Hop til indhold

Recommended Posts

Magen til selviscenesat kl.... skal man da lede længe efter, spild af penge, hun virkede tillige med påvirket af et eller andet og yder intet der er værd at skrive om

hold jer væk hun er ikke bagsiden af en avis værd

annoncelight.dk/showad/260914

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Tina mange gange og har heldigvis haft en helt anden oplevelse. Billederne holder 110% og for mig er Tina en af de bedste Ladyboys i DK. Hun har altid ydet sit bedste og jeg er ikke i tvivl om, at hun faktisk kan lide det hun gør. Når man ser på antallet af hendes anmeldelser på shemalewiki, så lader det også til at flertallet er enig med mig, snarere end Holger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft to rigtig gode oplevelser hos hende. Der skal vi tilbage til 2019 og 2021.  
Og to oplevelser med hende det seneste år som var, som trådstarter oplyser, af jævnt ringe kvalitet og med indtrykket af at hun var på stoffer og livet havde taget hårdt på hende. Heldigvis oplevede jeg at få rabat den ene gang og anden gang ikke skulle betale da hun ikke kunne få den stiv.  
Selvom vi har haft to super gode oplevelser, har hun de seneste to gange ment jeg “strittede imod” og det ikke tændte hende.  
 
Så hun skulle nok ha’ været stoppet for et par år siden, da jeg har indtrykket, at det lige handler om sol og stjerner står korrekt på himlen og hun har en god dag ift. om hun levere en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt Tina en enkelt gang for nogle måneder siden, hun var svær at få en aftale med da hun ikke mente vi var et match, jeg skrev og ønskede GFE og kys, jeg overtalte hende alligevel til at se mig og fik booket 30 minutter, mener prisen var 800. Hun tog pænt imod mig og var super sød, jeg vil altid gerne betale hurtigt så det er ude af verdenen, hun havde ikke travlt med at få pengene, og bad mig slappe af hun tunge kyssede ret skønt men som hun havde advaret mig var hun ikke super GFE men mere dominerende så det blev ikke til mange lange kys selv om jeg virkelig gerne ville det med hende, vi gav hinanden lidt blow og hun rimmede mig længere og bedre end nogen andre nogensinde har gjort, så ville hun knalde mig men det kunne vi ikke få til at fungere over flere forsøg i flere stillinger, jeg var for sød og kærlig og lå ikke stille nok og meget var galt, det passede ikke til hendes stil mente hun ikke og vi endte faktisk med at give op og stoppe, der var måske gået 15-20 minutter, hun sagde hun ikke kunne gennemføre med mig og gav mig 5-600 kroner tilbage... så snakkede vi i 30 minutter og hun var super sød og ærlig, hendes vurdering af det hele havde været spot on, hun er meget ærlig og kommunikerer hvem hun er rigtig godt hvis man giver hende god information. Jeg tror at hvis man skal fungere godt med hende i sengen skal man være klar på at møde op og lade hende gøre ved en hvad hun vil, jeg tror at hvis man fungerer godt med hende kan det blive en vild oplevelse, men jeg kan desværre nok ikke få det med hende. Min oplevelse med hende er dog stadig super positiv, hun er meget åben og ærlig og man skal lytte rigtig godt til hende, hun jager heller ikke penge, hun er nok min bedste mislykkede oplevelse og jeg gik rigtig glad hjem, kun ked af at jeg ikke kunne overtale hende til at tage imod min kærlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerd2 skrev, for 3 timer siden:

Magen til selviscenesat kl.... skal man da lede længe efter, spild af penge, hun virkede tillige med påvirket af et eller andet og yder intet der er værd at skrive om

hold jer væk hun er ikke bagsiden af en avis værd

annoncelight.dk/showad/260914

Jeg kan slet ikke genkende din oplevelse Holgerd2, og du bliver nødt til at være lidt mere explicit i din forklaring, hvis den skal tages seriøs.

Jeg har personligt haft adskillige skønne møder med Miss Tina.

Hun var min allerførste oplevelse indenfor ladyboy/TS, og første gang var i nordvestjylland for ganske mange år siden.

INGEN rimmer og deepthroater som Tina !!

De sidste par år har der været lidt længere mellem de gode oplevelser, og vi har også været oppe og små skændes på sms, når jeg har forsøgt at lave aftale.

Skylden for dette går muligvis begge veje, og hun kan jo have sine dårlige dage ligesom alle andre, men selvom hun kan virke lidt "fraværende" i hendes sms beskeder, så slipper jeg hende aldrig helt.

Når hun er "på", er ingen bedre end Miss Tina :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror kemi betyder meget hos Miss Tina. Jeg har været sammen med hende flere gange over nogle år, hun kan virke noget afmålt over sms, men jeg har altid følt at hendes gensynsglæde er ægte. Hun siger at hun er vild med min røv og elsker at bruge den...

