Hop til indhold

Når man finder ud af noget negativt om en fast gp

Featured Replies

Skrevet
henlan skrev, for 4 minutter siden:

Inden jeg begyndte at gå til glædespiger opfattede jeg dem som perfekte og uopnåelige og turde ikke kontakte dem.

Nu da jeg har mødt dem, set de er uperfekte og fejlfyldte ligesom jeg selv, har jeg fået et mere naturligt og afslappet forhold til dem og kvinder generelt. Jeg oplever kvinder som mennesker nu og ikke gudinder oppe på en piedestal og kan derfor bedre nyde samværet med dem.

Det kan næppe siges bedre eller mere simpelt.

Det er alligevel lidt spøjst. TS har fundet fejl hos nogle af sine GP'er og undrer hvis han skal stoppe med dem. Du har fundet fejl hos dine GP'er og det har skabt et mere afslappet og naturligt forhold mellem dig og kvinderne. 

• Svar 95
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har opdaget noget negativt hos de fleste mennesker jeg kender godt. In fact alle, hvis jeg skal være ærlig. Og jeg tror jeg ved hvad problemet er: De er mennesker, ikke guder. Jeg har tilmed

• Det kunne da være rart, hvis mine faste kunder kunne dvæle i illusionen om, hvor perfekt jeg er hele vejen igennem, men sandheden er, at ingen af os er det. Facaden krakelerer, når man tilbringer mere

• Woah! Ingen penge involveret? Har du været gift? Har du børn? Har du nogensinde haft en ven som stod uden arbejde? Eller en søster som blev forladt af sin klaphat til kæreste? Selvf. er en relati

Skrevet

Det deligt at de uperfekte andet er da ikke ønskeligt, men nogle gange kan det negative blive ødelæggende for oplevelsen, som feks en som lyver meget, vi kunne ha haft en bedre tid sammen uden så mange løgne. 

Skrevet
sexes skrev, for 3 minutter siden:

Rejsenetværk er blevet anmeldt, så må tiden vise hvad der sker.

Du virker til at være et meget følsomt menneske. Når man starter en tråd som denne, må man måske også være en lille smule forberedt på at få andre svar end dem man forventer. 

Må jeg spørge hvorfor du synes det er vigtigt at i tråden offentliggøre  at du har anmeldt Rejse? 

Skrevet
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Det kan næppe siges bedre eller mere simpelt.

Det er alligevel lidt spøjst. TS har fundet fejl hos nogle af sine GP'er og undrer hvis han skal stoppe med dem. Du har fundet fejl hos dine GP'er og det har skabt et mere afslappet og naturligt forhold mellem dig og kvinderne. 

Det er fordi, jeg er en hel del mere fejlfyldt, end jeg synes om, og leder efter jævnbyrdige legekammerater.

Skrevet
henlan skrev, for 2 minutter siden:

og leder efter jævnbyrdige legekammerater.

Don't we all? Det er sgu svært at finde de jævnbyrdige blandt de perfekte. I hvert fald for de fleste af os. Tæt på 100 pct af os.

Skrevet
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Du har fundet fejl hos dine GP'er og det har skabt et mere afslappet og naturligt forhold mellem dig og kvinderne

Det jo så ikke lige disse fejl som har skabt det gode forhold, det nærmere sket på trods af dette. Hende som lyver meget er på mange andre måder et fantastisk menneske, og det har været meget givende for mig at ha kendt hende.

På samme måde har jeg jo heller ikke en god relation til hende som drikker, fordi hun drikker. Det en underlig fornemmelse og trist at hun føler sig nødt til det. Havde hun ikke drukket havde jeg måske slet ikke mødt hende, så det bare endnu mere underligt.

Det virker næsten bevidst at du ikke læser og forstår hvad det er jeg skriver.

Skrevet
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Du virker til at være et meget følsomt menneske. Når man starter en tråd som denne, må man måske også være en lille smule forberedt på at få andre svar end dem man forventer. 

Må jeg spørge hvorfor du synes det er vigtigt at i tråden offentliggøre  at du har anmeldt Rejse? 

Så du synes jeg burde opføre mig som ham ? Jeg synes det var bedre, at være bedre end ham.

Første gang jeg anmelder, så nysgerrig efter hvor lang tid det går.

Skrevet
sexes skrev, for 2 minutter siden:

Det virker næsten bevidst at du ikke læser og forstår hvad det er jeg skriver.

Det er ikke hensigten. Måske er du ikke tydelig nok? 

Du starter tråden med at du er forstyrret over at nogle piger du haft det godt med, også har negative sider. Men det er jo lidt naturligt, er det ikke? Man møder nogen og ser kun det positive. Nyder samværet. Efter hånden opdager man mere hos hende, og alt er måske ikke positivt, selv om der stadig findes ting hos hende man er glad for.

Det jeg prøver at sige er at sådan er det vel med alle mennesker, og er det ikke sådan så er man enten forelsket eller rammet af en anden diagnose.

Skrevet
sexes skrev, for 12 minutter siden:

Så du synes jeg burde opføre mig som ham ? Jeg synes det var bedre, at være bedre end ham.

Første gang jeg anmelder, så nysgerrig efter hvor lang tid det går.

Nej, jeg synes du burde være rummelig nok at også opfatte det positive med Rejse, istedet for at føle dig krænket af et enkelt indlæg. Han bidrager med langt mere end de fleste andre, selv om han har skrevet noget som får dit skind at ømme. Jeg synes du kunne bære over med det og blive ved med at ikke anmelde folk.

Personligt har jeg aldrig anmeldt et eneste indlæg nogensinde. Synes det er latterligt. Som hvis jeg har behov for nogen headmaster for at overleve.

Redigeret af Bananas

Skrevet
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Du starter tråden med at du er forstyrret over at nogle piger du haft det godt med, også har negative sider. Men det er jo lidt naturligt, er det ikke?

Jeg synes ikke, og håber ikke at det er naturligt at en gp er alkoholiker, eller en som lyver meget og har måske en personlighedsforstyrrelse. Bananas være obs på graden af det negative, og at jeg aldrig har efterlyst en perfekt gp. 

Alle har selvfølgelig noget negativt også mig.

Skrevet
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Nej, jeg synes du burde være rummelig nok at også opfatte det positive med Rejse, istedet for at føle dig krænket af et enkelt indlæg. Han bidrager med langt mere end de fleste andre, selv om han har skrevet noget som får dit skind at ømme. Jeg synes du kunne bære over med det og blive ved med at ikke anmelde folk.

Personligt har jeg aldrig anmeldt et eneste indlæg nogensinde. Synes det er latterligt. Som hvis jeg har behov for nogen headmaster for at overleve.

Du har din måde, og jeg har min. som sagt første gang jeg har anmeldt en.

Skrevet
sexes skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes ikke, og håber ikke at det er naturligt at en gp er alkoholiker, eller en som lyver meget og har måske en personlighedsforstyrrelse. Bananas være obs på graden af det negative, og at jeg aldrig har efterlyst en perfekt gp. 

Alle har selvfølgelig noget negativt også mig.

Nu om natten er der kun dig og mig tilbage;)

Jo, jeg synes nok at det er lige så naturligt at en GP er alkoholiker som at et andet menneske er det. Alkoholisme er en sygdom som rammer vidt. At lyve eller forvanske sandheden kommer sandsynligt temmelig naturligt for nogen i et erhverv som ikke er anerkendt i samfundet, men set ned på. Jeg tænker at man måske skal være lidt storsindet i sine forventninger på et menneske man møder i det sammenhæng. Måske burde du kigge lidt på dig selv og fundere over hvis dine forventninger på ærlighed er rimelige?

Men igen: måske har du ikke fortalt det hele i dine eksempler?

