Hop til indhold
Henriks

Ny pige - Pin i Vejle - hun er flot

Recommended Posts

Mit indtryk var at det skulle bare overstås. Vil helt klart anbefale Tina istedet hvis der er anal på ønskelisten, der kan du godt støde igennem som hun selv udtrykker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder ret pirrende at hun selv beder om at der bliver kneppet igennem i det hul ... det er sjældent jeg har oplevet det i thai verdenen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Pin i dag, og min helt ærlige mening er som følger.

Aldrig har jeg følt at mine penge var så spildt, for lige at afklare en ting hun ER 100% den smukkeste thai pige jeg har været sammen med, men hendes massage er ikke eksisterende som i at det kan hun ikke, og kunsten at pirre forstår hun heller ikke.

Efter 40-45 minutters fjollen rundt med en dårlig massage og en masse snik snak kom vi endelig til dén del jeg holder mest af, det blev til små 2 minutter i cowgirl hvorefter hun gav indtryk af at det var hårdt, så spørger jeg (som en gentleman) om jeg skal lave det “hårde arbejde” stående på gulvet og hende på briksen i øvrigt min favorit stilling for så kan jeg styre tempoet og få det meste ud af mit besøg.

Allerede efter meget kort tid begynder hun at sige “come now”, “you want to finish in mouth” jeg fornemmer at det er den vej vi skal gå, her tror jeg så at vi skal afslutte i en 69’er..men nej hun stiller sig ved siden af briksen alt imens hun filer løs som var hendes liv på spil, med det samme udbryder hun “10 minute okay….okay”.

Resultatet af hendes håndarbejde udebliver heller ikke, og jeg befinder mig i en (i mangel af bedre ord) mærkelig situation, jeg har fået en håndtrold og det er sku ikke derfor at jeg besøger massage piger, alt respekt til dem som får noget ud af det, men den aktivitet kan jeg sku klare helt selv ganske gratis.

Opsummering: mit indtryk er at hun helst vil bruge mest tid på snak og olie pjaskeri og når det kommer til sex delen så skal det overståes så hurtigt som muligt.

Hun er med stor afstand den smukkeste pige jeg har set, men chancen for at jeg besøger hende igen er 0%.

Del dette indlæg


Link til indlæg

damn it. Måske tager jeg begge piger samridig og ser om tilstedeværrelsen af Tina måske får hende til at være med samarbejdsvillig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 5 timer siden:

damn it. Måske tager jeg begge piger samridig og ser om tilstedeværrelsen af Tina måske får hende til at være med samarbejdsvillig 

Ja eller også ser hun en mulighed for at smutte lidt før..

Nogle gange skal man tage en chance, lad os vide hvordan det gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Jeg tog chancen med pin i dag uden at have tjekket herinde. Forstår godt det skrevne om hendes væremåde. Jeg ville hurtigt blive træt af hende hvis jeg skulle høre på hende en time. 

Mit valg var en 15 min ind og ud. Dette fungerede fint. Dog er det en sjældenhed at pigen stønner højlydt når hun sutter :blink: men satme en flot pige at nyde for en billig mønt. 

Pigen Pam i nabo værelset kunne man også høre højlydt. Måske de har en konkurrence kørende. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften
Jeg må tilslutte mig koret, af folk der har besøgt denne smukke (for det er hun) kvinde, men alligevel går derfra med semi dårlig smag i munden.
Jeg har besøgt Pin 3 gange, hvoraf de 2 første var nok primært blændet af hendes smukke ydre.

3.  gang bar præg af hun var blevet en populær dame, da jeg var blev bedt om lige at vente 5 min inden jeg kom ind.
Det gjorde jeg - herefter blev jeg lukket ind i rummet af Pin, hun sagde hun ville komme tilbage om 2 min.
Jeg kunne hører en anden gæst var i bad, og også da hun lukkede vedkommende ud.
Straks efter kom hun ind til mig, og hilste pænt.

Det var sidst på eftermiddagen og hun virkede træt, jeg spurgte jokende om hun havde haft travlt, hvilket hun bekræftede.

 

Nå men mig op på briksen og hende igang med "massagen" efter 15-20 min var det vende om, og her gik der så lidt skævt.. da hun tager et par vådservietter og "vasker" sig i skridtet - Det tyder på hun ikke har været vasket siden sin sidste kunde :(
De forrige gange har jeg nydt at give hende oral, men det blev der ikke noget af denne gang...!

 

Det var desværre nok mit sidste besøg hos denne virkelig smukke Pin...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ham badedyret som du hørte hun lukkede ud var nok årsag til vådservietterne, hvad gjorde at du besøgte hende en 3. gang?

Ved mit eget besøg blev jeg også blæst lidt bagover af hendes skønhed, men intet af det som skete i den time vi var sammen kunne få mig til at besøge hende igen.

Det er egentlig en skam for hun kunne være Vejles mest populære pige hvis hendes service var bare halvt så god som hun ser ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 1 time siden:

Ham badedyret som du hørte hun lukkede ud var nok årsag til vådservietterne, hvad gjorde at du besøgte hende en 3. gang?

Ved mit eget besøg blev jeg også blæst lidt bagover af hendes skønhed, men intet af det som skete i den time vi var sammen kunne få mig til at besøge hende igen.

Det er egentlig en skam for hun kunne være Vejles mest populære pige hvis hendes service var bare halvt så god som hun ser ud.

Det var den 3. gang.

Havde foretrukket og fuld ud forstået hvis hun har sagt. "giv mig lige 5 min, så hopper jeg lige i bad"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...