SweetKisses 2323 Skrevet 29. November, 2023 Og så kom der 'Destroy Dick December'... Modsat NNN, så går DDD ud på, at onanere hhv. 1 gang 1. december, 2 gange 2. december, 3 gange 3. december og så videre... Det lyder til at det godt kunne blive en travl december for de mænd der springer på udfordringen, og en sløv december for de GP'er de plejer at besøge.. Det skulle eftersigende være startet tilbage i 2017, men er altså helt nyt for mig https://knowyourmeme.com/memes/destroy-dick-december-ddd Havde jeg en pik var jeg muligvis sprunget på udfordringen... Bare fordi jeg kunne 2 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChasB 25 Skrevet 29. November, 2023 Første uge er ret doable, men i løbet af uge 2 bliver det sgu nok lidt mindre sjovt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 29. November, 2023 ChasB skrev, for 10 minutter siden: Første uge er ret doable, men i løbet af uge 2 bliver det sgu nok lidt mindre sjovt Ja, det skulle nødig gå hen og blive en sur pligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 29. November, 2023 Jeg vil foreslå Højre hånd på lige datoer Venstre hånd på ulige datoer Det mindsker risikoen for håndleds skader 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 29. November, 2023 weber skrev, for 9 minutter siden: Venstre hånd på ulige datoer Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men frygter at det ville tage uendelig lang tid, hvis jeg skulle få mig selv til at komme med venstre hånd 21 gange... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 29. November, 2023 Har hørt om det før, men har aldrig prøvet i frygt for enten at få den slidt helt op eller få opbygget hård hud på den 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1880 Skrevet 29. November, 2023 SÅ meget gok? Ren kamikaze-pik! Det ville være "use it and lose it" for mit vedkommende. I forvejen lever jeg dydigt mindst tre dage i forvejen før GP-besøg. For at være veloplagt - og vel optanket. Men det vidste du jo i forvejen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertram 13 Skrevet 29. November, 2023 Det bringer et helt nyt element til nytårsfejringen! Det bliver svært at overkomme. Sidste tur omkring toilettet klokken 23:45. Her må man blot håbe, at nytårsraketten når at skyde af inden første slag fra rådhusklokkerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 30. November, 2023 SweetKisses skrev, for 15 timer siden: Havde jeg en pik var jeg muligvis sprunget på udfordringen... Bare fordi jeg kunne Du kan godt låne? Jeg tænker juleaften bliver mindre afslappet når man lige SKAL ud og pudse 1 tallet mellem anden og risalamanden. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 30. November, 2023 North skrev, 1 time siden: Du kan godt låne? Jeg tænker juleaften bliver mindre afslappet når man lige SKAL ud og pudse 1 tallet mellem anden og risalamanden. /North God ide, hvis @SweetKisseskan låne 24 tissemænd, så kunne hun klare håndarbejde imens hun laver julemiddag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 30. November, 2023 Eventyrmanden skrev, for 18 timer siden: Har hørt om det før, men har aldrig prøvet i frygt for enten at få den slidt helt op eller få opbygget hård hud på den Lad endelig vær med at slide den op... "Nogen" kunne jo få brug for den en dag! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 30. November, 2023 North skrev, for 4 timer siden: Du kan godt låne? Jeg tænker juleaften bliver mindre afslappet når man lige SKAL ud og pudse 1 tallet mellem anden og risalamanden. /North Ligger du "udstyr" til alle gangene i december, eller skal jeg ud og låne flere steder fra? @Funktionæren jeg skal lige vide om jeg også skal stå for julemad til alle 24 pikkemænd også? For så bliver det en virkelig virkelig travl juleaften.. Og tror familien ville glo lidt mærkeligt? Meeen... Det sætter da tanker igen til en potentielt jule event... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 30. November, 2023 SweetKisses skrev, for 20 timer siden: hvis jeg skulle få mig selv til at komme med venstre hånd 21 gange Kun dig selv? Bevis det! En af mine venner kalder mig "professionel pikspiller" og det er vel sandt i en eller anden forstand hvis man virkelig skal koge det helt ned Og antager vi at jeg er det, så tror faktisk at jeg selv som prof ville være nødt til at gå på kompromis med kvaliteten hvis jeg kun måtte bruge venstre hånd På mig selv... hmm... jeg må vende tilbage til det efter et par test-sessioner. Hvis det skal være 21 gange, så ved jeg sguda hvad jeg skal lave mellem jul og nytår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 30. November, 2023 Eva Nadine skrev, for 40 minutter siden: Kun dig selv? Bevis det! Normalt ville jeg tage entrépris for et dildoshow, men jeg kan da godt gøre en undtagelse for dig søde Eva Du giver ikke en hjælpende hånd hvis den venstre skulle blive træt og umedgørlig?? (det kunne godt ske ret hurtigt hvis jeg ved du er klar til at tage over ) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3178 Skrevet 30. November, 2023 SweetKisses skrev, for 3 timer siden: Ligger du "udstyr" til alle gangene i december, eller skal jeg ud og låne flere steder fra? Jeg tør godt være stand in Ps. Påpeger bare at Natasja er rundt og uddele Juleblowjobs imorgen så hvis nogen af jer andre er julegavmilde så følger i bare hendes eksempel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 30. November, 2023 SweetKisses skrev, for 4 timer siden: Meeen... Det sætter da tanker igen til en potentielt jule event... Jeg mangler mulighed for "Sæt i gang" respons, så det bliver kun til et like. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 30. November, 2023 North skrev, for 39 minutter siden: Jeg mangler mulighed for "Sæt i gang" respons, så det bliver kun til et like. /North Modtaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 1. December, 2023 (edited) SweetKisses skrev, den 29.11.2023 at 14:46: Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men frygter at det ville tage uendelig lang tid, hvis jeg skulle få mig selv til at komme med venstre hånd 21 gange... Kan sagtens låne dig min venstre hånd. Også den 31'de december.. Der står jo ikke noget om at man ikke må bruge en andens hånd til masturbationen, vel ? Redigeret 1. December, 2023 af Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 358 Skrevet 3. December, 2023 SweetKisses skrev, den 29.11.2023 at 14:46: Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men frygter at det ville tage uendelig lang tid, hvis jeg skulle få mig selv til at komme med venstre hånd 21 gange... Nu har jeg checket alle kalendere i hele huset, på telefonen og så gar “internettet” og har stadigvæk ikke fundet nogen der holder jul den 21. December Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 618 Skrevet 3. December, 2023 Er du vimmer ... tænk sig når man når til den 9 dec ... så er der eddermame dømt Øm Diller , Jeg mindes da jeg var meget yngre , der skulle jeg også lige afprøve hvor mange gange jeg kunne . 8 gange på én dag , så var den altså færdig .. som i helt færdig .. så tør ikke tænke på dem der når til bare de 2 cifrede tal -- Gisp ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3300 Skrevet 3. December, 2023 Fandeme glad for at der ikke er nogen måned der starter med K eller C *trisser tilbage til klaveret* 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 358 Skrevet 3. December, 2023 Du tager bare den snørklede…….. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4746 Skrevet 3. December, 2023 Pianistinden skrev, for 3 timer siden: Fandeme glad for at der ikke er nogen måned der starter med K eller C *trisser tilbage til klaveret* Lækkert med noget intelligent, underspillet humor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 4. December, 2023 (edited) Fluefisker skrev, for 22 timer siden: Nu har jeg checket alle kalendere i hele huset, på telefonen og så gar “internettet” og har stadigvæk ikke fundet nogen der holder jul den 21. December Den 21. december var nu bare en tilfældig dato jeg kunne lige så godt have skrevet d. 9., 17. eller 28. Det er jo hele december, og ikke kun frem til juleaften Pianistinden skrev, for 17 timer siden: Fandeme glad for at der ikke er nogen måned der starter med K eller C *trisser tilbage til klaveret* Vi kan da gå med Fisse Fest i Februar..... Eller hvem siger vi skal nøjes med en måned - vagina starter med V som vinter Redigeret 4. December, 2023 af SweetKisses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pinkprincessplay 5 Skrevet 5. December, 2023 Jeg bliver altid lige dele fascineret og nervøs når jeg hører om de challenges. Uanset hvor spændende jeg finder tvungen afholdenhed eller leg ved jeg sgu ikke hvor stor succesraten er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg