Hop til indhold

Glædespigen: jeg er bare et helt almindeligt menneske.

Featured Replies

Skrevet
Bertram skrev, for 16 minutter siden:

Men at generalisere og udtale sig om gruppen samlet er for simpel en analyse. Verden er som altid mere kompleks end som så.

Cassanovas tråde bære for ofte præg af en meget klar generalisering og mangel på egentlig mere bred data indsamling og bliver derfor rigtig meget en “Det synes Cassanova” betragtning / mening forklædt som Fakta eller en konklussion baseret på en eller to kvinders svar til Cassanova. 

• Svar 204
  • Visninger 18.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har et par spørgsmål… er man ikke et normalt menneske fordi “nogen” mener det man laver er “afskyeligt”?… Og hvad er der galt i at have en brist? Jeg fornemmer at der er op til flere herinde

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det sjovt fordi jeg fornemmer ingen afsky når jeg afslører hvad jeg arbejder med.. Kun nysgerrighed og en fornemmelse af at de finder mit arbejde interessant og spændende.. Måske din egen holdning smi

• Lige dertil var jeg meget enig. Men den sætning siger meget mere om din brist, end den, der er ved glædespigerne. Har i tidens løb kendt mange glædespiger / kvinder, og jo nogle er lidt småforsty

Postede billeder

Skrevet

Tror din egen holdning og kvindesyn smitter meget af igennem dit indlæg. 

Jeg har besøgt piger som har virket til at hvile i deres erhverv. Dem har jeg synes var enormt spændende og været nysgerrige omkring.  Jeg har også mødt piger som ikke har virket til at ha det godt. Dem har jeg haft medlidenhed med. 
Men jeg har godt nok aldrig tænkt at “hun må ha en brist”.
Tror dit indlæg har været en tanke-prut, du nok lige skulle ha tænkt lidt mere over. ;) 

Skrevet

Synes det er sjovt -hvordan folk herinde -ingen som helst skrupler har med at udskælde/nedgøre ts og nu også hans nick... Synes det er flere ting i det han skriver som kunne være spændende, at debatere;-) Man kan jo vælge at læse det som om han "nedgøre/devaluere" -eller som neutralt -åben spørgsmål -uden at angribe ts -og forsøge at besvar det han spøg om -ud fra ens egen erfaring/følelser.

Nogen forsvare sig med -mine venner syens det er spændende det jeg laver -og flere er selv begyndt som jeg... Og jeg er helt åben omkring, at jeg arbejder som gp -er det normalt...

Ægteskabet er også en købmandsforretning...

Lidt "luder" er det vel i os alle -det er bare nogen der kan score kassen på det i mens vos andre højest kan få et bj i ny og næ -hvis man har været rigtig dygtig/flink...

Hvem har ikke en "brist"...

Hvad er normal -skal man nødvendigvis være klog...

Har arbejdet i omkring 3 år med at behandle seksuel overførte sygedomme -og har nok set flere fis.er end nogen af jer andre nogensinde kommer til i hele jeres liv...ggg Der kom både dem der var flere "level" over/under mig -de helt normale og de helt unormale -dem man ikke troede gjorde det frække, og dem man var sikke på gjorde det heletiden... Det var en meget stor oplevelse, og nok den erfaring der er en af de dyrbareste/kæreste, jeg har erhvervet i hele mit lange liv... 

Hvorfor er det altid fedt at "fuckke" nedad...

Hvad betyder det om jeg er almindelig eller normal...

Skrevet

”The highest form of human intelligence is observation without judgment.”

Skrevet
McLovin skrev, for 27 minutter siden:

Tror dit indlæg har været en tanke-prut (Casanova)

Endnu en!!! Om denne stinker værre end de forrige, må panelet afgøre :ph34r:

McLovin skrev, for 30 minutter siden:

du nok lige skulle ha tænkt lidt mere over. ;) 

Måske (lidt) for meget forlangt :huh: ;)

Endnu en gang bliver der malet med den helt brede sort-hvide pensel:

Dillermand Junior skrev, for 46 minutter siden:

Cassanovas tråde bære for ofte præg af en meget klar generalisering og mangel på egentlig mere bred data indsamling og bliver derfor rigtig meget en “Det synes Cassanova” betragtning / mening forklædt som Fakta eller en konklussion baseret på en eller to kvinders svar til Cassanova. 

