Hop til indhold
Amanduh

Hvad gør I ved kolde fusser?

Recommended Posts

Kære glædespiger <3

Jeg har tendens til at få kolde fusser meget hurtigt. Når jeg trisser rundt og venter på mine gæster har jeg gerne et par uldsokker på, men man kan jo ikke modtage sine gæster i frækt fransk lingeri og farmors uldsokker :lol: Derfor skynder jeg mig altid at tage dem af når dørklokken lyder. Men allerede under den indledende samtale begynder mine fødder igen at fryse!

Har I nogen sexede løsninger til varmt fodtøj?

Kh Miss FreezyToes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg beholder bare mine varme strømper på:ph34r::lol:.. Har så også haft flere teler og kollegaer der har sagt “tager du imod gæsten sådan der” med et kæmpe grin når jeg kom i min bamsedragt og hyggesokker:lol:.. Så siger jeg bare til dem “det helt 100 umuligt at skuffe når det her er udgangspunktet”:P.. Jeg gider ikke fryse og jeg ved mine gæster ikke gider en gennemkold kvinde der ligger og ryster.. Men på trods af det så har jeg stadig altid kolde fødder.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Jeg beholder bare mine varme strømper på:ph34r::lol:.. Har så også haft flere teler og kollegaer der har sagt “tager du imod gæsten sådan der” med et kæmpe grin når jeg kom i min bamsedragt og hyggesokker:lol:.. Så siger jeg bare til dem “det helt 100 umuligt at skuffe når det her er udgangspunktet”:P.. 

Jeg skriver gerne under på at den modtagelse ikke skuffer :lol: Jeg tror faktisk når jeg laver en længere aftale med @JenniferRomantica næste år at jeg pænt vil bede hende om at have sin skønne bamsedragt med :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke GP og har ingen forslag der, men er en af den slags kunder der har det meget afslappet med at blive taget imod med varmt og praktisk sokker sutsko de kan jo altid ryge af så snart formalia er ordnet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amanduh skrev, for 53 minutter siden:

Kære glædespiger <3

Jeg har tendens til at få kolde fusser meget hurtigt. Når jeg trisser rundt og venter på mine gæster har jeg gerne et par uldsokker på, men man kan jo ikke modtage sine gæster i frækt fransk lingeri og farmors uldsokker :lol: Derfor skynder jeg mig altid at tage dem af når dørklokken lyder. Men allerede under den indledende samtale begynder mine fødder igen at fryse!

-Gad da godt du beholdt sokkerne på, når jeg kom forbi...kan da næsten være mere frækt;-)

Har lidt samme problem -men jeg har sådan nogle sælskinds tøfler/sokker -de er bare det eneste der hjælper, hvis jeg ikke er aktiv...ggg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit bedste råd må være højhælede eller på andre måder frække sko. Og et dejligt varmt lokale. Min Petroliumsovn er i gang ved denne årstid. Og bliver jeg bedr om at modtage helt nøgen. Så går jeg direkte fra varmt bad og ind og holder mig i nærheden af ovnen indtil gæsten kommer. 
Og ordner som reelt betaling bagefter med mindre de allerede har pengene i hånden. Så når jeg ikke at fryse. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skru op for varmen/gulvvarmen. Jeg nægter at tage i mod i beklædning der ligner jeg har fri og på vej i sofaen. Det skal mine gæster ikke betale for, de ser det sikkert rigeligt derhjemme og jeg finder sokker og børnetøj ganske usexet. 
Måske dit blodomløb er for lavt?

Jeg kommer fra vestkysten og vi er først kolde når vi ikke længer trækker vejret;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Skru op for varmen/gulvvarmen. Jeg nægter at tage i mod i beklædning der ligner jeg har fri og på vej i sofaen. Det skal mine gæster ikke betale for, de ser det sikkert rigeligt derhjemme og jeg finder sokker og børnetøj ganske usexet. 
Måske dit blodomløb er for lavt?

Jeg kommer fra vestkysten og vi er først kolde når vi ikke længer trækker vejret;)

Kære Frodige Ida:)

- - Jeg kommer fra vestkysten og vi er først kolde når vi ikke længer trækker vejret;)  - - for fanden Ida :)- -  det er sgu konge humor. Tror faktisk den kan holde mig varm resten af dagen

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amanduh skrev, for 1 time siden:

Kære glædespiger <3

Ærligt, så tror jeg 99 ud af 100 mænd er ligeglade med om du står i bare fødder, mormor sokker eller gummistøvler, når de kommer ind til dig. Vi har kun én ting på hjernen skal du huske. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som kunde og på nuværende tidspunkt af året og med skyhøje priser på energi har jeg den største forståelse for et par ekstra varme futter så man ikke får kolde fødder. Kolde fødder har det med at forplante sig til resten af kroppen og det vil så kræve ekstra energi for at få varmen så hellere bruge den energi på noget mere interessant - det man er kommet for he he.

Og ja et varmt bad / fodbad kan måske også gøre et udslag.

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 6 minutter siden:

Hvis de virker efter hensigten kan jeg ikke se det store problem 

AL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amanduh skrev, for 2 timer siden:

I spanien købte jeg engang en stor fodmuffedisse til 2 fødder i hareskind - den virkede rigtig godt, da man nemt kan stikke fødderne i og gnide de nøgne fødder mod hinanden, men ellers kan jeg anbefale en stor varm hund - eller et elektrisk varmetæppe, man kan lægge lige der, hvor man sidder.

