Hop til indhold

Skal vi have medlidenhed med glædespigerne?

Featured Replies

Skrevet
Jonze skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror, at retten til at udvælge sexpartner ligger så dybt i de fleste m/k, at de vil finde hvervet grænseoverskridende. GPen kan selvfølgelig sige nej til en kunde, men hvis de gør det for tit, så går det ud over forretningen. Der findes helt sikkert piger, der tænder på at sælge sex og piger med et meget stort sexbehov, der så siger wtf hvorfor ikke tage penge for det. Men jeg tror også langt de fleste kommer ind i branchen, fordi de skal bruge hurtige penge.

Jeg tror imidlertid, at de fleste af pigerne er så kloge, og så gode til regning, at de kombinerer deres sexlyst med evnen til at tjene lidt ekstra for at gøre hverdagen sjovere og mere fri. Mange af dem har et almindeligt job, eller et lille firma, ved siden af. Især de danske, men også en del af de udenlandske. Kender efterhånden ganske mange af dem:). De kan regne. Hvis jeg var kvinde og så godt ud, ville jeg gøre det samme. Penge brugt til frihed er penge givet godt ud.

• Svar 61
  • Visninger 6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Miley_for_pleasure
    Miley_for_pleasure

Hmmm … Jeg synes det er en lidt underlig tråd det her . Vi er jo helt almindelige mennesker og lige så forskellige som dig og dine kollegaer er, sansynligvis. Og i bund og grund, så handler det jo om

• Jeps, og dernæst kunne man stoppe med at sidde og gætte på, hvordan andre mennesker lever, tænker og opfatter verden.

• Here we go again…. 

Skrevet
cassanova skrev, for 44 minutter siden:

62 år. 

Hold da op, så har du levet livet stærkt og jeg som troede du var 15 år :rolleyes:

Skrevet
Martijes skrev, for 13 minutter siden:

Skal vi have medlidenhed med glædespigerne?

Skal vi have medlidenhed med taxichaufførerne? 
Skal vi have medlidenhed med kiropraktorerne?
Skal vi have medlidenhed med renovationsarbejderne? CT 
Skal vi have medlidenhed med revisorerne?
Skal vi have medlidenhed med byggenedrivningsmedarbejdere?
Skal vi have medlidenhed med skuespillere?
Skal vi have medlidenhed med offshoreansatte?
Skal vi have medlidenhed med mandlige sexkunder?

Du glemte en gruppe som virkelig har det svært idag: De EG-brugere som stadig håber at der ska ske noget spændende herinde; noget som kræver lidt intellektuel spændstighed, noget som giver kendskab om noget man ikke vidste, noget som hjælper en med håbet om at GP'er og deres kunder kan forstå hinanden og have det godt sammen - uden al denne leflen og latterlige sirlighed som skygger for hvor fantastiskt det kan være når det er godt.

Alt dette håb om EG som for hver dag blegner og blegner, og indenfor en snar fremtid formentlig helt er forsvundet.

Os har jeg virkelig medlidenhed med.

Skrevet
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Du glemte en gruppe som virkelig har det svært idag: De EG-brugere som stadig håber at der ska ske noget spændende herinde; noget som kræver lidt intellektuel spændstighed, noget som giver kendskab om noget man ikke vidste, noget som hjælper en med håbet om at GP'er og deres kunder kan forstå hinanden og have det godt sammen - uden al denne leflen og latterlige sirlighed som skygger for hvor fantastiskt det kan være når det er godt.

Alt dette håb om EG som for hver dag blegner og blegner, og indenfor en snar fremtid formentlig helt er forsvundet.

Os har jeg virkelig medlidenhed med.

Jeg ville ønske at jeg kunne give  dig fem likes <3<3<3<3

Skrevet
cassanova skrev, 1 time siden:

Hvem betragter pigerne som tabere og ofre? Det er interessant hvordan prostituerede lever , fordi prostitutionsjobbet er så usædvanligt og som kun få kunne tænke sig. Det er vel også derfor det er lavet mange undersøgelser af området.

Det er min opfattelse, at bl.a. det venstreorienterede segment blandt politikere og debattører typisk betragter de prostituerede som ofre og prostitution som et samfundsproblem, selvom det måske i virkeligheden er en vigtig ventil i samfundet. De bliver vist ikke tilfredse, før vi får svenske forhold i DK.

