Hop til indhold
Jesper1

Fræk thai uden kondom

Recommended Posts

Hej brødre

jeg var besøg hos en fræk lille thai dame der giver massage for 3 gang, fordi hun var så fantastisk, jeg må facefuck hende, komme i hendes mund, og egentlig ødelægge hende for at sige det lige ud.

Sidste besøg efter at have suttet min pik, spredte hun benene, uden af tage en kondom på min pik, det var mig der skulle spørger om hun ville tage den på for mig.
 

Mit spørgsmål lyder så ledes, om det var fordi jeg måtte kneppe hende uden eller hun bare forventede jeg selv ville tage den på. 
nogen af jer andre der har oplevede noget lignende og generelt, hvis en gp spreder benene uden hun har sat en kondom på, betyder det så du må kneppe hende uden.

havde heller ik betalt noget ekstra, så blev lidt overrasket over en forholdsvis ung thai dame gav mig lov til så meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Spørg hende, aldrig gør det uden at få lov….

Havde ik tænk mig at kneppe hende uden kondom, for man ved aldrig, også hun faktisk dejlig stram, varm og våd, så det er helt okay med kondom, var bare nysgeri på hvad det muligvis ku betyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umulig at svare på -med thaier kan man aldrig vide, men som "Liv" skriver spørg...

Jeg har selv prøvet de bare satte sig på min pik -uden at sige noget eller gøre antræk til de var i tvivl... Både ældre og unge... Men hvis du er i tvivl spørg. Og hvis du ønsker at bruge kondom have dem med selv, og være klar til selv at tag affære før de bare sidder sig på dig. gggg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i flere situationer oplevet at kondomerne ikke kom frem uden at der var aftalt andet end fræk leg. Men jeg forventer at såfremt der ikke bliver givet anledning til kondom, verbalt eller ved handlinger så er det fordi der er frit slag :-).

Og der har aldrig været sure miner eller bebrejdelser i den anledning. En anden sag er så at du specielt hos thai kvinder ikke skal forvente uden kondom næste gang :-)

Men måske gangen efter igen :-)

Såfremt det er danske kvinder jeg har besøgt en del gange og kondomerne er 'glemt' er det som regel fordi man er 'stamkunde' med ekstra personlig service. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 minutter siden:

Umulig at svare på -med thaier kan man aldrig vide, men som "Liv" skriver spørg...

Jeg har selv prøvet de bare satte sig på min pik -uden at sige noget eller gøre antræk til de var i tvivl... Både ældre og unge... Men hvis du er i tvivl spørg. Og hvis du ønsker at bruge kondom have dem med selv, og være klar til selv at tag affære før de bare sidder sig på dig. gggg

Vil det så også sige at du bare kan komme i hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper1 skrev, for 3 minutter siden:

Vil det så også sige at du bare kan komme i hende

-ja hvis man vil, og de ikke siger noget, og selv har sat sig på... -Så er det jo op til din samvittighed...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper1 skrev, for 3 timer siden:

Mit spørgsmål lyder så ledes, om det var fordi jeg måtte kneppe hende uden eller hun bare forventede jeg selv ville tage den på. 
nogen af jer andre der har oplevede noget lignende og generelt, hvis en gp spreder benene uden hun har sat en kondom på, betyder det så du må kneppe hende uden.

De plejer at være hurtige til at spørge til kondom eller finde det frem, hvis de ikke gør det uden - og ellers skal de nok stoppe dig lige inden penetration - eller du må selv stoppe lige inden og spørge til det - ellers er det jo bare at nyde det og give lidt ekstra "tips" ;-)

Og ellers er det mest klamydia, du skal være bange for ved alm. vaginalt samleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaierne har et særligt forhold til kondom, der ikke er helt rationelt. Generelt så bruger de det, men en del belønner dig med at tilbyde dansk uden. Jeg har oplevet det så tit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere oplevet at `få` sex uden condom med 2 forskellige thai piger uden aftale inden det skete.

Første gang er 8 år siden og skete kun en gang, blev testet og der var ik noget.

Anden gang var hos en thai pige jeg var fast kunde hos igennem længere tid, vi hyggede os efter første gang igennem 1 års tid sammen hvorefter hun indgik i fast forhold, derefter sluttede det herfra.

Blev også her testet med jævne mellemrum og aldrig samlet noget op.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper1 skrev, den 5.11.2023 at 18:51:

Hej brødre

jeg var besøg hos en fræk lille thai dame der giver massage for 3 gang, fordi hun var så fantastisk, jeg må facefuck hende, komme i hendes mund, og egentlig ødelægge hende for at sige det lige ud.

Sidste besøg efter at have suttet min pik, spredte hun benene, uden af tage en kondom på min pik, det var mig der skulle spørger om hun ville tage den på for mig.
 

Mit spørgsmål lyder så ledes, om det var fordi jeg måtte kneppe hende uden eller hun bare forventede jeg selv ville tage den på. 
nogen af jer andre der har oplevede noget lignende og generelt, hvis en gp spreder benene uden hun har sat en kondom på, betyder det så du må kneppe hende uden.

havde heller ik betalt noget ekstra, så blev lidt overrasket over en forholdsvis ung thai dame gav mig lov til så meget. 

Normalt er det pigen ger giver gummi på og gør hun ikke så lægger hun jo op til den ægte vare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 5.11.2023 at 22:11:

Og ellers er det mest klamydia, du skal være bange for ved alm. vaginalt samleje.

... Plus risikoen for 18 års børnepenge!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, den 7.11.2023 at 11:00:

Normalt er det pigen ger giver gummi på og gør hun ikke så lægger hun jo op til den ægte vare.

Ofte forsøger de blot at rulle kondomet på - og det er jo dømt til at mislykkes, så jeg foretrækker som regel at gøre det selv, hvis blot pigen vil holde skindet tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 5.11.2023 at 22:11:

ellers er det mest klamydia, du skal være bange for ved alm. vaginalt samleje.

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-11-13-smitsom-sexsygdom-slaar-ny-rekord-blandt-unge

https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2023-05-26-kur-mod-sexsygdom-i-stort-prishop-nogle-vender-om-naar-de-hoerer-beloebet

Kuren burde egentlig være gratis, hvis man var testet positiv - det kunne for alvor få tilfældene til at falde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 13.11.2023 at 06:27:

Vildt nok at der faktisk er folk der render rundt med en positiv test for en kønssygdom uden at blive behandlet.. 

Tænker man skal være virkelig dum hvis man dyrker ubeskyttet sex og tænker at 300 kr er for meget at betale når man egentlig hver gang risikerer graviditet og alt muligt andet:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper1 skrev, den 5.11.2023 at 18:51:

hvis en gp spreder benene uden hun har sat en kondom på, betyder det så du må kneppe hende uden.

Nej  det  betyder  ikke  fri  adgang  uden  kondom hos  mig. 

Det  betyder  blot  at  jeg  gerne  vil  have  pik,  og  du  selv  ifører  dig  kondom. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Tænker man skal være virkelig dum hvis man dyrker ubeskyttet sex og tænker at 300 kr er for meget at betale når man egentlig hver gang risikerer graviditet og alt muligt andet:lol:..

Det behøver ikke at have noget at gøre med at være dum at man ikke lige har 300 kroner - nogle har ikke engang råd til kondomer, så man burde starte starte med at uddele gratis kondomer. Nogle piger bryder sig heller ikke om at stå ved kassen i supermarkedet og købe kondomer - eller rende rundt med dem i flere størrelser i tasken, hvor de ellers ligger mere beskyttet end i lommerne på en fyr.

Mødte fornylig en pige i Thailand, som havde kondomerne gemt i sin paraply/parasol (hvis hun kom til at glemme det - regnede det med kondomer), fordi det ikke er lovligt at trække (De prostituerede må ikke henvende sig til kunderne - så som regel kan man i fred og ro få lov at gå rundt og udvælge sig en bestemt - holder dog ikke helt - især ladyboys kan være mere pågående) i Thailand, så politiet kan finde på at give bøder (læs kræve kontant betaling), til personer de afslører i også at besidde kondomer, da de så åbenbart nærmest har afsløret sig selv i at drive prostitution - så i Thailand skal man selv have kondomer med - og de er ofte dyrere i Thailand end i DK - især i store størrelser.

PS. jeg har altid undret mig over at kondomer i butikkerne i Thailand (og også i DK) ofte er placeret lige ved kassen - og tænkt at det var for at sælge flere - men ved nærmere eftertanke, tror jeg det nærmere er for at undgå tyveri, da mange kan være forlegne over at lægge dem på disken - og så hellere vil stikke dem direkte i lommen istedetfor.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, den 6.11.2023 at 12:00:

Thaierne har et særligt forhold til kondom, der ikke er helt rationelt. Generelt så bruger de det, men en del belønner dig med at tilbyde dansk uden. Jeg har oplevet det så tit.

Jeg har den samme oplevelse. Fuldstændigt uden forudgående dialog og nogen form for indikation om det vil ske. 

Særligt ved god kemi og flere besøg stiger “risikoen” for man tilbydes - eller pludselig har - sex uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med @Jonze og @BrandmandSam, og så måske alligevel ikke helt.

