Hop til indhold
SweetKisses

Først var der 'No Nut November'....

Recommended Posts

Og så kom der 'Destroy Dick December'... 

Modsat NNN, så går DDD ud på, at onanere hhv. 1 gang 1. december, 2 gange 2. december, 3 gange 3. december og så videre... 

Det lyder til at det godt kunne blive en travl december for de mænd der springer på udfordringen, og en sløv december for de GP'er de plejer at besøge.. :lol:

Det skulle eftersigende være startet tilbage i 2017, men er altså helt nyt for mig :rolleyes: https://knowyourmeme.com/memes/destroy-dick-december-ddd

Havde jeg en pik var jeg muligvis sprunget på udfordringen... Bare fordi jeg kunne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil foreslå 

Højre hånd på lige datoer 

Venstre hånd på ulige datoer 

Det mindsker risikoen for håndleds skader 

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, for 9 minutter siden:

Venstre hånd på ulige datoer 

Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men frygter at det ville tage uendelig lang tid, hvis jeg skulle få mig selv til at komme med venstre hånd 21 gange... :ph34r: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

SÅ meget gok?

Ren kamikaze-pik!

Det ville være "use it and lose it" for mit vedkommende. I forvejen lever jeg dydigt mindst tre dage i forvejen før GP-besøg. For at være veloplagt - og vel optanket.

Men det vidste du jo i forvejen..;):)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bringer et helt nyt element til nytårsfejringen! Det bliver svært at overkomme.

Sidste tur omkring toilettet klokken 23:45. Her må man blot håbe, at nytårsraketten når at skyde af inden første slag fra rådhusklokkerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 15 timer siden:

Havde jeg en pik var jeg muligvis sprunget på udfordringen... Bare fordi jeg kunne :D

Du kan godt låne? :D

Jeg tænker juleaften bliver mindre afslappet når man lige SKAL ud og pudse 1 tallet mellem anden og risalamanden. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Funktionæren
North skrev, 1 time siden:

Jeg tænker juleaften bliver mindre afslappet når man lige SKAL ud og pudse 1 tallet mellem anden og risalamanden. 

/North

God ide, hvis @SweetKisseskan låne 24 tissemænd, så kunne hun klare håndarbejde imens hun laver julemiddag? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 18 timer siden:

Har hørt om det før, men har aldrig prøvet i frygt for enten at få den slidt helt op eller få opbygget hård hud på den :lol:

Lad endelig vær med at slide den op... "Nogen" kunne jo få brug for den en dag! :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 4 timer siden:

/North

Ligger du "udstyr" til alle gangene i december, eller skal jeg ud og låne flere steder fra? 

@Funktionæren jeg skal lige vide om jeg også skal stå for julemad til alle 24 pikkemænd også? For så bliver det en virkelig virkelig travl juleaften.. Og tror familien ville glo lidt mærkeligt? :lol:

Meeen... Det sætter da tanker igen til en potentielt jule event... :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 20 timer siden:

hvis jeg skulle få mig selv til at komme med venstre hånd 21 gange

Kun dig selv? 
Bevis det! :lol::wub:

En af mine venner kalder mig "professionel pikspiller" og det er vel sandt i en eller anden forstand hvis man virkelig skal koge det helt ned :D 
Og antager vi at jeg er det, så tror faktisk at jeg selv som prof ville være nødt til at gå på kompromis med kvaliteten hvis jeg kun måtte bruge venstre hånd :P 
På mig selv... hmm... jeg må vende tilbage til det efter et par test-sessioner. Hvis det skal være 21 gange, så ved jeg sguda hvad jeg skal lave mellem jul og nytår :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 40 minutter siden:

Kun dig selv? 
Bevis det! :lol::wub:

Normalt ville jeg tage entrépris for et dildoshow, men jeg kan da godt gøre en undtagelse for dig søde Eva ;) Du giver ikke en hjælpende hånd hvis den venstre skulle blive træt og umedgørlig?? :rolleyes:<3 (det kunne godt ske ret hurtigt hvis jeg ved du er klar til at tage over ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

Ligger du "udstyr" til alle gangene i december, eller skal jeg ud og låne flere steder fra? 

Jeg tør godt være stand in :wub:

Ps. Påpeger bare at Natasja er rundt og uddele Juleblowjobs imorgen så hvis nogen af jer andre er julegavmilde så følger i bare hendes eksempel ;) :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 timer siden:

Meeen... Det sætter da tanker igen til en potentielt jule event... :rolleyes:

Jeg mangler mulighed for "Sæt i gang" respons, så det bliver kun til et like. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 29.11.2023 at 14:46:

Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men frygter at det ville tage uendelig lang tid, hvis jeg skulle få mig selv til at komme med venstre hånd 21 gange... :ph34r: 

Kan sagtens låne dig min venstre hånd. Også den 31'de december.. :D Der står jo ikke noget om at man ikke må bruge en andens hånd til masturbationen, vel ?

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 29.11.2023 at 14:46:

Nu har jeg checket alle kalendere i hele huset, på telefonen og så gar “internettet” og har stadigvæk ikke fundet nogen der holder jul den 21. December;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du vimmer ...   tænk sig når man når til den 9 dec ...   så er der eddermame dømt Øm Diller , 
Jeg mindes da jeg var meget yngre , der skulle jeg også lige afprøve hvor mange gange jeg kunne .

8 gange på én dag , så var den altså færdig ..  som i helt færdig ..  så tør ikke tænke på dem der når til bare de 2 cifrede tal --

Gisp ! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Fandeme glad for at der ikke er nogen måned der starter med K eller C :lol: *trisser tilbage til klaveret* :lol:

Lækkert med noget intelligent, underspillet humor :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fluefisker skrev, for 22 timer siden:

Nu har jeg checket alle kalendere i hele huset, på telefonen og så gar “internettet” og har stadigvæk ikke fundet nogen der holder jul den 21. December;) 

Den 21. december var nu bare en tilfældig dato ;) jeg kunne lige så godt have skrevet d. 9., 17. eller 28. :lol: Det er jo hele december, og ikke kun frem til juleaften ;)

Pianistinden skrev, for 17 timer siden:

Fandeme glad for at der ikke er nogen måned der starter med K eller C :lol: *trisser tilbage til klaveret* :lol:

Vi kan da gå med Fisse Fest i Februar..... Eller hvem siger vi skal nøjes med en måned - vagina starter med V som vinter :P

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...