Skrevet

Jeg forstår ikke det er vigtigt, hvad en gp’er tjener, eller om hun bor i rækkehus i Hellerup, køre i Mercedes og går med Rolex ur. 
Havde mænd evt de samme muligheder som kvinder på det område, så er det 100% sikkert, at mange mænd ville benytte sig af det.  

Skrevet
Bananas skrev, for 39 minutter siden:

Du glemte en gruppe som virkelig har det svært idag: De EG-brugere

I en tråd om en JOB GRUPPE (erhverv) med et svar spørgende til en håndfuld andre erhvervsgrupper, er det vist ligegyldigt, afsporende, uvedkommende at en ikke erhvervsgruppe ifølge dig ‘har det svært’. Eg brugere. Sexkunder i et online fora. Seriøst? Buhu i en verden hvor psykisk syge unge trækkes markant i kontanthjælp, kræft ramte mister behandling i Østjylland og unge ARBEJDSDUELIGE OG VILLIGE OG KNOKLENDE udlændinge sendes ud af Danmark og hjem til potentiel armod i en lose-lose situation pga teknikaliteter eller 2 timer for lidt pr uge, skal vi have medlidenhed med EG brugere og blande dem ind i en tråd om erhvervsaktive, fordi ts tror de kan skæres over een kam eller deles op i rige eller ‘vil gerne ud af sex arbejdet’…..:

Jøsses. For 4. gang på een dag!

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

Det håber jeg virkelig ikke!

Først skete det for Venuslogen, derefter skete det for Hedomax.

Både Hedomax og Eroguide er opstået, ud fra devisen at den enes død er den andens brød.

Jeg håber virkelig at hvis også Eroguide en dag skulle lide samme skæbne, som den skæbne forgængerne led.

Så står der andre klar i kulissen til at lukrere på Eroguides død!

Blot må det aldrig ske at ingen profiterer på, at et behov som Eroguide er udtryk for bliver erstattet af noget nyt med samme formål for øje!

Hvis det sker så er det hverken Eroguide eller en eventuel efterfølger til Eroguide der har fejlet, eller som vil fejle"!

Så er det os deres publikum der simpelthen er af en for ringe kvalitet, til at nogen vil kunne levere os en platform som vi har brug for.
Og som vi mindst af alt ønsker at undvære.

Vores rolle er det at levere indhold af en sådan kvalitet, at det giver mening opretholde et tilbud til os som først Venuslogen, siden Hedomax var, og nu Eroguide er udtryk for.

Den dag vi ikke længere kan eller vil levere det, så har vi først og fremmest os selv at takke for det.
Hvis også Eroguide lukker!

Noget andet er så at ejeren af Eroguide, hele vejen kategorisk har afvist at indføre nogen form for brugerbetaling.
Og lige så længe har jeg ment, at der bør indføres en betalingsversion af en gratis basis version af Eroguide.dk

Men ejeren har grisen, og derfor bestemmer ejeren også prisen :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Martijes skrev, for 18 minutter siden:

I en tråd om en JOB GRUPPE (erhverv) med et svar spørgende til en håndfuld andre erhvervsgrupper, er det vist ligegyldigt, afsporende, uvedkommende at en ikke erhvervsgruppe ifølge dig ‘har det svært’. Eg brugere. Sexkunder i et online fora. Seriøst? Buhu i en verden hvor psykisk syge unge trækkes markant i kontanthjælp, kræft ramte mister behandling i Østjylland og unge ARBEJDSDUELIGE OG VILLIGE OG KNOKLENDE udlændinge sendes ud af Danmark og hjem til potentiel armod i en lose-lose situation pga teknikaliteter eller 2 timer for lidt pr uge, skal vi have medlidenhed med EG brugere og blande dem ind i en tråd om erhvervsaktive, fordi ts tror de kan skæres over een kam eller deles op i rige eller ‘vil gerne ud af sex arbejdet’…..:

Jøsses. For 4. gang på een dag!

Ja Jøsses da. Ikke for at jeg ikke er enig med dig i det du skriver - meget enig - men lidt distance må man vel alligevel have i en latterlig tråd som denne ... Jøsses for mindst 6 gang idag.

Skrevet
Mook skrev, for 54 minutter siden:

En fik jeg der, de andre har jeg i hjertet.<3

Skrevet
Mook skrev, 1 time siden:

Hvorfor så kun nøjes med 4 <3<3<3<3 ??? ;)

Uden at kende dig Mook, så er indtrykket ikke at du er nærig :) ...så måske det blot var en tællefejl eller tastefejl?  :rolleyes:

Redigeret af Cruise
Tastefejl eller tyk finger

Skrevet
Cruise skrev, for 20 minutter siden:

Hvorfor så kun nøjes med 4 <3<3<3<3 ??? ;)

Uden at kende dig Mook, så er indtrykket ikke at du er nærig :) ...så måske det blot var en tællefejl eller tastefejl?  :rolleyes:

Mine fire hjerter giver jeg til @Bananassom en kærlighed. 

