Hop til indhold
Jesper1

Fræk thai uden kondom

Recommended Posts

Moden slikken M skrev, den 5.11.2023 at 19:05:

Jeg har i flere situationer oplevet at kondomerne ikke kom frem uden at der var aftalt andet end fræk leg. Men jeg forventer at såfremt der ikke bliver givet anledning til kondom, verbalt eller ved handlinger så er det fordi der er frit slag :-).

Og der har aldrig været sure miner eller bebrejdelser i den anledning. En anden sag er så at du specielt hos thai kvinder ikke skal forvente uden kondom næste gang :-)

Men måske gangen efter igen :-)

Såfremt det er danske kvinder jeg har besøgt en del gange og kondomerne er 'glemt' er det som regel fordi man er 'stamkunde' med ekstra personlig service. :-)

 

Bare ja 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper1 skrev, den 5.11.2023 at 18:51:

Hej brødre

jeg var besøg hos en fræk lille thai dame der giver massage for 3 gang, fordi hun var så fantastisk, jeg må facefuck hende, komme i hendes mund, og egentlig ødelægge hende for at sige det lige ud.

Sidste besøg efter at have suttet min pik, spredte hun benene, uden af tage en kondom på min pik, det var mig der skulle spørger om hun ville tage den på for mig.
 

Mit spørgsmål lyder så ledes, om det var fordi jeg måtte kneppe hende uden eller hun bare forventede jeg selv ville tage den på. 
nogen af jer andre der har oplevede noget lignende og generelt, hvis en gp spreder benene uden hun har sat en kondom på, betyder det så du må kneppe hende uden.

havde heller ik betalt noget ekstra, så blev lidt overrasket over en forholdsvis ung thai dame gav mig lov til så meget. 

Har prøvet noget lignene. Jeg havde slikket en thai pige til hendes fulde tilfredshed efter lydene at dømme. Så tager hun fat i mig og hiver mig op så jeg næsten ryger ind i hende. Hun ville kneppes nu. Jeg nævnte gummi men hun sagde at hun var "too horny now" og at hun iøvrigt var "clean". Forbløffet lod jeg mig lokke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 52 minutter siden:

Har prøvet noget lignene. Jeg havde slikket en thai pige til hendes fulde tilfredshed efter lydene at dømme. Så tager hun fat i mig og hiver mig op så jeg næsten ryger ind i hende. Hun ville kneppes nu. Jeg nævnte gummi men hun sagde at hun var "too horny now" og at hun iøvrigt var "clean". Forbløffet lod jeg mig lokke.

Det er bare så vanvittigt svært at stoppe op i sådan en situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 55 minutter siden:

Det er bare så vanvittigt svært at stoppe op i sådan en situation.

Da bare for lækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, den 5.11.2023 at 19:05:

Jeg har i flere situationer oplevet at kondomerne ikke kom frem uden at der var aftalt andet end fræk leg. Men jeg forventer at såfremt der ikke bliver givet anledning til kondom, verbalt eller ved handlinger så er det fordi der er frit slag :-).

Og der har aldrig været sure miner eller bebrejdelser i den anledning. En anden sag er så at du specielt hos thai kvinder ikke skal forvente uden kondom næste gang :-)

Men måske gangen efter igen :-)

Såfremt det er danske kvinder jeg har besøgt en del gange og kondomerne er 'glemt' er det som regel fordi man er 'stamkunde' med ekstra personlig service. :-)

 

En jeg kommer til lidt spurgte første gang om jeg skulle have gummi på      --sagde ikke for min skyld.  Fik er sødt smil.  Lagde klatten i hende og ih hvor hun nyder  det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, den 23.3.2024 at 11:46:

Har prøvet noget lignene. Jeg havde slikket en thai pige til hendes fulde tilfredshed efter lydene at dømme. Så tager hun fat i mig og hiver mig op så jeg næsten ryger ind i hende. Hun ville kneppes nu. Jeg nævnte gummi men hun sagde at hun var "too horny now" og at hun iøvrigt var "clean". Forbløffet lod jeg mig lokke.

dejligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Jesper1 skrev, den 5.11.2023 at 18:51:

forholdsvis ung thai dame gav mig lov til så meget. 

Hun mangler måske en opholdstilladelse?

PS: Siden du ikke er interesseret i at kneppe hende uden, hvorfor så rejse spørgsmålet? Det lader jo til, at du har så god kemi med hende, at du bare kunne spørge hende om det var det hun lagde op til?

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, for 2 timer siden:

dejligt

Er du ikke sød at lade være med at citere alle de indlæg du godt kan lide bare for at skrive et intetsigende ord? Du gør tråden dobbelt så lang uden at give den indhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vendte den lige med en thai veninde i branchen i går! 
 

Mama-San giver dem X antal kondomer, Mama-San ved ud fra hvor mange brugte, hvor meget økonomi der er til hende. Dem der smuttet ind uden beskyttelse er folk hun fortæller Mama-San ikke dukkede op og pengene ryger i egen lomme

og så er det bare for pigen at håbe at hun ikke opdager det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soldat37 skrev, for 11 timer siden:

Vendte den lige med en thai veninde i branchen i går! 
 

Mama-San giver dem X antal kondomer, Mama-San ved ud fra hvor mange brugte, hvor meget økonomi der er til hende. Dem der smuttet ind uden beskyttelse er folk hun fortæller Mama-San ikke dukkede op og pengene ryger i egen lomme

og så er det bare for pigen at håbe at hun ikke opdager det 

Jag har varit med om det motsatta med en thai på en bordell i Nederländerna. Hon erbjöd att mot 50 € extra fick jag knulla henne utan kondom, vilket jag tackade ja till. :-o  Efter samlaget så bröt hon kondomförpackningen och slängde kondomen i avfallskorgen på rummet (værelset) så att det skulle se ut som att vi hade knullat med kondom :rolleyes: Jag gissar att bordellen kanske hade krav på kondomanvändning!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 2 timer siden:

Jag gissar att bordellen kanske hade krav på kondomanvändning!

Ja, enten det, eller også ville hun bare have de 50 euro fra ekstraydelsen for sig selv (altså ikke dele indtægten med nogen, som det åbenbart praktiseres i hvert fald en del steder, virker det til)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...