Hop til indhold
Greyman

Lemon - thaimassage Aalborg

Recommended Posts

Har læst om hende her på denne side under Fyn og det var fint det jeg læste så har besøgt dette sted. 
 

https://annoncelight.dk/showad/377570

Jeg har besøgt nogle stykke af Thai massage , så må sige at jeg ikke er lutter begejstret. 
Hun er for mig en meget smuk lille kvinde. En krop der er lille og fin. 
Massagen er hun god til sådan løsne og hele ryg og ben fik en tur. 
Da vi kom til det erotiske synes jeg der missede noget af det jeg troede hun besad. 
Det blev en noget mekanisk og rutinepræget ting og uden den forventede seksuelle oplevelse jeg troede ville ske. 
Det er ikke kritik af de handlinger hun foretog, for hun gjorde alt man skal. 
Jeg mærkede i starten mens jeg lå på ryggen efter den oprindelige massage som var fin. 
Hun hav mig et blow som fik mig helt op. Forsigtigt og langsomt og slikkede boller og meget længe op og ned så jeg var helt væk. 
Jeg spurgte inden om jeg måtte komme i munden og det sagde hun nej til. 
Så jeg stoppede hver gang det var ved at gå galt. Det var bare dejligt. Og jeg kunne nemt have fyret det hele af et par gange. 
Så fulgte lidt tid med utålmodig rykken og pumpen som tog livet af min erotik. 
Hun rykkede længe og pumpede løs så det hele faldt til jorden. Jeg havde slikket hende og hun havde den lækreste mis, og tænker hun nød slikketuren lidt alligevel. 
Men trykket faldt af dette rykken og hiven i banditten med hurtige tag. 
Jeg kom alligevel med slap fyr. Og det var jo godt. For hun ved hvad man gør. 
Synes bare ikke det var den der store oplevelse jeg håbede på. 
Måske det er tilfældigt - og I andre er forvænnet. Jeg vil bare sige at denne smukke Thai kvinde ikke ramte mig som jeg havde regnet med. 
Sød er hun og massage kan hun. Var afslappet meget bedre end min fysioterapeut kunne præstere. Men den kæmpe erotiske indlevelse udeblev for mig. 
Tak alligevel for de gode hint. 
Det er så fedt at der er mulighed for at læse andres besøg og måske jeg bare ikke formåede at ramme niveau efter egne forventninger. 
Sød og serviceminded er hun jo jeg havde bare den forventning om det store sus. Og det kom ikke 

Redigeret af Greyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Sorry to say" du modsiger da dig selv der: "hun gjorde alt man skal" +"Hun hav mig et blow som fik mig helt op. Forsigtigt og langsomt og slikkede boller og meget længe op og ned så jeg var helt væk"+"Det var bare dejligt. Og jeg kunne nemt have fyret det hele af et par gange" <<<Vs>>> "Men den kæmpe erotiske indlevelse udeblev for mig" "jeg havde bare den forventning om det store sus. Og det kom ikke "+"noget mekanisk og rutinepræget ting og uden den forventede seksuelle oplevelse"

Kunne du havde sagt da hun: "utålmodig rykken og pumpen"+ "rykkede længe og pumpede løs"+"rykken og hiven i banditten med hurtige tag" ->Det kan jeg ikke lide, men i sted hvad du godt kan lide hun gør...< -Selv om andre har haft super oplevelser med hende -er det jo ikke bare at møde op og have: "forventning om det store sus" -kunder er jo forskellige -man er nød til selv at bidrage, og sige til og fra -Ellers kan det nemt blive "noget mekanisk og rutinepræget ting og uden den forventede seksuelle oplevelse"

Fordi du: "spurgte inden om jeg måtte komme i munden" "og det sagde hun nej til"+ "måske jeg bare ikke formåede at ramme niveau efter egne forventninger."

Fordi man får 1 "nej" betyder det jo ikke, man ikke kan få en god oplevelse -nogen gange skal man sige tingene meget direkte -hvad du godt kan lide/ikke lide. det har du jo lige så meget ret til som hun har. Lad være med, at tag noget for givet fordi andre har lavet en anmeldelse... Ingen garanti. 

