Hop til indhold
Vixenida

Overvejer OnlyFans (ANONYMITET?)

Recommended Posts

Vixenida skrev, for 2 timer siden:

Det er jo også af lyst I skal tænke på :) Så tager i mit tempo..

Jeg har fundet dig:) Kan det passe at du ikke har lagt noget som helst op, eller hvordan får man adgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jojo jeg har lagt lidt op, men tålmodighed for mere revealing tak :) ! Det er anonymt og gratis at registrere sig, og det hele står meget brugervenligt på siden faktisk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, for 10 minutter siden:

Jojo jeg har lagt lidt op, men tålmodighed for mere revealing tak :) ! Det er anonymt og gratis at registrere sig, og det hele står meget brugervenligt på siden faktisk :) 

Skal man registrere sit kort for at subscribe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 13 timer siden:

Skal man registrere sit kort for at subscribe?

Du skal have et kort registeret.

Men hvorfor prøver du ikke at trykke subcribe, så vil den fortælle dig om du skal bruge noget ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 33 minutter siden:

Du skal have et kort registeret.

Men hvorfor prøver du ikke at trykke subcribe, så vil den fortælle dig om du skal bruge noget ;) 

Det gjorde jeg også, men jeg ved ikke helt om jeg synes at det er en god ide med OnlyFans på kontooversigten:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, 1 time siden:

Det gjorde jeg også, men jeg ved ikke helt om jeg synes at det er en god ide med OnlyFans på kontooversigten:lol:

Altså medmindre du skal i luksusfælden, og de smider det lige i smasken på dig, så tror jeg ikke du skal bekymrer dig :lol: 

Du kan ikke subcribe, uden lige at få en af de der bokse med 'Er du sikker' Agtigt :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 3 timer siden:

Altså medmindre du skal i luksusfælden, og de smider det lige i smasken på dig, så tror jeg ikke du skal bekymrer dig :lol: 

Du kan ikke subcribe, uden lige at få en af de der bokse med 'Er du sikker' Agtigt :P 

Du har nok ret. Jeg kan kun finde halvnøgne kvinder derinde, så alle ved hvad man abonnerer på, hvis det skulle komme på tale:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...