Helt enig! 

Skrevet

Jeg har stiftet bekendtskab med en del glædespiger igennem årene, både på fagligt og personligt plan. 

De har sikkert alle haft en eller anden mindre eller større brist, ligesom vi andre herinde og i den øvrige omverden må leve med vores brister. Og de har helt sikkert været lige så almindelige og ualmindelige som andre mennesker jeg har mødt på min vej.

Trods min manglende faglige baggrund, så vurderer jeg dog, at der ikke har været én specifik brist som årsag til pigernes valg af karriere eller hobby. 

Jeg ved ikke, om der for andre findes en brist, som årsager en sygelig interesse for at glædepiger og deres personlige forhold bag ved karrieren? Nogen gange virker det sådan, men jeg skal ikke være den der dømmer og generaliserer.

God weekend til alle.
Skrevet

Stedet jeg arbejder fra på Nørrebro har sådan et lille fint citat stående på køleskabet der lyder sådan hen af (løst gengivet udfra min dårlige hukommelse) "Jeg er mere bange for konsekvenserne af at fortælle at jeg sælger sex end jeg er for konsekvenserne af at sælge sex".. 

Min personlige erfaring er dog at alle finder det spændende og er nysgerrige på det når jeg snakker omkring mit arbejde.. 

Skrevet
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Synes det er sjovt -hvordan folk herinde -ingen som helst skrupler har med at udskælde/nedgøre ts og nu også hans nick... Synes det er flere ting i det han skriver som kunne være spændende, at debatere;-) Man kan jo vælge at læse det som om han "nedgøre/devaluere" -eller som neutralt -åben spørgsmål -uden at angribe ts -og forsøge at besvar det han spøg om -ud fra ens egen erfaring/følelser.

..........

Hvad betyder det om jeg er almindelig eller normal...

Egentlig svarer du på hele det oprindelige spørgsmål sidst i dit indlæg. 

Ja nogle ting kunne måske være interessante at debattere. Jeg fornemmer dog ikke at TS hensigt er at debattere, især eftersom han meget sjældent selv deltager i debatterne efter at have startet dem. Så hver gang der kommer et nyt opslag fra hans hånd, så sidder jeg tilbage og undrer hvad hensigten egentlig er. Og det gavner jo heller ikke min interesse for at tage hans hensigter alvorligt at jeg husker nogle af hans temmelig barske og nedvurderende kommentarer i andre tråde.

Måske er det uretfærdigt, det ved jeg ikke - men det sker jo i ny og næ herinde at folk slynger et eller andet påstand ud, og så læner sig tilbage og ser hvad der sker.

Hvis TS mere regelmæssigt deltog i de tråde han skaber, med interessante betragtelser og sine bevægelsegrunder for at skrive det han gør, så ville det måske være anderledes?

Skrevet

Åh gud..... sikke en tråd. Og så kan de ikke forstå man drikker

Skrevet
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Nogen forsvare sig med -mine venner syens det er spændende det jeg laver -og flere er selv begyndt som jeg... Og jeg er helt åben omkring, at jeg arbejder som gp -er det normalt...

Det skam intet forsvar.. Bare en mulig forklaring på ts' oplevelse.. Jeg føler skam intet behov for at forsvarer mig omkring ting der ikke gælder mig^_^.. 

Skrevet

Igen føler jeg at jeg tramper ind i en tråd med træskostøvler på, uden at vide en skid om hvad der foregår i nogles personers hjerner. Dog synes jeg det er langt under lavmål at pigerne  formodningsvis skulle have en særlig brist pga deres branchevalg. Sikke da noget fis.

Hvis der er nogle almindelige mennesker der skal ned i kassen med brister, er det dem der springer faldskærm, krigskorrespondenter, vulkanforskere, Peter Tanev under en stormflod og pedellen på Trongårdsskolen da jeg gik der. 

Jeg er nok mere på linje med @JenniferRomantica på denne her. Undtagelsesvis. Jeg er da vildt nysgerrig på jer piger. Why, how and what. Det synes jeg er mega spændende og ville ønske at jeg kendte en af jer, mere personligt. 

Min indbakke er hermed erklæret åben....ladyyyyys. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Det skam intet forsvar.. Bare en mulig forklaring på ts' oplevelse.. Jeg føler skam intet behov for at forsvarer mig omkring ting der ikke gælder mig^_^.. 

