Hop til indhold

Recommended Posts

Gentleman972 skrev, for 23 minutter siden:

Hun har for et par dage siden afvist mig i at købe videoer og billeder. Hun ønsker ikke gøre det længere og hendes nr er ikke eksisterende længere fra næste uge. 

Så hun kan måske mærke jorden brænde ? Og er blevet anmeldt for at dele uden samtykke.  Det lyder som en der prøver at slette sine spor ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 2 minutter siden:

Du tænker også de værste tanker. Det er pga de nye MobilePay regler hun ik gøre det længere

Redigeret af Gentleman972

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, 1 time siden:

 

Ja der skal man jo så, eller være regristreret med sit eget navn, fremover.  Det er jo ikke så godt hvis man svindler
ja Men ærligt talt, når man på siden i sin profil , som den eneste på hele siden , skriver hvilken profession man læser til, Hvilket ikke er særligt anonymt , som man ellers gerne vil være , hvis man kommer fra en kultur, hvor man ikke har sex udenfor ægteskabet. Somom en beskriver hun er ! Og den profession normalt er noget som støtter ens troværdighed !Og samtidigt er vildt opmærksom på regler om at dele fotos o a uden samtykke, så er der sgu noget der ikke helt hænger sammen for mig
Men send du bare intime fotos til hende og dit private mobil pay nr , god fornøjelse ) og hils konen )

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 11 minutter siden:

Ja der skal man jo så, eller være regristreret med sit eget navn, fremover.  Det er jo ikke så godt hvis man svindler
ja Men ærligt talt, når man på siden i sin profil , som den eneste på hele siden , skriver hvilken profession man læser til, Hvilket ikke er særligt anonymt , som man ellers gerne vil være , hvis man kommer fra en kultur, hvor man ikke har sex udenfor ægteskabet. Somom en beskriver hun er ! Og den profession normalt er noget som støtter ens troværdighed !Og samtidigt er vildt opmærksom på regler om at dele fotos o a uden samtykke, så er der sgu noget der ikke helt hænger sammen for mig
Men send du bare intime fotos til hende og dit private mobil pay nr , god fornøjelse ) og hils konen )

Der er mange der læser til det hun gøre, så du bliver ikke en stærk advokat mr kan ikke hele tiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, for 9 minutter siden:

Der er mange der læser til det hun gøre, så du bliver ikke en stærk advokat mr kan ikke hele tiden 

yep men de er kloge nok til ikke at nævne det her, og blive kigget efter på studiet af kammerater der kan have været herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 2 timer siden:

hun vil sende videoer på whasapp , det er dit telefonnummer, og så er det jo altså ikke rigtigt at forholde sig til , at hun kan misbruge de videoer , det du skriver? Og der er noget uldent i at hun går meget op i man ikke må gemme snap osv. Når hun selv optager videoer på sin mobil ?
hun er iøvrigt ikke gp er 

1. Køb en gammel telefon.

2. Køb et Lebara taletidskort

3. Success

 

Hvis hun ikke er GP, hvad kalder du det så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KapowSti skrev, for 1 minut siden:

1. Køb en gammel telefon.

2. Køb et Lebara taletidskort

3. Success

 

Hvis hun ikke er GP, hvad kalder du det så? 

Tror faktisk der kommer regler på mobile pay om at man skal identificeres for at have det ? Snart

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 2 minutter siden:

Tror faktisk der kommer regler på mobile pay om at man skal identificeres for at have det ? Snart

Det ved jeg, men nu var det whatsapp jeg hentydede til. Mobilepay bruger an naturligvis aldrig og er det et krav fra pigen, så find en anden. 

 

IGEN. Hvis hun ikke er GP, hvad kalder du det så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KapowSti skrev, for 5 minutter siden:

Det ved jeg, men nu var det whatsapp jeg hentydede til. Mobilepay bruger an naturligvis aldrig og er det et krav fra pigen, så find en anden. 

 

IGEN. Hvis hun ikke er GP, hvad kalder du det så? 

Åhh det sgu svært. Men nu er det jo i en tråd om sugardating.  Det kunne måske give dig en ide !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
KapowSti skrev, for 34 minutter siden:

Det ved jeg, men nu var det whatsapp jeg hentydede til. Mobilepay bruger an naturligvis aldrig og er det et krav fra pigen, så find en anden. 

 

IGEN. Hvis hun ikke er GP, hvad kalder du det så? 

Kan du sende et link til hendes annoncer så giver jeg dig gerne ret !

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 1 time siden:

Åhh det sgu svært. Men nu er det jo i en tråd om sugardating.  Det kunne måske give dig en ide !!

Bare fordi en pige benytter Sugardating siden, er det på ingen måde ensbetydende med hun er en Sugarbabe. Faktisk er langt de fleste på siden GPer, det må du da erkende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KapowSti skrev, 1 time siden:

Bare fordi en pige benytter Sugardating siden, er det på ingen måde ensbetydende med hun er en Sugarbabe. Faktisk er langt de fleste på siden GPer, det må du da erkende. 

