Hop til indhold

Glædespigerne mangler kunder.

Featured Replies

Skrevet

Jeg tager først stilling til dette når Danmarks Statistik eller hende den lækre fra Danske Bank kommer med en fagligt funderet udmelding. Indtil da er det hele bare værtshussnak fra Havkatten i Esbjerg.

(Ja, det sidste måtte jeg google mig til. Har aldrig været på Havkatten myself. Men jeg er overbevist om at jeg ville få en røvfuld, hvis jeg besøgte stedet)   

• Svar 52
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Fordi jeg ikke kan undvære jer 

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Hold nu op, det er da på ingen måde sært. Alle ved da, at Esbjerg og omegn på alle parametre afspejler Danmark. Det er derfor rigeligt at koncentrere sin indsats her, hvis man vil vide noget om noget.

• Og jeg mangler flere timer i døgnet.. hvem der dog bare kunne trylle. 

Skrevet

Mine kommentarer fra en anden tråd passer jo som fod i hose på denne tråds 'statistik'

Som Churchill sagde,: Den eneste statistik du kan tro på er den du selv har manipuleret.

Går ud fra at TS har manipuleret med datene så de passer i hans vinkel på emnet ;-) 

Skrevet

Mangler kunder ? Tilbyd noget andet end mere sex..

Jeg kan huske i gammel dage hende Natasja fra Grenå. Jeg kom direkte ned i hendes mavesæk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.