Hop til indhold
cassanova

Glædespigerne mangler kunder.

Recommended Posts

Det er ganske vist , inflationen, rentestigningerne og den generelle afmatning i samfundet gør indhug i glædespigernes omsætning.Mine kilder ønsker jeg naturligvis ikke at offentliggøre her på sitet. Men jeg afslører nok  ikke for meget ved at skrive at kilderne befinder sig i Esbjerg og især i omegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Afmætning i samfundet gør netop udgifter til GP sænkes. Dem der forstår markedets kræfter enten sænker deres indtjeningsgrad, eller øger deres service niveau. Hvis de vel at mærke ønsker at bibeholde deres indtægtskilde. Ellers er det naturligvis dem vel undt at søge et normalt job som alle os andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Mads Skjern siger det . I en samtale med sin bror Kresten. Det er fordi de ikke forstår at ind rette sig efter tideren  :)

Redigeret af kad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Har gjort en kæmpe indsats det forløbne år og brændt hele formuen af på glædespiger. Nu holder jeg en pause og slikker mine sår, inden jeg er klar til at hjælpe dem igen.:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har dog aldrig været så mange glædespiger at finde på de forskellige sites og jeg kan se, at de holder fast i deres priser. Endda inflationskorrigeret.

Så noget omsætning må der jo være. Dog er der en tendens til afmatning på de danske bordeller. Set udfra antallet af bordeller og hvor mange af deres tider, der er besat med piger.

Konkurrencen er øget. Og måske skulle de danske bordeller prøve at redefinere sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror de fleste tror at de skal arbejde mere for at tjene mere men det er bare ikke min erfaring.. Mine arbejdsdage er normalt booket op dage i forvejen hvis jeg husker at aktiverer min annonce på mine fridage:P:ph34r:.. 

Jeg gider ikke arbejdsdage hvor jeg kun lige laver til udgifterne hvilket sker når jeg vælger at være det samme sted flere dage i streg.. Tænker det samme sker for andre piger.. 

Esbjerg har jeg selv dårlige erfaringer med så måske Esbjerg bare er et dårligt sted at arbejde.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men Sweet Kisses det må jo være fordi du leverer en vare som dine kunder er vilde med :-)

Og så må jeg jo se at få en aftale. :-) 

Men det er ligesom med restauranter man siger altid: gå der hvor de lokale flokkes og der er mange gæster. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 24 minutter siden:

Men Sweet Kisses det må jo være fordi du leverer en vare som dine kunder er vilde med :-)

Og så må jeg jo se at få en aftale. :-) 

Men det er ligesom med restauranter man siger altid: gå der hvor de lokale flokkes og der er mange gæster. :-) 

Man kan tolke det som at jeg har kunder nok - eller man kan tolke det som at der bare er nogle ting i livet man ikke kan ændre på… jeg lader læseren tolke ;)

men du skriver bare! :D

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk mærkelig holdning, at der er nogen, der glæder sig over at pigerne mangler gæster og omsætning.

Men kun tænker på at de evt. kan få det billigere.

De herrer skulle hellere tage sig et ekstra besøg, når nu de ved at der er lidt stilstand. 

Glæder de sig også når deres ynglings pige/bordel lukker pga. ingen gæster?

Glæd jer dog over I endelig kan få en tid hos jeres fortrukne danske pige, hvor der normalt går 14 dage før hun har tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 46 minutter siden:

Og jeg mangler flere timer i døgnet.. hvem der dog bare kunne trylle. 

Hvis du har så travlt, hvorfor er du så herinde konstant?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ulv skrev, for 2 timer siden:

Der har dog aldrig været så mange glædespiger at finde på de forskellige sites og jeg kan se, at de holder fast i deres priser. Endda inflationskorrigeret.

Så noget omsætning må der jo være. Dog er der en tendens til afmatning på de danske bordeller. Set udfra antallet af bordeller og hvor mange af deres tider, der er besat med piger.

Konkurrencen er øget. Og måske skulle de danske bordeller prøve at redefinere sig selv.

Jeg er nysgerrig .. kan du give nogle eksempler på hvordan et bordel skulle redefinere sig ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...