et rush. Tanken om at nu betaler man penge og så ser man en nøgen kvinde som man skal have sex med, er bare en fræk tanke at have sig. Måske man skulle bebrejde min kammerat, da jeg var ung og ikke kendte til denne verden. Men havde nok fundet ud af det selv med tiden sandsynligvis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, 1 time siden:

Tænker du ikke, at du risikerer at forblive doven og miste din lyst til at lede efter en kæreste, hvis du bare kan få det hele serveret? Det tænker jeg selv. Ikke at jeg fortryder mine valg, men bare til eftertanke. 

Njaaa.. jeg var i forhold fra 17-39 år, så passer mig egentlig fint at være mig selv og bare få det hele serveret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg gør det er det for at få noget jeg ellers ikke får:

Det kan være en fræk leg med en domina der skubber med mine grænser
Det kan være et stramt numsehul på en feminin trans
Eller det kan være en god gang pik fra samme trans

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jydetampen og @Frederik82 jeg er så enig med jer begge to!
Jeg vil gerne have noget mere end kun hurtig sex/onani i en kvinde, dvs god tid, kontakt, smil, sympati, mange kærlige berøringer og kys, god energi i øjnene, og god sex. Samtidlig er jeg for doven til at bruge den tid det kræver at finde og holde på en god kæreste. Fordi det kræver tid, meget tid.

Jeg vil tilføje et tredje element: fordi jer er fysisk kræsen og jeg gerne vil være sammen med en lidt flottere og lidt yngre kvinde. Det eneste man ikke kan købe er tid og sin egen ungdom. Derfor er de lidt yngre og flottere kvinder lidt sværere at charmere. Jeg er også mentalt kræsen, de skal kunne lide mig. At fange opmærksomheden og kærligheden hos den ekstra lækkere, lidt yngre, og dejlige kvinde  kræver endu mere tid end normalt, plus lidt penge der kan give frihed til de aktiviteter der gører at kvinden synes at livet er spændende. Ikke meget men trods alt mere end same, same, leverpostej. Jeg er nok lidt for doven til al den tid og energi der kræves. Ja, jeg ved, man får kun det man yder. I perioder gider jeg, men ikke hele tiden.

Så ja, jeg er enig. Langsom sex med masser af dejlige smil og (næsten) kærlighed i hendes øjne som @jydetampen skriver, for doven til alt den tid og energi der kræves til en normal kæreste som @Frederik82 skriver, og nok for høje krav til en kæreste (som jeg tilføjer). De tre ting sammen er grunderne for mig at jeg køber sex. Og de tre ting sammen giver en farlig cocktail. :blink::D En gang i mellem har jeg en kæreste, men efter et stykke tid så kniber det med at en af de tre elementer ikke er tilstede i tilstrækkelig grad. Så tager jeg en pause fra kærester og køber nemmere oplevelser med GP'er. Efter en tid savner jeg lidt mere nærhed og så investerer jeg tid i en ny kæreste. Og så er det forfra igen når det kniber med en af de tre elementer.

Redigeret af Rushton

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af de "utro" og så måske alligevel ikke?

Jeg er på en stor kvindearbejdsplads, hvor jeg for år tilbage "scorede" en dejlig kollega, blev skilt og alt det der. Nu er historien ved at gentage sig: Med alderen er kæresten, som jeg elsker højt ikke længere så glad for sex, og jeg kigger tit alt for langt efter nye kolleger.

Jeg går til glædespiger for at stille sulten, og at undgå egentlig utroskab med følelser og forventninger. Ikke at det er helt ukompliceret, for der har været et par piger hvor "forholdet" har rakt langt ud over det profesionelle, men jeg synes jeg har lært meget af det jeg har forsømt i min alt for usikre og generte ungdom.

 

Redigeret af Nyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal vi ikke ligeså godt være ærlige :

Man har mulighed for at være sammen med smukke kvinder, som man aldrig ville have en jordisk chance for at score irl, samt at man kan få udlevet sine inderste fantasier/fetish .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 6 minutter siden:

Skal vi ikke ligeså godt være ærlige :

Man har mulighed for at være sammen med smukke kvinder, som man aldrig ville have en jordisk chance for at score irl, samt at man kan få udlevet sine inderste fantasier/fetish .