Store Forventninger på forhånd kan ødelægge/stå i vejen for ens egen mulighed for succes... Giv hende og dig selv en fair chance -stop forventningerne -blive glædeligt overrasket i sted;-)

Jeg skriver ikke det her for, at devaluere dig -men fordi jeg selv har være ekspert i: "urealistiske store forventninger på forhånd" med skuffelse og undren efterfølgende...;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 16 timer siden:

"Sorry to say" du modsiger da dig selv der: "hun gjorde alt man skal" +"Hun hav mig et blow som fik mig helt op. Forsigtigt og langsomt og slikkede boller og meget længe op og ned så jeg var helt væk"+"Det var bare dejligt. Og jeg kunne nemt have fyret det hele af et par gange" <<<Vs>>> "Men den kæmpe erotiske indlevelse udeblev for mig" "jeg havde bare den forventning om det store sus. Og det kom ikke "+"noget mekanisk og rutinepræget ting og uden den forventede seksuelle oplevelse"

Kunne du havde sagt da hun: "utålmodig rykken og pumpen"+ "rykkede længe og pumpede løs"+"rykken og hiven i banditten med hurtige tag" ->Det kan jeg ikke lide, men i sted hvad du godt kan lide hun gør...< -Selv om andre har haft super oplevelser med hende -er det jo ikke bare at møde op og have: "forventning om det store sus" -kunder er jo forskellige -man er nød til selv at bidrage, og sige til og fra -Ellers kan det nemt blive "noget mekanisk og rutinepræget ting og uden den forventede seksuelle oplevelse"

Fordi du: "spurgte inden om jeg måtte komme i munden" "og det sagde hun nej til"+ "måske jeg bare ikke formåede at ramme niveau efter egne forventninger."

Fordi man får 1 "nej" betyder det jo ikke, man ikke kan få en god oplevelse -nogen gange skal man sige tingene meget direkte -hvad du godt kan lide/ikke lide. det har du jo lige så meget ret til som hun har. Lad være med, at tag noget for givet fordi andre har lavet en anmeldelse... Ingen garanti. 

Store Forventninger på forhånd kan ødelægge/stå i vejen for ens egen mulighed for succes... Giv hende og dig selv en fair chance -stop forventningerne -blive glædeligt overrasket i sted;-)

Jeg skriver ikke det her for, at devaluere dig -men fordi jeg selv har være ekspert i: "urealistiske store forventninger på forhånd" med skuffelse og undren efterfølgende...;-)

 

Tak for dit råd. Og ja man kan nemt have for store forventninger, tænker jeg. 
Vil egentlig heller ikke forsvare mig og mine formuleringer om både det gode og det mindre gode skal blot ses i det lys at jeg gerne vil fremhæve begge sider. 
Når jeg fremhævede det lækre blow i starten skal det ses ud fra at det lækre (i min optik) var der fordi hun besidder færdighederne i dette håndværk. Når det kommer til det efterfølgende udeblev den erotiske indlevende del som jeg (nok naivt) ventede på da den seneste anmelder kaldte det “nærmest GFE” …. Girl friend experience - og det var det overhovedet ikke. Han beskrev at det var så godt “at han kom i munden på hende” Og efterfølgende roste han “at det ikke engang var noget han gav ekstra for” Så jeg troede han havde aftalt dette til akten. Men alt i alt - Gassen gik helt af kalorius kun pga den manglende stemning og sensuelle indlevelse. 
Men ja - jeg er jo kun så småt i gang med at beskrive mine eskapader. Så jeg tager dit råd positivt. 

Redigeret af Greyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Greyman skrev, for 16 timer siden:

Tak for dit råd. Og ja man kan nemt have for store forventninger, tænker jeg. 
Vil egentlig heller ikke forsvare mig og mine formuleringer om både det gode og det mindre gode skal blot ses i det lys at jeg gerne vil fremhæve begge sider. 
Når jeg fremhævede det lækre blow i starten skal det ses ud fra at det lækre (i min optik) var der fordi hun besidder færdighederne i dette håndværk. Når det kommer til det efterfølgende udeblev den erotiske indlevende del som jeg (nok naivt) ventede på da den seneste anmelder kaldte det “nærmest GFE” …. Girl friend experience - og det var det overhovedet ikke. Han beskrev at det var så godt “at han kom i munden på hende” Og efterfølgende roste han “at det ikke engang var noget han gav ekstra for” Så jeg troede han havde aftalt dette til akten. Men alt i alt - Gassen gik helt af kalorius kun pga den manglende stemning og sensuelle indlevelse. 
Men ja - jeg er jo kun så småt i gang med at beskrive mine eskapader. Så jeg tager dit råd positivt. 