De gamle munke brugte også at lægge en opvarmet mursten (nok en munkesten, som er større end alm. mursten) i fodenden - idag kan man også købe en varmedunk med plys: https://www.harald-nyborg.dk/varmedunk-175-l-med-plyscover-assorterede-farver

og så et tæppe eller dyne godt rundt omkring.

Det mest sexede må dog nok være disse fra Temu:

https://www.temu.com/kuiper/dn9.html?subj=downloadable-ads-shopping&_bg_fs=1&_p_jump_id=841&_x_vst_scene=adg&goods_id=601099524717629&sku_id=17592252348019&adg_ctx=a-8ce04051~c-a39d54fe~f-93f6b282&_x_ads_sub_channel=shopping&_p_rfs=1&_x_ns_prz_type=3&_x_ns_sku_id=17592252348019&mrk_rec=1&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=5076073866&_x_login_type=Google&_x_ads_account=5695467342&_x_ads_set=20787336942&_x_ads_id=158881734907&_x_ads_creative_id=681758626454&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=Cj0KCQiA6vaqBhCbARIsACF9M6ndpscox2Y4gYw1svv0N_hsQoIxhLcSTH-RZdUlz2IganZDyya_sIgaAsDoEALw_wcB&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=5076073866-da-17592252348019&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=CjkKCQiAx_GqBhDsARIoAHWmxmN24NvzMqFKNPTVmvNVNIHxV-i879onSEYSzy2_k2DzwZ5icRoCiKc&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICHNqN6Oe8EbUEJ4Hk8GrB9-D&_x_ns_targetid=pla-297114411113&gad_source=1

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

I spanien købte jeg engang en stor fodmuffedisse til 2 fødder i hareskind - den virkede rigtig godt, da man nemt kan stikke fødderne i og gnide de nøgne fødder mod hinanden, men ellers kan jeg anbefale en stor varm hund - eller et elektrisk varmetæppe, man kan lægge lige der, hvor man sidder.

Jeg klukker altså lige lidt for mig selv ved tanken om en glædespige der, i bedste snøvsen-stil hopper ud og åbner for kunder iført sådan en fodmuffedisse :lol: 

men ja, det er mega lækre! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 16 minutter siden:

Jeg klukker altså lige lidt for mig selv ved tanken om en glædespige der, i bedste snøvsen-stil hopper ud og åbner for kunder iført sådan en fodmuffedisse :lol: 

men ja, det er mega lækre! 

Det er jo ikke meningen at man skal gå i dem, da de var til 2 fødder - og lidt i stil med disse her:

https://magic-house.dk/shop/11-wellness/215-fodvarmer-i-lammeskind/

Gik bare ikke så meget op ad benene, så de var nemmere hurtigt at hoppe ud af, men ellers kan man jo lade være med at snøre dem.

Ellers søg lignende vha.: fodvarmere, benvarmere mv.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo ikke meningen at man skal gå i dem, da de var til 2 fødder - og lidt i stil med disse her:

Det ved jeg - har selv haft et par ^_^ men der bliver spurgt ind til hvad man kunne have på fusserne når man tager imod gæsterne. Og tænker den model er omtrent lige så usexet som et par uldsokker - men vi kan selvfølgelig alle have forskellige meninger :D

men .. min kommentar var nu mest skrevet i sjov. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du behøver ikke bekymre dig en masse over om du er sexet hvis du tager nogle stømper på - selvfølgelig er du det :)

Jeg har sommetider en stor, blød og vamset morgenkåbe på når jeg tager imod, men når bæltet så bliver løsnet ta-daaa så er der blonde kjole und alles indenunder og det er et sikkert hit :D

Udstråling slår påklædning til hver en tid B). Hvis du har en attitude der viser at du hellere ville være på vej i seng end gå på opdagelse på din gæst, så kan selv det frækkeste lingeri ikke tænde op under ham. 

En ide kan være at købe nogle lækre knæstrømper/lårlange strømper som dem der er foreslået (de er ret fine faktisk!) og tuller rundt i dem indtil din gæst kommer, han vil sikkert gerne hjælpe dig ud af dem også :) 

Redigeret af Pianistinden

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Lidt skør er du ;)Men ikke så meget af den grund :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes altså at de er frække :wub:

Screenshot_20231122_134458_SHEIN.jpg

Ja de der er super skønne og frække på en dejlig praktisk måde :) Jeg ville ikke have noget imod en modtagelse i dem der her i de kolde måneder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 23 minutter siden:

De holder i min verden - må være dejligt at pakke dig ud 

Tror ikke jeg ville få tid til det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ha det på, du selv føler dig varm lækker og tilpas i :) 

Mit gulv er også temmelig koldt, jeg sparker badesandalerne af inden jeg åbner døren (i hverdagstøj fx kjole eller jeans, jeg vil ikke stå i undertøj hvis naboen, min onkel eller politiet kommer forbi), og har lagt et lille tæppe på gulvet foran sengen, så det stående kysseri kan klares der uden vi bliver alt for kolde. Hvis jeg skal massere beholder jeg sokkerne på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...