Og du har heller ingen grund til at forsvare dig. Du har intet gjort galt (af det jeg ved af, naturligvis......). Men det er godt nok noget af en hetz trådstarter kører mod jer piger. Jeg er imponeret over tålmodigheden hos dig, Miley, Sweetkisses, Liv og andre. Jeres svar er faktisk det mest læseværdige i hetz-trådene. Og det er måske netop en advarsel.... maybe you shouldn't dignify those questions with answers

Skrevet

De flest fordomme om glædespiger, kommer af dumhed og uvidenhed.

Skrevet
SweetKisses skrev, for 5 timer siden:

Jeg savner lidt noget respons på bare noget af ovenstående fra TS - udover et citat fra en anden tråd…. 

Men er det ikke sådan han gør. Starter en provokerende tråd og lader den “løbe”.

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

Egentlig svarer du på hele det oprindelige spørgsmål sidst i dit indlæg. 

Ja nogle ting kunne måske være interessante at debattere. Jeg fornemmer dog ikke at TS hensigt er at debattere, især eftersom han meget sjældent selv deltager i debatterne efter at have startet dem. Så hver gang der kommer et nyt opslag fra hans hånd, så sidder jeg tilbage og undrer hvad hensigten egentlig er. Og det gavner jo heller ikke min interesse for at tage hans hensigter alvorligt at jeg husker nogle af hans temmelig barske og nedvurderende kommentarer i andre tråde.

Måske er det uretfærdigt, det ved jeg ikke - men det sker jo i ny og næ herinde at folk slynger et eller andet påstand ud, og så læner sig tilbage og ser hvad der sker.

Hvis TS mere regelmæssigt deltog i de tråde han skaber, med interessante betragtelser og sine bevægelsegrunder for at skrive det han gør, så ville det måske være anderledes?

Han er jo ikke den eneste der har den fremgangsmåde -men hvorfor ikke benyt os af det, og få en god debat, når emnet er som i denne tråd -i sted for, at forkusere på en som ikke er/ønsker at være med i debatten... Det er jo nogen der føler sig ramt/kalder det en hetz... -men hvorfor egentlig han nævner jo ingen navne.

Jeg tænker ikke gp er "et helt almindeligt menneske" de er en helt speciel støbning ellers kunne de ikke holde i den branche -de fleste er i stand til, at lukke af/ned for deres egen følelser, tag en "rolle" på sig.  At være sammen med, så mange forskellige mænd, hver dag kræver noget udover det normale, man er villig til at investere i sit arbejde... Jeg er imponeret over de der kan holde til det i længden... Selv om jeg ved de fleste gør, det kun et ganske kort tid i deres liv. Men det vil jo altid være en del af dem efterfølgende også... Hvad andre folk tænker og siger betyder ikke så meget -i min verden. Jeg misunder ikke gp og kan godt accepter det de gør -selv om min holdning er og altid vil være "det er grundlæggende forkert" -men det er jo pisse dobbelt moralsk.

Det er mange ting i denne verden det er forkert, og det bliver flere og flere ting...

Et andet perspektiv kunne være -gp er samfundshjælper... -det er mange der ville have et fattigt lille liv, hvis de ikke fandtes (mig selv inklusiv)

Men glædespiger der siger "jeg er bare et helt almindeligt menneske" -selvfølgelig er de også det -Og hvorfor skulle de ikke kunne sige/skriv det. Det kan man godt havde brug for, at sige højt!!! Hvis det tricker nogen -må det være fordi de selv har noget i klemme... -eller ligger under for samfundsnormkællingetyrani... 

Skrevet
Møffe skrev, for 25 minutter siden:

At være sammen med, så mange forskellige mænd, hver dag kræver noget udover det normale

Hvorfor tænker du den tanke^_^.? Vi anvender jo egentlig bare vores kroppe til noget ganske naturligt, noget som de fleste mennesker kan finde ud af fra en ganske ung alder oven i købet.. Jeg lukker heller ej ned for mine følelser.. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv igen her men jeg føler mig ikke som en anden person eller en rolle eller at jeg lukker følelser ude.. Mine gæster er heldigvis så søde og respektfulde at jeg sagtens kan være til stede i nuet med dem.. 

