Hop til indhold

Recommended Posts

Gentleman972 skrev, for 8 timer siden:

Hun er ikke 32, men 26

Det da rart at høre hun da i det mindste ikke holder sig til samme historie for dem hun er sammen med..haha ..well.. i dont care..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Detjokunenleg skrev, for 3 timer siden:

Det da rart at høre hun da i det mindste ikke holder sig til samme historie for dem hun er sammen med..haha ..well.. i dont care..

Har været ude og rejse med hende i september og skulle bruge hendes oplysninger. Derfor ved jeg det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, den 20.1.2024 at 16:49:

Ja det gjorde jeg ;-) ja hun har utrolig flotte bryster. Resten må du jo selv finde ud af siden du spørger hvad hun er til

Du vil ikke dele prisniveau jf hun har sagt nej til mrpilots 2000 kr.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, den 27/3/2024 at 10:39:

Har været ude og rejse med hende i september og skulle bruge hendes oplysninger. Derfor ved jeg det. 

Sjovt. Hun sagde hun var på ferie med en veninde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luderlover skrev, den 6.4.2024 at 17:47:

Sjovt. Hun sagde hun var på ferie med en veninde

Man må sgu give hende.. Hun kan sgu gamet.. haha.. Jeg kommer aldrig til at klage over hende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en kvinde!? Når hun bliver "vraget" - vil ikke give 1500,- for en kop kaffe - så kommer havnearbejderen frem og hun viser sit sande sind. Jeg er blokeret og det er helt fint med mig ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gråskæg42 skrev, 1 time siden:

Sikke en kvinde!? Når hun bliver "vraget" - vil ikke give 1500,- for en kop kaffe - så kommer havnearbejderen frem og hun viser sit sande sind. Jeg er blokeret og det er helt fint med mig ;)

 

Ahhh…. Hun blokeret da ikke mig, så tænker du har gjort noget bestemt som hun ikke har brudt sig om. Det er da også fair nok at bruge sugardaters som sugardating, fremfor prostitution, som du søger. 

Redigeret af Gentleman972

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...