cassanova 573 Skrevet 31. Oktober, 2023 Det er ganske vist , inflationen, rentestigningerne og den generelle afmatning i samfundet gør indhug i glædespigernes omsætning.Mine kilder ønsker jeg naturligvis ikke at offentliggøre her på sitet. Men jeg afslører nok ikke for meget ved at skrive at kilderne befinder sig i Esbjerg og især i omegn. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 31. Oktober, 2023 Når vi mangler kunder, plejer vi at gå ud med et rigtig godt tilbud. Det er der altid kunder til. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 31. Oktober, 2023 Afmætning i samfundet gør netop udgifter til GP sænkes. Dem der forstår markedets kræfter enten sænker deres indtjeningsgrad, eller øger deres service niveau. Hvis de vel at mærke ønsker at bibeholde deres indtægtskilde. Ellers er det naturligvis dem vel undt at søge et normalt job som alle os andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 31. Oktober, 2023 (edited) Som Mads Skjern siger det . I en samtale med sin bror Kresten. Det er fordi de ikke forstår at ind rette sig efter tideren Redigeret 31. Oktober, 2023 af kad 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 31. Oktober, 2023 Kun glædeligt at læse at gadeaktiviteterne er faldende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 31. Oktober, 2023 Har gjort en kæmpe indsats det forløbne år og brændt hele formuen af på glædespiger. Nu holder jeg en pause og slikker mine sår, inden jeg er klar til at hjælpe dem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 31. Oktober, 2023 Jeg er også næsten holdt op, så det må tynde ud i indtjeningen hos de piger med store nødder 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 81 Skrevet 31. Oktober, 2023 Du godeste, er der rigtige GP i Esbjerg. Troede sgu kun at det var falske annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ulv 37 Skrevet 31. Oktober, 2023 Der har dog aldrig været så mange glædespiger at finde på de forskellige sites og jeg kan se, at de holder fast i deres priser. Endda inflationskorrigeret. Så noget omsætning må der jo være. Dog er der en tendens til afmatning på de danske bordeller. Set udfra antallet af bordeller og hvor mange af deres tider, der er besat med piger. Konkurrencen er øget. Og måske skulle de danske bordeller prøve at redefinere sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 31. Oktober, 2023 Der er sgu da ingen der gider svare på SMS på midtsjælland??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18090 Skrevet 31. Oktober, 2023 Jeg tror de fleste tror at de skal arbejde mere for at tjene mere men det er bare ikke min erfaring.. Mine arbejdsdage er normalt booket op dage i forvejen hvis jeg husker at aktiverer min annonce på mine fridage.. Jeg gider ikke arbejdsdage hvor jeg kun lige laver til udgifterne hvilket sker når jeg vælger at være det samme sted flere dage i streg.. Tænker det samme sker for andre piger.. Esbjerg har jeg selv dårlige erfaringer med så måske Esbjerg bare er et dårligt sted at arbejde.. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 31. Oktober, 2023 Det gør alle vi frie fugle en gang imellem, altså mangler kunder. Men det jo gået hidtil, så det gør det nok også i fremtiden. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 31. Oktober, 2023 Og jeg mangler flere timer i døgnet.. hvem der dog bare kunne trylle. 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 511 Skrevet 31. Oktober, 2023 Men Sweet Kisses det må jo være fordi du leverer en vare som dine kunder er vilde med Og så må jeg jo se at få en aftale. Men det er ligesom med restauranter man siger altid: gå der hvor de lokale flokkes og der er mange gæster. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 31. Oktober, 2023 (edited) Moden slikken M skrev, for 24 minutter siden: Men Sweet Kisses det må jo være fordi du leverer en vare som dine kunder er vilde med Og så må jeg jo se at få en aftale. Men det er ligesom med restauranter man siger altid: gå der hvor de lokale flokkes og der er mange gæster. Man kan tolke det som at jeg har kunder nok - eller man kan tolke det som at der bare er nogle ting i livet man ikke kan ændre på… jeg lader læseren tolke men du skriver bare! Redigeret 31. Oktober, 2023 af SweetKisses 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 511 Skrevet 31. Oktober, 2023 Ja antal timer i døgnet kan du ikke lave om på, jeg har prøvet, men den gik ikke 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dickmand 80 Skrevet 31. Oktober, 2023 Faktisk mærkelig holdning, at der er nogen, der glæder sig over at pigerne mangler gæster og omsætning. Men kun tænker på at de evt. kan få det billigere. De herrer skulle hellere tage sig et ekstra besøg, når nu de ved at der er lidt stilstand. Glæder de sig også når deres ynglings pige/bordel lukker pga. ingen gæster? Glæd jer dog over I endelig kan få en tid hos jeres fortrukne danske pige, hvor der normalt går 14 dage før hun har tid. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dickmand 80 Skrevet 31. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 46 minutter siden: Og jeg mangler flere timer i døgnet.. hvem der dog bare kunne trylle. Hvis du har så travlt, hvorfor er du så herinde konstant? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 31. Oktober, 2023 Det er heller ikke min erfaring at der er mangel på mænd der trænger til en fræk pause 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 31. Oktober, 2023 Dickmand skrev, for 4 minutter siden: Hvis du har så travlt, hvorfor er du så herinde konstant? Fordi jeg ikke kan undvære jer 3 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dickmand 80 Skrevet 31. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 2 minutter siden: Fordi jeg ikke kan undvære jer Den var lidt følt ikke? Det kan du gøre bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 363 Skrevet 31. Oktober, 2023 Jeg ved heller ikke hvem det er som mangler gæster….. Once again, en tråd med gætterier som der ikke er hold i 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 363 Skrevet 31. Oktober, 2023 Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden: Det gør alle vi frie fugle en gang imellem, altså mangler kunder. Men det jo gået hidtil, så det gør det nok også i fremtiden. Det går op og ned i showbizz Darling haha 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 363 Skrevet 31. Oktober, 2023 Ulv skrev, for 2 timer siden: Der har dog aldrig været så mange glædespiger at finde på de forskellige sites og jeg kan se, at de holder fast i deres priser. Endda inflationskorrigeret. Så noget omsætning må der jo være. Dog er der en tendens til afmatning på de danske bordeller. Set udfra antallet af bordeller og hvor mange af deres tider, der er besat med piger. Konkurrencen er øget. Og måske skulle de danske bordeller prøve at redefinere sig selv. Jeg er nysgerrig .. kan du give nogle eksempler på hvordan et bordel skulle redefinere sig ? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg