Hop til indhold
Henriks

Ny pige - Pin i Vejle - hun er flot

Recommended Posts

ims skrev, for 9 timer siden:

Jeg fik at vide Tina skulle være der endnu. Det passer måske ikke?

Tror hun er taget til Nr. Aaby sammen med Jenny/Anna.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 minutter siden:

Tror hun er taget til Nr. Aaby sammen med Jenny/Anna.

Synes umiddelbart ikke det ligner den samme Tina 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, Lige nu:

Synes umiddelbart ikke det ligner den samme Tina 

Det skal jeg ikke kunne sige....har aldrig mødt hende.

Der var bare en vis sandsynlighed i det efter som pigerne bytter adresse mellem Vejle/Nr. Aaby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henriks skrev, for 22 timer siden:

jeg troede jeg skulle besøge Tina, men blev mødt af en ny pige, Pin- og så var jeg solgt igen. En flot pige med dejlige store bryster. Jeg fik min sædvanlige massage, og derefter en dejlig omgang sjov og hygge med Pin. jeg bliver nok nød til besøge hende igen. 

 

https://annoncelight.dk/showad/340972

 

 

 

er hun pa klinik nær havnen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, 1 time siden:

Synes umiddelbart ikke det ligner den samme Tina 

Enig jeg har mødt Tina fra Vejle det er ikke hende på billederne sammen med jenny/anna

Vh B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henriks skrev, den 5.12.2023 at 10:28:

jeg troede jeg skulle besøge Tina, men blev mødt af en ny pige, Pin- og så var jeg solgt igen. En flot pige med dejlige store bryster. Jeg fik min sædvanlige massage, og derefter en dejlig omgang sjov og hygge med Pin. jeg bliver nok nød til besøge hende igen. 

 

https://annoncelight.dk/showad/340972

 

 

 

Pin tilbyder hun noget uden kondom 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 27 minutter siden:

Pin tilbyder hun noget uden kondom 

 

Henriks skrev, den 5.12.2023 at 10:28:

jeg troede jeg skulle besøge Tina, men blev mødt af en ny pige, Pin- og så var jeg solgt igen. En flot pige med dejlige store bryster. Jeg fik min sædvanlige massage, og derefter en dejlig omgang sjov og hygge med Pin. jeg bliver nok nød til besøge hende igen. 

 

https://annoncelight.dk/showad/340972

 

 

 

Hvor i vejle, er det diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været og besøge Pin i dag. Kunne ikke genkende hende da hun åbnede døren. Hun er noget kønnere på foto end i virkligheden, men ellers er hun sød og giver god service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en melding på efterbevilling herfra. Jeg besøgte Pin for et par uger siden. 
Hun er super super flot. En af de flotteste thai i Vejle i et par år. Dejlig slank krop. Hun er også sød og smilende, og kvikke bemærkninger. 
 

på sexdelen var det sådan lidt på det jævne.  Vi kom ikke helt op og flyve. Kan nok blive bedre ved gentagende besøg. 

Kimmie samme sted, er også rigtigt sød, og giver den gas på sexdelen, men har ikke helt den sprøde slanke krop. 
 

På stedet de hører til, vil jeg stadigvæk vælge Tina, som nummer 1. 
 

Men vil besøge Pin igen en dag. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Pin er topklasse og klart endnu bedre ved flere besøg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt både Pin og Tina sammen.

Mega frækt at have dem begge på samme tid. Det startede med lidt god massage af dem begge. Tina pirrede med det samme og ret hurtigt ville de begge gerne have mig om på ryggen. Så gik det stærkt. Tina tog med det samme pikken i munden og suttede løs, medens Pin kyssede og nussede mig. Så tog Tina initiativ til at hun ville op og sidde på pikken. Hurtigt fik hun monteret kondom og satte sig atletisk op, og ind gled pikken. Hun red som en besat og imens plantedele Pin sin lækre bryster i ansigtet på mig. Efter lidt tid byttede pigerne rundt, nu ville Pin op og ride. Der blev sat nyt kondom på (lidt træls manøvre midt i det hele), og så gik det igen derudaf. Vi skiftede kort efter stilling, hvor jeg kneppede Pin bagfra medens Tina stod bagved og masserede mine baller, nosser og ryg. Det var fantastisk. Så byttede vi endnu engang rundt og jeg fornemmede at Tina gerne ville, at jeg skulle afslutte med hende. Jeg kneppede nu igen Tina, denne gang medens hun lå på ryggen, men pludselig smuttede Pin ud af døren, da der var kommet en ny kunde. Lidt kikset at jeg havde betalt for 2 piger, hvor den ene pludselig smutter da der var 10-15 min tilbage. Så jeg måtte nu 'nøjes' med Tina. Hun spurgte om jeg var klar til at få udløsning- og det var jeg. Hun spurgte om jeg ville komme i munden på hende og ja tak, det ville jeg da gerne. Hun tog kondomet af og så blev der ellers suttet og suget som en gal, og efter kort tid måtte jeg overgive mig. Jeg sprøjtende ud i munden på hende og hun slugte simpelthen alt. Herefter fik jeg lift rygmassage, et bad, en cola og så var det farvel. 

