salla123 150 Skrevet 25. Februar, 2024 BrandmandSam skrev, den 24.2.2024 at 11:01: Nej. Bare nej! Øh nå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 150 Skrevet 23. Marts, 2024 Moden slikken M skrev, den 5.11.2023 at 19:05: Jeg har i flere situationer oplevet at kondomerne ikke kom frem uden at der var aftalt andet end fræk leg. Men jeg forventer at såfremt der ikke bliver givet anledning til kondom, verbalt eller ved handlinger så er det fordi der er frit slag :-). Og der har aldrig været sure miner eller bebrejdelser i den anledning. En anden sag er så at du specielt hos thai kvinder ikke skal forvente uden kondom næste gang Men måske gangen efter igen Såfremt det er danske kvinder jeg har besøgt en del gange og kondomerne er 'glemt' er det som regel fordi man er 'stamkunde' med ekstra personlig service. Bare ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 669 Skrevet 23. Marts, 2024 Jesper1 skrev, den 5.11.2023 at 18:51: Hej brødre jeg var besøg hos en fræk lille thai dame der giver massage for 3 gang, fordi hun var så fantastisk, jeg må facefuck hende, komme i hendes mund, og egentlig ødelægge hende for at sige det lige ud. Sidste besøg efter at have suttet min pik, spredte hun benene, uden af tage en kondom på min pik, det var mig der skulle spørger om hun ville tage den på for mig. Mit spørgsmål lyder så ledes, om det var fordi jeg måtte kneppe hende uden eller hun bare forventede jeg selv ville tage den på. nogen af jer andre der har oplevede noget lignende og generelt, hvis en gp spreder benene uden hun har sat en kondom på, betyder det så du må kneppe hende uden. havde heller ik betalt noget ekstra, så blev lidt overrasket over en forholdsvis ung thai dame gav mig lov til så meget. Har prøvet noget lignene. Jeg havde slikket en thai pige til hendes fulde tilfredshed efter lydene at dømme. Så tager hun fat i mig og hiver mig op så jeg næsten ryger ind i hende. Hun ville kneppes nu. Jeg nævnte gummi men hun sagde at hun var "too horny now" og at hun iøvrigt var "clean". Forbløffet lod jeg mig lokke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 23. Marts, 2024 jensen jr. skrev, for 52 minutter siden: Har prøvet noget lignene. Jeg havde slikket en thai pige til hendes fulde tilfredshed efter lydene at dømme. Så tager hun fat i mig og hiver mig op så jeg næsten ryger ind i hende. Hun ville kneppes nu. Jeg nævnte gummi men hun sagde at hun var "too horny now" og at hun iøvrigt var "clean". Forbløffet lod jeg mig lokke. Det er bare så vanvittigt svært at stoppe op i sådan en situation. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 150 Skrevet 23. Marts, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 55 minutter siden: Det er bare så vanvittigt svært at stoppe op i sådan en situation. Da bare for lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 150 Skrevet 23. Marts, 2024 Moden slikken M skrev, den 5.11.2023 at 19:05: Jeg har i flere situationer oplevet at kondomerne ikke kom frem uden at der var aftalt andet end fræk leg. Men jeg forventer at såfremt der ikke bliver givet anledning til kondom, verbalt eller ved handlinger så er det fordi der er frit slag :-). Og der har aldrig været sure miner eller bebrejdelser i den anledning. En anden sag er så at du specielt hos thai kvinder ikke skal forvente uden kondom næste gang Men måske gangen efter igen Såfremt det er danske kvinder jeg har besøgt en del gange og kondomerne er 'glemt' er det som regel fordi man er 'stamkunde' med ekstra personlig service. En jeg kommer til lidt spurgte første gang om jeg skulle have gummi på --sagde ikke for min skyld. Fik er sødt smil. Lagde klatten i hende og ih hvor hun nyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 150 Skrevet 1. April, 2024 jensen jr. skrev, den 23.3.2024 at 11:46: Har prøvet noget lignene. Jeg havde slikket en thai pige til hendes fulde tilfredshed efter lydene at dømme. Så tager hun fat i mig og hiver mig op så jeg næsten ryger ind i hende. Hun ville kneppes nu. Jeg nævnte gummi men hun sagde at hun var "too horny now" og at hun iøvrigt var "clean". Forbløffet lod jeg mig lokke. dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 239 Skrevet 1. April, 2024 Når hun nu ligger der, indbydende og parat siger du bare disse 3 ord - with or without ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9701 Skrevet 1. April, 2024 (edited) Jesper1 skrev, den 5.11.2023 at 18:51: forholdsvis ung thai dame gav mig lov til så meget. Hun mangler måske en opholdstilladelse? PS: Siden du ikke er interesseret i at kneppe hende uden, hvorfor så rejse spørgsmålet? Det lader jo til, at du har så god kemi med hende, at du bare kunne spørge hende om det var det hun lagde op til? Redigeret 1. April, 2024 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9701 Skrevet 1. April, 2024 salla123 skrev, for 2 timer siden: dejligt Er du ikke sød at lade være med at citere alle de indlæg du godt kan lide bare for at skrive et intetsigende ord? Du gør tråden dobbelt så lang uden at give den indhold. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldat37 27 Skrevet 2. April, 2024 Vendte den lige med en thai veninde i branchen i går! Mama-San giver dem X antal kondomer, Mama-San ved ud fra hvor mange brugte, hvor meget økonomi der er til hende. Dem der smuttet ind uden beskyttelse er folk hun fortæller Mama-San ikke dukkede op og pengene ryger i egen lomme og så er det bare for pigen at håbe at hun ikke opdager det 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 458 Skrevet 2. April, 2024 Soldat37 skrev, for 11 timer siden: Vendte den lige med en thai veninde i branchen i går! Mama-San giver dem X antal kondomer, Mama-San ved ud fra hvor mange brugte, hvor meget økonomi der er til hende. Dem der smuttet ind uden beskyttelse er folk hun fortæller Mama-San ikke dukkede op og pengene ryger i egen lomme og så er det bare for pigen at håbe at hun ikke opdager det Jag har varit med om det motsatta med en thai på en bordell i Nederländerna. Hon erbjöd att mot 50 € extra fick jag knulla henne utan kondom, vilket jag tackade ja till. Efter samlaget så bröt hon kondomförpackningen och slängde kondomen i avfallskorgen på rummet (værelset) så att det skulle se ut som att vi hade knullat med kondom Jag gissar att bordellen kanske hade krav på kondomanvändning! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 2. April, 2024 Bror Myra skrev, for 2 timer siden: Jag gissar att bordellen kanske hade krav på kondomanvändning! Ja, enten det, eller også ville hun bare have de 50 euro fra ekstraydelsen for sig selv (altså ikke dele indtægten med nogen, som det åbenbart praktiseres i hvert fald en del steder, virker det til) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 150 Skrevet 5. Juni, 2024 salla123 skrev, den 1.4.2024 at 08:57: dejligt Eller pigen spørger skal det være med gummi........... og man siger nej og får et sødt smil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 124 Skrevet 6. Juni, 2024 For nogle år tilbage besøgte jeg Kats gamle sted i Randers. Jeg blev serviceret af en yngre pige, der kaldt sig Bee, og jeg havde bestilt massage og en gang superfransk. Efter endt massage og da hun var godt i gang med det franske, sagde hun pludselig, at hun ville mærke min pik, og inden jeg nåede at se mig om, så var den langt oppe i en skøn, ridende thaifisse. Uha, det er svært ikke at lade sig rive med og bare nyde! Jeg har oplevet noget lignende ved et par danske gp’er også, hvor de pludselig har sagt: “Nåh, du fejler vist ikke noget, og Vupti, så var pikken opslugt! (Jeg har heldigvis aldrig “fejlet” noget i denne henseende) Andre gange har jeg oplevet, det ikke har været væsentligt, om gummi skulle på, hvor jeg så har spurgt, og gp har sagt, det afgør du selv, og jeg skal da ikke gøre mig bedre, end jeg er. Nogle gange har fristelsen været FOR stor. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 239 Skrevet 7. Juni, 2024 Det har vist de fleste af os oplevet - os der besøger Thaipiger. Tag det som en ekstra oplevelse og lad være med at offentliggøre navne her...venligst 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 9. Juni, 2024 (edited) Har aldrig være hos en Thaipige som ville kneppe uden kondom , altid er der kommet et kondom på undtagen med bj , så det med at Thaipiger ikke bruger kondom kender jeg ikke til de steder jeg besøger og piger. Redigeret 9. Juni, 2024 af Stenbukken4700 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 267 Skrevet 9. Juni, 2024 Det kan godt undre mig, at du aldrig har prøvet det, er sket rigtigt mange gange for mig uden at det har været på menuen. Især i forbindelse med pussy slide. I kampens hede glider den lige op. Pigen ser lidt spørgende på en om man vil fortsætte, og det vil man gerne. Der kan sikkert også være noget praktisk i det set fra thai pigens side. Skal man stoppe op, på med gummi, og så forfra igen med risiko for en længerevarende seance, i stedet for at udnytte at liderligheden for alvor er indtruffet hos kunden og korte tiden lidt af. Det sidste er den måske lidt mere kyniske udlægning..... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 9. Juni, 2024 Dr. Duck skrev, 1 time siden: for at udnytte at liderligheden for alvor er indtruffet hos kunden og korte tiden lidt af. Det sidste er den måske lidt mere kyniske udlægning..... Enten det, eller også for at opgradere seancen fra pussy slide til fuld pakke og dermed tjene lidt ekstra. Nu vi er i den kyniske ende. Dr. Duck skrev, 1 time siden: Især i forbindelse med pussy slide. I kampens hede glider den lige op. Den håndfuld gange, jeg har fået pussy slide, har jeg hver gang haft dette i baghovedet. Og hver gang har pigen holdt sig til det aftalte, nemlig pussy slide og ikke ubeskyttet sex. Men man er godt nok et nemt offer, når man ligger der, så tæt på hinanden. Det sagt, så er jeg ret sikker på, at mange andre også kan nikke genkendende til din beskrivelse, @Dr. Duck. Og selvom de jo kører en forretning, de søde thaipiger, så sker det vel også ind imellem, at de selv rives med af stemningen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 267 Skrevet 9. Juni, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 16 minutter siden: Det sagt, så er jeg ret sikker på, at mange andre også kan nikke genkendende til din beskrivelse, @Dr. Duck. Og selvom de jo kører en forretning, de søde thaipiger, så sker det vel også ind imellem, at de selv rives med af stemningen. Helt enig. Og det er noget af det, der er så dejligt ved thaipigerne. Fantasien bliver udfordret under vejs fordi det videre forløb aldrig er helt forudsigeligt. Og ingen sure miner bagefter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 9. Juni, 2024 Ok måske går jeg de forkerte steder hvor piger passer mere på , men hvor er de gode sted så ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 267 Skrevet 9. Juni, 2024 Stenbukken4700 skrev, for 2 minutter siden: Ok måske går jeg de forkerte steder hvor piger passer mere på , men hvor er de gode sted så ? Du skal nok undgå de mest "klinisk" udstrålende steder, hvis det er noget, som du er interesseret i. Der er jo thai-piger, der direkte skriver, at uden er OK mod en merpris. Så er der dem, der i annoncen lægger op til at du kan spørge ind til ekstraydelser. Hvis de udtrykkeligt skriver at uden er bandlyst er chancen nok lidt mindre, men bestemt ikke nul. Det kan være af hensyn til en dansk ægtemand eller kæreste eller veninder at de skriver det. Og så er der dem, hvor det hele pludselig uventet opstår ud af ingenting, simpelthen fordi de tænker mere spontant end f.eks. øst- og latinapiger og nogen gange simpelthen er i humør til det. Det er bare så lækkert. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 669 Skrevet 10. Juni, 2024 Dr. Duck skrev, for 18 timer siden: Og så er der dem, hvor det hele pludselig uventet opstår ud af ingenting, simpelthen fordi de tænker mere spontant end f.eks. øst- og latinapiger og nogen gange simpelthen er i humør til det. Det er bare så lækkert. ja oftest nok sådan det sker. oplevede selv en thai pige der efter noet b2b målbevist styrede sig ned over kalorius og sagde at hun nu selv var blevet så liderlig. Så giver man jo fortabt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 10. Juni, 2024 Det er svært at sige nej stop nu, og på med gummi , når kampen er i gang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2735 Skrevet 11. Juni, 2024 Jeg har besøgt en del thaipiger gennem årene, de fleste gange til massage og hj godt nok, men det er hændt samleje har været en del af aftaler og aldrig har jeg oplevet at få tilbudt sex uden gummi, det er ikke fordi jeg søger det og jeg ville også bede om kondom hvis det skulle ske. Når man læser tråden her kunne man godt få det indtryk at det er helt normalt at knalde thai uden beskyttelse, men det er ikke min oplevelse. Én enkelt har jeg knaldet med selvom hun i annoncen udtrykkeligt skrev hun ikke tilbød sex, hun tog ovenikøbet ladningen i munden, desværre er hun ikke længere aktiv. Jeg har måtte bede om kondom andre steder men altså aldrig ved en thaipige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg