Hop til indhold
Administrator

I dag er det Eroguide.dk's 2 års fødselsdag

Recommended Posts

I er gode er I B)

 

Først kommer Benjamin med mit nytårsforsæt på mine vegne, og nu inviterer du Eroguide's brugere til åbenthus hos mig i min 2 v på tredje :shock::wink:

 

Det skal ikke blive en ret stor succes før her vil blive trangt - måske opgangen også vil interessere sig en anelse for et noget uventet rykind, nok mere end I vil sætte pris på at komme i fokus for :rolleyes:

 

Men bortset fra det - lad os se om vi kan få til at mødes :???::

 

Planlægningen lægger jeg gerne min eneboer hybel til :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Jeg har da før været til GangBang i en 2 værelses - det virkede ikke trangt - du skal bare have nok med siddepladser, lidt mad, øl, kondomer, en 3 - 4 søde piger og en bred solid seng eller to: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også STORT tillykke herfra og tak for alt det positive energi i ligger her... Jeg ville gerne donere en stor kage hvor jeg selvfølgelig springer nøgen op af med champagne, men det må i så tænke jer til, da jeg ikke ved hvortil jeg/ den skal bringes sf...

 

Du kunne jo lægge den ud på Youtube

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej EG,

Det er da dejligt at vide vi alle nyde det lille barn, og tillykke med det .... Altså de 2 år!

Det er jo fantastisk med et Broderskab og en snak mellem sælger og køber;-)

Hej

Del dette indlæg


Link til indlæg

et well done! og tillykke må være på sin plads.... det er et stærkt site der her er kørende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...