Hop til indhold
Befree

Spørgmål til jer mænd ?

Recommended Posts

Kære alle i dejlige mænd :biggrin:

Spørgmål til jer fra en glædes pige :wink:

https://annoncelight.dk/showad/371496

Jeg vil gerne blive bedre, men jeg tilbyder KUN sut og almindelig blid sex 

Det betyder INGEN kys!,Anal, Golden shower osv!

Jeg sidder tit og tænker på læser I ikke annoncen ? 

Her tænker fx priser og hvad jeg tilbyder ?

Jeg har desværre oplevet mange som spørger fx om de kan få et knald  for 300kr?!? Eller 300kr for at knep dig i måsen 

- Så tænker jeg bare er det der står i annoncen ? Der står 550kr når det er almindelig eller 450kr når det er tilbud pris

Hvad vil I gerne ha der står i annoncen ?:-)

og hvad skal stå først

Og 1 meget stort ønske fra mig af 1.kom til tiden eller skriv hvis du er 2 min forsinket

-2! hvis du ikke dukker op alligevel så hver mand nok til at skrive du ikke kommer alligevel ! Please 
ok så 2 ønsker :smile::-P

Jeg bruger tid for hver kunde at gør mig klar og nogen dage har man bare desværre en dårlig dag, hvor man ikke altid er  helt på eller der er andre ting der går en på - Så er jeg ekstrem ked, hvis der er nogen som har mærket det !! :sad::!:

Rigtigt godaften 

Hilsen Befree fra Kjellerup 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror det er noget de fleste glædespiger har problemer med.

Hvad tænker du ? Når du skriver deT

Redigeret af Befree

Del dette indlæg


Link til indlæg
Befree skrev, for 1 minut siden:

Hvad tænker du ? 

At de fleste døjer med, at nogle mænd ikke læser annoncen, spørger om ydelser som pigen ikke tilbyder, laver aftaler og dukker ikke op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, for 5 minutter siden:

At de fleste døjer med, at nogle mænd ikke læser annoncen, spørger om ydelser som pigen ikke tilbyder, laver aftaler og dukker ikke op.

Okay  sådan :smile:

ja jeg synes det er lidt svinsk pga det er spild vores tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Befree skrev, Lige nu:

Okay  sådan :smile:

ja jeg synes det er lidt svinsk pga det er spild vores tid 

Jeg er helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre ikke du kan angive/skrive eller tilføje noget til  din annonce så du helt kan undgå

åndsvage forslag om både ydelser og priser.

 

Jeg har læst din Annonce og jeg har dog et par forslag til en mulig forbedring

 - use it or dont ;)

 

Først : Undlad

1. undskyldninger  så som  - har lidt ekstra kilo - Ingen grund til at tale dig selv ned.

2. Tilbuds overskrifter så som 300kr....  kan virke lidt desperat og tiltrækker måske forkerte kunder

der tror der kan forhandles yderligere

 

for det andet :

 

Hæv din laveste pris og sænk din højeste pris en smule - og du kommer ind

under "std" priser - og jeg vil mene udfra dine billeder, at det er der du  bør lægge. Jeg har ikke

haft glæde af at prøve dine ydelser - tingene skal selvfølgelig hænge sammen ;)

 

fjern de i ulige priser .. såsom 550kr 

 

Gør dine formaninger og krav mindre .. og dine yderlser tydeligere ..

altså læg mere vægt på hvad dine ydelser går ud på og hvad du kan .. og mindre hvad du ikke gør og

ikke kan lide :)

 

Håber det kan bruges .. Held og lykke <3

 

Redigeret af 2Lucky

Del dette indlæg


Link til indlæg

den her hører vist mere under generelt

det virker lidt som selvmål og skrive man ikke har gummi men man kun knalder med, jeg er sikker på der er flere der kunne komme med tip til indkøb/storkøb men de kan fås overalt selv i netto

retorikken er generelt lidt hård i din tekst som 2lucky nævner prøv og sortere lidt i alle formaningerne dem der kun læser tlf. nummer læser alligevel ikke den del

mvh Gøffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og du skal nok overveje at have kondomer med i prisen og ikke det her du skriver .. Har ikke gummi!!
Så man skal selv medbringe det ,,,,,, det vil give et problem hvis en kunde møder op uden at have det med ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Befree skrev, for 8 timer siden:

 

Jeg bruger tid for hver kunde at gør mig klar og nogen dage har man bare desværre en dårlig dag, hvor man ikke altid er  helt på eller der er andre ting der går en på - Så er jeg ekstrem ked, hvis der er nogen som har mærket det !! :sad::!: 

Når du har en af de dage -Så hold fri;-) Det er desværre mange der bare kører videre -og kunden får en ½sløj oplevelse. Ellers ødelægger du dig selv -og kunderne mister respekten...