For et par år siden aflagde jeg et besøg hos en thaipige, som efterhånden har været en del forskellige steder i Storkøbenhavn. Efter nogle indledende kys slikkede jeg hende ret grundigt, og hun kom i en skælvende orgasme. Hun fik lidt tid til at komme sig, og da jeg efterfølgende kyssede hende fra missen og op imod halsen, tog hun ret bestemt fat i min stive pik og førte den ind ubeskyttet. Vi var begge ret liderlige på det tidspunkt, og mindst den ene af os tænkte “oh oh, nå men fuck det”, og vi kneppede løs. Heldigvis uden følger af nogen art, men allerede på vej hjem meldte tanken sig jo, at det var nok ikke så skidesmart endda.

Andre gange har det mere været sådan, at pigen lægger kondomet klar, men at hun lader det være op til mig, om det skal på eller ej. Hvilket det så kommer, når vi skal kneppe. Har også været ude for, at man selv skal bringe kondomet på tale, når man går fra kæl til tre-sekunder-i-kneppetid, men synes ikke rigtigt at kunne genkende den med, at pigen gør det “Fuldstændigt uden forudgående dialog og nogen form for indikation om det vil ske.”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

selv skal bringe kondomet på tale

Jeg har været ude for selv at skulle have det med. Hun havde ingen. Og jeg skulle tage det brugte med pænt indpakket i køkkenrulle. :D Sidst på dagen var der en del køkkenrulle pakker i den lille kommunale papirkurv  udenfor klinikken. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 50 minutter siden:

Enig med @Jonze og @BrandmandSam, og så måske alligevel ikke helt.

For et par år siden aflagde jeg et besøg hos en thaipige, som efterhånden har været en del forskellige steder i Storkøbenhavn. Efter nogle indledende kys slikkede jeg hende ret grundigt, og hun kom i en skælvende orgasme. Hun fik lidt tid til at komme sig, og da jeg efterfølgende kyssede hende fra missen og op imod halsen, tog hun ret bestemt fat i min stive pik og førte den ind ubeskyttet. Vi var begge ret liderlige på det tidspunkt, og mindst den ene af os tænkte “oh oh, nå men fuck det”, og vi kneppede løs. Heldigvis uden følger af nogen art, men allerede på vej hjem meldte tanken sig jo, at det var nok ikke så skidesmart endda.

Andre gange har det mere været sådan, at pigen lægger kondomet klar, men at hun lader det være op til mig, om det skal på eller ej. Hvilket det så kommer, når vi skal kneppe. Har også været ude for, at man selv skal bringe kondomet på tale, når man går fra kæl til tre-sekunder-i-kneppetid, men synes ikke rigtigt at kunne genkende den med, at pigen gør det “Fuldstændigt uden forudgående dialog og nogen form for indikation om det vil ske.”

Jeg har også haft lignende situationer, hvor det har været mig selv der har taget initiativet til at få kondomet på. Altså hvor det ikke er kommet som en overraskelse. 

Noget af det som tiltrækker mig til thai-kvinderne er det lidt uforudsigelse og den drilske tilgang de kan have.

Og så har jeg som beskrevet oplevet, at de uden nogen form for indikation på at det skulle ske, har sat sig på mig og ført brandmajoren ind uden gummi. 

F.eks. ved en pirrende pussy-slide, har hun lige løftet sig lidt og sat sig ned igen, så jeg kom indenfor. Eller når hun har givet blow og sætter sig op, rykker frem for at kysse mine brystvorter, og så sætter sig tilbage på mig,  samtidigt med hun tager fat om brandmajoren og fører ham indenfor. 

De situationer har jeg også oplevet før, men hvor der er blevet drillet med at komme tæt på, men så er kondomet kommet frem til sidst. 

Redigeret af BrandmandSam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper1 skrev, den 5.11.2023 at 18:51:

Hej brødre

jeg var besøg hos en fræk lille thai dame der giver massage for 3 gang, fordi hun var så fantastisk, jeg må facefuck hende, komme i hendes mund, og egentlig ødelægge hende for at sige det lige ud.

Sidste besøg efter at have suttet min pik, spredte hun benene, uden af tage en kondom på min pik, det var mig der skulle spørger om hun ville tage den på for mig.
 

Mit spørgsmål lyder så ledes, om det var fordi jeg måtte kneppe hende uden eller hun bare forventede jeg selv ville tage den på. 
nogen af jer andre der har oplevede noget lignende og generelt, hvis en gp spreder benene uden hun har sat en kondom på, betyder det så du må kneppe hende uden.

havde heller ik betalt noget ekstra, så blev lidt overrasket over en forholdsvis ung thai dame gav mig lov til så meget. 

Hvis de ikke siger noget er de klar til ægte sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...