Jeg er oprigtig nysgerrig og på ingen måder stødt påpeger jeg lige her:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
tvr skrev, for 1 time siden:maybe you shouldn't dignify those questions with answers

For mit vedkommende så handler det om at der måske sidder mennesker og læser med der oprigtig har de samme tanker som ts men som er åben for at lytte på andres erfaringer og der kan mine kommentarer måske netop være med til at åbne den persons øjne^_^.. 

Skrevet
Hmm squ en pudsig debat for mon ikke de fleste har en eller anden brist i forhold til normalen.... det håber jeg da !!

Omvendt tænker jeg at første arbejdsdag som sexarbejder er noget mere grænse overskridende end for andre faggrupper så der må givetvis lægge  en del flere overvejelser bag valget indledningsvis
Skrevet

TS mønster er jo at lægge en tråd ud hver 2. Dag ( i gennemsnit ) og opfinde historier der skal understøtte hans egen mening om GP erhvervet. Denne gang skal vi så tro på at han har talt med flere kvindelige bekendte som viser afsky når han spørger dem hvad de tænker om prostitution. Jeg ved ikke med jer andre læsere herinde , men jeg tror simpelthen ikke på ham . Og heller ikke på alle de andre historier i alle de andre utallige tråde han lægger ud. Det er svært at tage hans tråde alvorligt når det er det samme budskab han kommer med igen og igen . Og budskabet er - når man holder øje med mønstret- at gp er løgnagtige, fordrukne, har psykiske brister, er stakkels og alt muligt andet meget negativt.  Prøv engang at læs hans tråde i tidens løb og i vil se det samme mønster. Lad nu være at blive ved at falde i den fælde han lægger ud for jer/os. Han kører sit eget korstog mod branchen - og hvor nyttesløs det ( korstoget ) end er - er der intet man kan skrive eller sige i denne debat der kan ændre på hans syn på kvinder der sælger sex. Han er urokkelig . Hans mission r tydelig for mig. Og den mission er ihvertfald IKKE at debattere noget som helst . 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 34 minutter siden:

Hans mission r tydelig for mig. Og den mission er ihvertfald IKKE at debattere noget som helst . 

Ja det virker ret tydeligt.

Men han får sikkert en del ud at se, at andre gør det herinde :D

Men hvis det generelt folk mening om TS, så lad da være med at kommentere hans indlæg.

Skrevet
  • Author

Mit indlæg handler ikke om gp erene  syntes om at være prostituerede eller hvorfor de har valgt at være prostituerede eller om de trives med det , mange af svarene afsporer diskussionen i den retning. Mit indlæg handler om det at være ALMINDELIG , et helt almindeligt menneske. Og det kan vel næppe siges at være ALMINDELIGT at tilvælge sex med tilfældige mænd, prostitution. Det er vel ret beset et sjældent valg , et gæt er måske 0.01 promille eller 1 ud af 100.000. Når man tilhører en gruppe af mennesker som måske udgør 0.01 promille så er man vel ikke helt Så ALMINDELIG som mange prostituerede vil gøre sig til. 

Skrevet

@cassanova

Det vil sige, kriteriet for ikke at være almindelig, er at man har en interesse eller en aktivitet som kun een ud af 1 00000 har.
Så fodboldfans er ganske almindelige mennesker.
Men curling-fans er ikke almindelige og har en brist ... 

;)

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 1 minut siden:

@cassanova

Det vil sige, kriteriet for ikke at være almindelig, er at man har en interesse eller en aktivitet som kun een ud af 1 00000 har.
Så fodboldfans er almindelige.
Men curling-fans er ikke almindelige og har en brist ... 

;)

Næsten præcis, fodboldfans og curlingfans er almindelige , men uden en brist. En brist er når man gør et eller andet helt ud over alle normer og barrierer , noget naturstridigt. 

Skrevet
cassanova skrev, for 13 minutter siden:

Næsten præcis, fodboldfans og curlingfans er almindelige , men uden en brist. En brist er når man gør et eller andet helt ud over alle normer og barrierer , noget naturstridigt. 

Jeg ville først kalde det en brist, hvis det er noget man gør selv om man ved det skader andre.
Eller skader planeten.
Men det er jo et definitionsspørgsmål.

Naturstridigt ... ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.