Brug kruttet på de kunder der forstår, og påskønner dig, for det du tilbyde... Hvis du mener det du skriver med "Sex er med kondom" så skal du have kondomer -ellers er det en invitation til at prøve uden... -uanset hvad du skriver i din annonce er det idioter der prøver dig af... Hold fokus på det positive altid -ignorer/afvis det/de negative.

Søg for at overholde dine egen grænser og giv kunderne rammen fra starten -så er det nemmer, at henvis til, hvad du tidliger har sagt;-)

Held og lykke med det;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt det er mændene du spørger, men har et par forslag. 
Er enig i meget af det de skriver. Vend tingene positivt. 
I stedet for “har et par extra kilo” så skriv f.eks lækker buttet pige. Evt oppe sammen med alder, bryststørelse osv. Der er mange mænd som godt kan lide os buttede piger. 
Jeg har det som dig. Blow er blow. Skal fissen i brug skal der købes sex. Jeg har valgt at kalde mit “topløst blow”. Det signalere trusserne bliver på fingrene væk. Uden at skrive du må ikke …!!

Skriv evt hvor de må sprøjte i stedet for hvor de ikke må. 
 

Alle disse forslag er kun for de ønskede kunder lettere bliver tiltrukket. Uanset hvad du skriver undgår du ikke dumme spørgsmål og udeblivelser. Det sker for os alle. Mindre og mindre jo længere tid man har været i branchen. Fordi man får fast kundegruppe, ikke behøver chancen med så mange nye. Og fordi de trælse bliver blokeret hen af vejen. For det er det eneste du kan gøre blokere og glem. Fokusere på de søde, ærlige kunder. 
Og som der er nævnt hold fri når du har når du har en dårlig dag. Kram og held og lykke herfra. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Befree skrev, for 9 timer siden:

Kære alle i dejlige mænd :biggrin:

Spørgmål til jer fra en glædes pige :wink:

https://annoncelight.dk/showad/371496

Jeg vil gerne blive bedre, men jeg tilbyder KUN sut og almindelig blid sex 

Det betyder INGEN kys!,Anal, Golden shower osv!

Jeg sidder tit og tænker på læser I ikke annoncen ? 

Her tænker fx priser og hvad jeg tilbyder ?

Jeg har desværre oplevet mange som spørger fx om de kan få et knald  for 300kr?!? Eller 300kr for at knep dig i måsen 

- Så tænker jeg bare er det der står i annoncen ? Der står 550kr når det er almindelig eller 450kr når det er tilbud pris

Hvad vil I gerne ha der står i annoncen ?:-)

og hvad skal stå først

Og 1 meget stort ønske fra mig af 1.kom til tiden eller skriv hvis du er 2 min forsinket

-2! hvis du ikke dukker op alligevel så hver mand nok til at skrive du ikke kommer alligevel ! Please 
ok så 2 ønsker :smile::-P

Jeg bruger tid for hver kunde at gør mig klar og nogen dage har man bare desværre en dårlig dag, hvor man ikke altid er  helt på eller der er andre ting der går en på - Så er jeg ekstrem ked, hvis der er nogen som har mærket det !! :sad::!:

Rigtigt godaften 

Hilsen Befree fra Kjellerup 

Der vil nok altid være useriøse mænd der skriver for at se om de kan få dig til at gå ud over dine grænser, de fleste af dem ville nok ikke dukke op selvom du rent faktisk gik med til hvad de ville have. De får et kick ud af at skrive til dig.

Når det er sagt, så har jeg en venlig observation. Din annonce er så fyldt med udråbstegn, regler og formaninger, at jeg sidder tilbage med en fornemmelse af at have fået voksen skældud efter at have læst den. Det er et totalt turn-off for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var engang én der skrev herinde, og det er vist blevet skrevet flere gange, at man ikke kan opdrage sexkøbere. Der vil bare altid være nogen der hverken læser din annonce, ikke dukker op, ikke respekterer et nej og så videre, og så videre. 

Mit bedste bud er, at holde din tekst så kort og letlæselig som muligt - undlad alt hvad der ikke er relevant. 

Du skal tænke på din tekst som en velkomst til en ny kunde - de skal altså ikke have "skæld ud", men føle sig lokket af din charme igennem din tekst og billeder ^_^ Du kan ikke skrive noget, der kan ændre 100% på måden din potentielle kunder kontakter dig. Men den attitude du har i din tekst, forplanter sig hos dem og føres videre tilbage i dialogen til dig. 

Hvis du er interesseret, vil jeg gerne sende dig mit forslag på en tekst, der bruger dine data og ord, men skrevet på en mere flirtende, positiv og fristende måde? -_-

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Mit bedste bud er, at holde din tekst så kort og letlæselig som muligt - undlad alt hvad der ikke er relevant. 

