Hop til indhold
Administrator

I dag er det Eroguide.dk's 2 års fødselsdag

Recommended Posts

Tænk at det allerede er to år siden Eroguide.dk så dagens lys. Der er sket rigtig meget på de to år der er gået, vi er vokset os så store, at vi i dag er Danmarks største forum målt på antallet af besøgende, indenfor denne lille niche. Langt over 100.000 forskellige gæster besøger Eroguide.dk hver eneste måned.
 
Hvis jeg kigger på antallet af besøgende igennem det seneste år, og sammenligner det med året før. Har vi haft en fremgang på over 175%. Hvis vi kigger på antallet af sidevisninger, fortalte jeg sidste år, at vi havde haft 9.864.219. I det seneste år har vi haft 30.009.525 sidevisninger, så det er en fremgang på lidt over 200%.
 
Det seneste år har vi fået 3.584 nye medlemmer på Eroguide.dk. Der er blevet skrevet 49.939 nye indlæg og startet 6.527 nye tråde igennem det seneste år.
 
Så alt i alt har det seneste år været helt fantastisk, med stor fremgang. Det håber jeg naturligvis også det næste bliver.
 
Jeg vil gerne benytte lejligheden, til at takke mine to medhjælpere, Moderator og Organizer, for det kæmpe arbejde de gør herinde hver enste dag, 100% frivilligt. Uden deres hjælp ville det ikke være muligt for mig at drive denne fantastiske side.
 
Alle jer dejlige brugere skal selvfølgelig også have en stor tak, fordi i er med til at gøre Eroguide.dk til et sted som mange tusinde besøgende gider at besøge hver eneste dag. Hvis det ikke var for alle jeres beretninger, debatter og hjælp under efterlysninger osv., ville Eroguide.dk ikke eksistere. Så tusind tak fordi i støtter Eroguide.dk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med os :D

 

Admin, jeg vil gerne takke for det gode arbejde du har lagt i EG og til den åbne linje med højt til loftet-politik. Det er nok nøglen til den store succes EG har. Så bliv ved med dette :D

 

Samt stor tillykke til pigerne og drengene for at holde sitet kørende med sjove, dumme, frække og informative indslag.

 

EG længe leve hurra, hurra, hurra. Vi bør fejre det i fællesskab :D

 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også et stort tillykke herfra.

Nogle sender hvert år deres varmeste hilsener til Færøerne, Grønland og søens folk. Jeg sender mine til Førerbunkeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også herfra skal der lyde et stort tillykke med fødselsdagen. Den høje kvalitet i det arbejde, der ligger bag, var baggrunden for, at jeg for første gang tilmeldte et fora med et emne, som ellers har interesseret mig længe. Hiphiphurraaaaaaaaaaaah.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Tillykke med de 2 år ❤️.

Og tak for det store stykke arbejde i gør med at holde styr på tropperne

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herfra skal også lyde et stort tillykke og samtidig en tak til ledelsen for det store og fantastiske arbejde I lægger i sitet.

Også tak til alle brugerne, for de gode anmeldelser, debatter og sjove kommentarer, der er med til at gøre EG interessant og spændende.

Hip hip hurra - EG længe leve :-)

Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også tillykke fra mig :)

 

Jeg forsøgte jo at arrangere et 1 års træf, det lykkedes ikke, men skridt for skridt kommer folk ud af cyberspace for at rejse sammen, spise brunch osv.

 

Administrationen har hele tiden ikke ønsket at stå for at markere milepæle i udviklingen af Eroguide.dk, sådan IRL, men jeg stiller mig gerne tilrådighed for at være med til at arrangere et træf på tværs af landet, hvis muligt og ønsket?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til lykke!! Jamen, hvorfor hedder det det? Burde det ikke hedde til Eroguide!! Nå, men selvfølgelig osse til lykke fra en af de nye.

Håber på godt samarbejde fra og med alle fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen dog så hurtigt tiden går....Stort tillykke

 

En værdig arving, ( så er der jo lys forud for os debbatøre og hiverrister)

 

Godt gået og tak for al den energi og kraft admin-holdet lægger i forumet

 

En af de "gamle"

 

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med de 2 år ❤️.

Og tak for det store stykke arbejde i gør med at holde styr på tropperne

 

 

Hej dejlig med fødselsdag, håber jeg kommer med til din Trinetease  mvh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med de 2 år eroguide - meen det varer lidt endnu førend du når min alder nemlig 49 - dejligt at kunne dele fødselsdag med dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Også STORT tillykke herfra og tak for alt det positive energi i ligger her... Jeg ville gerne donere en stor kage hvor jeg selvfølgelig springer nøgen op af med champagne, men det må i så tænke jer til, da jeg ikke ved hvortil jeg/ den skal bringes sf... Fis og ballade og gode debatter er en skøn ting smiler. Stort fødselsdags kys til ero guide og alle bag... Kram og et stort ønske og god vind fremover fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg stiller mig gerne tilrådighed for at være med til at arrangere et træf på tværs af landet, hvis muligt og ønsket?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Rejse holder du åbent hus ? Vi kommer og fejrer EG's fødselsdag hos dig, jeg tager en lagkage og lidt bobler med.

 

Alle er hermed inviteret :D

 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er gode er I B)

 

Først kommer Benjamin med mit nytårsforsæt på mine vegne, og nu inviterer du Eroguide's brugere til åbenthus hos mig i min 2 v på tredje :shock::wink:

 

Det skal ikke blive en ret stor succes før her vil blive trangt - måske opgangen også vil interessere sig en anelse for et noget uventet rykind, nok mere end I vil sætte pris på at komme i fokus for :rolleyes:

 

Men bortset fra det - lad os se om vi kan få til at mødes :?:

 

Planlægningen lægger jeg gerne min eneboer hybel til :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er gode er I B)

 

Først kommer Benjamin med mit nytårsforsæt på mine vegne, og nu inviterer du Eroguide's brugere til åbenthus hos mig i min 2 v på tredje :shock::wink:

 

Det skal ikke blive en ret stor succes før her vil blive trangt - måske opgangen også vil interessere sig en anelse for et noget uventet rykind, nok mere end I vil sætte pris på at komme i fokus for :rolleyes:

 

Men bortset fra det - lad os se om vi kan få til at mødes :???::

 

Planlægningen lægger jeg gerne min eneboer hybel til :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Rejse, jeg ved du er meget gæstfri og kan lide et godt selskab, vi skal nok prøve at dæmpe os og ikke lave noget frækt :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er gode er I B)

 

Først kommer Benjamin med mit nytårsforsæt på mine vegne, og nu inviterer du Eroguide's brugere til åbenthus hos mig i min 2 v på tredje :shock::wink:

 

Det skal ikke blive en ret stor succes før her vil blive trangt - måske opgangen også vil interessere sig en anelse for et noget uventet rykind, nok mere end I vil sætte pris på at komme i fokus for :rolleyes:

 

Men bortset fra det - lad os se om vi kan få til at mødes :???::

 

Planlægningen lægger jeg gerne min eneboer hybel til :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Ellers kan gæster vel bænkes ude i opgangen, hvis du monterer et kamera til transmission af, hvad der foregår i den toværelses på tredie (eller er det de treværelses på anden?).

 

Opgangen vil nok ikke bebrejde dig, at der (endelig?) sker lidt :D, og efter et par flasker whisky ( pr. mand, forstås!) er der nok ingen, der længere interesserer sig for, om opgangen interessere sig for dem.

 

Det kan sgu' gå hen og blive helt hyggeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...