Ja, jeg havde en exceptionel oplevelse med Lemon. Men nu går jeg jo også til GP’er for at de får noget ud af det. Jeg elsker at prøve at tilfredsstille en kvinde. Og hvis hun bliver det, skal du bare se løjer, så giver de sig også lidt ekstra. Jeg lægger mig aldrig på briksen og tænker: nu skal jeg serviceres. For gør du det, bliver det aldrig en dejlig oplevelse. For begge. 
 

god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 4 timer siden:

Ja, jeg havde en exceptionel oplevelse med Lemon. Men nu går jeg jo også til GP’er for at de får noget ud af det. Jeg elsker at prøve at tilfredsstille en kvinde. Og hvis hun bliver det, skal du bare se løjer, så giver de sig også lidt ekstra. Jeg lægger mig aldrig på briksen og tænker: nu skal jeg serviceres. For gør du det, bliver det aldrig en dejlig oplevelse. For begge. 
 

god weekend 

Det har du fuldstændig ret i. Og den nydelse går jeg også efter. Og jo mere tændt begge bliver i samhørighed des bedre bliver det. 
Så nøglen er også som jeg set det at begge indlever sig. Somme tider lykkes det andre gange ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, den 3.11.2023 at 16:09:

Ja, jeg havde en exceptionel oplevelse med Lemon. Men nu går jeg jo også til GP’er for at de får noget ud af det. Jeg elsker at prøve at tilfredsstille en kvinde. Og hvis hun bliver det, skal du bare se løjer, så giver de sig også lidt ekstra. Jeg lægger mig aldrig på briksen og tænker: nu skal jeg serviceres. For gør du det, bliver det aldrig en dejlig oplevelse. For begge. 
 

god weekend 

Det er rigtigt - det kan også siges med: Der skal 2 til en tango

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greyman skrev, den 2.11.2023 at 02:05:

Har læst om hende her på denne side under Fyn og det var fint det jeg læste så har besøgt dette sted. 
 

https://annoncelight.dk/showad/377570

Jeg har besøgt nogle stykke af Thai massage , så må sige at jeg ikke er lutter begejstret. 
Hun er for mig en meget smuk lille kvinde. En krop der er lille og fin. 
Massagen er hun god til sådan løsne og hele ryg og ben fik en tur. 
Da vi kom til det erotiske synes jeg der missede noget af det jeg troede hun besad. 
Det blev en noget mekanisk og rutinepræget ting og uden den forventede seksuelle oplevelse jeg troede ville ske. 
Det er ikke kritik af de handlinger hun foretog, for hun gjorde alt man skal. 
Jeg mærkede i starten mens jeg lå på ryggen efter den oprindelige massage som var fin. 
Hun hav mig et blow som fik mig helt op. Forsigtigt og langsomt og slikkede boller og meget længe op og ned så jeg var helt væk. 
Jeg spurgte inden om jeg måtte komme i munden og det sagde hun nej til. 
Så jeg stoppede hver gang det var ved at gå galt. Det var bare dejligt. Og jeg kunne nemt have fyret det hele af et par gange. 
Så fulgte lidt tid med utålmodig rykken og pumpen som tog livet af min erotik. 
Hun rykkede længe og pumpede løs så det hele faldt til jorden. Jeg havde slikket hende og hun havde den lækreste mis, og tænker hun nød slikketuren lidt alligevel. 
Men trykket faldt af dette rykken og hiven i banditten med hurtige tag. 
Jeg kom alligevel med slap fyr. Og det var jo godt. For hun ved hvad man gør. 
Synes bare ikke det var den der store oplevelse jeg håbede på. 
Måske det er tilfældigt - og I andre er forvænnet. Jeg vil bare sige at denne smukke Thai kvinde ikke ramte mig som jeg havde regnet med. 
Sød er hun og massage kan hun. Var afslappet meget bedre end min fysioterapeut kunne præstere. Men den kæmpe erotiske indlevelse udeblev for mig. 
Tak alligevel for de gode hint. 
Det er så fedt at der er mulighed for at læse andres besøg og måske jeg bare ikke formåede at ramme niveau efter egne forventninger. 
Sød og serviceminded er hun jo jeg havde bare den forventning om det store sus. Og det kom ikke 

Lemon tager ekstra for at komme i munden og ansigt. Hvis du ikke havde aftalt det med hende inden, kan dette jo nok være forklaringen til et nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Lemon tager ekstra for at komme i munden og ansigt. Hvis du ikke havde aftalt det med hende inden, kan dette jo nok være forklaringen til et nej.

