Hop til indhold

Forventninger til piger

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser ofte nogle anmeldelser, hvor en mand ikke har fået det han forventede. Jeg har dog selv prøvet det mange gange.

Men - det handler meget om en selv. Den indstilling man går til GP med. Jeg har det sådan, det er os mænd der har købt noget. Vi skal selv tage for os og nyde det. Ikke forvente en pige der knalder flere mænd samme dag kan gøre det hele for manden. Tag selv initiativ og nyd en kvinde. Mange af pigerne er sgu søde og vil gerne give os det attraktive de har. Men efter flere mænd samme dag kan det knibe med at give det. Vi skal selv tage det, som vi vil have. På en rar måde for pigen selvfølgelig.

Bare lige min oplevelse efter mange år hos GP'ere.

Redigeret af Joey Joe Joe
staveret

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ser ofte nogle anmeldelser, hvor en mand ikke har fået det de forventede. Jeg har dog selv prøvet det mange gange.

Men - det handler meget om en selv. Den indstilling man går til GP med. Jeg har det sådan, det er os mænd der har købt noget. Vi skal selv tage for os og nyde det. Ikke forvente en pige der knalder flere mænd samme dag kan gøre det hele for manden. Tag selv initiativ og nyd en kvinde. Mange af pigerne er sgu søde og vil gerne give os det attraktive de har. Men efter flere mænd samme dag kan det knibe med at give det. Vi skal selv tage det, som vi vil have det. På en rar måde for pigen selvfølgelig.

Jeg tror nu nok at jeg forstår hvad det er st du mener, men alligevel lyder det forkert at sige at vi skal tage det som vi vil have det, jeg tager aldrig noget der ikke er aftalt på forhånd eller er lagt op til fra kvindens side, fordi det er ikke op til os at bedømme hvad der er en rar måde for kvinden det er hende alene.

Skrevet
  • Author
Fri fugl skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror nu nok at jeg forstår hvad det er st du mener, men alligevel lyder det forkert at sige at vi skal tage det som vi vil have det, jeg tager aldrig noget der ikke er aftalt på forhånd eller er lagt op til fra kvindens side, fordi det er ikke op til os at bedømme hvad der er en rar måde for kvinden det er hende alene.

Du har ret i formuleringen af mig blev dårlig. Det jeg mener er, at man selv skal tage initiativ, man skal selv arbejde for det, man skal selv vide hvad man vil.

Skrevet

Jeg har stort set altid fået, hvad jeg forventede af pigerne. De gange jeg ikke fik, hvad jeg forventede, var det stort set altid fordi jeg ikke kunne det, jeg forventede.

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Men - det handler meget om en selv. Den indstilling man går til GP med.

Hold da op hvor er det dejligt, at læse det skrevet fra en mand. 
Jeg forstår fuldt ud hvad du mener. 
Sex kræver to personer. Det kræver deltagelse fra begge parter. Og det kræver aflæsning af kropssprog og situations fornemmelse. 
Har selv en sjælden gang i mellem gæster som kommer, ligger sig på ryggen og skal forkæles/serviceres og det bliver de så. Men hvis alle var sådan. Så blev det godt nok en lang dag. 

Det er da meget sjovere når begge parter er aktive. 

Skrevet

Jeg kunne ikke være mere enig i TC indlæg .

Vi kender det alle,  de dage vi er i top kampform, kan intet slå os ud og vi trækker

på skulderne når vi møder modstand. Pyt

De seksuelle præstationer og nydelser skyldes også tit ens egen dags form og ikke altid GP ernes udseende eller

præstation for den sags skyld.

Ingen regler uden undtagelser - I know ;)

Skrevet

Enig i at man tit læser at folk skriver at pigen ikke levede op til deres forventninger. Altså ment som en bebrejdelse. Fejlen kunne jo også være hos manden selv som måske havde urimelig høje forventninger, som nærmest var umulige for pigen at leve op til.

Jeg har lært, efter mange år som køber, lad være med at skrue forventningerne for højt op. Både til pigens præstation, men også til ens egen. Så bliver man knap så ofte skuffet. Ingen kan toppræstere hver gang. Men som andre også påpeger - man skal også yde for at kunne nyde. 

Skrevet
2Lucky skrev, for 49 minutter siden:

Ingen regler uden undtagelser - I know

Helt enig og tænker da også på. Der er jo tilfælde (mange desværre) hvor der loves ting som ikke leveres og det er ikke ok. 
Men at det lige skulle gå i et andet tempo end forventet, eller blowjob var for kort/lang tid osv. der er der et medansvar for at sige fra og til. 
Alle de falske billeder logisk nok ikke som forventet. Men der er muligheden at vende i døren. I stedet for at brokke sig bagefter. 
Vil ikke sige jeg aldrig har skuffet nogen. Det ville være løgn. Og der synes jeg det er mega træls at få det at vide behefter, hvis gæsten ikke selv har gjort noget for at ændre på det i situationen. Vi er mange ting men tankelæsere er ikke en af dem. 

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden:

(…)

Tag selv initiativ og nyd en kvinde. Mange af pigerne er sgu søde og vil gerne give os det attraktive de har. Men efter flere mænd samme dag kan det knibe med at give det. Vi skal selv tage det, som vi vil have. På en rar måde for pigen selvfølgelig.

Tak for dit indlæg. På en måde kan en sætning som “vi skal selv tage det, som vi gerne vil have” måske være lidt uheldig ligesom @Fri fugl er inde på. Altså jeg tror først og fremmest selv, at det er afgørende med respekt for pigen, men det virker også som om, at du pakker det lidt ind ved at skrive “på en rar måde for pigen.”

Jeg tænker vel som med så meget andet, at det også handler om, hvad der udgør udfordringen i en evt. mere negativ anmeldelse. Jeg kan selv undre mig, hvis en klient hagler en pige ned. Men omvendt kan jeg selvfølgelig godt forstå, at det kan være mindre fedt, hvis pigen ikke har leveret det aftalte eller har optrådt uhensigtsmæssigt eller ubehageligt. Jeg vil her gerne understrege, at langt de fleste af mine oplevelser med GP’er har været overvejende positive. F.eks. nævner @SweettieDK at der kan være forskel på om blowet måske ikke helt er som det skal være eller det decideret er aftalte ydelser, der ikke bliver leveret. Det tror jeg f.eks. ikke altid, at mere “initiativ” ville være vejen frem? Endeligt tror jeg netop heller ikke, at der er nogen hverken klienter eller GP’er der er tankelæsere :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

Som jeg altid siger, uden at nogen lytter: Forventninger er alle skuffelser moder.

Lad være med at forvente noget. Mød kvinden, mennesket - go with the flow. Selv hvis det hele bliver lort, lærer man noget hvis man bare er mand nok. Man kan ikke - as in totally impossible - klikke med alle. Uanset hvor flotte billederne er. Uanset hvad der står i annoncen. 

Det her er et game for voksne mennesker; ikke for tudedrenge som skylder andre for hvad de er med til. 

Jeg ved ikke hvis jeg har sagt det før, men forventninger er alle skuffelsers moder. Hvis du skal forvente noget, så forvent en oplevelse du aldrig har haft før - uanset hvis den plager dig eller du griner ad den, eller du nyder den som aldrig tidligere.

Prostitution er lovligt i Danmark. Det er hvad i  skal glæde jer til. Det er en gave som man skal være taknemmelig for så længe den varer, og ikke bruge som hvis det var hvilken en vare som helst, som man har ret at blive skuffet over. Man tager med GP'er ikke noget som man vil have for at man har betalet for det og dermed har noget slags ret til. Man køber et billet til en mulighed at nøgen møde et andet  nøget menneske i et tidsrum hvor man er alene sammen. Hvad det bliver til, bygger på nysgerrighed, åbenhed, interesse ... ikke på forventninger.

Med en Real Doll af silikone derimod, kan man tage hvad man vil. Og selv om hun koster meget, er hun nok billigere  i det lange løb for dem som bilder sig ind at de køber sig ret til noget. 

Skrevet
TheLion skrev, for 11 timer siden:

F.eks. nævner @SweettieDK at der kan være forskel på om blowet måske ikke helt er som det skal være eller det decideret er aftalte ydelser, der ikke bliver leveret. Det tror jeg f.eks. ikke altid, at mere “initiativ” ville være vejen frem?

Da jeg føler jeg bliver fejlciteret, misforstået. Udpensler jeg det lige. 

Mit skriv var:

SweettieDK skrev, for 12 timer siden:

Der er jo tilfælde (mange desværre) hvor der loves ting som ikke leveres og det er ikke ok. 
Men at det lige skulle gå i et andet tempo end forventet, eller blowjob var for kort/lang tid osv. der er der et medansvar for at sige fra og til. 

Skriver at der hvor ydelserne ikke leveres, ikke er ok. Og enig der hjælper mere initiativ ikke. Det har alfons måske sagt ja til noget. Eller pigen selv, hvor hun på forhånd ved det der gør jeg ikke, men er ligeglad for gæsten er indfanget og pengene har skiftet hænder. 

Det jeg mener med blowjobbet som eksempel. Er bj som enkelt ydelse prøver jeg personligt på at bygge langsomt op og pirre og forkæle og få det til at vare den bookede tid. Det kan stadig være svært at vide hvornår der skal tempo på for at gæsten når at få udløsning. Synes dog generelt mine gæster er gode til selv at sige eller signalere at nu skal der tempoet op. 

