Hop til indhold

Hvad er værdifuld og mindreværd ved B2B massage ?

Featured Replies

Skrevet
Mook skrev, 1 time siden:

Behøver jeg det ? Hvis man er klog nok kan man se og forså, hvad er formålet for emnet, men hvis man er lidt for Dum, er der et meningløst emne for dem der er! 

Åbenbart 

• Svar 71
  • Visninger 9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Dejligt at du spørger. Det er som du forstår meget individuelt. Hvad de fleste af os lidt erfarne massagekunder kan blive lidt trætte af, er at kvinden glider rundt på ryggen lidt planløst og til

• Jeg er vild med at hun også bruger sine hænder overalt på kroppen samtidg med at hun glider rundt. Og må man rører lidt ved hende bliver det kun endnu bedre. Syntes også at det er frækt hvis hun v

• Denne tråd startede med et helt valid spørgsmål som var spændende men desværre gik der endnu engang banan og cuoco i den God weekend Vh B70

Skrevet

Kære Mook

for mig er B2B lækrest hvis jeg starter liggende på maven og bliver smurt ind i lun olie og den helt nøgne massør først masserer mig blidt over hele bagsiden af kroppen, inden hun går over til B2B henover min ryg. På et tidspunkt skal hun hviske frække ting i mit ene øre (detaljer har vi aftalt først), derefter beder hun mig om at vende mig om på ryggen og fortsætter med langsom at gnide sin krop frem og tilbage henover mig, mens hu stirrer mig i øjnene og forsætter med at fortælle de frække ting.

Krammer

Skrevet
Mook skrev, den 20.11.2023 at 17:11:

Behøver jeg det ? Hvis man er klog nok kan man se og forså, hvad er formålet for emnet, men hvis man er lidt for Dum, er der et meningløst emne for dem der er! 

Enig...;)

Skrevet

Hvis jeg sådan skal prøve at lukke mine øjne og forestille mig hvad jeg gerne ville have den udført så kunne det være sådan her : 

Som udgangs punkt , så skal der være forholdsvist varmt i rummet , jeg ville uden tvivl starte med at ligge på maven hvorefter jeg ville få en let massage med lun Olie , denne massage ville starte med at blive udført på min overkrop og derefter baller og ben , når jeg er æltet lidt igennem ville hun kravle op på mig med hele hendes Krop og ikke kun med Brysterne som nogle gør.
Her ville hun glide hen over mig og "massere" mig med kroppen , de der sensueller bevægelser giver god energi til Hjerne aktiviteten.

Derefter ville jeg blive bedt om at vende mig rundt , og igen ville en let massage gå i gang , startende med overkroppen , og glide ned mod lysken , ned til benene ..
Hun ville så kravle op på mig igen med hel kroppen , hendes underliv ville "massere" mine lår og hun ville læne sig ind over mig med overkroppen , så brysterne gled over min brystkasse , hun ville glide op over mit køn , og tage fat i mine hænder og brysterne ville på det tidspunkt nok være lige uden for mit hoved.

Det kunne være en rar oplevelse :) 

Skrevet
Mook skrev, den 16.11.2023 at 11:51:

Hej med jer alle :) 

Jeg har en opgave til jer ;):D

Jeg har gået og tænkt meget på, hvordan min B2B massage kunne blive bedre, jeg læste faktisk også meget om massagen. Men den vigtige af de ting jeg har læst og husket er “tilliden” 

Hvordan vil I som mænd kunne lide og acceptere og hvad mene I om det er en rigtig massage ? Udover at en massør bare skal glide frem og tilbage på jeres krop ? Jeg ved, denne unikke massageteknik vil give jer afslapning og stresslindring.

Men hvordan ved jeg det om jeg gør det rigtigt - og er fuldkommen er det bedste ? 
Hvad er den komplette guide til? 
Nogle af jer vil synes, det er godt nok et dumt spørgsmål :)) det er også frit for jer som profesionelle GP’er (erfarne) indenfor B2B må gerne svare. :)) 

PFH. TAK <3

Hej.<3

B2B kan være den frækkeste og lækreste oplevelse, og kan udføres på mange forskellige måder, nu kan jeg kun udtale mig fra Fyn, og her har jeg aldrig fået den rigtig gode oplevelse. 

Jeg er erfaren fra Thailend hvor mit samlingens grundlag kommer fra. Her i Odense oplever jeg at b2b er en gang olie sjask som bliver en mellemting mellem slibrige og klistret oplevelse. 

At have det rigtige sted, og enten sæbevand, eller nuru gel, og så ellers at kunne trække akten ud, afslutte med enten hj eller bj, en afskyldning, og hvis aftalt så en afslutning på madrassen. Der skal bruges min 1 1/2 time på den rigtige fp. Eller mindre hvis afslutning sker under b2b akten :razz:

Skrevet

Hej igen med jer alle <3

Jeg takker for jeres opbakning/støtte <3jeg er glad for at kunne læse dette fra B2B - kunder, hvilket ønsker jeg med inderlig en bedre kvalitet med større mulighed for deltagelse :wub:

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, den 27.11.2023 at 19:03:

Hej igen med jer alle <3

Jeg takker for jeres opbakning/støtte <3jeg er glad for at kunne læse dette fra B2B - kunder, hvilket ønsker jeg med inderlig en bedre kvalitet med større mulighed for deltagelse :wub:

Glæder mig til at prøve dine nye evner, skønne dig. Må vist få bestilt tid i næste uge :wub:

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 1 time siden:

Glæder mig til at prøve dine nye evner, skønne dig. Må vist få bestilt tid i næste uge :wub:

You’re welcome :wub:

• 8 months later...
Skrevet

Ved godt dette er en gammel tråd.

Men er det ikke en ide med en soapy massage?

Det skulle efter sigende være en fed oplevelse.

Skrevet

Har aldrig prøvet det, liggende, men har mange gange været i bad med en GP, hvor der var masse af sæbeskum, og stå og vaske/masser hinanden er en fantastisk oplevelse, meget sensuel, og jeg kan kun forstille mig at en rigtig soapy massage bare ville være bedre.

Skrevet
benny49 skrev, for 54 minutter siden:

Men er det ikke en ide med en soapy massage?

Hvad er soapy massage for dig søde ? 
Jeg er spændt på at høre intensivt betydning for ordet <3

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 28 minutter siden:

Har aldrig prøvet det, liggende, men har mange gange været i bad med en GP, hvor der var masse af sæbeskum, og stå og vaske/masser hinanden er en fantastisk oplevelse, meget sensuel, og jeg kan kun forstille mig at en rigtig soapy massage bare ville være bedre.

Jeg bader også ofte med kunder, det kan jeg godt lide mens vandet løber, kysser vi med hinanden nonstop :wub:

Skrevet
Mook skrev, for 7 minutter siden:

Jeg bader også ofte med kunder, det kan jeg godt lide mens vandet løber, kysser vi med hinanden nonstop :wub:

Så ved du hvad vi skal lave den første halve time, når vi mødes igen.:wub:

Det jeg forstår ved en soapy massage, er en massage, er en massage hvor det forgår på en madras i et bad, med masse af sæbeskum, og så masser man ved hjælp af hele kroppen, det kan så gå vidder til en Nurugel massage på en gummimadras/lagen, hvor man glider rundt på hinanden, har ikke prøvet det, og det ser meget “fedtet” ud, på den gode måde.

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 11 minutter siden:

Så ved du hvad vi skal lave den første halve time, når vi mødes igen.:wub:

Det jeg forstår ved en soapy massage, er en massage, er en massage hvor det forgår på en madras i et bad, med masse af sæbeskum, og så masser man ved hjælp af hele kroppen, det kan så gå vidder til en Nurugel massage på en gummimadras/lagen, hvor man glider rundt på hinanden, har ikke prøvet det, og det ser meget “fedtet” ud, på den gode måde.