Skrevet
Mook skrev, for 24 minutter siden:

Mine fire hjerter giver jeg til @Bananassom en kærlighed. 

Heldige Banan :rolleyes:

Skrevet
Bananas skrev, for 7 timer siden:

men lidt distance må man vel alligevel have i en latterlig tråd som denne

Lad nu være med at citere al tekst tak!

Aner ikke hvad du mener og ser det som en afsporing. Eg brugere er vel ikke et erhverv. Du kunne lige så godt have svaret ts og mig med: ‘ja eller næh men vi skal have medlidenhed med gigtplagede, de vinterdepressive og ensomme og dem på Eg, der ikke kan finde ud at skrive en overskrift’. Tænker 4 svar om ‘hjerter’ til dit lidt udorståelige skriv rammer langt udenfor skiven ift overskriften og ts spørgsmål. Uanset hvor latterlig du og andre synes, den er. Så handler det vel stadig om en nysgerighed/postuleren om prostituerede liv og indkomst og om de bor have ‘medlidenhed’ (måske ts misforstår dét ord og mener noget andet end ‘skal vi have ondt af dem/føle det er synd for dem’, som jeg gætter er hans ærinde jvf trådteksten). 

Hvis der kom nogle gode svar måske især fra dem, der reelt ved noget og mest om det (pigerne), kunne den latterlige tråd vel vise sig ret vigtig. Især med en ts, der lige har fortalt, hvordan han måtte nøjes med bj af en dødnervøs thaipige, der kæmpede for ikke at blive penetreret. Og insinuerer at prostituerede jvf hans sølle 2 eksempler er enten ‘luksusdyr og rige’ eller har børn, tager offentlig transport og gerne vil ud af erhvervet. Måske fordi ts som mange sexkunder striver, nægter at tro, at en del aktivt vælger erhvervet fx ved at prove det og bliver ved, da de kan lide jobbet. JOBBET. Ikke at være brugermedlem af en side med info og social kontakt i sin fritid. 

Tråden kunne måske have erstattet ordet medlidenhed med empati/sympati som andre erhverv får eller i hvert fald isoleret medlidenheden til prostituerede, der er tvungen direkte, er endt i prostitution pga noget negativt (misbrug fx) eller er død nervøse som ts thaipige. 

Det kunne være en nuancerende øjenåbner med større forståelse for se forskellige grupper af Gp’ere. Om valget. Erhvervet. Hvorfor de er det. Blev det. Bliver i det. Indtægten ser jeg ikke som vigtig, men det gør ts i hans polarisering og enten det ene eller det andet. Han nævnte ikke de mange, der har det som enten bijob (spænding og mãske en ekstra skilling) eller valgt erhverv med stor frihed og fleksibilitet, hvor de mãske skaber tid til det vigtige i deres liv og finanserer det fx ved 4-5 timers arbejdsuge og 20-30 pr måned for at få potentielt samme indtægt som en stresset Sosu med skæve arbejdstider som nat, weekend, helligdage og nedskæringer. 

En latterlig tråd, der kunne være brugt til at opklare og afmystificere ting om erhvervet glædespige. 

Meeeeenn….det var jo nok alligevel for meget forlangt på et forum for sexkunder……..

Skrevet
Martijes skrev, for 52 minutter siden:

En latterlig tråd, der kunne være brugt til at opklare og afmystificere ting om erhvervet glædespige

Der er intet mystisk ved en glædespiges liv. Det mystiske er at nogle mænd - som jo ikke er kvinder - føler sig kaldet til at snage i pigernes privat affærer, og kloge sig på deres indkomst, arbejdsglæde, mentale tilstand, opvækst, livsform osv. 

Skrevet

Martijes skrev, for 43 minutter siden:

Aner ikke hvad du mener og ser det som en afsporing.

Hvis du ikke aner hvad jeg mener, så kan du jo bare lade være med at kommentere. Det er jo ikke som at du en eneste gang spørger hvad jeg eventuelt mener. Hvis du ser det som en afsporing, og mener at det er alvorligt, så kan du altid rapportere mig.

