Hop til indhold

Skal vi have medlidenhed med glædespigerne?

Featured Replies

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 42 minutter siden:

Er jeg den eneste der undrer sig over ts påfaldende ( gennem tiden ) mange debatoplæg omkring gp og forfærdelighederne omkring branchen ? Er jeg den eneste der får den mistanke at ts er lig med den person der ikke må nævnes herinde? alle ts debatoplæg har det til fælles at der ligger en meget negativ holdning bag - ikke bare branchen - men bag det seksuelle - og ihærdigheden med at få fortalt dette samtidig med at ts også giver udtryk for at han jævnligt går til gp i et urealistisk højt tempo giver mig bare det indtryk at der er noget der ikke hænger sammen.    Hvorfor render man til gp så ofte som han tilsyneladende gør - og samtidig har så meget imod det ? Og samtidig bruger så meget tid på at lave debatter om hvor forfærdeligt gp har det - på alle tænkelige måder - eller hvordan de prøvet at snyde . Og hvor skrækkelig sexkunder  er . Er jeg den eneste der synes det er påfaldende ?

Så længe han får lov til at fortsætte, og så længe han bliver læst og kommenteret.
Så vil han fortsætte!

Den mest effektive måde stoppe ham på, det er hvis alle vi andre hverken læser eller kommenterer det som han skriver.
Det kan vi så tydeligvis ikke selv finde ud af, og så længe vi ikke kan det vil han fortsætte.

Det vil han muligvis også, selvom vi ignorerer ham totalt?
Men gør vi det så vil han tale til sig selv til en mur, hvor ingen lytter og så vil alle hans anstrengelser i det mindste være spildte.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

• Svar 61
  • Visninger 6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Miley_for_pleasure
    Miley_for_pleasure

Hmmm … Jeg synes det er en lidt underlig tråd det her . Vi er jo helt almindelige mennesker og lige så forskellige som dig og dine kollegaer er, sansynligvis. Og i bund og grund, så handler det jo om

• Jeps, og dernæst kunne man stoppe med at sidde og gætte på, hvordan andre mennesker lever, tænker og opfatter verden.

• Here we go again…. 

Skrevet
Martijes skrev, for 4 timer siden:

Tak ilm! Og ja, du afsporer med flere ‘du fortjener hjerter-svar’ efterfølgende.

Det er en af mine vigtigste opgaver her på EG - at afspore. Ked af det, men sådan er det bare.

Martijes skrev, for 4 timer siden:

Formentlig. Volapyk og diffust snak om nogle brugere, der lefler og ikke forstår hinanden og savner spænding (er du ensom, nu du skriver os og vi bor have medlidenhed med dem/dig?). 

Så prøver jeg at skære det ud i pap for dig. Mit indlæg var ment som en sørgsen ironi over endnu en meningsløs tråd om hvordan GP'ere lever og tænker og plages og nyder og tjener og .... Men eftersom jeg bliver nødt at forklare hvad jeg mener, så fungerede det åbenbarligt ikke. Det gør mig lidt trist, min dag er nu ødelagt så ja - lidt medlidenhed med mig ville ikke gøre ondt. Tak!

Skrevet
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Men eftersom jeg bliver nødt at forklare hvad jeg mener, så fungerede det åbenbarligt ikke.

Det fungerede, min ven, det fungerede

Skrevet
SweetKisses skrev, for 21 timer siden:

Jeg bliver bare så træt… 

Når jeg bliver træt af en tråd eller opslag, så bladrer jeg videre og lader være med at bruge tid på at kommentere på det .

Skrevet
FeetMann skrev, for 53 minutter siden:

Når jeg bliver træt af en tråd eller opslag, så bladrer jeg videre og lader være med at bruge tid på at kommentere på det .

Se, det er jo også fint at kunne det. Men det er jo heller ikke dig der diskuteres. Hvis du, det du laver, tjener, gør, om du har børn, job, om du betaler skat, hvad din husleje er osv osv osv blev diskuteret i tråd efter tråd efter, kunne det jo godt være at du blev træt - og alligevel følte dig forpligtet til at følge med og rette (mange) fejl undervejs......

Skrevet
tvr skrev, for 10 minutter siden:

Se, det er jo også fint at kunne det. Men det er jo heller ikke dig der diskuteres. Hvis du, det du laver, tjener, gør, om du har børn, job, om du betaler skat, hvad din husleje er osv osv osv blev diskuteret i tråd efter tråd efter, kunne det jo godt være at du blev træt - og alligevel følte dig forpligtet til at følge med og rette (mange) fejl undervejs......

Tak. 

