Hop til indhold

Forventninger til piger

Featured Replies

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, for 21 timer siden:

Jeg tror, at jeg skrev dette:

Og jeg tror, at du skrev dette:

Jeg har svært ved at se den store forskel på indholdet, men det er selvfølgelig helt fair, hvis du stadig føler dig fejlciteret. Måske kan du uddybe, hvor forskellen ligger?

Der kan jo være flere årsager til at ydelserne ikke leveres som aftalt. Eller at pigen optræder ubehageligt. Jeg havde egentlig ikke lige nødvendigvis tænkt på en alfons/pimp eller for den sags skyld andre personer i sammenhængen. Men jo, jo – det er selvfølgelig også en mulighed. At enten pigen lover klienten noget, men der er en pimp der ikke selv er med på den, så hun måske frygter for en “straf” ved at være for sød over for klienten. Eller at alfonsen lover noget som pigen ikke selv ønsker, så hun står og føler sig presset, hvis hun ikke leverer det, som du også nævner – måske igen med frygten for “en straf”. Dette er dog formentlig kun ved nogle udenlandske piger og forhåbentligt et fåtal. Det kan selvfølgelig netop også bare være pigen selv. Eller helt andre årsager til at hun ikke leverer det aftalte eller evt. opfører sig ubehageligt. Og så er der netop forskel på det og f.eks. hvis det lige er blowet der ikke sidder i skabet. Jeg er nødt til endnu engang at understrege, at langt de fleste oplevelser jeg har haft med GP’er – også udenlandske – har været overvejende positive.

Derudover er jeg stadig lidt nysgerrig på at høre, hvad trådstarter @Joey Joe Joehelt præcist mener med at tage initiativ, hvis pigen ikke lige gør som man måske kunne ønske ift. at vi: “skal tage for os og nyde det” selvom han pakker det lidt ind bagefter med  “på en rar måde for pigen” :)

Jeg mener manden selv skal sørge for at få det han ønsker sig. Selvfølgelig inden for det aftalte og betalte. Og der skal ikke være nogen former for tvang eller overgreb.

Men manden må tydeligt vise hvad han vil eller sige det. Som sagt, så vil pigerne gerne give os det attraktive de har, men manden må kommunikere det. Manden må tage initiativet. Manden må gøre arbejdet. Manden må ikke forvente, at en pige, der har sex med flere mænd samme dag, har en stor trang til at sutte en ny pik. Så manden må gøre et behageligt for hende at tage en ny mand i munden.

Det er svært at formulere tingene på en måde, så alle her i debatten synes det er helt rigtigt formuleret og dækker deres opfattelse. 

Det er min erfaring, at det er vigtigt at rose pigen, når måden hun gør det på er godt for mig. Der er enormt mange måder forskellige mennesker kan lide tingene. Der er vi lige så forskellige som på andre områder. Måske mere. Så ros pigen, når hendes berøring eller måde at lægge sig, eller måde at sutte den er den rigtige. 

Redigeret af Joey Joe Joe
staveret

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

(…)

Men manden må tydeligt vise hvad han vil eller sige det. Som sagt, så vil pigerne gerne give os det attraktive de har, men manden må kommunikere det. Manden må tage initiativet. Manden må gøre arbejdet. Manden må ikke forvente, at en pige, der har sex med flere mænd samme dag, har en stor trang til at sutte en ny pik. Så manden må gøre et behageligt for hende at tage en ny mand i munden.

(…)

Tak for dit svar. Nu tror jeg lige, at du fik citeret hele mit indlæg. Jeg synes, at du nu får sat bedre eller i hvert fald flere ord på din pointe om hvad du mener med at manden også bør tage initiativ. Som jeg selv har skrevet tidligere, tror jeg dog også i høj grad at det afhænger af situationen – er blowet ikke i orden. Så kan det måske hjælpe. Opfører pigen sig ubehageligt, er der ydelser der ikke bliver leveret og aftaler der ikke bliver overholdt – jeg tvivler.

(…)

Det er svært at formulere tingene på en måde, så alle her i debatten synes det er helt rigtigt formuleret og dækker deres opfattelse. 

(…)

Det tænker jeg heller ikke, at man som udgangspunkt bør – i en debat opstår der jo både uenigheder og enigheder. Jeg studsede over sætningen: “Vi skal selv tage det, som vi vil have.” Det kunne jeg se andre også gjorde. Måske ikke så meget ud fra opfattelser men fordi den kunne lyde lidt hen ad noget andet. Du nævner selv at den ikke skal forstås som at begå f.eks. et overgreb eller tvinge.

Du skriver også noget med at rose. Jeg har selv haft overvejende positive overvejelser med de fleste GP’er, så jeg tænker ikke jeg vil sige så meget mere end det. Nogle gerne bliver der uddelt ros til pigerne herinde – typisk. Nogle gange ris, hvor jeg til tider også har undret mig når en pige bare bliver haglet ned. Men ris bliver selvfølgelig til tider også givet sagligt. Enkelte gange har jeg desværre også været nødt til at nævne kritikpunkter, hvor jeg ikke nødvendigvis har haft lyst til det, men det desværre har været sådan ud fra oplevelsen. Det behøver heller ikke altid handle om pigen, men det kan f.eks. også være de arbejdsforhold der gør sig gældende, stedet etc. Jeg tænker, at det afgørende uanset hvad er respekten. Klienten bør respektere pigen. Og så man håbe at respekten er gensidig. Som oftest tror jeg dog at forventningen ift. mænd og kvinder er, at manden tager initiativ, men jeg tror måske du lægger noget andet i det end jeg gør. Jeg tror desuden altid på, at kommunikation både fra klient og GP er afgørende :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

Manden må ikke forvente, at en pige, der har sex med flere mænd samme dag, har en stor trang til at sutte en ny pik.

