Hop til indhold
Jernsvinet

På jagt efter ladyboys in Angeles City, Phillipines

Recommended Posts

ButterflyMan skrev, for 13 timer siden:

Fed læsning der minder mig om gamle dage i AC. Kan i anbefale nogle gode hoteller med pool hvor man kan slappe af om dagen og genoplade? 

Da jeg var der sidst var det et must at besøge LA cafe i Manilla og tilstødende pool (billiard) barer hvor man kunne møde både sex og billiard hajer :x

/B

Queens Hotel er super!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, den 7.1.2024 at 02:24:

Da jeg var der sidst var det et must at besøge LA cafe i Manilla og tilstødende pool (billiard) barer hvor man kunne møde både sex og billiard hajer :x

I Thailand betaler man ofte 10 eller 20 bath pr. game, hvis det ikke er gratis - på Phillipinerne betaler man derimod f.eks. 100 pesos/time - og taberen betaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 3.11.2023 at 07:31:

En aften havde jeg bemærket 3 helt unge slanke piger henvende sig til flere mænd på ikke gågadedelen af Fields Avenue og var lidt interesseret i hvad de havde gang i, så jeg stod lidt og holdt øje med dem, spurgte en fyr, som de havde henvendt sig til hvad de solgte, men han havde ikke hørt på dem, så jeg var lidt uvidende. Endelig så kom de da også hen til mig, da de nok alligevel havde bemærket jeg holdt lidt øje med foretagenet: om jeg ville hjælpe dem, da de ikke havde prøvet det før - og jeg skulle kun give 1500 pesos (ca. kr. 200) for at være sammen med alle 3 piger. Jeg tænkte at det kunne da være spændende at få lov at oplære sådan en 3 helt unge tøser - så hurtigt mig og 2 af pigerne ind i en tricycle, en bagpå og hjem i condoen.

Den flotteste af pigerne var hurtig til at smide alt tøjet og havde en figur, der bare sagde sparto med de flotteste fast bryster, jeg frit fik lov at sutte på og hun kyssede også rigtig godt. De andre 2 var ikke så begjestrede for at smide tøjet, men den ene ville da gerne give blowjob, mens jeg kælede med hende den flotte - den 3. pige skulle vist lave bumbum og havde travlt på toilettet.

Jeg havde lagt min bukser med pung og mobil godt ind i mit klædeskab, så jeg troede det var velforvaret, men den flotte pige prøvede ligesom at dække mit udsyn til det - alligevel bemærkede jeg at lågen til klædeskabet blev lukket i, da den 3 pige kom tilbage fra toilettet, men jeg stod alligevel op og checkede om noget var galt, men kunne umiddelbart ikke sige præcist, om jeg manglede nogle penge eller ej og jeg havde også stadig penge nok til at betale dem deres 1500 pesos - så dem fik de, hvorefter jeg fik at vide at de 2 af dem var ladyboys (i Thailand, kan man som regel høre det på stemmen, kraftigere overarme, brede skuldre, højden, deres funny gangart, overladyagtig fremtræden i store sko - det kan man bare så nemt på Phillipinerne - men alle ladyboys har åbenbart "lange fingre") og det var derfor de ikke rigtig ville smide tøjet - jeg fik dog trusserne hevet af den ene, som havde givet blowjob og forsøgt nu at give hende/ham et blowjob, men kunne næsten ikke få lov til det. Den anden ladyboy var det helt umuligt at få trusserne af - og det var sikkert fordi han havde snuppet 5 - 6000 pesos fra min pung og gemt det bag sin egen.

Nu lod jeg dem imidlertid gå og talte nu mine penge igen flere gange og kunne se at ud fra det jeg havde hævet, brugt og til det jeg havde tilbage - så måtte der være forsvundet 5 eller 6000 pesos - nå, ja det var stadig kun en 7 - 800 kroner, som jeg nok kunne overleve og jeg havde da også fået lidt på opleveren og ellers ikke mistet andet. Jeg havde fået den flotte piges whatsapp nr. og skrev til hende at hun skulle holde sig fra de 2 andre, da de bare ville bringe hende i fedtefadet og hun alene kunne tjene langt mere end nogle få håndører, da hun var virkelig flot med et lidt arabisk udseende og også et arabisk navn. Hun havde også lovet at vi skulle ses igen næste dag uden de 2 andre, men svarede selvfølgelig ikke tilbage.

