Hop til indhold

Hvornår har gp’er mest travlt/mest tid?

Featured Replies

Skrevet

Har længe tænkt over om der var visse dage eller tidspunkter på dagen hvor pigerne ikke får så mange kunder?

eller det ligeligt fordelt tror i?

måske nogen af gp’erne herfra kan svare?

Skrevet

Har på fornemmelse (og erfaring fra mine yngre dage) at der er et peak fredag og lørdag, når mænd har indtaget alkohol.   
Der var jeg i hvert fald selv mere tilbøjelig til at tag kontakt og lave spontane aftaler uden de helt store overvejelser. 

Skrevet

... Tænker at de har mest tid når der er en kongelig eller større national sportsbegivenhed i tv som samler Danmark foran tv'et ?

Mest travlt giver vel sig selv?

Eftermiddage og aften indtil kl 21. Varme dage i maj og start juni før folk har sommerferie.

Når SKAT udbetaler overskydende kroner og når folk får løn i den sidste uge af måneden.

Gætter på at der er bedst tid om morgen inden kl 12 på hverdage, men det afhænger vel jo også af hvor ung og smuk, nej...populær og dygtig , pigen er..

Har før prøvet at ringe og booke tid dagen og to dage før for at få tid hos en studine på vagtplanen i Storkøbenhavn på etableret lysthus. Umuligt.

Redigeret af ppd

Skrevet
McLovin skrev, den 21.10.2023 at 13:18:

Har på fornemmelse (og erfaring fra mine yngre dage) at der er et peak fredag og lørdag, når mænd har indtaget alkohol.   
Der var jeg i hvert fald selv mere tilbøjelig til at tag kontakt og lave spontane aftaler uden de helt store overvejelser. 

Det afhænger af, hvilken pige det er og hvilke kunder hun ønsker at tiltrække. I min butik er påvirkede ikke velkomne…. 
Og til TS; det er umuligt at pege på, hvornår der er mest travlt i denne branche, bedst som man mener at ha set et mønster, så brydes det. Det er fx en skrøne, at der er stilstand pga landskampe mv, ikke alle går op i sport.

Skrevet

en gp har vel mest travlt når der er kunder i butikken

Skrevet
ppd skrev, den 21.10.2023 at 18:01:

Gætter på at der er bedst tid om morgen inden kl 12 på hverdage,

Ikke her. En del synes det er lettere at smutte fra job et par timer, som smutte fra konen om aftenen. Og alle de kørende sælgere, håndværkere osv osv. Folk fra f.eks Nordsøen som er ude er par uger og hjemme et par uger. Masser af mænd har tid om formiddagen. 

Skrevet

som knallert når hun spreder er vel et godt bud tænker de fleste er mulige og træffe hvis man gider planlægge lidt det er så ikke lige min tilgang så den ene gang om året jeg gider forsøge er random afhængig af om der er noget spændende i nærområdet ellers springer man bare et år mere over det betyder mindre fjams er fjams :P

Skrevet
ppd skrev, den 21.10.2023 at 18:01:

Gætter på at der er bedst tid om morgen inden kl 12 på hverdage

Ja, du gætter…. Hos mig er der mest rift om de første tider og lige omkring fyraften.

Skrevet
Liv skrev, for 59 minutter siden:

Ja, du gætter…. Hos mig er der mest rift om de første tider og lige omkring fyraften.

Så stopper jeg med at gætte.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.