Wow, der vil jeg gerne prøve <3

Skrevet
Mook skrev, for 25 minutter siden:

Hvad er soapy massage for dig søde ? 
Jeg er spændt på at høre intensivt betydning for ordet <3

altså jeg har ikke prøvet det i thailand,

men som jeg forstår det er følgende. (hvis nogen har prøvet det i thailand må de gerne rette mig)

først et bad sammen hvor man vasker hinanden i store mængder sæbe skum.

derefter på en luft madras hvor man ligger nøgen og pigen sprøjter en masse skum på en og slider op over en og sommetider under en

en meget intensiv b2b hvor det er meget glat

derefter fronten opad hvor det igen er en masse slippery b2b. ikke nødvendigvis sex.

men til sidst et længere varende hj med en masse skum

Skrevet
benny49 skrev, for 6 minutter siden:

altså jeg har ikke prøvet det i thailand,

men som jeg forstår det er følgende. (hvis nogen har prøvet det i thailand må de gerne rette mig)

først et bad sammen hvor man vasker hinanden i store mængder sæbe skum.

derefter på en luft madras hvor man ligger nøgen og pigen sprøjter en masse skum på en og slider op over en og sommetider under en

en meget intensiv b2b hvor det er meget glat

derefter fronten opad hvor det igen er en masse slippery b2b. ikke nødvendigvis sex.

men til sidst et længere varende hj med en masse skum

Det er jeg sikker på, at det er noget for mig -  jeg elsker  nye  ideer, tak for det <3

Skrevet
Mook skrev, for 41 minutter siden:

Det er jeg sikker på, at det er noget for mig -  jeg elsker  nye  ideer, tak for det <3

jeg ville ihvertfald prøve det hos dig :-)

Redigeret af benny49

Skrevet

hvad siger i drenge/mænd

ville dette være et besøg værd? en rigtig soapy massage

Skrevet
benny49 skrev, 1 time siden:

jeg ville ihvertfald prøve det hos dig :-)

Med mig er jeg klar, men hos mig kan det ikke lade sig gøre søde<3

Jeg vil naturligvis søge efter en booking hos hotellet netop for vores hyggelig …… med luksus badekar, som giver en behagelig oplevelse når der gøres brug af boblebadet :wub:;)

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 2 timer siden:

Wow, der vil jeg gerne prøve <3

Ja hvem ville ikke det med dig søde :wub:

Skrevet

For mig, ville en god B2B være, som flere beskriver det, at pigen på forskellige måder glider op og ned over min krop .. 
Vigtigt, at også forsiden er med .. og også gerne nøgenkram ... 
Bryst mod bryst kan føles fantastisk .. 
Krop mod krop, gerne kombineret med nøgenkram, let og pirrende massage, og intimmassage .. 
Synes både @Bananas og @Den nye grydeske giver nogle gode beskrivelser .. for mig behøver det dog ikke være helt så vidtløftig ... 

Da jeg begyndte at besøge piger, var min tanke egentlig, at holde mig til de blødere former, som netop B2B, men også tantra og forskellige former for intimmassage ..
Men jeg vil også sige, som @Bananas, jeg synes det er lidt svært hvis der slet ikke er 'mulighed for mere' ... 
Hvis man kun skal tage imod ... 
Jeg har en voldsom lyst til at kropskæle pigen, og er ked af hvis den mulighed slet ikke er der ...
Jeg besøgte en pige sidste efterår til B2B, og her kunne jeg netop mærke at den begrænsning var lidt træls for mig ..
Hvilket jeg var lidt ked af, fordi jeg har meget stor sympati for den pågældende pige, jeg havde besøgt hende tidligere da hun var GP ... 
Og jeg ville gerne støtte hende, og besøge hende igen <3 .. men svært for mig, med de begrænsninger ...

Penetration er ikke så vigtig, men meget, meget gerne gensidig kram og berøring, i kombination med B2B ...

Redigeret af sneræven

Skrevet
Mister12 skrev, den 11.8.2024 at 18:03:

Ja hvem ville ikke det med dig søde :wub:

Der er ingen <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.