Ved bj som forspil. Er balancegangen endnu mere vigtig. Der skal der pirres præcist nok til den er stiv. Men at udløsningen ikke sket under bj. Og at gæsten ikke er så overtændt at vi kun når 2 ryk og en aflevering. Og folk er alle forskellige. Hvad er for meget og for lidt. Så kommunikation er vigtigt. Eller tydelige kropssignaler. Nogen kan man mærke de spænder op i kroppen, andre høre det på vejrtrækningen. Men der findes også dem som ligger helt tavse. Som for at nyde, for at slappe så meget af at udløsningen holdes tilbage, koncentrere sig om at holde igen og 1000 andre årsager, ikke siger et pip. Hvor man hverken ved det er godt, skidt, tæt på eller langt fra udløsning. Her hjælper kommunikation, intitiativ,  sig hvis der er brug for pause for ikke at skyde af efter 10 min ud af 60 min. Nogen piger de reelle lytter og retter ind.

De useriøse som blot vil have det overstået. Som ønsker udløsningen kommer allerede ved bj, så de slipper for resten af akten. De vil logisk nok ignorere jeres signaler. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

Da jeg føler jeg bliver fejlciteret, misforstået. Udpensler jeg det lige. 

(…)

Jeg tror, at jeg skrev dette:

TheLion skrev, for 15 timer siden:

(…)

F.eks. nævner @SweettieDK at der kan være forskel på om blowet måske ikke helt er som det skal være eller det decideret er aftalte ydelser, der ikke bliver leveret. Det tror jeg f.eks. ikke altid, at mere “initiativ” ville være vejen frem? Endeligt tror jeg netop heller ikke, at der er nogen hverken klienter eller GP’er der er tankelæsere :)

Og jeg tror, at du skrev dette:

SweettieDK skrev, for 15 timer siden:

Helt enig og tænker da også på. Der er jo tilfælde (mange desværre) hvor der loves ting som ikke leveres og det er ikke ok. 

(…)

Jeg har svært ved at se den store forskel på indholdet, men det er selvfølgelig helt fair, hvis du stadig føler dig fejlciteret. Måske kan du uddybe, hvor forskellen ligger?

SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

(…)

Skriver at der hvor ydelserne ikke leveres, ikke er ok. Og enig der hjælper mere initiativ ikke. Det har alfons måske sagt ja til noget. Eller pigen selv, hvor hun på forhånd ved det der gør jeg ikke, men er ligeglad for gæsten er indfanget og pengene har skiftet hænder. 

(…)

Der kan jo være flere årsager til at ydelserne ikke leveres som aftalt. Eller at pigen optræder ubehageligt. Jeg havde egentlig ikke lige nødvendigvis tænkt på en alfons/pimp eller for den sags skyld andre personer i sammenhængen. Men jo, jo – det er selvfølgelig også en mulighed. At enten pigen lover klienten noget, men der er en pimp der ikke selv er med på den, så hun måske frygter for en “straf” ved at være for sød over for klienten. Eller at alfonsen lover noget som pigen ikke selv ønsker, så hun står og føler sig presset, hvis hun ikke leverer det, som du også nævner – måske igen med frygten for “en straf”. Dette er dog formentlig kun ved nogle udenlandske piger og forhåbentligt et fåtal. Det kan selvfølgelig netop også bare være pigen selv. Eller helt andre årsager til at hun ikke leverer det aftalte eller evt. opfører sig ubehageligt. Og så er der netop forskel på det og f.eks. hvis det lige er blowet der ikke sidder i skabet. Jeg er nødt til endnu engang at understrege, at langt de fleste oplevelser jeg har haft med GP’er – også udenlandske – har været overvejende positive.

Derudover er jeg stadig lidt nysgerrig på at høre, hvad trådstarter @Joey Joe Joehelt præcist mener med at tage initiativ, hvis pigen ikke lige gør som man måske kunne ønske ift. at vi: “skal tage for os og nyde det” selvom han pakker det lidt ind bagefter med  “på en rar måde for pigen” :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
Madame Illona skrev, for 1 time siden:

Jaaaa der findes også søstjerner blandt mænd Dem som bare ligger sig på ryggen i sengen & laver nada…. 

Haha, det havde jeg aldrig overvejet. Hvordan gør de det? – jeg tænker mest på at udføre selve “akten” :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har svært ved at se den store forskel på indholdet, men det er selvfølgelig helt fair, hvis du stadig føler dig fejlciteret. Måske kan du uddybe, hvor forskellen ligger?