Lige der er vi så uenige. Jo man må godt forvente at pigen har lyst. Og/eller er profesionel nok til at gøre et godt job uanset. Men som du selv er inde på er det forskelligt hvad der føles rart så i stedet blot at lige og tænke ej det her tænder mig ikke så sig hvad der er rart. 
Jeg har f.eks en som ikke bryder sig om berøring af kuglerne. Så skal jeg jo bare holde mund og fingre væk derfra. Vil hellere vide det som se et skriv bagefter. Det var ikke rart at være sammen med S pga..

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Lige der er vi så uenige. Jo man må godt forvente at pigen har lyst. Og/eller er profesionel nok til at gøre et godt job uanset

Der kan GPere være forskellige. Men en god debat her.

Skrevet
sweetstone skrev, for 17 timer siden:

Er det egentlig ikke ok, når man nu betaler for det.?

Jo det er det da men som jeg personligt har givet udtryk for så bliver det bare lidt kedeligt og i mit tilfælde vil jeg gå så vidt, at sige hele min annoncering ligger op til gensidig sex. GFE. I et forhold ville den ene part jo heller ikke ligge stiv som et bræt og tage imod. Så jo hvis det et den adfærd jeg bliver mødt med servicerer jeg så godt jeg kan. Nogen får lov til genbesøg. Andre ikke kommer helt an på situationen samlet set.

Det er en ting det kunne være rart at vide ved booking. Så vi kan sige ja eller nej.  

Skrevet
henlan skrev, for 16 timer siden:

Når jeg har betalt 4400 til damen, vil jeg have lov til at være søstjerne og slappe af og blot ligge og nyde at blive pint og plaget et par timer.

Nu er der også forskel på en tur i seng og det du nyder og lege 

Skrevet

TheLion skrev, for 47 minutter siden:

Jeg studsede over sætningen: “Vi skal selv tage det, som vi vil have.” Det kunne jeg se andre også gjorde. Måske ikke så meget ud fra opfattelser men fordi den kunne lyde lidt hen ad noget andet. Du nævner selv at den ikke skal forstås som at begå f.eks. et overgreb eller tvinge.

TS rettede allerede sig selv i andet indlæg i tråden her. At blive ved med at referere til den oprindelige og meget uheldige formulering er en smule unfair.

TheLion skrev, for 47 minutter siden:

Du skriver også noget med at rose. Jeg har selv haft overvejende positive overvejelser med de fleste GP’er, så jeg tænker ikke jeg vil sige så meget mere end det. Nogle gerne bliver der uddelt ros til pigerne herinde – typisk. Nogle gange ris, hvor jeg til tider også har undret mig når en pige bare bliver haglet ned.

Uden at lægge ord i munden på TS så er jeg ret sikker på at han snakker om ros under selve akten.

Dbh Teach

Redigeret af Mr. Teach

Skrevet
Mr. Teach skrev, for 30 minutter siden:

TS rettede allerede sig selv i andet indlæg i tråden her. At blive ved med at referere til den oprindelige og meget uheldige formulering er en smule unfair.

Jeg læste også TS's bemærkning i oplægget mere som at det er op til manden at sige eller vise hvad han gerne vil.
Det er ikke pigens ansvar, hun er jo ikke tankelæser ... 
Derfor kan hun jo sagtens sige fra over for mandens ønsker.

Men ja, det er utrolig nemt at komme galt af sted med formuleringer.

Redigeret af sneræven

Skrevet
Mr. Teach skrev, for 2 timer siden:

Uden at lægge ord i munden på TS så er jeg ret sikker på at han snakker om ros under selve akten.

Dbh Teach

Tak for dit input. Ts har skrevet det han har gjort i sit indlæg. Et andet medlem har, som jeg også har gjort opmærksom på, også studset over formuleringen.

sneræven skrev, for 1 time siden:

Jeg læste også TS's bemærkning i oplægget mere som at det er op til manden at sige eller vise hvad han gerne vil.
Det er ikke pigens ansvar, hun er jo ikke tankelæser ... 
Derfor kan hun jo sagtens sige fra over for mandens ønsker.

Men ja, det er utrolig nemt at komme galt af sted med formuleringer.

Med en sætning som: “Vi skal selv tage det, som vi vil have” i forbindelse med en GP? På trods af at det netop blev pakket ind i en sætning med: “På en rar måde for pigen”.

Anyway, jeg følte helt sikkert der var behov for uddybninger i sammenhængen på trods af, at et medlem spurgte ind tidligere, og jeg synes, at det er rigtig fint, at @Joey Joe Joe nu har konkretiseret hvad han mente, hvilket jeg også allerede har skrevet. Der virker det måske mere henad hvad @sneræven skriver om man så måtte være enig eller uenig med det – se evt. mine tidligere svar. Men tak for at gøre opmærksom på, at et andet medlem allerede har spurgt – jeg fik måske ikke gjort min bevæggrund for at spørge på en lidt anden måde klar nok :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

For at komme tilbage til trådens Overskrift ( Forventninger til en GP)

Så er forventningerne vel det som gp annoncerer med, eller lover ved kontakt, ligesom at kunden betaler aftalt pris for den aftalte ydelse. Men har gp haft en lang hård dag, af en eller flere mulige grunde, så bør hun lukke forretningen når hun ikke er frisk nok til at yde den service hun sælger. Og ikke af grådighed prøve at sælge ud af tomme hylder. :rolleyes:

Skrevet
Madame Illona skrev, for 7 timer siden:

Nu er der også forskel på en tur i seng og det du nyder og lege 

Ja, jeg er ret passiv, når jeg er bundet fast, og damen ser heldigvis ud til at nyde samværet alligevel.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.