Hop til indhold
Vixenida

Overvejer OnlyFans (ANONYMITET?)

Recommended Posts

Som overskriften viser, så overvejer jeg at starte en OnlyFans, men først og fremmest jeg ville sætte pris på svar på følgende

- Den adresse man indtaster, forbliver den anonym? Vil skatteoplysninger fremvise det som OnlyFans? eller kommer det som skjult navn? Jeg ville være flov med snak med banken, hvis de ser "Transfer from OnlyFans"..

Jeg elsker at dele billeder og video af mig selv, men har ikke haft så meget overskud til at lave content, men der er kommet mere overskud og lyst på seneste, så vil hellere end gerne lave lidt frækt. 

Vil selvfølgelig fortsat udforske "luder-rejsen" og prøve at mødes med flere fysisk, da stort set alle møder har været rigtig gode indtil videre :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sofie har allerede tilbudt hjælp til tidligere spørgmsål (beklager jeg ikke svarede dig efterfølgende), men sikke en venlig og behjælpsom kvinde :)  Alle er fantastisk venlige herinde.. I like!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, for 58 minutter siden:

Sofie har allerede tilbudt hjælp til tidligere spørgmsål (beklager jeg ikke svarede dig efterfølgende), men sikke en venlig og behjælpsom kvinde :)  Alle er fantastisk venlige herinde.. I like!

Meget fint.  Jeg kan også godt komme med et par ideer til ekstra indtjening men det vil jeg kun tale med dig om per email og telefon.  Skriver lige en PN.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, for 2 timer siden:

- Den adresse man indtaster, forbliver den anonym? Vil skatteoplysninger fremvise det som OnlyFans? eller kommer det som skjult navn? Jeg ville være flov med snak med banken, hvis de ser "Transfer from OnlyFans"..

Mjah, anonym bliver den ikke, men du indgår ikke en aftale med "OnlyFans", som kun er et brandnavn. Du indgår en aftale med "Fenix International Ltd.", som er firmaet, der ejer det brand. Banken ved godt, hvor pengene kommer fra selvom der ikke står OnlyFans på notatet, men de siger ikke noget til det.

Held og lykke med projektet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Det er noget af et scoop for Aarhus ^_^ Er lidt misundelig :wub: <3

Du ved, løvinderne flokkes altid om de mest attraktive hanner ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, den 17.10.2023 at 14:30:

Som overskriften viser, så overvejer jeg at starte en OnlyFans, men først og fremmest jeg ville sætte pris på svar på følgende

- Den adresse man indtaster, forbliver den anonym? Vil skatteoplysninger fremvise det som OnlyFans? eller kommer det som skjult navn? Jeg ville være flov med snak med banken, hvis de ser "Transfer from OnlyFans"..

Jeg elsker at dele billeder og video af mig selv, men har ikke haft så meget overskud til at lave content, men der er kommet mere overskud og lyst på seneste, så vil hellere end gerne lave lidt frækt. 

Vil selvfølgelig fortsat udforske "luder-rejsen" og prøve at mødes med flere fysisk, da stort set alle møder har været rigtig gode indtil videre :P 

Adressen er anonym. 
Når jeg får ubetalt penge står der Onlyfans.com :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Det er en stejl stigning der! Jeg kommer straks til at tænke på Tour de France. Tror I Jonas vinder igen?

Han ville få svært ved at bestige Vixenida.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man anonym, hvis man betaler for at følge een på OnlyFans? 

Normalt ville jeg aldrig betale for den slags, men Vixenida ser sgu så dejlig ud at jeg genovervejer mit princip:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 6 timer siden:

Er man anonym, hvis man betaler for at følge een på OnlyFans? 

Normalt ville jeg aldrig betale for den slags, men Vixenida ser sgu så dejlig ud at jeg genovervejer mit princip:P

Der vil højst tænkeligt stå noget på dit kontoudtog, så ikke helt anonym.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, 1 time siden:

Der vil højst tænkeligt stå noget på dit kontoudtog, så ikke helt anonym.

Hvad med den man følger, kan de se ens navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 10 minutter siden:

Hvad med den man følger, kan de se ens navn?

Det er lidt ligesom herinde, du kan vælge dit eget brugernavn.

Vil anbefale dig at bruge en email, du ikke bruger privat, hvis du vil være helt anonym. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, for 2 minutter siden:

Det er gratis :) Så forvent ikke noget.. Skal bygge op med tålmodighed <3 

Hvis du har brug for hjælp, kender jeg en der arbejder med den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...