Klart nok. Men vil altså også lige sige, at det ikke behøver hænge sammen sådan, at de lækreste damer også har været det bedste sex. Hverken IRL eller købe. Det har jeg flere eksempler på. Var engang sammen med en lidt robust kvinde IRL. Hun var hammerende fræk at være sammen med og suttede pik som en drøm. Samtidig har jeg købt usikre smukke unge piger, der nok havde troet vejen til rigdom var noget lettere end, det de skulle levere for deres penge. Men forstår din pointe. Jeg sætter bare andet højere i dag. Også når jeg køber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Abonnerer på de fremsatte forestillinger; jeg vil tilføje, at sex uden alt muligt andet og i denne verden forstyrrende er idealet; lykkes indimellem, andre gange blot rar fornemmelse - betalingsrammen tiltrækker hvadenten forkælet elskerinde eller gp/sd eller hvem, mvh og husk: på med dutten Danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, 1 time siden:

Jeg er en af de "utro" og så måske alligevel ikke?

Jeg er på en stor kvindearbejdsplads, hvor jeg for år tilbage "scorede" en dejlig kollega, blev skilt og alt det der. Nu er historien ved at gentage sig: Med alderen er kæresten, som jeg elsker højt ikke længere så glad for sex, og jeg kigger tit alt for langt efter nye kolleger.

Jeg går til glædespiger for at stille sulten, og at undgå egentlig utroskab med følelser og forventninger. Ikke at det er helt ukompliceret, for der har været et par piger hvor "forholdet" har rakt langt ud over det profesionelle, men jeg synes jeg har lært meget af det jeg har forsømt i min alt for usikre og generte ungdom.

 

Ja, der har jeg også været. Det er nok mange der har det sådan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 27 minutter siden:

Skal vi ikke ligeså godt være ærlige :

Man har mulighed for at være sammen med smukke kvinder, som man aldrig ville have en jordisk chance for at score irl, samt at man kan få udlevet sine inderste fantasier/fetish .

Selvfølgelig er det også sådan. Nemmeste måde at få fat på noget der er udenfor den normale rækkevidde. At den smukke unge pige så ikke kan levere noget langvarig nærhed der ligner kærlighed, er også fint fordi det alligevel ville være for dyrt for de fleste af os. Det må vi finde et andet sted. Hvis vi gider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lever i et forhold på 30. år. Jeg elsker min kone. Efter der kom børn til og årene gik blev hendes interesse for sex lige så stille = 0. Jeg gør det fordi jeg har brug for sex og en nøgen kvindekrop. Jeg har også behov for at der er nogen der ser mine lyster og behov, og hjælper mig med at få disse behov opfyldt uden at jeg behøver at bekymre mig om noget som helst før eller efter. Det er den rene lidenskab og sex, bare fordi jeg har lyst og ikke sex som en del af alt som er gået forud.Jeg betaler og får det jeg har behov for - lige NU. Det giver mig virkelig en ro til at leve det stille familieliv, når jeg ikke skal “kæmpe” for at få “lov” til et lille kedeligt put, men bare kan betale… og så helt dyrisk kaste mig over lige hvem jeg nu vælger frit fra “hylderne”.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skønt med et ærligt, og spændende oplæg - helt uden bebrejdelse og fordømmelse (på nær den kommentar om at kvinder kan være gode skuespillere - men lad nu den ligge ;)). Tak..

Efter de foregående tråde om lignende emner, var jeg et øjeblik i tvivl om, hvorvidt alt håb for de gode, saglige emner på EG var tabt. Nu læser jeg med, med nysgerrighed igen - tak for det :biggrin: og så skal jeg nok få fingrene væk fra tastaturet igen.. for nu. 

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber sex, fordi det er frækt og nemt.

Altså nemt når først man har fundet en der matcher ønsker og økonomi 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi jeg aldrig fandt en kæreste eller elskerinde efter min skilsmisse.

Jeg fik simpelt hen aldrig knækket koderne til voksendating.
Det var som om flirt og dating ikke passede ind - var upassende, akavet eller ikke praktisk muligt - i de sammenhænge hvor jeg færdes .. 
Og så fik jeg ret hurtigt udseendet imod mig, jeg så en del ældre ud end jeg var.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været i stand til at score - hverken i byen eller på scor, dating, tinder etc. Det betyder dog ikke, at jeg aldrig har haft kærester, men de er samlet op gennem længere bekendtskaber.

Nu er jeg ved at være gammel og rusten og møder ikke så mange mennesker. Mine seksuelle fantasier har dog ikke ændret sig, og er stadig centreret om 20-40 årige ungdommelige kvinder med faste bryster og glat hud. 

En god serie af dates, som måske kan lede til sex eller forhold kan nemt koste 1000-vis af kroner, men kan også nemt ende i ingenting.
Jeg er nok blevet træt af at gamble, så når jeg har brug for et lækkert stykke kød, sparer jeg hellere 200 kr sammen til en culotte i stedet for at bruge 50 kr på en lottokupon og håbe på at vinde - metaphorically speaking...

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller som en klog mand engang sagde: Forskellen på betalt sex og gratis sex er ofte, at betalt sex er væsentligt billigere i længden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...