Jeg føler du sætter begge ting i samme sætning og at initiativet/at være aktivt deltagende ikke ville hjælpe på nogen af tingene. Hvor jeg havde sat det i 2 sætninger og ser det ene som et problem der ikke kan løses og ikke er ok. 
Og de andre ting som noget der i nogen tilfælde kan ændres på løses. Ved at sige eller vise hvad man ønsker. Selvfølgelig kan kemien, være så dårlig at intet fungere men så er det jo bare en pige som den enkelte person ikke skal besøge mere og andre han måske godt have gode oplevelser med hende. 

Skrevet
TheLion skrev, for 18 minutter siden:

Haha, det havde jeg aldrig overvejet. Hvordan gør de det? – jeg tænker mest på at udføre selve “akten” :)

Bj og ride. Og det bliver ofte akavet og lidt “koldt” især hvis de hverken vil kysses eller rører ved en, bryster osv. Det kræver en go klat glidecreme. For tændt er jeg sjældent. Men de køber i den grad en “serviceydelse”. 
Skal så lige siges nogen tør lidt op efter et par besøg, så kan hænge sammen med generthed, nervøsitet, osv. Men nogen er bare sådan og vil have pigen arbejder for pengene. 

Skrevet
Madame Illona skrev, for 5 timer siden:

Jaaaa der findes også søstjerner blandt mænd Dem som bare ligger sig på ryggen i sengen & laver nada…. 

Jeg er mere som en hund glad for at slikke alle også i røven jeg gør dog aldrig :lol: ;)

Skrevet
Madame Illona skrev, for 5 timer siden:

Er det egentlig ikke ok, når man nu betaler for det.?

Skrevet
sweetstone skrev, for 28 minutter siden:

Er det egentlig ikke ok, når man nu betaler for det.?

Jo, det kan det sagtens være. Jeg kan godt lide de gæster, der siger “Du gør bare hvad du har lyst til”, især hvis jeg kan binde dem fast og pine og plage dem :wub:

Skrevet
Liv skrev, for 1 minut siden:

Jo, det kan det sagtens være. Jeg kan godt lide de gæster, der siger “Du gør bare hvad du har lyst til”, især hvis jeg kan binde dem fast og pine og plage dem :wub:

Hvornår har du tid ?.:)

Skrevet
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Det må jeg prøve, være fuldstændig overladt til Livs nåde:D

Skrevet
sweetstone skrev, for 56 minutter siden:

Hvornår har du tid ?.:)

Til dig har jeg altid tid ;) Du skriver bare :wub:

Skrevet
Madame Illona skrev, for 7 timer siden:

Når jeg har betalt 4400 til damen, vil jeg have lov til at være søstjerne og slappe af og blot ligge og nyde at blive pint og plaget et par timer.

Redigeret af henlan

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 23 timer siden:

Mange af pigerne er sgu søde og vil gerne give os det attraktive de har.

Netop :) 

Også selvom jeg kan arbejde professionelt, men jeg bedst kan lide når kunder kan udtrykke sig helt klart, og fortælle hvad de ønsker og kommer efter :) (folk er jo forskellige) det kan jeg ikke hvergang bruge min professionel måde at arbejde med på alle kunder :) 

Udover det husker jeg altid at ask for feedback for at avoid repeating the same mistakes - uanset om det bliver gode eller dårlige feedback.. giver jeg i mine øjne plads til at være menneske og professionel samtidig :) 

Skrevet

Jeg er kropskysse - kæle - kramme enthusiast, så de eneste forventninger jeg har til pigen er egentlig, at billeder og alder passer. Nogenlunde. Og jeg synes aldrig jeg har oplevet andet, indtil nu.
Jo, og så vil jeg gerne have hvis pigen på een eller anden måde giver udtryk for hvis hun ikke er så vild med den del - f. eks. på grund af min alder.
Det har jeg ikke oplevet endnu - jo måske en enkelt gang, for en del år siden ... 

Det er jo sjældent en del af pigens tilbud som sådan, så vi kan kun forventningsafstemme, hvis jeg kan skrive med pigen først ... 
Og så tager jeg som regel initiativet, fra starten.
Hen ad vejen veksler vi så lidt, så pigen også tager føringen, og så skifter vi mellem gensidig kæleri og lidt sex.

Der hvor jeg er specielt opmærksom, er omkring kys og nøgenkram.
Jeg har fuld forståelse for hvis pigen er lidt forbeholden med kys, igen på grund af min alder f. eks.

Og hvad tæt 'face-to-face' nøgenkram angår, så er det meget intimt - mere end sex, faktisk ...
Så det ville jeg aldrig gøre første gang, og i det hele taget gerne på vente pigens initiativ.

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.