Hop til indhold

Skal vi have medlidenhed med glædespigerne?

Featured Replies

Skrevet

Glædespigerne tjeneren en rigtig  fed månedsløn, kører rundt i store biler , og bor i dyre penthouselejligheder , oven i hatten så nyder de at dyrke sex med mange partnere ,  og ja de lever i det hele taget det søde liv...... dyre rejser , smykker m.v. ...... Eller hvad??? 

Glædespigerne tjener en middelmådig månedsløn, benytter offentlig transport og bor i et rækkehus i forstadsdanmark og har et par børn i teenagealderen, oven i hatten så hader de i virkeligheden al den sex med mange partnere og drømmer om et bedre liv...... eller hvad ? 

• Svar 61
  • Visninger 6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Miley_for_pleasure
    Miley_for_pleasure

Hmmm … Jeg synes det er en lidt underlig tråd det her . Vi er jo helt almindelige mennesker og lige så forskellige som dig og dine kollegaer er, sansynligvis. Og i bund og grund, så handler det jo om

• Jeps, og dernæst kunne man stoppe med at sidde og gætte på, hvordan andre mennesker lever, tænker og opfatter verden.

• Here we go again…. 

Skrevet

Hmmm … Jeg synes det er en lidt underlig tråd det her . Vi er jo helt almindelige mennesker og lige så forskellige som dig og dine kollegaer er, sansynligvis. Og i bund og grund, så handler det jo om hvordan man disponerer de penge man tjener og hvor meget man tjener ❤️ Om du så er gp, er selvstændig indenfor anden branche eller whatever. Hvilket i vores branche kan være afhængigt af dit udseende , hvordan du markedsfører dig selv og hvor serviceminded du er. (Blandt andet) 

Pointen er at man ikke kan generalisere på den måde.

Men dem man skal have ondt af er , åbenlyst, de handlede piger. Og efterhånden burde i kære mænd (særligt dem som læser med herinde) være gode til at kende tegnene på den slags. 

Skrevet

Lidelse er et menneskeligt grundvilkår, så vi bør måske have medlidenhed med alle mennesker. Under alle omstændigheder har jeg medlidenhed med glædespigerne alene på grund af dele af samfundets og ikke mindst politikernes holdning til dem, som gør deres tilværelse langt hårdere, end den kunne have været.

Skrevet

Tænker også at der er forskel på om det er en 22 årig instagram babe eller 48 årige Tove fra Odder. Gætter på at instagram pigen kan sælge sig selv væsentlig dyre og dermed leve et mere glamouriøs liv.

Man kan slet ikke sammenligne alle glædespiger på den måde. 

btw, så er der absolut intet i vejen med at være 48 og hedde Tove - fra Odder. 

Skrevet
SweetKisses skrev, Lige nu:

Here we go again…. 

Yup....det er som om at EG er gået i selvsving den sidste uges tid...

Skrevet

Det er "nemme" penge. Så nej, har ikke ondt af dem, hvorfor det? De har selv valgt det. De har med garanti flere penge til dem selv end jeg. Selvfølgelig er det super psykisk nedslidende, og det kræver en stærk mentalitet at være karriere GP, og ikke bare en ung tøs der leger GP en gang i mellem når de vil have den der nye dyre ting. Det er jo ikke fordi de gider fise ned og arbejde i Netto vel.

Skrevet
  • Author
Miley_for_pleasure skrev, for 13 minutter siden:

Hmmm … Jeg synes det er en lidt underlig tråd det her . Vi er jo helt almindelige mennesker og lige så forskellige som dig og dine kollegaer er, sansynligvis. Og i bund og grund, så handler det jo om hvordan man disponerer de penge man tjener og hvor meget man tjener ❤️ Om du så er gp, er selvstændig indenfor anden branche eller whatever. Hvilket i vores branche kan være afhængigt af dit udseende , hvordan du markedsfører dig selv og hvor serviceminded du er. (Blandt andet) 

Pointen er at man ikke kan generalisere på den måde.

Men dem man skal have ondt af er , åbenlyst, de handlede piger. Og efterhånden burde i kære mænd (særligt dem som læser med herinde) være gode til at kende tegnene på den slags. 

