Hop til indhold

Hvad er værdifuld og mindreværd ved B2B massage ?

Featured Replies

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Ok, jeg forstår. Gensidighed er jo godt.

Men kan vi ikke aftale en tid, hvor du bare gør sådant som du har det godt med, og så lover jeg at have respekt for det?

Du får al af de tider jeg har <3

• Svar 71
  • Visninger 9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Dejligt at du spørger. Det er som du forstår meget individuelt. Hvad de fleste af os lidt erfarne massagekunder kan blive lidt trætte af, er at kvinden glider rundt på ryggen lidt planløst og til

• Jeg er vild med at hun også bruger sine hænder overalt på kroppen samtidg med at hun glider rundt. Og må man rører lidt ved hende bliver det kun endnu bedre. Syntes også at det er frækt hvis hun v

• Denne tråd startede med et helt valid spørgsmål som var spændende men desværre gik der endnu engang banan og cuoco i den God weekend Vh B70

Skrevet
Mook skrev, for 2 minutter siden:

Hvis jeg har forstået dig, har du nemlig udtrykt dig for hvordan du ville føle/følt dig ved B2B massage. Jeg synes hermed at folk er stadig forskelige på mange forskellige måder. Nogle kunder er meget åbner og andre er ikke. 

Helt ærligt er det svært at svare på dit oprindelige spørgsmål. Det kommer an på så meget, ikke mindst på hvordan man spiller sammen. Jeg prøvede at give  mit besyv med, udfra en fantasi at jeg og min massøse virkelig ville hinanden.

Med mig er det sådan, at jeg næsten altid finder noget spændende ved mødet med kvinden. Selv om det ikke bliver som jeg troede eller tænkte da jeg aftalede tid.

Ja, folk er meget forskellige. Derfor er jo du selv den vigtigste i det hele. Det er helt umuligt at gøre det godt for alle. Ikke en gang Bananas kan klare det.

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Helt ærligt er det svært at svare på dit oprindelige spørgsmål. Det kommer an på så meget, ikke mindst på hvordan man spiller sammen. Jeg prøvede at give  mit besyv med, udfra en fantasi at jeg og min massøse virkelig ville hinanden.

Ja, helt ærligt jeg misforstod dig alligevel igen. 
Du har alt for mange fantasier jo :D:wub:

Skrevet
Bananas skrev, for 48 minutter siden:

Ja, folk er meget forskellige. Derfor er jo du selv den vigtigste i det hele. Det er helt umuligt at gøre det godt for alle. Ikke en gang Bananas kan klare det.

Jo jeg står stadigvæk i centrum.

Men jeg tager ting som er meget seriøst for hvert sekund jeg træder frem. 

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 9 minutter siden:

Ja, helt ærligt jeg misforstod dig alligevel igen. 
Du har alt for mange fantasier jo :D:wub:

Ja, måske. Det værste er at du er med i næsten dem alle:wub:

Skrevet
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Ja, måske. Det værste er at du er med i næsten dem alle:wub:

Det er noget jeg har ønsket mig længe <3 - og hey når du nu har fået al mine tider - så er jeg sikker på jeg kan opfylde alle dine fantasier :wub:

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 11 timer siden:

Hej med jer alle :) 

Jeg har en opgave til jer ;):D

Jeg har gået og tænkt meget på, hvordan min B2B massage kunne blive bedre, jeg læste faktisk også meget om massagen. Men den vigtige af de ting jeg har læst og husket er “tilliden” 

Hvordan vil I som mænd kunne lide og acceptere og hvad mene I om det er en rigtig massage ? Udover at en massør bare skal glide frem og tilbage på jeres krop ? Jeg ved, denne unikke massageteknik vil give jer afslapning og stresslindring.

Men hvordan ved jeg det om jeg gør det rigtigt - og er fuldkommen er det bedste ? 
Hvad er den komplette guide til? 
Nogle af jer vil synes, det er godt nok et dumt spørgsmål :)) det er også frit for jer som profesionelle GP’er (erfarne) indenfor B2B må gerne svare. :)) 

PFH. TAK <3

;):)<3

Skrevet
Mook skrev, for 17 minutter siden:

Det er noget jeg har ønsket mig længe <3 - og hey når du nu har fået al mine tider - så er jeg sikker på jeg kan opfylde alle dine fantasier :wub:

Where there's a will, there's a way.

Og jeg er helt sikker på at din B2B er en smuk del af vejen. 

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Men jeg bilder mig ind at massage af en uddannet tantramassøse foregår på en forudbestemt måde, hvor massøsen bestemmer hvordan. Kunden deltager mere eller mindre kun som mottager af behandlingen, ikke som aktiv deltager.

Det kommer an på massøren og hvilken tantra skole hun har lært på. De massører jeg har besøgt har aldrig haft en forudbestemt massage. Der sker det der sker efterhånden som massagen skrider frem. De har alle ønsket at jeg også var aktiv. Rammerne var bestemt på forhånd. Hvis massøren eller jeg gør noget den anden ikke synes er rart, rykker man sig lidt, og senere i massagen er det måske lige den berøring der er ønskelig. Det er derfor den mentale forbindelse under massagen er så vigtig, ligesom samtalen før massagen. 

Skrevet
Bananas skrev, for 17 timer siden:

Where there's a will, there's a way.

Og jeg er helt sikker på at din B2B er en smuk del af vejen. 