Martijes skrev, for 46 minutter siden:

Eg brugere er vel ikke et erhverv.

Du har altså nu bestemt at vi kun må kommentere på hvilke erhverv vi eventuelt skal have medlidenhed med. Eftersom sexkunder indgår i din liste, mener du åbenbart at sexkunde er et erhverv? 

Hvor noget sted er det i øvrigt postuleret i TS at pointen er hvilke erhverv vi ev skal have medlidenhed med? Ja, vi er på et forum for sexkunder, og selv om du ikke kan se koblingen mellem GP'er og EG-brugere, så er der sikkert andre som kan. 

Martijes skrev, 1 time siden:

Lad nu være med at citere al tekst tak!

Lad nu være med at kommentere mig yderligere, tak!

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Der er intet mystisk ved en glædespiges liv. Det mystiske er at nogle mænd - som jo ikke er kvinder - føler sig kaldet til at snage i pigernes privat affærer, og kloge sig på deres indkomst, arbejdsglæde, mentale tilstand, opvækst, livsform osv. 

Lige præcis!

Skrevet
Martijes skrev, for 2 timer siden:

Hvis der kom nogle gode svar måske især fra dem, der reelt ved noget og mest om det (pigerne), kunne den latterlige tråd vel vise sig ret vigtig. Især med en ts, der lige har fortalt, hvordan han måtte nøjes med bj af en dødnervøs thaipige, der kæmpede for ikke at blive penetreret.

Kan du lægge et link til det her eksempel?

Jeg kan ikke finde tråden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Martijes skrev, for 2 timer siden:

Hvis der kom nogle gode svar måske især fra dem, der reelt ved noget og mest om det (pigerne), kunne den latterlige tråd vel vise sig ret vigtig

Det gør der jo, men gang på gang bliver man sablet ned……Du har selv læst den om de nervøse piger (een Thai, resten af ukendt herkomst). Læs tilbage på EG, der er masser af tråde hvor kvinder fortæller om deres bevæggrunde for at være i faget.

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

Lad nu være med at kommentere mig yderligere

Tak ilm! Og ja, du afsporer med flere ‘du fortjener hjerter-svar’ efterfølgende.

Det er korrekt, at en opremsning af forsk erhverv fik sneget et ikke erhverv ind, i mit forsøg på sarkastisk at forholde sig til ts pointe/undren/insinueren i flere tråde på kort tid. Det gav dog nok en uforståelighed, men var ment som svar på mange mandlige sexkunders næsten besættelse med Gp’eres indtægt. Og postuleren at de tjener styrtende eller er sølle uden alternativer. Det er hele essensen af ts undren. Sort/hvidt og unuanceret. Stillet op som om de har det godt (og vi derfor ikke skal have medlidenhed med dem pga deres luksusliv). Eller det modsatte (de vil gerne ud af det). Hvor medlidenhed kunne være berettiget. Blot ikke med eksempel 2, han nævner.

En opremsning af andre erhverv var et forsøg på modsvar med samme unuancerede spørgsmål. Selv om jeg GÆTTER, der dog er lidt mere ensartethed i nogle erhverv ift HVORFOR de endte i det erhverv. Fx pædagoger eller ergoterapeuter (kan godt lide at arbejde med mennesker. 

At kunne lide at arbejde med mennesker, kan vel også være en af mange grunde til Gp’eres valg af erhverv. Og indtjeningen som selvstændig svinger naturligvis fra lav til høj og alt imellem. Ligesom deres liv, baggrund og arbejdstider, interesser, familieliv og forhold naturligvis også gør det.

Det er ikke knivskarpt tydeligt, hvad ts mener og efterlyser en debat om. Igen. Det virker til, der er mange ting, han ikke forstår ved erhvervet (jvf tråden om den nervøse thaipige) fra forleden. Men har behov for at polarisere og sort/hvid opdele det i kasser, få kasser. 

Hvorfor skulle nogle kvinder ikke have samme sexdrive som mandlige sexkunder blandt andet ts? Hvorfor skulle nogle kvinder ikke kunne lide (ikke kramelske hver gang og altid) den menneskelige, sociale og fysiske kontakt, der også kan give kemi, humor, nye aha oplevelser, bekendtskaber, grin, følelsen af at hjælpe, hvis det er en ensom mand eller en handicappet eller pensionist eller genert jomfru eller mand med dødsyg kone igennem 7 år. Præcis som mange andre erhverv med menneskelig fokus angiver det som en vigtig grund til at have valgt erhvervet. Fx sygeplejersker. Derfor er der stadig nogle af disse, der stopper eller rejser til et land med bedre løn og arbejder i en periode for at finansiere noget andet. Fx tid, det dyrebareste vi har. Og en tid, en Gp eller sygeplejerske eller enhver anden jo kan bruge på det, de har behov for og gør dem glade eller udvikler dem: uddannelse, familietid, hobbies, rejse.

Og på den vis bør det være krystalklart selv for mandlige sexkunder i flere tråde herinde, at nej, langt fra alle Gp’ere er sølle eller ender i erhvervet pga barndom og overgreb eller kun for at score hurtige eller ‘nemme’ penge (en anden påstand mange har). De er lige så forskellige som alle andre bla sexkunder. På og udenfor arbejde. 

Ville det ikke svare til at samme sexkunder postulerede, at alle eller de fleste sexkunder er sygeligt liderlige, er ensomme eller socialt forkvaklede (få da et forhold eller flirt, date, scor nogle engangsknald). Har problemer fra barndommen eller afhængighedstendenser. Har intet socialt liv. Er afvigere og utro svin. Er overvægtige eller gamle og derfor ikke kan få sex eller omsorg, berøring, fjerne hudsult eller bare lidt lytten til af et ANDET MENNESKE, der tilfældigvis pt og i en periode har valgt dette erhverv i alt fra 1 til 30 timer i ugen måske i alt fra 4 til 50 uger om året……

Medlidenhed? Næh, hvorfor. Alle dem, der selv har valgt det (vigtigt at skelne!) kan jo vælge noget andet. Så kan det betyde afsavn, længere eller skævere arbejdstid eller stå op klokken 5.30 eller komme hjem kl 23.30. Fordi nogen andre bestemmer det. 

Empati? Ja! Det kunne give større forståelse, anerkendelse og respekt, hvilket jeg egentlig synes, burde være åbentlyst på EG af alle steder. Det EG’a brugere du pludselig vrøvler løs om ift vist måske noget diffust med at de ikke forstår  hinanden eller EG lukkes ned….(sorry what har det med erhvervet GP, deres liv og indtægt at gøre og om vi skal have ‘medlidenhed’ med dem pga deres indtægt, liv og valg af job). Tror stadig ikke ts helt forstår, hvad han spørger om og undres over (i flere tråde). 

Bananas skrev, for 11 timer siden:

uden al denne leflen og latterlige sirlighed som skygger for hvor fantastiskt det kan være når det er godt.

Os har jeg virkelig medlidenhed med

Formentlig. Volapyk og diffust snak om nogle brugere, der lefler og ikke forstår hinanden og savner spænding (er du ensom, nu du skriver os og vi bor have medlidenhed med dem/dig?). 

Hvis vi SKAL have medlidenhed med Gp’erne, de selvvalgte, er det måske pga stigmatiseringen også herinde, hvor de puttes i bås, udsættes for postulater on mange ting fra (som ts skriver) at være rige eller sølle. Altså lidt det samfundet gør. Gp erhvervet er persona non grata i offentlig debat. Medmindre det er ‘ulovliggør’ det. Insinuerende at ALLE over en kam snyder i skat eller ikke er helt normale, fordi de bla har sex med flere/en del (altså som de mange, mange titusinde mænd). Hyyykler….host host. 

Dét kunne man have medlidenhed med dem over. Behandlingen af dem. 

Ellers er SYMPATI (bla pga behandlingen med stigmatisering, tys tys, seen skævt til og ikke samme rettigheder som alle/de fleste andre erhverv) vel det rette ord. Jeg har sympati for det, de er oppe imod og kæmper for. Som man kan have sympati for fængselsbetjente, folkeskolelærere, sygeplejersker og mange andre erhverv. 

Medlidenhed indikerer vel en lidt fra afstand tænkende ‘nåh, det er også synd’. Mens sympati og empati måske mere er forståelse eller ønsket om at forstå. For at vende retur til ts. Der bare ikke virker helt interesseret i at vide mere og forstå bedre pga hans polarisering (2 grupper) og mere postulerende end nysgerrigt og åbent inviterende (kan være hans retoriske stil ala thaipige tråden, hvor han undrede sig over noget, han havde oplevet flere gange, noget de fleste i tråden fandt helt overdrevent åbenlyst). 

Skrevet
Liv skrev, for 8 minutter siden:

hvor kvinder fortæller om deres bevæggrunde for at være i faget.