Kæft noget vrøvl. Det ved du intet om kan jeg høre. Og så skriver du det i denne tråd. Som starter med penge for kemi tjek !!

Redigeret af kan ikke hele tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 6 timer siden:

Kæft noget vrøvl. Det ved du intet om kan jeg høre. Og så skriver du det i denne tråd. Som starter med penge for kemi tjek !!

Jeg holder med dig, for du har ret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KapowSti skrev, for 42 minutter siden:

Jeg holder med dig, for du har ret ;)

tak, jeg mener hvor mange prostituerede starter med et kemi tjek til en tusse, det gir sgu ikke meget gang i forretningen , tror jeg ?
men dejligt du bliver klogere . det kan jo ske for selv den bedste

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 5 timer siden:

tak, jeg mener hvor mange prostituerede starter med et kemi tjek til en tusse, det gir sgu ikke meget gang i forretningen , tror jeg ?
men dejligt du bliver klogere . det kan jo ske for selv den bedste

Du har så evigt ret, det kan jeg godt se nu ;)

Tak for hjælpen og indsigten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du læser om sugardating så er forskel på prostitution og sugardating, at sugardating også indebærer dinners, cafemøder m.v for sugar. Altså også noget ikke seksuel. Så måske skal i ændre jeres forskruet mentalitet. Hilsen en der har været i gamet i mange år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, for 13 minutter siden:

Hvis du læser om sugardating så er forskel på prostitution og sugardating, at sugardating også indebærer dinners, cafemøder m.v for sugar. Altså også noget ikke seksuel. Så måske skal i ændre jeres forskruet mentalitet. Hilsen en der har været i gamet i mange år. 

Se, her er jeg oprigtig enig og ikke bare enig for at lukke en diskussion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, for 2 timer siden:

Hvis du læser om sugardating så er forskel på prostitution og sugardating, at sugardating også indebærer dinners, cafemøder m.v for sugar. Altså også noget ikke seksuel. Så måske skal i ændre jeres forskruet mentalitet. Hilsen en der har været i gamet i mange år. 

hm kan være rigtigt, og der kan også være sex med i det , men du vil jo kun kemi tjek for penge . Så det er ikke mærkeligt du siger sådan. 

Redigeret af kan ikke hele tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, den 17.1.2024 at 12:37:

Hun er satme både flot, feminin, utrolig sød og mere til! Hun er det hele værd, også seksuelt. Hvis man som mand ikke ønsker kemimøde må man jo pænt sige nej tak

Kunne ikke være mere enig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, den 4.2.2024 at 11:09:

Hun har for et par dage siden afvist mig i at købe videoer og billeder. Hun ønsker ikke gøre det længere og hendes nr er ikke eksisterende længere fra næste uge. 

Det skyldes nok de nye MP regler.. Der gør man skal offenliggøre sit rigtige fulde navn.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Detjokunenleg skrev, for 33 minutter siden:

Det skyldes nok de nye MP regler.. Der gør man skal offenliggøre sit rigtige fulde navn.. 

 

De nye MobilePay-regler træder tidligst i kraft 12. marts - og formentlig først senere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokat1 skrev, 1 time siden:

De nye MobilePay-regler træder tidligst i kraft 12. marts - og formentlig først senere

Jo, men det er vel ok at være på forkant med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opfatter altid første møde som kemi møde. Jeg og pigen kan jo sige fra når man mødes , hvis der intet er imellem en. Jeg har sagt fra til fem måske seks der og de har så fået til transport og lidt lommepenge, måske 500. De som jeg har lagt op til at første gang var kemi møde, eller de har bedt om det , har alle ville bolle første gang. Men hvis man skriver om pris ved sex, det er jo ok at få afstemt niveau så man er i samme boldgade, og skriver at man giver til transport og lidt lommepenge hvis det er nej, er alle jo glade. Og de som ikke vil det er nok kun ude efter kaffepenge:
Men ingen, som i ingen, snakker om kemi møde længere. Det er lige på, hvad er sugar og så er det en aftale eller ingen aftale. 
Og hm der er rigtig mange diffinitioner på sugardating. Dem har ingen af pigerne nok læst. De har fået en tv serie i den gale hals, hvor en pige bliver råbollet en nat for en taske. Det er nok det de har sat sig ind i. Så diskussionen om hvad man gør i andre lande osv er ret ligegyldig. 
Jeg har haft en fast, i over to år, som havde mødt en på en cafe i nogle timer og fik 2000 for det. Og blev tilbudt at få en shoppingtur efterfølgende med næsten ubegrænset indkøb. Hun havde ikke tid og måtte gå ) Mit indtryk er at det nok er impotente mænd som prøver at vise sig frem offentligt og få lidt ud af det, der vil det.

Redigeret af sugermand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...