Skrevet
sexes skrev, for 1 time siden:

Og det præcis det som kan være svært, når man efter mange besøg er blevet glad for dem,

Nu synes jeg godt nok du modsiger dig selv lidt. Du er så glad for dem, at det er svært at blive væk. Men fra deres side er det muligvis et salgs trick (især hvis de er udlændinge). Dog anerkender du muligheden for det ikke forholder sig sådan, men du har tanken.

Og ja helt klart bedst at fortsætte med at besøge en (udnytte), som har det så svært med jobbet at hun drikker. Fremfor en som lyver, har de løgne overhovedet betydning for dig. Lyver hun om noget der på virker jeres samvær. Eller blot om ting hun fortæller om, som hun har oplevet. Og har du bevis for hun lyver. Er du 100% sikker. Og ikke blot noget du tror fordi, du måske synes det hun siger lyder urealistisk og måske alligevel er sandt. Tænker du måske skal kigge lidt indad og se hvor uperfekt du sikkert selv er. Og genoverveje om du måske ser spøgelser hvor der ikke er nogen. 

Skrevet
sexes skrev, for 10 minutter siden:

Du har din måde, og jeg har min. som sagt første gang jeg har anmeldt en.

Be a man. Træk den tilbage.

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Be a man. Træk den tilbage.

Bland dig uden om.

Skrevet
sexes skrev, for 1 minut siden:

Bland dig uden om.

Nej hvorfor det? Du annoncerer i tråden at du har anmeldt, og får derfor svar i tråden. Hvad forventer du dig egentlig?

Skrevet
sexes skrev, 1 time siden:

Det deligt at de uperfekte andet er da ikke ønskeligt, men nogle gange kan det negative blive ødelæggende for oplevelsen, som feks en som lyver meget, vi kunne ha haft en bedre tid sammen uden så mange løgne. 

Jeg ved at flere har nævnt det før mig - men du ved godt at det er helt almindelige mennesker du tilbringer tid med ikk? 
Jeg fornemmer en snert af bebrejdelse i “.. det negative bliver ødelæggende for oplevelsen..” 

Jeg håber virkelig, at du tiltrods for din stædige, nedladende og bedrevidende attitude kan tage bare en brøkdel af de velmenende kommentarer ind! 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 7 minutter siden:

Nu synes jeg godt nok du modsiger dig selv lidt. Du er så glad for dem, at det er svært at blive væk. Men fra deres side er det muligvis et salgs trick (især hvis de er udlændinge). Dog anerkender du muligheden for det ikke forholder sig sådan, men du har tanken.

Ja det en underlig situation, derfor synes jeg det kunne være en god tråd. Efter mere tid vil jeg vide mere om pigen, jeg vælger for at tro på hende, Jeg gjorde opmærksom på i mit skriv at når det penge imellem, så være lidt mere opmærksom. Måske det stammer fra hende der lyver.

Altså hvad skulle det dog hjælpe at jeg blev væk fra hende der drikker? 

Har du læst hvad jeg skrev? Efter min vurdering har hun en personlighedsforstyrrelse, så ikke alt jeg har skrevet om, med vilje.

Skrevet
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Nej hvorfor det? Du annoncerer i tråden at du har anmeldt, og får derfor svar i tråden. Hvad forventer du dig egentlig?

At du stopper med at tro du kan påvirke mit valg.

Skrevet
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

at du tiltrods for din stædige, nedladende og bedrevidende attitude

Hvor ?

Skrevet
sexes skrev, for 2 minutter siden:

At du stopper med at tro du kan påvirke mit valg.

Jeg tror ikke noget. Jeg skriver bare det jeg mener.

Tror du at du kan påvirke folk med dine skriv?

Skrevet
sexes skrev, for 1 minut siden:

Hvor ?

At det er det eneste du reagerer på, giver mig absolut ikke lyst til at gå mere ind i det… desværre. 

Skrevet
Bananas skrev, Lige nu:

Tror du at du kan påvirke folk med dine skriv?

Det mig ligegyldigt. Og påvirke dem til hvad?

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

At det er det eneste du reagerer på, giver mig absolut ikke lyst til at gå mere ind i det… desværre. 

Og du reagerer, ved at snakke udenom.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.