Hop til indhold
Hotman1970

Vixenida og tjekkisk telt gloryhul

Recommended Posts

Jeg kan også anbefale WA Business løsningen. Man kan jo næsten sige at det er lavet til formålet ;)

Men det kræver stadig at man har fat i et telefon nummer til at sætte det op, som man stoler på ikke er personhenførbart.

 

Anyway. Jeg nåede også forbi her i weekenden, og kan kun tilslutte mig koret: WAUW!

Konceptet er lidt anderledes end det sensuelle jeg oftest sigter efter, men det var enormt frækt, anonymt at liste ind på et hotelværelse og blive taget imod af så guddommelig en røv!

Og er nødtil at være lidt mere vulgær end jeg plejer, men hold nu kæft en fisse :wub: Den blev slikket efter bedste evne inden bananen blev involveret. Han var også lidt overvældet af situationen men det gik fint da jeg fik forklaret ham at det ikke var en drøm. Jeg kunne heller ikke dy mig for at kysse den farvel inden jeg gik ud af døren :lol:

Jeg kan kun håbe på en invitation næste gang @Vixenida og manden mangler lidt at spice parforholdet op med :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er en anmeldelse. Kommenter på den i stedet for at tale wa business og andet. Flere spørger efter aftale her og der, det burde tages i gp,'s indbakke, eller over hendes kontaktoplysninger. Det er uinteressant og sgu ikke i  orden over for trådstarter.

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, den 7.12.2023 at 10:11:

Jeg skal lige have uploaded en ny annonce til den side jeg brugte sidst. Så linker jeg :) Snart.

Hej Ida
Jeg er en klog og ordentlig mand - bor i Aarhus - har tre skønne børn som læser på uni - jeg underviser selv som lektor på uni 
Jeg drømmer om at møde jer to og særligt dig naturligvis 
Måske dit berømte blowjob eller leg med glory-telt - vil meget gerne elske med dig og mærke din stramme finske flotte røv og balder når jeg skyder min ladning af.
Jeg er meget fertil så det er vigtigt med kondom 
Hvad koster det mon at møde dig?
Knus Jan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan Rasmussen skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er en klog og ordentlig mand  - bor i Aarhus - har tre skønne børn som læser på uni - jeg underviser selv som lektor på uni 

Av, av, av, Jan.

Jeg går ikke ind for at træde på nye medlemmers små fejltrin, men jeg kommer jo nok til at skubbe din fine lektorsandal lidt ekstra ned i spinaten.

Du skal skrive til @Vixenida direkte og ikke udstille dig selv på det offentlige forum med private forespørgsler. Klik på hendes profilbillede og klik på beskedknappen. Så kan i to have en fin lille privat dialog om fremtidige møder.

PS Herinde hedder alle vi andre Peter (eller noget). Det håber jeg så også du gør... For din egen skyld ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lektor på Uni - har tre skønne piger, der alle læser - men jeg hedder ikke Jan Rasmussen … men sjovt nok … heller ikke Peter … som I andre … men tak for jeres omsorg og jeg drømmer ikke mindre om Ida af den grund 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan Rasmussen skrev, for 3 timer siden:

Jeg er lektor på Uni - har tre skønne piger, der alle læser - men jeg hedder ikke Jan Rasmussen … men sjovt nok … heller ikke Peter … som I andre … men tak for jeres omsorg og jeg drømmer ikke mindre om Ida af den grund 

Flot “Jan”! Lad os nu høre om bagtanken med at nævne du “er lektor og har 3 døtre på uni”?? Tror du virkelig at de løgnehistorier bringer dig tættere på en aftale med hende? 
Pinligt!! En rigtig lektor ved sine fulde fem ville på ingen måde hverken prale med sin profession, nævne sine børn eller kalde sig noget så tåbeligt som “Jan Rasmussen” i denne kontekst!