Fed oplevelse - men øv at den ene smutter midt i det hele. 

Gentagelse måske. Tina giver den mest gas under sex delen og ved tydeligvis hvad en mand kan lide.

Redigeret af Donjuuan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donjuuan skrev, for 3 timer siden:

Har også besøgt både Pin og Tina sammen.

Mega frækt at have dem begge på samme tid. Det startede med lidt god massage af dem begge. Tina pirrede med det samme og ret hurtigt ville de begge gerne have mig om på ryggen. Så gik det stærkt. Tina tog med det samme pikken i munden og suttede løs, medens Pin kyssede og nussede mig. Så tog Tina initiativ til at hun ville op og sidde på pikken. Hurtigt fik hun monteret kondom og satte sig atletisk op, og ind gled pikken. Hun red som en besat og imens plantedele Pin sin lækre bryster i ansigtet på mig. Efter lidt tid byttede pigerne rundt, nu ville Pin op og ride. Der blev sat nyt kondom på (lidt træls manøvre midt i det hele), og så gik det igen derudaf. Vi skiftede kort efter stilling, hvor jeg kneppede Pin bagfra medens Tina stod bagved og masserede mine baller, nosser og ryg. Det var fantastisk. Så byttede vi endnu engang rundt og jeg fornemmede at Tina gerne ville, at jeg skulle afslutte med hende. Jeg kneppede nu igen Tina, denne gang medens hun lå på ryggen, men pludselig smuttede Pin ud af døren, da der var kommet en ny kunde. Lidt kikset at jeg havde betalt for 2 piger, hvor den ene pludselig smutter da der var 10-15 min tilbage. Så jeg måtte nu 'nøjes' med Tina. Hun spurgte om jeg var klar til at få udløsning- og det var jeg. Hun spurgte om jeg ville komme i munden på hende og ja tak, det ville jeg da gerne. Hun tog kondomet af og så blev der ellers suttet og suget som en gal, og efter kort tid måtte jeg overgive mig. Jeg sprøjtende ud i munden på hende og hun slugte simpelthen alt. Herefter fik jeg lift rygmassage, et bad, en cola og så var det farvel. 

Fed oplevelse - men øv at den ene smutter midt i det hele. 

Gentagelse måske. Tina giver den mest gas under sex delen og ved tydeligvis hvad en mand kan lide.

er de på klinik tæt på havnen

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, den 16.2.2024 at 19:31:

skal man vælge Tina elller Pin ? Hvem er flottest og mest petite af de to ?

.. og hvem af dem er bedst til anal ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tina er helt klart mest erfaren i det anale hun foreslog det selv og sagde at hun var vild med anal. Har prøvet begge  men Pin virkede ikke så erfaren i det anale synes jeg ihvertfald. Hun er dog super flot og sikke en krop. Ved godt jeg er ny her, men skriver dette alligevel og håber det er ok selv om jeg er ny. Har efter mit besøg hos Pin tænkt på om det er en mutter man skriver med, er dog ikke sikker på dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
dengamlejyde skrev, for 1 time siden:

Har efter mit besøg hos Pin tænkt på om det er en mutter man skriver med, er dog ikke sikker på dette.

Min erfaring er, at det er meget sjældent at man skriver direkte med en thai pige.

Vil vurdere at Tina er mest petit og måske mest sex erfaren.

Pin er super smuk og muligvis lidt mere selektiv. men hun er værd at besøge flere gange hvis man kan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 7 timer siden:

Tina er helt klart mest erfaren i det anale hun foreslog det selv og sagde at hun var vild med anal. Har prøvet begge  men Pin virkede ikke så erfaren i det anale synes jeg ihvertfald. Hun er dog super flot og sikke en krop. Ved godt jeg er ny her, men skriver dette alligevel og håber det er ok selv om jeg er ny. Har efter mit besøg hos Pin tænkt på om det er en mutter man skriver med, er dog ikke sikker på dette.

Hvordan var anal med Pin ?  tog hun godt imod eller var det mere sådan noget der bare skulle overståes for hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...