Nej, hun har ikke fået bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja Tina kan blive svær at blive klog på. Jeg har oplevet rå voldtægt af min røv , Så har jeg prøvet nogle gange at være på vej til en aftale ved hende. Pludselig vender hun på en tellerken og bliver grov og afvisende i hendes beskeder. En gang lavede jeg en aftale med hende om natten. Så drak hun mig fuld lod mig overnatte. Så nærmest voldtog hun mig ( Dejligt ). Har også prøvet at møde op og så sad vi og drak vin. Pludselig bad hun mig om at gå. Så med Tina kan det være heaven or hell. You never know.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerd2 skrev, den 6.12.2023 at 10:01:

Magen til selviscenesat kl.... skal man da lede længe efter, spild af penge, hun virkede tillige med påvirket af et eller andet og yder intet der er værd at skrive om

hold jer væk hun er ikke bagsiden af en avis værd

annoncelight.dk/showad/260914

Miss Tina

Hun er total fantastisk at være i selvskab medMen i har ret. Hun kan også vende på et split sekundet. Har lige skrevet med hende om noget vi skulle prøve næste gang vi skulle mødes ( nævner ikke hvad, men vi var begge TOTALT tændte på det sidst vi legede) Men nu er det så en helt anden sag. Og blev bedt om at slette hendes nummer og kaldt lidt forskelligt Men tror bare jeg gir hende lidt tid. Så satser jeg på hin har glemt det igen

Når hun er der. Så findes det ingen der ingen der kan matche hende. Fuck hun er fræk  Men har også noget hun kæmper med

Del dette indlæg


Link til indlæg
TS LOVE skrev, for 22 minutter siden:

Miss Tina

Hun er total fantastisk at være i selvskab medMen i har ret. Hun kan også vende på et split sekundet. Har lige skrevet med hende om noget vi skulle prøve næste gang vi skulle mødes ( nævner ikke hvad, men vi var begge TOTALT tændte på det sidst vi legede) Men nu er det så en helt anden sag. Og blev bedt om at slette hendes nummer og kaldt lidt forskelligt Men tror bare jeg gir hende lidt tid. Så satser jeg på hin har glemt det igen

Når hun er der. Så findes det ingen der ingen der kan matche hende. Fuck hun er fræk  Men har også noget hun kæmper med

Tror hun er på noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har brugt, gamblet og alt muligt andet, men som før nævnt har hun sine gode stunder, når hun er en rigtig kæreste. Men som alle andre har hun sine nedetider, og alle arbejder igennem dem på deres egen måde. Det jeg ved er, at hun vil have klarhed, når du besøger hende, og hun nyder virkelig en udfordrende/intellektuel samtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bull skrev, for 9 timer siden:

Hun har brugt, gamblet og alt muligt andet, men som før nævnt har hun sine gode stunder, når hun er en rigtig kæreste. Men som alle andre har hun sine nedetider, og alle arbejder igennem dem på deres egen måde. Det jeg ved er, at hun vil have klarhed, når du besøger hende, og hun nyder virkelig en udfordrende/intellektuel samtale.

Hun er TOTAL fantastisk. Og ja. Jeg har flere gange brugt flere timer hvor vi har snakket om alt. Og så self leget lidt i mellem samtalerne. 
Er sku helt VILD med den skønne tøs.

Men så kommer der lige nogle gange hvor hun brænder helt af. Kan ikke helt regne ud hvad det drejer sig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bull skrev, den 11.12.2023 at 10:54:

Hun har brugt, gamblet og alt muligt andet, men som før nævnt har hun sine gode stunder, når hun er en rigtig kæreste. Men som alle andre har hun sine nedetider, og alle arbejder igennem dem på deres egen måde. Det jeg ved er, at hun vil have klarhed, når du besøger hende, og hun nyder virkelig en udfordrende/intellektuel samtale.

Vil du lige uddybe en rigtig Kærste ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været hos hende flere gange, hvor det har været helt fantastisk, hvor vi har hygget i flere timer, uden ekstra betaling. Det er dog nogle år tilbage. Ærgerligt hun skulle blive sådan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

øhmm. Tænkte jeg vil blande mig udenom men hvad faen, jeg vælger at tage chancen og skrive hvad jeg tænker. Denne "pige" lyder til tydeligvis at være bipolar. Et godt råd til jer folkens som har besøgt eller besøger "hende" er følgende. Med sådan en ustabil person skal i nok være forsigtige med at fortælle private ting om jeres liv. På gode dage vil det måske kunne virke som om det ikke er et problem, men hvis man kan vende så meget på en tallerken så vil det da ikke undre mig at jeres evt koner, børn eller lign får en facebook besked eller et opkald på "hendes" dårlige dage. Pillowtalk skal man nok nøjes med at lave med en lidt mere stabil person. Min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

     Jeg besøgte hende for nogle måneder siden i Kolding............ Bortset fra at hun blev ved at udsætte tiden og skældte mig ud for at ringe på døren (larm) må jeg sige at det var en oplevelse. Hun er top-lækker og giver et seriøst ualmindelig lækkert rimjob.....Hun er tæskefræk og absolut en oplevelse. Ingen travlhed,hyggesnak bagefter hvor hun bød på en kold øl og havde masser af tid til at få mig til at føle mig velkommen;og hun var enormt rar at snakke med.Jeg håber hun kommer tilbage til Jylland............

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg vil da osse værer med i denne tråd. Miss tina var min 2 ladyboy som jeg i sin tid prøvede. Hun er rigtig lækker og oplevelsen rigtig dejlig. Det eneste var at man skulle ind igennem en kineser restaurant ind bagved i det private hvor jeg så lige passerer en familie som sidder og spiser aftensmad, ind på  et lille rum, ved siden af familien, som stinker af friteret forårsruller. Bliver knaldet i mit lille jomfru hul og får nogle lussinger når jeg klynker for højt, og bliver bedt om at holde mund, ahh good times, good times lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...