“Jeg spurgte inden om jeg måtte komme i munden og det sagde hun nej til”

Jeg havde spurgt :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greyman skrev, Lige nu:

“Jeg spurgte inden om jeg måtte komme i munden og det sagde hun nej til”

Jeg havde spurgt :roll:

Men altså pyt

det er jo godt at mange har gode oplevelser med hende. 
Der er jo mange andre at søge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Hvordan tolker i Lemon's indlæg.....er hun mon stoppet helt, eller?....

Det håber jeg virkelig ikke :(

En Google translate, fortæller hurtigt at hun er stoppet. Hun er tydeligvis “tvunget” til dette arbejde. Lad os håbe hun finder lykken andet steds

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 35 minutter siden:

En Google translate, fortæller hurtigt at hun er stoppet. Hun er tydeligvis “tvunget” til dette arbejde. Lad os håbe hun finder lykken andet steds

Hun er jo ikke tvunget til dette arbejde, når hun er stoppet vel... Men er kun godt for hende, at hun opdaget det nu -og ikke når hun er blevet helt smadret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 5 timer siden:

En Google translate, fortæller hurtigt at hun er stoppet. Hun er tydeligvis “tvunget” til dette arbejde. Lad os håbe hun finder lykken andet steds

Nej, hun fortalte at hun ikke kunne lide et arbejde som en prostituerende, og hun måtte desværre ikke kunne give den service, fordi det ikke var aftalt om i prisen. 
 

Ja, selvfølgelig hun er stoppet. 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 6 timer siden:

Hun er jo ikke tvunget til dette arbejde, når hun er stoppet vel... Men er kun godt for hende, at hun opdaget det nu -og ikke når hun er blevet helt smadret...

Ingen skal foretage noget mod deres vilje og mod deres lyst. Så hvis det var tilfældet er det jo godt hun har taget stilling til sig selv og ændret sit liv. (Men synes ikke oversættelsen er så god)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greyman skrev, 1 time siden:

Ingen skal foretage noget mod deres vilje og mod deres lyst. Så hvis det var tilfældet er det jo godt hun har taget stilling til sig selv og ændret sit liv. (Men synes ikke oversættelsen er så god)

-nogen gange skal man lige tænke på det, når man taler med en thai...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er i hvertfald synd og skam set med de egoistiske briller på.....Hun var virkelig sød og dejlig at sexe med.

Men ja, håber da hun finder  noget bedre hun kan trives i - det fortjener hun helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Lemon skrev, den 11.11.2023 at 05:30:

ขอบคุณทุกท่านที่แสดงความคิดเห็นและงานนี้ไม่เหมาะกับผมเพราะว่าผมไม่ชอบงานบริการทางเพศและตอนนี้ก็เลิกทำแล้วและผิดหวังที่ผมไม่ทำในสิ่งที่อยากทำก็เพราะมันเป็นราคาที่เรา ตกลงกันก่อนที่จะมาหาคุณซึ่งฉันไม่ได้ให้รายละเอียดกับคุณตั้งแต่ครั้งแรก
 

अध्या...

Hope you will find happiness

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 11 timer siden:

En gang l…. altid l…. ;)

De kan sjælden holde sig i tøjet når det kommer til penge

Eller hun skylder stadig bagmændene penge, og må derfor tage en tur mere. Trist, hvad end årsagen er. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lemon
thaimassoren skrev, den 24.11.2023 at 11:53:

En gang l…. altid l…. ;)

De kan sjælden holde sig i tøjet når det kommer til penge

Udover at følge med og involvere sig i andres liv Udnyt kvinder Så hvad kan du gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren

Jeg ved ikke lige hvad du tænker her. Og hvad det drejer sig om. Jeg har været kunde hos dig i Odense og så tror jeg ikke vi ellers har haft noget sammen. Måske du forveksler mig med en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lemon

Brug ord til at få andre til at misforstå mig. Hvilken slags person er du? Hvis du ikke kan lide det, skal du ikke efterlade en dårlig kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lemon
thaimassoren skrev, for 14 minutter siden:

ฉันไม่รู้ว่าคุณคิดอะไรที่นี่ และมันเกี่ยวกับอะไร ฉันเป็นลูกค้าของคุณในโอเดนเซ และฉันไม่คิดว่าเราจะมีอะไรด้วยกันอีก บางทีคุณอาจกำลังทำให้ฉันสับสนกับคนอื่น 

Jeg behøver ikke arbejde med folk som dig. Der er mange andre kunder, der ville være glade for at være mine kunder. Bare én dårlig person betyder ikke noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...