Tak for klogt svar. Jeg syns ikke at jeg generalisere.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

Jeg bliver bare så træt… 

Skrevet
henlan skrev, for 9 minutter siden:

Lidelse er et menneskeligt grundvilkår, så vi bør måske have medlidenhed med alle mennesker. Under alle omstændigheder har jeg medlidenhed med glædespigerne alene på grund af dele af samfundets og ikke mindst politikernes holdning til dem, som gør deres tilværelse langt hårdere, end den kunne have været.

Måske ikke medlidenhed , men sympati og empati ? For at være irriterende ordkløver , sorry :D i behøver ikke have ondt af os. Men det ville være dejligt at opleve mere sympati og empati fra samfundet , uden tvivl . 

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, for 2 minutter siden:

Måske ikke medlidenhed , men sympati og empati ? For at være irriterende ordkløver , sorry :D i behøver ikke have ondt af os. Men det ville være dejligt at opleve mere sympati og empati fra samfundet , uden tvivl . 

Man ku jo starte med som udgangspunkt at undlade at betragte alle prostituerede over en kam som tabere og ofre, der skal reddes fra dem selv og de stygge mænd, der 'udnytter' dem.

Skrevet
henlan skrev, Lige nu:

Man ku jo starte med som udgangspunkt at undlade at betragte alle prostituerede over en kam som tabere og ofre, der skal reddes fra dem selv og de stygge mænd, der 'udnytter' dem.

Enig ! Det ville være rigtig dejligt :D 

Skrevet
henlan skrev, for 4 minutter siden:

Jeps, og dernæst kunne man stoppe med at sidde og gætte på, hvordan andre mennesker lever, tænker og opfatter verden.

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Jeps, og dernæst kunne man stoppe med at sidde og gætte på, hvordan andre mennesker lever, tænker og opfatter verden.

Hvem betragter pigerne som tabere og ofre? Det er interessant hvordan prostituerede lever , fordi prostitutionsjobbet er så usædvanligt og som kun få kunne tænke sig. Det er vel også derfor det er lavet mange undersøgelser af området.

Skrevet
  • Author
Ridolfo skrev, for 1 minut siden:

Lidt off topic, men hvor gammel er du egentlig @cassanova

Ridolfo skrev, for 1 minut siden:

Lidt off topic, men hvor gammel er du egentlig @cassanova

62 år. 

Skrevet
cassanova skrev, 1 time siden:

Glædespigerne tjeneren en rigtig  fed månedsløn, kører rundt i store biler , og bor i dyre penthouselejligheder , oven i hatten så nyder de at dyrke sex med mange partnere ,  og ja de lever i det hele taget det søde liv...... dyre rejser , smykker m.v. ...... Eller hvad??? 

Glædespigerne tjener en middelmådig månedsløn, benytter offentlig transport og bor i et rækkehus i forstadsdanmark og har et par børn i teenagealderen, oven i hatten så hader de i virkeligheden al den sex med mange partnere og drømmer om et bedre liv...... eller hvad ? 

Jeg tror, at retten til at udvælge sexpartner ligger så dybt i de fleste m/k, at de vil finde hvervet grænseoverskridende. GPen kan selvfølgelig sige nej til en kunde, men hvis de gør det for tit, så går det ud over forretningen. Der findes helt sikkert piger, der tænder på at sælge sex og piger med et meget stort sexbehov, der så siger wtf hvorfor ikke tage penge for det. Men jeg tror også langt de fleste kommer ind i branchen, fordi de skal bruge hurtige penge.

Redigeret af Jonze

Skrevet
SweetKisses skrev, for 22 minutter siden:

Here we go again…. 

&

Pianistinden skrev, for 22 minutter siden:

Ja, takket være ts næsten daglige mærkværdige oplæg til debat med "click bait" overskrifter i bedste sensationshungrende stil  :roll:

Det er lige før, man har medlidenhed med ts  :rolleyes:  det må have været en kedsom uge og måske også en kedelig efterårsferie :huh:

Skrevet
Cruise skrev, for 1 minut siden:

&

Ja, takket være ts næsten daglige mærkværdige oplæg til debat med "click bait" overskrifter i bedste sensationshungrende stil  :roll:

Det er lige før, man har medlidenhed med ts  :rolleyes:  det må have været en kedsom uge og måske også en kedelig efterårsferie :huh:

Uden sødme.......:rolleyes:

Skrevet

Hvis man læser med herinde -er det kun en gp -jeg engang i mellem har lidt ondt af -når hun blotter sig lidt for åbenlyst... Tidligere når jeg var på besøg kunne, jeg godt blive meget trist efterfølgende -over så god en kvinde behandlede sig selv på den måde -og havde en følelse af -gerne ville "rede" hende fra det... De følelser er jeg fuldstændigt fri for i dag -da det de fleste gange er en helt anden type kvinde man møder -en toptunet prof. Og dem vil jeg gerne helt undgå;-)

Hvis jeg skal have ondt af nogen er det, da af de kunder der bliver fuldstændigt pumpet for mønt, og bliver behandlet med disrespekt! -den ene gang efter den anden.