Men tak for underholdningsværdien i dit bidrag! Der får du topkarakter…

Redigeret af KJ735

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan Rasmussen skrev, for 9 timer siden:

Jeg er en klog og ordentlig mand

Jeg vil ikke bestride den del og dog…

Jan Rasmussen skrev, for 9 timer siden:

Jeg drømmer om at møde jer to og særligt dig naturligvis

Den her del indikerer at den kloge lektor bør sætte sig ind i Vixenidas koncept før et besøg manden er ikke aktivt tilstede og hun er meget meget klar omkring at det foregår uden snak til hende så hvis du er ligeså snakkesalig om dit arbejde som “Lektor” og dine døtre og hvor ordentlig du er når du møder hende som du er på tekst herinde så har du helt misforstået konceptet. 

Jan Rasmussen skrev, for 8 timer siden:

og jeg drømmer ikke mindre om Ida af den grund 

Og måske er det bare mig men den her del er en anelse creepy at skrive om nogen man aldrig har mødt før men måske nogen kvinder finder det charmerende at man drømmer om dem inden man møder dem hvad ved jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Jeg vil ikke bestride den del og dog…

Den her del indikerer at den kloge lektor bør sætte sig ind i Vixenidas koncept før et besøg manden er ikke aktivt tilstede og hun er meget meget klar omkring at det foregår uden snak til hende så hvis du er ligeså snakkesalig om dit arbejde som “Lektor” og dine døtre og hvor ordentlig du er når du møder hende som du er på tekst herinde så har du helt misforstået konceptet. 

Og måske er det bare mig men den her del er en anelse creepy at skrive om nogen man aldrig har mødt før men måske nogen kvinder finder det charmerende at man drømmer om dem inden man møder dem hvad ved jeg. 

Lige som du skriver om mig uden at have mødt mig … god dag - foråret springer ud - bevar det gode humør på egen matrikel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter et godt stykke tid hvor hverken Ida eller jeg ikke har kunne få kalenderen til at gå op. Er det igen lykkedes at finde tid i kalenderen til et besøg. Setup lader jeg blive mellem Ida og jeg, men du er som altid utrolig smuk og dejlig<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dentilbagevendende skrev, for 9 timer siden:

Efter et godt stykke tid hvor hverken Ida eller jeg ikke har kunne få kalenderen til at gå op. Er det igen lykkedes at finde tid i kalenderen til et besøg. Setup lader jeg blive mellem Ida og jeg, men du er som altid utrolig smuk og dejlig<3

Tak for et godt og informativt indlæg i anmeldelsen af Vixenidas specielle setup. :roll::roll::roll:

Jeg formoder dog ikke det er mig du syntes er utrolig smuk og dejlig - men nogle af os er det da nok:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbassen skrev, for 16 timer siden:

En skam at Vixenida ikke svarer på de beskeder man skriver til hende herinde :roll:

Ved at hun bliver bombarderet, så det er en hårfin grænse imellem tider og hvor mange der skriver. Hun tager ikke som sådan tider på møder, så vidt jeg har forstået. Så man skal nok have tålmodighed/være heldig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbassen skrev, for 18 timer siden:

En skam at Vixenida ikke svarer på de beskeder man skriver til hende herinde :roll:

Indbakkerne bliver jo bombarderet både seriøst og useriøst og så er nogen jo hobby GPer det skal man også lige tage med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dentilbagevendende skrev, den 11.3.2024 at 21:22:

Efter et godt stykke tid hvor hverken Ida eller jeg ikke har kunne få kalenderen til at gå op. Er det igen lykkedes at finde tid i kalenderen til et besøg. Setup lader jeg blive mellem Ida og jeg, men du er som altid utrolig smuk og dejlig<3

Virkelig dejlig "gensyn" :D ! Så frækt møde som altid !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Vixenida flere gange, og hun er mega lækker og dejlig. Jeg er vild med hendes set-up, som gør at pulsen stiger voldsomt! Hun er også fræk og ved hvad en mand kan lide❤️. Man fornemmer også tydeligt hun nyder det hun gør - og skal da hilse og sige, at man også gør det på den anden side af teltet. Jeg bliver aldrig træt af at besøge hende, hun er luksus! Hun får sex stjerner ud af 5. De absolut bedste anbefalinger herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...