Hop til indhold

Hvad gør I ved kolde fusser?

Featured Replies

Skrevet
Miza skrev, 1 time siden:

Jeg har også haft kolde fødder, men siden jeg begyndte at træne cardio forsvandt det i løbet af 3 uger og har ikke bøvlet med det siden. :)

Mon ikke det også virker på gæster/kunder ?:D har selv kolde fødder og hænder, så vil da prøve træning af.:)

Skrevet
Liv skrev, for 23 timer siden:

Du skal ha det på, du selv føler dig varm lækker og tilpas i :) 

Mit gulv er også temmelig koldt, jeg sparker badesandalerne af inden jeg åbner døren (i hverdagstøj fx kjole eller jeans, jeg vil ikke stå i undertøj hvis naboen, min onkel eller politiet kommer forbi), og har lagt et lille tæppe på gulvet foran sengen, så det stående kysseri kan klares der uden vi bliver alt for kolde. Hvis jeg skal massere beholder jeg sokkerne på.

søde Liv,

man kan faktisk få elektriske måtter til at stå på: https://www.campingpriser.dk/shop/gulvtaeppe-med-varme-6522p.html

Men den er kun 80 x 90 cm, så den er måske for lille til praktisk brug.

Et elektrisk varmetæppe er det nok ikke nogen god ide at stå på.

Skrevet

Jeg har osse flere gange, når hun åbnede døren, fået meget kolde fødder :P

Skrevet
Milner skrev, for 49 minutter siden:

Jeg har osse flere gange, når hun åbnede døren, fået meget kolde fødder :P

- - ja, - - og ved hvad ?!?!?   - - et langt liv har givet mig den erfaring at det man sgu få med maaaange kvinder og bredt forstået

Jeg ved ikke hvor gammel du er; men er du ung så vent og se:P

Skrevet
Dristige skrev, for 3 timer siden:

søde Liv,

man kan faktisk få elektriske måtter til at stå på: https://www.campingpriser.dk/shop/gulvtaeppe-med-varme-6522p.html

Men den er kun 80 x 90 cm, så den er måske for lille til praktisk brug.

Et elektrisk varmetæppe er det nok ikke nogen god ide at stå på.

Smart, men så længe skal vi alligevel ikke stå der ;) 

Skrevet

@Amanduh 
Behold sutsokkerne på, hvis det påvirker din arbejdsglæde, er mit klare råd. 
Bruger du selvsiddende strømper eller strømpeholdere, så er nylonstrømper (af for mig ukendte årsager) med sutsokker over noget af det mest varmeskabende jeg har. 

Få evt. taget et par billeder hvor du har sutsokkerne på - så vil folk bevidst eller ubevidst reagere genkendende på det når de møder dig. 
I min annonce (som ikke er aktiv p.t. og ikke omhandler knaldebollesex og derfor tør jeg godt nævne det uden fare for selvpromovering) på annoncelight.dk skriver jeg i teksten følgende:
 "Jeg beholder trusser på under behandlingen... og strømper hvis der er fodkoldt ;)"  Sådan noget lægger mange folk mere eller mindre mærke til som et personligt præg eller noget. 
Du kan jo prøve at skrive "Jeg smider villigt trusserne, og beholder strømperne på hvis der er fodkoldt." 
Jeg vil vædde med at det vil være både markedsføringsmæssigt et hit, og så kan du beholde dem på helt uden problemer. 
Hvis nogen så rigtigt gerne vil have dig barfodet eller har andre ønsker, så vil de garantrisse nævne det helt af sig selv :) 

Kærligst, Eva <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 26 minutter siden:

@Amanduh 
Bruger du selvsiddende strømper eller strømpeholdere, så er nylonstrømper (af for mig ukendte årsager) med sutsokker over noget af det mest varmeskabende jeg har. 

Få evt. taget et par billeder hvor du har sutsokkerne på - så vil folk bevidst eller ubevidst reagere genkendende på det når de møder dig. 
I min annonce (som ikke er aktiv p.t. og ikke omhandler knaldebollesex og derfor tør jeg godt nævne det uden fare for selvpromovering) på annoncelight.dk skriver jeg i teksten følgende:
 "Jeg beholder trusser på under behandlingen... og strømper hvis der er fodkoldt ;)"  Sådan noget lægger mange folk mere eller mindre mærke til som et personligt præg eller noget. 
Du kan jo prøve at skrive "Jeg smider villigt trusserne, og beholder strømperne på hvis der er fodkoldt." 
Jeg vil vædde med at det vil være både markedsføringsmæssigt et hit, og så kan du beholde dem på helt uden problemer. 
Hvis nogen så rigtigt gerne vil have dig barfodet eller har andre ønsker, så vil de garantrisse nævne det helt af sig selv :) 

Kærligst, Eva <3

Genialt.....:D Ikke set før i ero-verdenen.

Nu vil kunderne forlange at vinterknalde med pigen iført varme strømper.

Jeg bruger samme trick - i min branche. Det virker.

Skrevet

@Amanduh du skal have et par sexede støvler. Jeg tror de fleste tænder på en kvinde i lange støvler så det er to fluer med er smæk. Jeg har i hvertfald til gode at møde en mand som ikke synes Julia Roberts ser pænt fræk ud i hendes lårlange støvler i Pretty Woman

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 23.11.2023 at 21:39:

Suttesokker, min hjerne kan slet ikke finde ro... 

/North

• 2 weeks later...
Skrevet

:wub: så kom de hjem @Amanduh @SweetKisses og de er VARME!

20231212_175443.jpg

20231212_175426.jpg

Redigeret af Pianistinden

Skrevet
Pianistinden skrev, for 24 minutter siden:

:wub: så kom de hjem @Amanduh @SweetKisses og de er VARME!

20231212_175443.jpg

20231212_175426.jpg

Får vi de smukke strømper at se den 1 Marts ?:D

Skrevet

Synes man kan få mange dejlige knæsokker som varmer godt, og så ser det jo også flot ud - man skal gå efter dem i bomuld eller lignende, nylon giver simpelthen ikke varmen, ellers ville stockings også være et dejligt bud. Er de i en mørke farve og/eller ikke gennemsigtige, kan man også sagtens tage et par ekstra sokker på indenunder uden det bemærkes. 

Skrevet
Mister12 skrev, 1 time siden:

Får vi de smukke strømper at se den 1 Marts ?:D

Nej det er de for varme til, så overopheder jeg :lol:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke fair! Med de stænger har jeg svært ved at fokusere på strømperne :wub:

:lol::wub: Babe altså! *slår Sweet med en kølle og trækker hende ved håret ind i min hule*

Skrevet
Amanduh skrev, for 1 time siden:

Det bliver en trend, det der :) Alle glædespiger kommer til at rende rundt i uldne knæstrømper <3

Jeg kan mærke en ny kunde fetish jeg siger det bare ;) :wub:

Skrevet

Lidl i denne uge. 

Når du ikke har kunder, ;)

Screenshot_20231213_235707_com.eTilbudsavis.eTilbudsavis.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.