Skrevet
cassanova skrev, for 23 timer siden:

Glædespigerne tjeneren en rigtig  fed månedsløn, kører rundt i store biler , og bor i dyre penthouselejligheder , oven i hatten så nyder de at dyrke sex med mange partnere ,  og ja de lever i det hele taget det søde liv...... dyre rejser , smykker m.v. ...... Eller hvad??? 

Glædespigerne tjener en middelmådig månedsløn, benytter offentlig transport og bor i et rækkehus i forstadsdanmark og har et par børn i teenagealderen, oven i hatten så hader de i virkeligheden al den sex med mange partnere og drømmer om et bedre liv...... eller hvad ? 

Nu er jeg sikker på at ALLE piger ikke tjener en fed månedsløn. Nogle gør det som hobby og har kun få gæster om måneden. De gør det fordi de kan li´det.. Andre tjener selvfølgelig kassen. Om de lever det søde liv ved jeg ikke, men det håber jeg! Jeg er sikker på at de etableret danske piger som gør det af hobby, ikke behøver at gå i seng med tykke "klamme" uhygiejnisk mænd fordi de har brug for det. Det er muligt at nogle der er tvunget til det, gør det. 

Skal vi have sympati?  JA, til de GPér som har bagmænd og ikke ønsker at arbejde i faget, men gør det af nød.

NEJ, til de GPér som gør det af lyst. Det gør jo det af lyst, spænding, krydderi m.m

Skrevet
Bananas skrev, for 15 timer siden:

at afspore

Og så fortsætter du

skære det ud i pap for dig

Ingen grund til patronisering, tænker en del ikke forstod flere af dine sætninger, der objektivt ikke gav mening eller at det skulle være et skjult, ironisk svar til Ts ‘skal vi have medlidenhed med Gp’ere’ (skåret over en kam). 

Mit indlæg var ment som

‘Ment som’ er nemt at sige: måske du skulle øve dig i at udtrykke dig tydeligere, hvis det ligger dig så meget på sinde at kommentere på et svar til en tråd, hvor du gør det uklart, hvad du skriver. OG blive forstået. Du gjorde en opremsning af andre erhverv til den synlige pointe naturligvis og fablede løs om ‘medlidenhed til nogle Eg brugere uden spænding i deres liv’. Du kunne have skrevet: jeg SYNES, det er en meningsløs tråd/spørgsmål og forklare hvorfor du SYNES det. Sværere er det ikke. Men jeg kan godt se, du gerne vil skrive diffuse ting, afspore og konstant indrage sig selv. 

meningsløs tråd om hvordan GP'ere

SYNES du

nødt at forklare hvad jeg mener

Ja, det er man jo tit, når det man skriver er diffust, ligner vrøvl, meningen er gemt i uforståeligheder og afsporet snak om mennesker, der mangler spænding bla 

medlidenhed med mig

Atter selv indragelse som sikkert skal opfattes som en sarkastisk ‘se mig, se mig’. 

Måske du blot skulle forholde dig til ts og hans pointe/spørgsmål og finder du det meningsløst, undlade at deltage, afspore eller hvis du vil deltage i noget meningsløst debat, skrive TY-DE-LIGT, at du SYNES, det er meningsløst. Så undgår du nok at blive misforstået og afspore ting igen. Husk: afsenderen har ansvaret for at meningen forståes, ikke omvendt. 

Har du noget begavet, nyt, interessant at sige om Ts spørgsmål og ‘emnet’ (skal vi have medlidenhed med Gp’ere) eller uddybe/forklare det spørgsmål, fx så det kunne blive MENINGSFYLDT? Forstået som Ts og andre kan opdage og indse og erkende, at medlidenhed nok er et forkert ord. At Gp’eres liv, familie, indtægt og hobbies er uinterresant (synes de fleste) og at de ikke er een samlet og ensartet gruppe eller 2, rige eller sølle, som Ts skriver? 

Hvis ikke, forstår jeg slet ikke, at du deltager i tråden. Eller ikke bare selv laver en eller 2 tråde om meningsløse tråde, Eg’s fremtid eller de brugere, der mangler spænding. 

Skrevet
tvr skrev, for 12 timer siden:

Tror du misforstår batman .

Skrevet
FeetMann skrev, for 2 timer siden:

Nej jeg føler at @tvr har fat i en meget vigtig pointe her nogen gange bæres nag over uenighed videre over i nye tråde især overfor nogen af de GPer (Lyserøde) der tør komme med deres meninger. 

Enkelte får også lort i deres indbakker hvilket er et kujon moove af trolde og hulemennesker der vil undgå admins øjne for at vise deres værste side.