Hvornår ses vi ? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 timer siden:

Der var engang én der skrev herinde, og det er vist blevet skrevet flere gange, at man ikke kan opdrage sexkøbere. Der vil bare altid være nogen der hverken læser din annonce, ikke dukker op, ikke respekterer et nej og så videre, og så videre. 

Mit bedste bud er, at holde din tekst så kort og letlæselig som muligt - undlad alt hvad der ikke er relevant. 

Du skal tænke på din tekst som en velkomst til en ny kunde - de skal altså ikke have "skæld ud", men føle sig lokket af din charme igennem din tekst og billeder ^_^ Du kan ikke skrive noget, der kan ændre 100% på måden din potentielle kunder kontakter dig. Men den attitude du har i din tekst, forplanter sig hos dem og føres videre tilbage i dialogen til dig. 

Hvis du er interesseret, vil jeg gerne sende dig mit forslag på en tekst, der bruger dine data og ord, men skrevet på en mere flirtende, positiv og fristende måde? -_-

Meget gerne du :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 8 timer siden:

Hvis du er interesseret, vil jeg gerne sende dig mit forslag på en tekst, der bruger dine data og ord, men skrevet på en mere flirtende, positiv og fristende måde? -_-

Det her, det er høj klasse GP’er imellem. :)

 

Jeg vil gerne nominere Sweetkisses til dagens MVP!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 3 timer siden:

Det her, det er høj klasse GP’er imellem. :)

 

Jeg vil gerne nominere Sweetkisses til dagens MVP!

Ja og Beefree for at spørge..

Jeg kan ikke komme med andre kommentar end dem der er kommet..

du ser mega fræk ud, og ja vi er nogen der godt kan lide der er lidt “ekstra” men det kan som ofres ses på billederne og derfor skal det ikke bruges negativt..

du er mega fræk, og ville ønske du var lidt tættere på Odense, så kiggede jeg gerne forbi..

tro på dig og elsk dit udseende.. 

ok HOLD FRI hvis du har en dårlig dag.. der er godt for alle..

glæder mig til at læse hvad Sweetkisses kommer med. Og så må vi se om ikke jeg kan finde til Kjellerup.

beklager noget af det lidt fra emnet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Befree skrev, den 27.10.2023 at 00:32:

Kære alle i dejlige mænd :biggrin:

Spørgmål til jer fra en glædes pige :wink:

Jeg har et par tanker men smider en privatbesked så kan du tage det med eller ej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Befree skrev, den 27.10.2023 at 00:32:

Kære alle i dejlige mænd :biggrin:

Spørgmål til jer fra en glædes pige :wink:

https://annoncelight.dk/showad/371496

Jeg vil gerne blive bedre, men jeg tilbyder KUN sut og almindelig blid sex 

Det betyder INGEN kys!,Anal, Golden shower osv!

Jeg sidder tit og tænker på læser I ikke annoncen ? 

Her tænker fx priser og hvad jeg tilbyder ?

Jeg har desværre oplevet mange som spørger fx om de kan få et knald  for 300kr?!? Eller 300kr for at knep dig i måsen 

- Så tænker jeg bare er det der står i annoncen ? Der står 550kr når det er almindelig eller 450kr når det er tilbud pris

Hvad vil I gerne ha der står i annoncen ?:-)

og hvad skal stå først

Og 1 meget stort ønske fra mig af 1.kom til tiden eller skriv hvis du er 2 min forsinket

-2! hvis du ikke dukker op alligevel så hver mand nok til at skrive du ikke kommer alligevel ! Please 
ok så 2 ønsker :smile::-P

Jeg bruger tid for hver kunde at gør mig klar og nogen dage har man bare desværre en dårlig dag, hvor man ikke altid er  helt på eller der er andre ting der går en på - Så er jeg ekstrem ked, hvis der er nogen som har mærket det !! :sad::!:

Rigtigt godaften 

Hilsen Befree fra Kjellerup 

Personligt byder jeg ofte en lavere pris hvis jeg synes det for dyrt (fx 800 for 15min) og 9/10 gange siger damen ja til det. 
Tilgengæld skambyder jeg heller ikke. (som dit eksempel er). 

Mit forslag til dig er at skrive ca 80% mindre, fx behøver du ikke skrive "Har lidt ekstra kilo", det kan man se på billedet, og for mange fyre er det ikke en gang en dårlig ting; men en god ting. 

Gør det super kort og overskueligt, og afslut med at skrive "grimme beskeder og prutte om prisen blokeres uden svar". 

og så må du MEGET gerne komme til Fyn så jeg kan besøge dig :D 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker også den er blevet bedre. Det er dog stadig lidt mærkeligt, at man selv skal tage kondom med. 

Kunne da godt selv være fristet til et besøg, men er i den forkerte landsdel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...