Hop til indhold

Når man finder ud af noget negativt om en fast gp

Featured Replies

Skrevet
sexes skrev, den 24.10.2023 at 22:34:

Tror du nogle gp kunne finde på at gøre det, for nemmere at fastholde en kunde, og derved tjene flere penge ? Har tænkt på når jeg oplever dette om det måske bare er et salgstrix.

Det er dog sørgelig læsning! Går du altid ind i nye relationen med en negativ og mistroisk holdning - prøv i stedetfor en positiv indgangsvinkel og du vil se, at der findes flere både givende empatiske mennesker derude, og opdager du først det og tør give tilbage - så ligger muligheden for gode givende relationer. Prøv at gove det fn chance!!

• Svar 95
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har opdaget noget negativt hos de fleste mennesker jeg kender godt. In fact alle, hvis jeg skal være ærlig. Og jeg tror jeg ved hvad problemet er: De er mennesker, ikke guder. Jeg har tilmed

• Det kunne da være rart, hvis mine faste kunder kunne dvæle i illusionen om, hvor perfekt jeg er hele vejen igennem, men sandheden er, at ingen af os er det. Facaden krakelerer, når man tilbringer mere

• Woah! Ingen penge involveret? Har du været gift? Har du børn? Har du nogensinde haft en ven som stod uden arbejde? Eller en søster som blev forladt af sin klaphat til kæreste? Selvf. er en relati

Skrevet
Fluefisker skrev, for 46 minutter siden:

Det er dog sørgelig læsning! Går du altid ind i nye relationen med en negativ og mistroisk holdning - prøv i stedetfor en positiv indgangsvinkel og du vil se, at der findes flere både givende empatiske mennesker derude, og opdager du først det og tør give tilbage - så ligger muligheden for gode givende relationer. Prøv at gove det fn chance!!

Jeg har mere end 500 besøg med over 200 udlandske gp, så har oplevet en del, hvad er dine erfaringer med gp som hvor det er et arbejde at være gp,og ikke blot en hobby.   

Kan blot sige at jeg er bevidst om  virkeligheden i modsætning til andre.  Og at der skal gå meget meget langt tid før jeg bare en lille smule stoler på dem som tjener sine penge på et samvær mod en betaling. Jeg synes selv alt andet vil være naivt, at blive spillet af en udlandsk gp er ikke noget jeg har lyst til.

Skrevet
sexes skrev, for 58 minutter siden:

Kan blot sige at jeg er bevidst om  virkeligheden i modsætning til andre.  Og at der skal gå meget meget langt tid før jeg bare en lille smule stoler på dem som tjener sine penge på et samvær mod en betaling. Jeg synes selv alt andet vil være naivt, at blive spillet af en udlandsk gp er ikke noget jeg har lyst til

du skriver jo nærmest svaret selv:-(

Okay jeg kan læse at jeg er en novice i forhold til dig, måske nok, fordi jeg gør et stort nummer ud af at præsentere mig ret ærligt og hvad jeg søger, samt at jeg går ond fra fler gangs besøg da den gensidige tillid og empati øges pr besøg. Mfn kan jo hodt regnf ud med 500 bedøg, er der ikke msnge gengangere!! Har haft skønne oplevelser med danske piger, men så sandeligt også med udenlandske, så igen læg din mistro væk og med de skønne piger med åbent sind og se om ikke det åbner en ny verden for dig!! 

Skrevet
sexes skrev, for 2 timer siden:

Jeg har mere end 500 besøg med over 200 udlandske gp, så har oplevet en del, hvad er dine erfaringer med gp som hvor det er et arbejde at være gp,og ikke blot en hobby.   

Kan blot sige at jeg er bevidst om  virkeligheden i modsætning til andre.  Og at der skal gå meget meget langt tid før jeg bare en lille smule stoler på dem som tjener sine penge på et samvær mod en betaling. Jeg synes selv alt andet vil være naivt, at blive spillet af en udlandsk gp er ikke noget jeg har lyst til.

