Hop til indhold
Hotman1970

Vixenida og tjekkisk telt gloryhul

Recommended Posts

Kære Eroguide brugere.

Hermed en anmeldelse af Vixenida, og forsøg med et tjekkisk gloryhul i telt, som hun har beskrevet andetsteds her på siden.

Jeg har skrevet med Vixenida over flere måneder, men det har ikke lige passet ind i fælles kalender før nu. Vi fik aftalt et beløb, et sted og en tid. Hvis i vil vide mere om det, må i kontakte Vixenida. Vi har også aftalt total stilhed, altså ingen snak under seancen, men der må gerne stønnes og udtrykkes nydelse. Jeg er med på konceptet og hun blev ikke kontaktet eller forstyrret andre steder end under navlen. Kæresten er i nærheden. Han befinder sig på badeværelset med lukket dør allerede før jeg ankommer, og bliver der til jeg er gået, så der er ingen interaktion mellem ham og mig.

Jeg ankommer til et hotel og kommer ind af en ulåst dør. Her ligger Vixenida med en perfekt formet bagdel ud af et telt, der var slået op på værelset. jeg står lidt og nyder udsigten, så ligger jeg det aftalte beløb på bordet og tager mit tøj af. Herefter kærtegner jeg hendes balder og mærker hendes fisse og røvhul udvendigt (ingen fingre i fissen eller andre steder, var aftalen). jeg begynder at slikke hendes fisse og røv blidt. Så tager jeg min pik fem og laver lidt pussyslide på hende. Herefter kondom på og så en langsomt indtrængning i den meget stramme fisse. Jeg tager hende først langsomt og øger jeg tempoet, så det går hurtigere og hurtigere, men også hårdere og hårdere. Hun kaster sin krop tilbage mod mine stød og jeg må hurtigt tage en pause, da der er alt for snævert og frækt. Efter ca. 10 min. tager jeg en lille minivibrator frem og kæler blidt for hendes fisse med den, mens min pik glider frem og tilbage i hende. Hun tager fat i vibratoren og kontrollerer den selv, mens jeg kommer inde i hende. Vixenida fortsætter med en onanere og bruge vibratoren i en 2-3 minutter, hvilket var en meget lækker og smuk afslutning. Så tager jeg tøj på og forlader værelset. Jeg ser intet til kæresten eller andet end den nederste del af Vixenida.

Super frækt set up, med en meget velskabt pige.

Kh. Hotman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotman1970 skrev, for 3 minutter siden:

Så tager jeg min pik fem og laver lidt pussyslide på hende. Herefter kondom på

Hvis det skal være med kondom - er pussyslide egentlig ikke tilladt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, for 7 minutter siden:

Jeg skal lige have uploaded en ny annonce til den side jeg brugte sidst. Så linker jeg :) Snart.

Smider du link herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, for 1 time siden:

Whatsapp bør jeg faktisk skaffe, da det måske er godt for kontakt? istedet for email og eroguide. Men det skal ikke synkroniseres med mine private kanaler

Anyways, her kommer en opdateret annonce  https://annoncelight.dk/showad/391407 , skulle lige finde ud af det, men det virker!

Super frækt setup, samt skønne billeder på annoncelight, men du har glemt kontaktmulighed derinde og prisen på det skønne setup tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søndag og lørdag søger jeg, men det vælter allerede ind med beskeder, så vær tålmodig tak.

Og det er primært Aarhus jeg søger, når jeg søger…..
…....Flyver altid til Helsinki fra København, så når tid er skal jeg nok gøre opmærksom på København mulighed ;) 

Så fik I her svar på nogle af de mange spørgmål der popper ind.

Redigeret af Vixenida
Ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chefen123 skrev, for 4 timer siden:

Syntes ikke at kunne finde kontaktdetaljer nogen steder - hverken her eller på AL?

 

Vixenida skrev, den 7.12.2023 at 12:15:

Whatsapp er som sagt det jeg vil sætte op snart, tror jeg, og så kan man booke igennem der. Men indtil da måske bare skrive til mig her :) 

Her makker :)

Dbh Teach

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sensuel Dom

Hej Ida

Vi har skrevet sammen mange gange på et andet site, men har desværre aldrig haft held til at få en aftale.

Kan du lokkes på hjemmebesøg, din kæreste kan være på badeværelset og du kan selv gøre dig klar i soveværelset, være helt anonym og gå bagefter, uden snak eller andet.

Det er i Aarhus, lækre, rene, diskrete og trygge rammer.

Detaljer kan aftales mere privat end her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, den 7.12.2023 at 10:41:

Whatsapp bør jeg faktisk skaffe, da det måske er godt for kontakt? istedet for email og eroguide. Men det skal ikke synkroniseres med mine private kanaler

Anyways, her kommer en opdateret annonce  https://annoncelight.dk/showad/391407 , skulle lige finde ud af det, men det virker!

Hvad er prisen så ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter 5 års hiesta fra eroguide, hvor jeg hovedsageligt har holdt mig underholdt på scor, mens jeg var udenfor forhold. Er jeg tilbage og mit første besøg var her til eftermiddag hos Vixenida. 

Vixenida er meget intelligent og fræk på skrift og jeg blev meget nysgerrig på setuppet igennem vores samtale.

Jeg vil ikke sige så meget andet end at besøget var en succes og hold nu kæft hun er en fantastisk smuk og flot kvinde.

Det eneste jeg er træt af, var at vores frække skriv havde gjort mig en smule overtændt.

Kommer bestemt gerne igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, den 7.12.2023 at 10:41:

Whatsapp bør jeg faktisk skaffe, da det måske er godt for kontakt? istedet for email og eroguide. Men det skal ikke synkroniseres med mine private kanaler

 

Hvis udfordringen er at du i forvejen har en privat WhatsApp konto, så kan du på samme telefon køre med både WhatsApp og WA Business. De to apps er identiske og begge "gratis" og med to WhatsApp apps på telefonen kan du have to aktive konti (en til privaten og en til det frække) på den samme telefon. 

Og så kan du jo slå notifikationer til/fra på den frække af app'sene alt efter om du er til julefrokost med familien eller svingerklubben :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...