Skrevet
Møffe skrev, for 3 minutter siden:

Hvis jeg skal have ondt af nogen er det, da af de kunder der bliver fuldstændigt pumpet for mønt, 

Ingen bliver pumpet, man lader sig pumpes. Der er ikke noget pumpetvang.

Skrevet
SweetKisses skrev, for 40 minutter siden:

Jeg bliver bare så træt… 

Me too, my dear. 

Men smil alligevel - og gå videre i livet. Det er mit motto.;) 

Og i øvrigt skal man ikke underkende andre folks glæde ved at..... gå glip af.

Skrevet

fed månedsløn

Sort 

middelmådig månedsløn, benytter offentlig transport

Og hvidt og igennem en fjollet, helt unuanceret-opstillet tråd og spørgsmål skærende Gp’ere over een kam med overskriften 

Skal vi have medlidenhed med glædespigerne?

Skal vi have medlidenhed med taxichaufførerne? 
Skal vi have medlidenhed med kiropraktorerne?
Skal vi have medlidenhed med renovationsarbejderne? CT 
Skal vi have medlidenhed med revisorerne?
Skal vi have medlidenhed med byggenedrivningsmedarbejdere?
Skal vi have medlidenhed med skuespillere?
Skal vi have medlidenhed med offshoreansatte?
Skal vi have medlidenhed med mandlige sexkunder?

Nogle af dem har 2 biler og bor ned til vandet (måske vandet i Ringkøbing). Nogle har 5, nogle har ingen børn. Nogle er ensomme eller har haft en forskruet barndom. Nogle bor til leje og tager offentlig transport  og bruger alle deres penge på at rejse eller en hobby. 

Hvor virker det…..lidt sørgerligt egentlig, at du laver nye unuancerede og sætten i bås tråde konstant og ikke virker til at tage noget ind (jvf thaipigen, der gjorde alt for ikke at blive penetreret af dig, en af flere besøg hos nervøse piger).

Hvis du vitterligt er så interesseret i at kende erhvervet fra Gp’ernes side og også mere end bare ‘hvor meget de tjener’ (du virker som andre til at have sat alle i bås til at tjene styrtende, ikke betale skat, ikke selv have valgt erhvervet osv osv), hvorfor FISAN opfører du dig ikke så som en nysgerrig gentleman og laver en tråd ala

‘Kære Piger; nogen, der har mod på at fortælle lidt om, hvorfor I valgte Jeres erhverv’ og lign (glem pengene; rager ingen og der er kæmpe forskel alligevel på dags, uge, måneds og årsindtægt hos dem)., da jeg er nysgerrig og gerne vil høre lidt mere. Høre! Høre, læse, lytte, lære og forstå. Ikke sætte i bås, skære alle over en kam, kategorisere, insinuere, gisne og gætte og postulere. 

Medlidenhed? 

Næh. Hvorfor skulle vi dog det. Eller….vent. Hvilken ‘undergruppe’ af Gp’ere taler du om? Dem, hvor din ‘thaipige’ mãske tilhørte, hende pã 55, der trængte til lidt pift i sit ligusterhæk liv eller high class’en, der arbejder 3 mdr om året som ledsagerske. Eller var det de lyserøde herinde, der studerer eller har små børn eller tager en bachelor i København og tjener til huslejen, rejserne dertil og bøgerne ved at tilbyde intme stunder for udvalgte mænd 7-8 eller 10 x i måneden. Hvem af disse Gp grupper mente du, vi skal håbe medlidenhed med og tog du fejl af de bedre ord, empati og sympati? 

Jøsses (for 3. tråd blot i dag) 

Skrevet
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Ingen bliver pumpet, man lader sig pumpes. Der er ikke noget pumpetvang.

Dr. Bananas "Jo" og "Ja" og "Jo" -for mange...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.