Masser. Som i virkelig mange. Det er lidt trist, synes jeg, at her af alle steder, er der stadig postuleren, uforståen, stigmatisering, polarisering og putten Jer og Jeres bevæggrunde, indtægt og liv (de sidste 2 er imo 200% ligegyldige og uvedkommende). Medmindre man jo ser Jeres erhverv som ret unikt, derfor interessant men anlægger en ydnyg, interesseret tilgang og spørger åbent (også flere tråde om det).

Måske ER det bare sex delen (jamen I tager jo tøjet af som en crocuis model OG har sex OG det er (tit/nogle gange) med en helt fremmed!!) kombineret med Den Mandlige Hjerne (skærer lige alle over een kam), der tit/nogle gange har behov for at simplificere ting, dvs opdele, sort/hvid putte ting, mennesker, erhverv og bevæggrunde i kasser. Mãske kan en del mænd bare ikke rumme, at I er og kan have flere end 3-4 bevæggrunde. Og liv. Og klienter/gæst typer. Og indtægter. Og grunde til at blive i dette erhverv. 

Find 50 Gp’ere herinde (selvvalgte) og der er sikkert 20, 30, 40 eller flere bevæggrunde også selv om mange nok har flere grunde, de kan ændre sig eller de overlapper (økonomisk og tidsmæssig frihed kunne godt hænge sammen med fx ønsket om at være selvstændig (ofte er det jo mindre tid) og behovet for et arbejde med menneskelig kontakt med snak og berøring). 

Måske er det nogle mænds irritation over at de skal betale og hvis de ofte har ‘behov for en Gp’ dyrt (alt er relativt) og måske (klassisk) at I tjener STYRTENDE, ikke betaler skat og har det som blommen i et æg uden udgifter og uro pga ‘ingen rettigheder’ eller måske misundelse over, de ikke selv kan gøre det, når de nu eeeeeelsker sex, noget kun mænd åbenbart kan.

Jeg kunne forstå denne besættelse af nysgerrighed, hvis det var astronauter eller senge- eller flødebolletester eller et andet erhverv, man ikke møder hver dag. Men mange af disse sexkunder møder Jer jo åbenlyst og ofte tit :)

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, for 13 timer siden:

Hmmm … Jeg synes det er en lidt underlig tråd det her . Vi er jo helt almindelige mennesker og lige så forskellige som dig og dine kollegaer er, sansynligvis. Og i bund og grund, så handler det jo om hvordan man disponerer de penge man tjener og hvor meget man tjener ❤️ Om du så er gp, er selvstændig indenfor anden branche eller whatever. Hvilket i vores branche kan være afhængigt af dit udseende , hvordan du markedsfører dig selv og hvor serviceminded du er. (Blandt andet) 

Pointen er at man ikke kan generalisere på den måde.

Men dem man skal have ondt af er , åbenlyst, de handlede piger. Og efterhånden burde i kære mænd (særligt dem som læser med herinde) være gode til at kende tegnene på den slags. 

Fuldstændig enig, underlig tråd!
Det er nogle der har for lidt at give sig til

Hvordan i alverden kan man stille det op i “tabelform”

Skrevet
Martijes skrev, for 5 minutter siden:

) at I tjener STYRTENDE, ikke betaler skat og har det som blommen i et æg uden udgifter

Det er ikke muligt for danske kvinder (og heller ikke fair) at undgå at betale skat i dette land, det burde være åbenlyst for enhver.

Skrevet

Er jeg den eneste der undrer sig over ts påfaldende ( gennem tiden ) mange debatoplæg omkring gp og forfærdelighederne omkring branchen ? Er jeg den eneste der får den mistanke at ts er lig med den person der ikke må nævnes herinde? alle ts debatoplæg har det til fælles at der ligger en meget negativ holdning bag - ikke bare branchen - men bag det seksuelle - og ihærdigheden med at få fortalt dette samtidig med at ts også giver udtryk for at han jævnligt går til gp i et urealistisk højt tempo giver mig bare det indtryk at der er noget der ikke hænger sammen.    Hvorfor render man til gp så ofte som han tilsyneladende gør - og samtidig har så meget imod det ? Og samtidig bruger så meget tid på at lave debatter om hvor forfærdeligt gp har det - på alle tænkelige måder - eller hvordan de prøvet at snyde . Og hvor skrækkelig sexkunder  er . Er jeg den eneste der synes det er påfaldende ?

Redigeret af Den lille frøken

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.