Hop til indhold
Greyman

Lemon - thaimassage Aalborg

Recommended Posts

Guest thaimassoren
Lemon skrev, for 3 minutter siden:

Brug ord til at få andre til at misforstå mig. Hvilken slags person er du? Hvis du ikke kan lide det, skal du ikke efterlade en dårlig kommentar.

Hvis det er mig du henvender dig til, så undskyld. Du virker sur og indebrændt. Det kunne måske bare være du skulle tage imod den undskyldning der kommer til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Lemon skrev, for 7 minutter siden:

Jeg behøver ikke arbejde med folk som dig. Der er mange andre kunder, der ville være glade for at være mine kunder. Bare én dårlig person betyder ikke noget for mig.

Jeg ved også der er nogen som rækker hånden ud til dig. Måske du skulle tage imod den. Tilgivelse kan være en befrielse 

 

Måske det var bedre at skrive privat istedet for her

Redigeret af thaimassoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 13 timer siden:

Jeg ved ikke lige hvad du tænker her. Og hvad det drejer sig om. Jeg har været kunde hos dig i Odense og så tror jeg ikke vi ellers har haft noget sammen. Måske du forveksler mig med en anden. 

Jeg kunne forestille mig at det sikkert handler om denne kommentar:...En gang l.......altid l.

Tror hun er lidt træt af overflødige kommentare, og jeg tænker heller ikke det er hende der har bedt om omtalen herinde.

Jeg håber bare hun kommer tilbage til Odense, for hun er virkelig sød og dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...