:wub:<3

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 18 timer siden:

;):)<3

:wub:<3

Skrevet

Denne tråd startede med et helt valid spørgsmål som var spændende men desværre gik der endnu engang banan og cuoco i den

God weekend

Vh B70

Skrevet
B70 skrev, for 11 minutter siden:

desværre gik der endnu engang banan og cuoco i den

Dog i høj grad på trådstarters initiativ - i al fald for bananens vedkommende. :lol: 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Dog i høj grad på trådstarters initiativ - i al fald for bananens vedkommende. :lol: 

Jojo helt sikkert :D

Skrevet
B70 skrev, for 4 timer siden:

Denne tråd startede med et helt valid spørgsmål som var spændende men desværre gik der endnu engang banan og cuoco i den

God weekend

Vh B70

Nyligt tilbagevendt til denne side, kan jeg kun sige at enhver aktivitet, bør være velkommen, for der sker ikke ret meget her mere.

når man ser på forsiden og det er flere timer siden der er kommet indlæg i de forskellige grupper/tråde, så kan man sku ikke være kræsen med indlæg, og for mit vedkommende syntes jeg de er sjove at læse, og hvis jeg ikke kan klare det, så kan jeg bare springe over, hvilket jeg kan anbefale dig at gøre.

det eneste der kan irriter mig er at når andre “snakker” med @Mook, så bliver jeg lidt jaloux, men det kan jeg ikke tillade mig, ved jeg godt. 

Skrevet
Den nye grydeske skrev, 1 time siden:

Nyligt tilbagevendt til denne side, kan jeg kun sige at enhver aktivitet, bør være velkommen, for der sker ikke ret meget her mere.

når man ser på forsiden og det er flere timer siden der er kommet indlæg i de forskellige grupper/tråde, så kan man sku ikke være kræsen med indlæg, og for mit vedkommende syntes jeg de er sjove at læse, og hvis jeg ikke kan klare det, så kan jeg bare springe over, hvilket jeg kan anbefale dig at gøre.

det eneste der kan irriter mig er at når andre “snakker” med @Mook, så bliver jeg lidt jaloux, men det kan jeg ikke tillade mig, ved jeg godt. 

Når nu du er "ny" igen burde du måske sætte dig lidt ind i de ting der også foregår her... -som måske er nyt for dig eller du har lykkeligt "glemt" @B70 har i talesat noget som ofte sker, når specielt denne ts skriver herinde, hun har en fanskare omkring sig -og at du er en af dem betyder jo ikke -alle vi andre ikke kan skrive, hvad det falder os ind;-) Jeg kan godt forstå det kan være irriterende for dig -men beklagligvis har intet ændret sig på den front...

Skrevet
B70 skrev, den 18.11.2023 at 19:44:

God weekend

Vh B70

Jamen, jeg venter stadig spændt på den ultimative guide til B2B fra jer mænd :)) jo flere jo bedre :)) 

Jeg har forresten fået prøvet nogle af @Bananas’s B2B fantasier i weekenden, og det var succesfuld :)) 

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 20 timer siden:

det eneste der kan irriter mig er at når andre “snakker” med @Mook, så bliver jeg lidt jaloux

Det kan jeg godt forstå hvordan  du (folk) har det med denne tråde, hvilket jeg har fået rigtig mange af en slags hader besked hele denne weekend(efter den her tråde) 

Jeg forstår stadig ikke på folk som hadefulde, og hvorfor de ikke bare opfører sig som de burde gøre :( - og burde tænke mere positivt i hverdagen(positivisme) 

Hvis folk gør bliver det formentlig mindre hadefulde ytringer i denne offentlig online debat/ folk bør få et bedre livsstil :( 

Skrevet

;)

Just wait and see.....:P

For vi sammenkobler jo snart igen igen igen, som raketter og stjerner i universet, my dearest.<3

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 26 minutter siden:

;)

Just wait and see.....:P

For vi sammenkobler jo snart igen igen igen, som raketter og stjerner i universet, my dearest.<3

Oh, I’m sorry. I’m not sure - if there’s some more meal to give a troll dearest <3

Skrevet
Mook skrev, for 5 minutter siden:

Oh, I’m sorry. I’m not sure - if there’s some more meal to give a troll dearest <3

Good massage (to connect to your opening thread), positive vibes, honesty, love and open hearts are connected to each other, I believe. 

And is makes the trolls, and other negative people, smaller and less important. I love this, love....<3:)

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 7 minutter siden:

Good massage (to connect to your opening thread), positive vibes, honesty, love and open hearts are connected to each other, I believe. 

And is makes the trolls, and other negative people, smaller and less important. I love this, love....<3:)

I agreed ;)

Skrevet

@Mook du er ret kreativ til, at markedsføre dit produkt og charmerende -nogen ville måske gå, så langt som kalde det reklame...;-) 

Skrevet
Mook skrev, for 19 timer siden:

Jamen, jeg venter stadig spændt på den ultimative guide til B2B fra jer mænd :)) jo flere jo bedre :)) 

Jeg har forresten fået prøvet nogle af @Bananas’s B2B fantasier i weekenden, og det var succesfuld :)) 

Glædeligt:)

Og uhyre trist at du skal få hadefylde mail fordi du skriver herinde. Alt for mange går i alt for små sko.

Skrevet
Møffe skrev, for 7 timer siden:

@Mook du er ret kreativ til, at markedsføre dit produkt og charmerende -nogen ville måske gå, så langt som kalde det reklame...;-) 

Behøver jeg det ? Hvis man er klog nok kan man se og forså, hvad er formålet for emnet, men hvis man er lidt for Dum, er der et meningløst emne for dem der er! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.