Jeg havde sådan set tænkt at det ville jeg ikke forfølge det nærmere eller bruge mere tid på det - og hvem har i DK ikke spildt mere end 7 - 800 kroner på en ugidelig glædespige), men et par dage efter tog en pige, som jeg ellers havde megen tillid til, som ikke var en typisk prostitueret, havde et job som ladyguard (kvindelig securityvagt), havde set fotos af hende i uniform og sammen med kollegaer, tilbragt dagen før sammen med lidt sex (så jeg vidste hun ikke var ladyboy, selvom andre mener hun godt kunne ligne, på de fotos jeg har af hende) og dagen efter på en længere tur på scooter til en stor nærliggende, udslugt vulkan, kaldet Arayat på 1033 meter - vi kunne på scooter dog kun komme et meget lille stykke op ad bjerget til en lille sø og et udsigtpunkt over de nærliggende rismarker - men det var en oplevelse at køre lidt rundt med hende bagpå, opleve landskabet, de små byer, trafikken, se flotte bambushytter til at sætte i haven , mm.

Hjemme efter udflugten, var jeg måske ikke så forsigtig med mine bukser med pung og mobilos, som jeg burde have været og syntes også kun jeg var på toilet i ganske kort tid, men hun må alligevel have haft fingrene i min pung og tømt den for 11000 pesos - hun havde om formiddagen været med i 7-11 og set mig hæve 12000 (i 7-11 havde jeg netop fået at vide at man fra deres automat kan hæve mere end de 10000 pesos, som i alle andre ATMs) - og det var måske for stor en fristelse, for kort efter fik hun travlt med at hun gerne ville gå og mødes med nogle venner, selvom vi havde aftalt at gå ud at spise senere - og hun skrev senere at hun nok skulle komme tilbage og jeg bare skulle vente. Jeg opdagede nu at pengene manglede, måtte tage en beroligende pille og tænkte hvad jeg kunne gøre for at lokke hende i en fælde: evt. tage hende med på en restaurant og mens hun gik på toilettet, tage hendes taske og forsvinde med den og se om hun gemte pengene der - men da jeg på sms, blev ved med at fritte hende med, hvornår hun kom tilbage og om hun ikke ville være sammen med mig i flere dage og tjene endnu flere penge (vi havde aftalt hun skulle have 1000 pesos om dagen + det løse for at være sammen med mig i og udenfor sengen) - blokerede hun mig.

Nu var jeg bare blevet sur over sådan flere gange at blive bestjålet, så jeg fik lyst til at gøre noget mere ved det og gik derfor til (turist)Pulis-stationen, som ligger lige ved Fields Avenue og hvor jeg en aften tidligere tilfældigt var kommet forbi og havde hilst lidt med knytnæve (som de bruger det herude) på et par af en flok betjente, som stod udenfor og de havde virket meget imødekommende og sagt jeg bare skulle komme, hvis der var noget + jeg skulle være forsigtig.

Jeg gik nu indenfor og snakkede lidt med den vagthavende, som virkede meget interesseret og hans kollega fik pigernes tlf. nr. og prøvede at ringe op til dem, men fik ikke rigtig noget ud af det og de sagde at chancerne for at finde dem og evt. få pengene tilbage ikke var så store, men nu havde de ligesom fået mine og pigernes infos.

Senere på aftenen, så jeg imidlertid pigen/fyren, som jeg var sikker på måtte være den som havde taget de 5 eller 6000 pesos og stukket i sine underbukser, sidde og sms i vejkanten (for ikke at sige rendestenen) på ikkegågadedelen af Fields Avenue , sammen med nogle andre, sandsynligvis også ladyboys eller veninder. Han genkendte mig og jeg genkendte ham og jeg forsøgt nu hurtigt at gribe hans arm og snappe hans mobiltelefon - begge dele mislykkedes desværre og han var hurtig til at løbe væk - og for ikke at komme i konflikt med de andre måske ladyboys og evt. andre, vendte jeg om og gik istedetfor tilbage til pulisstationen, hvor der i mellemtiden var kommet en ny vagthavende, som jeg kort forklarede situationen, hvorefter han tilkaldte et par kollegaer i civil (måske havde han allerede hørt lidt om sagen), som også hurtigt blev informeret og den ene fandt en scooter frem, som de sammen kunne køre rundt på og lede efter pigen, mens jeg skulle vente udenfor stationen - men jeg havde jo ikke rigtig kunne give en beskrivelse af pigen, udover hun var iført noget hvidt dress, smalt ansigt og en lidt krum næse - så det var nærmest som en nål i en høstak - de kom så tilbage - og nu kom jeg bagpå og vi kørte lidt rundt og kunne bedre udpege stedet, hvor jeg havde set hende. Jeg blev nu sat af og kunne kigge lidt ind i de små saloner lige ved pulisstationen, hvor disse ladyboys plejer at komme, hænge ud og blive smukseret - men no chance og jagten måtte foreløbig opgives.

Jeg gik nu over på "Kanca grill and resto bar"

https://www.google.com/maps/uv?pb=!1s0x3396f278189c565b:0x3ded5adb5ae18b32!3m1!7e115!4s/maps/place/Kanca%2Bgrill%2Band%2Bresto%2Bbar/@15.1667752,120.5848616,3a,75y,112.87h,90t/data%3D*213m4*211e1*213m2*211sAbcDlO8ROUIenntl8zABzA*212e0*214m2*213m1*211s0x3396f278189c565b:0x3ded5adb5ae18b32?sa%3DX%26ved%3D2ahUKEwif3qaOmqeCAxWKxDgGHafLCaoQpx96BAg_EAA!5sKanca+grill+and+resto+bar+-+Google-søgning!15zQ2dJZ0FRPT0&imagekey=!1e2!2sAbcDlO8ROUIenntl8zABzA&hl=da&sa=X&ved=2ahUKEwif3qaOmqeCAxWKxDgGHafLCaoQpx96BAhQEAQ

- lidt en slags lille open beer bar med en dygtig karooke-singer - bare uden working girls. Stedet er mit favourit hang-ud sted her i Angeles, for at komme lidt ned igen, sad der et stykke tid og holdt lidt øje med pigerne som passerer forbi, som man ofte med et smil og et vink kan engagere sig med - da jeg så et par piger komme forbi, som godt kunne ligne de 2 andre, jeg betalte hurtigt min regning og fulgte efter dem - men det var alligevel ikke dem. Kort efter kom de rigtige imidlertid og jeg måtte nu løbe fra min nye regning, så vagten fulgte efter mig og jeg måtte love at komme tilbage og betale, hvilket han accepterede - men jeg tror han var blevet og havde holdt lidt øje med mig, da han ihvertfald også må have deltaget i forfølgelsen. Pigerne var gået op i en gogobar, hvorfra de imidlertid hurtigt kom ned igen og jeg fik kontakt til dem - nu fik de imidlertid benene på nakken og løb skrigende og hujende tilbage ad Fields Avenida, forbi restobaren og nedad en sidegade. Jeg var ved at opgive forfølgensen, men deres løben, skrigen og min løben, havde alligevel vagt en del ogsigt, så nogle yngre mænd spurgte, hvad der var galt og jeg råbte kort: "They have stolen money from me" - så styrtede de også efter dem - og jeg efter dem, da jeg tænkte at nu var der måske alligevel en chance for at få mere held af jagten end blot at jage dem en skræk i livet. En af de yngre mænd måtte imidlertid hurtigt knække sammen af overanstrengelse - måske var han bedre til at køre tricyckle end at løbe - men folk var gode til at sige: "de løb den vej" og kort efter var de dæmmet ind og tilbageholdt af mængden, som var meget oprørte og meget hjælpsomme. En som havde en walkie-talkie fik snart tilkaldt verdens mindste åbne salatfad - nærmest en bathmobil i hvid og i ministørrelse og vi blev alle 4 kørt på politistationen med blå og røde blink, hvor pigerne kort måtte give forklaring, opgive deres ID og den flotte lovede, at hun ville give mig pengene 2 x tilbage, da hun havde penge i banken og de ville få den 3., som de fortalte var den hovedansvarlige og som jeg tidligere på aftenen, havde forsøgt at pågribe/tage mobilos fra, til at melde dig dagen efter - og så fik de ellers lov at gå igen og jeg fik deres foto og vi fik en lille snak udenfor + den flotte kyssede mig flere gange ;-)

Tilbage på baren, fik vagten og en anden, som også havde været med i jagten på pigerne + servitricerne en drink og vi fik en længere snak sammen, så jeg kunne komme lidt ned og slappe af igen - bare ærgerligt at det hele ikke blev filmet med pigerne, der løb skrigende hen ad gaden og mig efter - de mente jeg var god til at løbe og måtte være i god form - jaja, så siger vi det - måske kun lidt bedre end den unge fyr, som måtte knække sammen og helt opgive.

Forsættelse følger.

 

Havde en ligende oplevelse i el nido. Kostede 5000 pesos og min vigelses ring til 12.000 kr, prøv lige at forklare det til konen. Det kunne værer jeg skulle fortælle den historie, det er den mest surrealistisk aften/nat jeg nogensinde har oplevet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, den 8.3.2024 at 04:26:

Havde en ligende oplevelse i el nido. Kostede 5000 pesos og min vigelses ring til 12.000 kr, prøv lige at forklare det til konen. Det kunne værer jeg skulle fortælle den historie, det er den mest surrealistisk aften/nat jeg nogensinde har oplevet 

En beretning om det vil da være velkommen. Det skal så være i en ny tråd, kan vi se.

Tak for anmeldelsen, @Jernsvinet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...