Og så er der debatter hvor enkelte Lyserøde åbner lidt op for private detaljer eller detaljer om deres lyst og det ender i en virkelig perfid og moraliserende og dømmende tone hvor nogen brugere gør sig til dommere over dem omkring noget der i bund og grund ikke rager andre mennesker og som de ikke burde hverken prøve at bestemme over eller dømme. 

Enkelte brugere på siden her har også en tendens til nærmest konsekvent at fejlfortolke alle svar eller køre svarene over i diverse stråmands argumenter til man blivee næsten vanvittig af det. 

Enkelte vil nærmest missionere som var det en religion for dem deres individuelle verdenssyn for at sprede den i deres øjne endgyldige sandhed om alt fra hvad GPer føler og tænker, om GPer gider kunderne, om sex uden, gangbang med mere er moralsk okay om man er klam ulækjer hvis man er til noget sex folk ikke selv tænder på. 

Det nemmeste er at ignorerer trådene og de brugere og måske logge af og ignorere siden men hvis man ofte ender i skudlinien eller ens valg skal dømmes af andre konstant så forstår jeg godt at nogen nogen gange ikke trækker sig fra debatten men tænker nej de skal sgu ikke have lov til at stå i mængden og råbe højest uden modstand. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 18 minutter siden:

ignorere

Min ignorer liste er efterhånden ret lang - sikke en fred det giver :) 

Dillermand Junior skrev, for 21 minutter siden:

Enkelte får også lort i deres indbakker hvilket er et kujon moove af trolde og hulemennesker der vil undgå admins øjne for at vise deres værste side

Man sender bare beskeden til moderatorerne så tages der action. 

Skrevet
FeetMann skrev, for 2 timer siden:

Jeg har slet ikke svaret batman på noget. Han har ikke ytret sig. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden:

Man sender bare beskeden til moderatorerne så tages der action. 

Det er jeg med på men pointen var at de tror de undviger admins indblanding og kan gå udenom forum reglerne og gå til den.

Og det drænder folk mentalt nogen gange  

Skrevet
cassanova skrev, den 19.10.2023 at 20:14:

(…)

Glædespigerne tjener en middelmådig månedsløn, benytter offentlig transport og bor i et rækkehus i forstadsdanmark og har et par børn i teenagealderen, oven i hatten så hader de i virkeligheden al den sex med mange partnere og drømmer om et bedre liv...... eller hvad ? 

Tak for dit indlæg. Du sætter to ret forskellige scenarier op for et liv som GP, som jeg egentlig ikke ved helt om passer. Det ene er det glamourøse GP-liv som måske mest er det liv udadtil som udenlandske GP’er sælger. Om deres liv så er sådan skal jeg ikke gøre mig klog på.

Det andet som du opstiller lyder lidt mere “negativt” og er måske bare et almindeligt liv med hus, have og børn, hvor man også har et privatliv på hjemmefronten, men hvor de åbenbart ikke kan lide deres kunder. Jeg tænker det skal forestille et mindre glamourøst billede af en GP’s liv. Det bliver dog måske sådan lidt sort/hvidt, da det ene liv vel ikke udelukker det andet?

Tilbage til dit spørgsmål – er det synd for en GP, som der står i overskriften. Hvis jeg skulle svare kort. For mig at se er det et arbejde. Skulle jeg svare lidt mere på kanten /filosofisk kunne jeg sige det samme som medlemmet @henlan indledende gør her:

henlan skrev, den 19.10.2023 at 20:35:

Lidelse er et menneskeligt grundvilkår, så vi bør måske have medlidenhed med alle mennesker (…)

Det kunne måske lyde lige lidt for eksistentielt. Jeg vil som udgangspunkt dog ikke begynde at forholde mig til om noget er “synd” for nogen. For mig er det at arbejde som GP netop et arbejde som så mange andre. Men det er klart, at det dels kan være et stigmatiseret arbejde der har mange fordomme omkring sig som @henlan også skriver. Derudover er det også en branche med skyggesider som også engang imellem bliver diskuteret herinde. Her tænker jeg på f.eks. trafficking, “griske bagmænd” etc., men igen det er jo langt fra alle piger/forhåbentligt et fåtal, der er berørt af det. Lige i det tilfælde ville mange jo nok sige, at der var tale om forhold, der i hvert fald var problematiske og som jeg i hvert fald tror er svært for mange klienter at skulle forholde sig til, men igen jeg tror også der er mange fordomme om branchen.

Jeg kan for øvrigt se, at tråden måske også lige er begyndt at bevæge sig i lidt andre retninger end selve emnet :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
Martijes skrev, for 6 timer siden:

Og så 

godt

forstår jeg slet ikke

Det citerede er jeg helt enig med dig om.

Til det andet kan jeg bare sige "Jøsses da". Patronisering siger du....

Jøsses da igen!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.