Wow, den var ikke dårlig. Jeg ved ikke hvis du vinder konkurrencen, men jeg er i hvert fald ikke en gang i semifinal i udenlandske-GP-løbet. Men nu bliver det jo rigtigt interessant; over 200 udenlandske GP'er og oveni det så stoler du ikke på dem som tjener sine penge på samvær mod betaling. Alligevel har du blandt disse mere end 200 piger udvalgt 2 st som har skuffet dig og som ikke er at stole på. Hvad med de andre mere end 198? Hvad skiller disse to fra dem? Og hvorfor starter du en tråd om lige dem, når du alligevel ikke stoler på nogen?

Skrevet
sexes skrev, den 24.10.2023 at 21:28:

…….men nogle gange finder jeg også ud af noget hos nogle af dem som jeg helst havde været foruden, feks en som  er nødt til at drikke pga sit arbejde som gp. Og så der en anden gp hvor jeg fandt ud af hun har en personlighedsforstyrrelse……

Uha det har jeg også prøvet. 
Det står stadig mejslet ind i min hjernebark den dag jeg mødte min - på det tidspunkt kommende favorit GP - at jeg blev tilbudt en Gl. Dansk. …….. kun én tænkte jeg og skulle lige til at brokke mig, men blev gjort til skamme ved at blive tilbudt en til det andet ben inden brokkeriet kom i gang  

At hun også havde en personlighedsforstyrrelse fandt jeg så ud af efter nogle år, hvor det viste sig at hun udgav sig for en anden en hun virkelig var/er. 
Tænk bare, hun havde et andet navn uden for denne verden. 

Skrevet

Jeg har ikke nogen lyst til at skrive med bananas mere, han er ikke en jeg kan li, og så synes han at person angreb som rejsenetværk kom med er en god ting, som man bare skal lade være, det synes jeg ikke man skal, da det ødelægger lysten til at være her på eg.

Skrevet
Butch skrev, for 2 minutter siden:

Uha det har jeg også prøvet. 
Det står stadig mejslet ind i min hjernebark den dag jeg mødte min - på det tidspunkt kommende favorit GP - at jeg blev tilbudt en Gl. Dansk. …….. kun én tænkte jeg og skulle lige til at brokke mig, men blev gjort til skamme ved at blive tilbudt en til det andet ben inden brokkeriet kom i gang  

At hun også havde en personlighedsforstyrrelse fandt jeg så ud af efter nogle år, hvor det viste sig at hun udgav sig for en anden en hun virkelig var/er. 
Tænk bare, hun havde et andet navn uden for denne verden. 

Det er jo forfærderligt. Glad at du kom videre. 

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Det er jo forfærderligt. Glad at du kom videre. 

Jeg kom videre ….heldigvis. 
Men tænk hvad det ikke kunne have udviklet sig til hvis jeg ikke havde fået 2 Gl. Dansk :o

Skrevet
sexes skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har ikke nogen lyst til at skrive med bananas mere, han er ikke en jeg kan li, og så synes han at person angreb som rejsenetværk kom med er en god ting, som man bare skal lade være, det synes jeg ikke man skal, da det ødelægger lysten til at være her på eg.

Jeg kan lide ham Bananas, selv om jeg også kan synes han er irriterende indimellem.

Men du skal altså ikke lyve. Der var en som startede denne tråd som virkede til at ikke kunne lide folk som lyver og ikke er at stole på.

Jeg har aldrig - som i aldrig nogensinde - skrevet at jeg synes at personangreb er en god ting. Derimod synes jeg - for egen del - at man nogle gange kan tage det onde med det gode. Og desuden tænker jeg at det er kedeligt nok at være moderator uden at skulle kigge på alle små ting folk bliver lidt oprørt over. Vi er jo - nogle af os - nogenlunde voksne.

Han skrev at du var en "ringe person". Du skriver at du ikke har lyst at skrive med mig, at du ikke kan lide mig og desuden lyver du om hvad jeg har skrevet. Er forskellen så uhyre stor mener du? Burde jeg nu anmelde dig?

Skrevet
Butch skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kom videre ….heldigvis. 
Men tænk hvad det ikke kunne have udviklet sig til hvis jeg ikke havde fået 2 Gl. Dansk :o

Ja heldigvis modvirker iblandt det ene misbruget det andet. Det er livet helt uden misbrug som kan blive virkelig farligt.

Skrevet
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Ja heldigvis modvirker iblandt det ene misbruget det andet. Det er livet helt uden misbrug som kan blive virkelig farligt.

Kunsten ligger i at finde det rigtige misbrug….. og misbruge det til det yderste. 

Skrevet
Spider skrev, den 25.10.2023 at 23:19:

...Og dog... én af de værste ting, jeg har oplevet hos et par af pigerne var, at deres politiske anskuelse lå endog meget langt fra mine.

Dér havde jeg nær fravalgt én - og det er ikke en gang løgn.

Om det skulle være en GP man besøger jævnligt, ville hendes politiske holdninger ikke for mig, have nogen betydning. Da måske kun hvis hun vil snakke om det hele tiden. Det kunne være lidt anstrengende, i fald man selv har helt modsatrettede holdninger.

Hvorfor betød hendes politiske holdninger, for dig, at du nær havde fravalgt at besøge pigen?

KF.

Skrevet
Butch skrev, for 1 minut siden:

Kunsten ligger i at finde det rigtige misbrug….. og misbruge det til det yderste. 

Eksakt - og vejen til at finde det rigtige misbrug er hårdt arbejde. Nogle gange rigtigt hårdt. Vi er i hvert fald - allesammen - taknemmelige for at du delte dine rystende erfaringer med upålidelige GP'er. Sådanne er de nemlig; ikke til at stole på.

Skrevet
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Eksakt - og vejen til at finde det rigtige misbrug er hårdt arbejde. Nogle gange rigtigt hårdt. Vi er i hvert fald - allesammen - taknemmelige for at du delte dine rystende erfaringer med upålidelige GP'er. Sådanne er de nemlig; ikke til at stole på.

Jeg deler gerne ud af mit umådelige velassorterede arsenal af rystende erfaringer med de der upålidelige GP’er. 

Følg med i morgen hvor der måske kommer nogle anekdoter om deres indkomst, privatliv (hvis de har et sådan liv) og om de nu også er lyserøde. 

Skrevet
Bananas skrev, for 22 minutter siden:

Vi er i hvert fald - allesammen - taknemmelige for at du delte dine rystende erfaringer med upålidelige GP'er. Sådanne er de nemlig; ikke til at stole på.

Spændende tråd, hvad siger Ts :rolleyes:

Skrevet
Mortenkok skrev, for 8 minutter siden:

Spændende tråd, hvad siger Ts :rolleyes:

Ja det vist en ommer,, måske den næste tråd bliver bedre. Nogle prøver på at lukke mig/andre ude, så de kan nyde deres ekkokammer i fred fra dem som er anderledes end dem selv.

Skrevet
tvr skrev, for 20 timer siden:

Sådan en (eller nogle) burde nok have være sorteret fra tidligere. Det ved du også godt.

Ja jeg ved det men jeg prøver jo generelt at give alle en chance.. Faktisk er det kommet så vidt at jeg bor med en af “den slags” nu:ph34r:.. 

Skrevet

Sexes her næppe uret. Jeg kan huske for mange år siden, der mødte jeg en sød "gammel i gårde" dansk GP på et af de lukkede danske steder. Hun fortalte, at mange af pigerne i branchen havde stofmisbrug, "og så skal der jo suttes meget pik", som hun sagde. Der er ingen tvivl om, at for mange piger så er det et grænseoverskridende arbejde, som de har deres grunde til at gå ind i. Men jeg har også rendt ind i yngre erhvervsfolk indenfor marketing etc., som erkender at de sniffer en del streger, hvilket jeg helt klart har kunne mærke på dem. Heldigvis så har vi også de hyperseksuelle / kinky piger, der tænder på at sælge og ikke er så kræsne med hvem de leger med og lagnet, og det er jo bare dejligt. Som det også siges her på tråden, så findes de perfekte mennesker jo ikke. Alle herinde har nok været igennem lidt af hvert. 

Skrevet
KF skrev, for 23 timer siden:

Om det skulle være en GP man besøger jævnligt, ville hendes politiske holdninger ikke for mig, have nogen betydning. Da måske kun hvis hun vil snakke om det hele tiden. Det kunne være lidt anstrengende, i fald man selv har helt modsatrettede holdninger.

Hvorfor betød hendes politiske holdninger, for dig, at du nær havde fravalgt at besøge pigen?

KF.

Min bemærkning om den politiske holdning var delvis en joke og delvist dybt alvorlig - alvorlig nok til, at jeg ikke tilføjede en smiley.

En joke fordi det efter min mening ikke er et emne, som vedrører trådstarters oplæg, idet det jo ikke er noget, der specielt har med pigens erhverv som glædespige at gøre.

Men for alligevel at svare på dit spørgsmål - kender du dét dét, at en persons holdning kan være så yderligtgående, at det vækker éns politiske indignation?

Uden at komme nærmere ind på detaljerne, kan jeg nævne, at det drejer sig om en pige, som jeg har kendt i sytten år. For tre eller fire år siden blev jeg opmærksom på, at hun havde meget yderligtgående politiske holdninger helt ude i det ene spekter, og at hun også var aktiv i forbindelse dermed.

Min politiske indignation var i høj grad vakt - jeg kunne slet ikke have, at en person så tæt på mig kunne have de holdninger, som hun havde og stadig har.

Jeg lod dog det langvarige forhold komme hende til gode og valgte slet ikke at diskutere politik med hende, når vi var - og er - sammen. Hun ved, at vi absolut ikke er enige på dette punkt.

Jeg abstraherede altså fra, at denne person havde så efter min mening outrerede holdninger - holdninger, som mange dog deler med hende.

Modsat dig ville jeg nemmere have kunnet tackle det, hvis det havde været én, jeg kun havde besøgt et par enkelte gange.

Ikke fordi, jeg ikke en gang imellem har lyst til at tage en debat med hende - det kunne jeg sagtens. Og jeg diskuterer ofte dette med andre. Jeg frygter bare, at min politiske indignation ville blive for stor, og at det ville kunne ødelægge forholdet mellem os.

Jeg kommer ikke til at afsløre, hvad det politiske emne, som vi er uenige om, omhandler.

Det er ikke en pige, som jeg besøger, men en pige, som besøger mig, og som jeg også færdes sammen med uden for hjemmet under hendes besøg, - én som jeg også færdes sammen med i andre byer end min egen, og som jeg osse besøger privat. Altså én, som på trods af hendes erhverv som glædespige står mig nær på mange måder.

Ærbødigst, Spider.

Skrevet
Spider skrev, for 5 minutter siden:

Men for alligevel at svare på dit spørgsmål - kender du dét dét, at en persons holdning kan være så yderligtgående, at det vækker éns politiske indignation?

Tak for et detaljeret svar. Det giver god mening, det du skriver. Jeg tror jeg forstår det.

Jeg citerer kun det lille udklip herover, for at tydeliggøre at det er dét jeg svarer på. Og nej, det kender jeg ikke. Men jeg har da tidligere mødt en sød pige, og da det gik op for mig hvor modsatrettede holdninger vi havde, indså jeg at vi aldrig kunne indlede et meningsfyldt forhold.

Men derfra, og så til relationen til en glædespige, der er en verden til forskel. Hun kan have de yderligste holdninger der findes. Det ville ikke interessere mig. Og da slet ikke gøre mig indigneret.

Sådan er vi jo forskellige.

KF

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 23 timer siden:

Ja jeg ved det men jeg prøver jo generelt at give alle en chance.. Faktisk er det kommet så vidt at jeg bor med en af “den slags” nu:ph34r:.. 

Du kender godt den med drengen hvis far var luder på en bøssebar? :P

/North

Skrevet
sexes skrev, den 24.10.2023 at 21:28:

Har i fundet ud af noget som var negativt hos en fast gp ?

Har selv oplevet tætte relationer til flere piger, har hjulpet dem med diverse småting, haft fortrolige samtaler om både job og private emner. 

Har ikke oplevet at relationen er stoppet pga. noget negativt hos kvinden, som oftest fordi hun er flyttet/stoppet i job. 

Ærgerligt at tråden har udviklet sig så negativt, men når deltagerne insisterer på at fluekneppe alle udsagn, så går det som oftest sådan. 

Det er faktisk derfor jeg som oftest ikke orker at deltage i diskussionerne herinde. 

/North

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.